مهاجرت تحصیلی اسکاتلند

رشته ایمنی شناسی در اسکاتلند

رشته ایمنی شناسی در اسکاتلند

تخصص رشته ایمنی شناسی در اسکاتلند در مقاطع مختلف از کارشناسی تا دکترا ارائه می شود. اسکاتلند دارای دانشگاه های بسیار معتبری است. دوره های متنوعی در این دانشگاه ها ارائه می شود. ایمنی شناسی که مطالعه سیستم دفاعی بدن است رشته ای مهم در بخش زیست پزشکی محسوب می شود. فارغ التحصیلان این رشته در اسکاتلند می توانند فرصت های کاری و تحقیقاتی در خود دانشگاه ها و یا موسسات مختلف را بدست آورند. پروسه اخذ ویزا در اسکاتلند زیر مجموعه قوانین مهاجرتی بریتانیاست لذا برای دریافت راهنمایی با کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت صحبت کنید.

تحصیل رشته ایمنی شناسی در اسکاتلند

ایمنی شناسی یا ایمونولوژی مطالعه چگونگی دفاع بدن از خود در برابر طیف عظیمی از میکروارگانیسم های بیماری زا است که ممکن است با آن مواجه شود. تحصیل رشته ایمنی شناسی در اسکاتلند به شما این فرصت را می دهد تا چگونگی دفاع بدن از خود و همچنین نقشی که سیستم ایمنی در بیماری های خود ایمنی تضعیف کننده مانند مولتیپل اسکلروزیس، بروز فزاینده آسم و آلرژی و ایجاد سرطان ایفا می کند را بررسی کنید. دوره ها به نحوه استفاده از سیستم ایمنی برای درمان‌ های جدید از جمله واکسن ‌ها و اهمیت آن در بقای پیوند و انتقال خون نیز می پردازد.

تحصیل رشته ایمنی شناسی در اسکاتلند شما درک عمیق و گسترده ای از ایمونولوژی در سطوح مولکولی، سلولی و سیستمی به دست خواهید آورد. رویکرد پژوهشی، که آخرین پیشرفت ‌های ایمونولوژی را پوشش می ‌دهد، مهارت ‌ها و دانش را برای طیف گسترده ‌ای از مشاغل در ایمونولوژی و به طور کلی در علوم پزشکی در اختیار شما قرار می ‌دهد.

در جدول زیر دانشگاه های ارائه کننده برای تحصیل رشته ایمنی شناسی در اسکاتلند معرفی شده اند:

ردیفدانشگاه
1دانشگاه استراثکلاید
2دانشگاه گلاسکو
3دانشگاه آبردین
4دانشگاه ادینبورگ

تحصیل رشته ایمنی شناسی دانشگاه استراثکلاید اسکاتلند

دانشگاه Strathclyde در گلاسکو یک مؤسسه آکادمیک برتر و تنها دانشگاهی که 2 بار برنده جایزه دانشگاه سال آموزش عالی تایمز شده است! فارغ التحصیلان دانشگاه در صنایع دارویی، بیوتکنولوژی و کشاورزی، بیمارستان ها و آزمایشگاه های خدمات عمومی، مراکز زیست محیطی، آزمایشگاه های علوم تحلیلی و پزشکی قانونی، دانشگاه ها، خدمات مدنی علمی و تدریس در تمام سطوح شغل پیدا می کنند. بسیاری از دانشجویان نیز به تحصیلات تکمیلی و تحقیقات ادامه می دهند. مهارت های قابل انتقالی که از تحصیل ایمنی شناسی دانشگاه استراثکلاید اسکاتلند به دست می آورید نه تنها شما را برای حرفه ای در علم، بلکه در زمینه هایی مانند امور مالی، مدیریت، بازاریابی، فروش، تجارت و رسانه آماده می کند.

ایمونولوژی شامل مطالعه نحوه دفاع بدن در برابر بیماری است. این به ما کمک می کند تا بفهمیم چگونه سیستم ایمنی بدن برای حمله به بافت خود فریب می خورد و منجر به بیماری هایی مانند آرتریت روماتوئید، دیابت یا آلرژی می شود.

  • ایمونولوژی حوزه بسیار هیجان انگیز و گسترده ای از علوم زیست پزشکی است. ایمونولوژیست ها در طیف متنوعی از سازمان ها در زمینه های مختلف علم و پزشکی از NHS، صنایع دارویی یا بیوتکنولوژی گرفته تا دانشگاه ها به کار گرفته می شوند.
  • به عنوان یک فارغ التحصیل ایمونولوژی، می توانید در توسعه داروها، فرآوری مواد غذایی، حفاظت از محیط زیست، مبارزه با بیماری یا حتی کند کردن روند پیری مشارکت داشته باشید.

تحصیل رشته ایمنی شناسی دانشگاه استراثکلاید اسکاتلند

برنامه ایمونولوژی و بیولوژی دانشگاه استراثکلاید اسکاتلند

برنامه ایمونولوژی و بیولوژی دانشگاه استراثکلاید اسکاتلند به شرح زیر است:

دورهشرح
بیوشیمی و ایمونولوژی (BSc Hons)مطالعه می کنید که چگونه بدن از خود در برابر بیماری ها از جمله دفاع در برابر باکتری ها، انگل ها، ویروس ها و از بین بردن سرطان و فرآیندهایی مانند التهاب و بهبود زخم ها دفاع می کند.
ایمونولوژی (MSci)کارشناسی ارشد ایمونولوژی یک مدرک کارشناسی ارشد یکپارچه 5 ساله است. ایمونولوژی مطالعه چگونگی دفاع بدن در برابر بیماری است.
ایمونولوژی و میکروبیولوژی (BSc Hons)ایمونولوژی مطالعه چگونگی دفاع بدن در برابر بیماری است. میکروبیولوژی مطالعه کوچکترین موجودات زنده (میکرو ارگانیسم ها یا میکروب ها) است.
ایمونولوژی و فارماکولوژی (BSc Hons)ایمونولوژی مطالعه سیستم ایمنی و نحوه دفاع بدن در برابر بیماری است. فارماکولوژی مطالعه چگونگی تأثیر داروها و سایر مواد شیمیایی بر بدن در سلامت و بیماری است.
ایمونولوژی پیشرفته (کارشناسی ارشد)این دوره به نحوه دفاع بدن در برابر بیماری ها می پردازد.

کار در رشته ایمنی شناسی در اسکاتلند

مهارت هایی که در طول تحصیل به دست می آورید در بسیاری از مسیرهای شغلی قابل انتقال و ارزش بالایی هستند. این شامل:

  • حل مسئله
  • مهارت های استدلالی تحلیلی و کمی
  • ارائه و ارتباط
  • کار گروهی و همکاری
  • مدیریت زمان

دانشجویان علوم زیستی در رشته های مختلف در داخل و خارج از علم به کار در رشته ایمنی شناسی در اسکاتلند ادامه می دهند. مسیر شغلی که انتخاب می کنید به شما بستگی دارد و به تجربیات، مهارت ها، ارزش ها و علایق شما بستگی دارد. برخی ترجیح می دهند قبل از ورود به مسیرهای شغلی موفق در دانشگاه یا حوزه های دیگر، به ادامه تحصیل ادامه دهند. در نمودار زیر میزان درآمد کار در اسکاتلند در رشته ایمنی شناسی در اسکاتلند ذکر شده است:

درآمد سالانه متخصص ایمونولوژی در اسکاتلند

کارشناسی علوم زیستی ایمنی شناسی دانشگاه ادینبورگ اسکاتلند

ایمونولوژی موضوعی است که به سرعت در حال تکامل است و در خط مقدم پیشرفت های علم و پزشکی قرار دارد. به روش‌ های واکنش حیوانات به عوامل عفونی مانند ویروس ‌ها، باکتری ‌ها، قارچ ‌ها و انگل ‌ها و همچنین به تومورها و پیوند اعضا می‌پردازد. ایمونولوژی برای درمان اختلالات مهم از جمله:

  • آلرژی
  • بیماری های خود ایمنی
  • کمبودهای ایمنی
  • همچنین برای درک مقاومت و حساسیت به بیماری های عفونی، علم پیوند و توسعه واکسن بسیار مهم است.

درک ایمونولوژی برای کار در طیف وسیعی از زمینه های بیماری های عفونی و پزشکی و برای توسعه درمان های مناسب و پیشرفت های بیوتکنولوژیکی جدید مهم است. در برنامه کارشناسی علوم زیستی ایمنی شناسی دانشگاه ادینبورگ اسکاتلند، رشد و تمایز سلولی و نحوه عملکرد پاسخ های ایمنی را مطالعه خواهید کرد. علوم زیستی مطالعه موجودات زنده را بررسی می کند و همه چیز را از تعامل حیوانات در محیط آنها تا نحوه بیان ژن ها را پوشش می دهد.

  • دانشگاه 12 حوزه موضوعی مختلف علوم زیستی از جمله ایمونولوژی را ارائه می دهد.
  • صرف نظر از انتخاب اولیه درخواست خود، شما این فرصت را خواهید داشت که در سال های اولیه جنبه های هر یک از برنامه ها را بررسی کنید و در هر کدام که مورد علاقه خود هستید تخصص داشته باشید.

شرایط بورسیه تحصیلی در اسکاتلند در سایت موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت توضیح داده شده است.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *