مهاجرت به کشور ایرلند

پناهندگی در ایرلند

پناهندگی در ایرلند

امروزه پناهندگی در ایرلند به دلیل عدم اطلاعات کافی افراد مورد توجه قرار گرفته است. در سال 2023 افراد زیادی با درهای بسته این کشور مواجه شده اند. یکی از راه مهاجرت پناهندگی می باشد. شما این امکان را دارید که از طریق تحصیل، کار، سرمایه گذاری و ثبت شرکت و … به این کشور به صورت قانونی مهاجرت کنید. در خصوص این رویه با به ریسک های این فرآیند اشاره نمود که در موسسات حقوق معتبر نظیر موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت خدماتی در این باب ارائه نمی گردد.

وضعیت پناهندگان در ایرلند

پناهندگی شرایطی سخت و طاقت فرسایی دارد. با توجه به روش های قانونی شما این امکان را دارید که مهاجرت و اقامت این کشور را در دریافت کنید. بعضی از افراد روش پناهندگی را برای دریافت اقامت و تابعیت انتخاب می کنند. پناهندگی در این کشور شرایط حقوقی خوبی ندارد و این امکان وجود دارد که با تقاضایی پناهندگی افراد موافقت شود. به صورت کلی می توان گفت که شرایط پناهندگی شرایط سختی می باشد.

شرایط پناهندگان در ایرلند

پناهندگان باید به دفتر رسمی اسناد گواهی تولد و ازدواج و… را به این دفتر ارائه دهند. فرد این امکان را دارد که ادعای خود را بر طبق درخواست پناهندگی به اثبات برساند. بعد از بررسی های لازم در مورد پرونده پناهندگی فرد برای اداره کمیساریای پناهندگی در مورد فرد تصمیم های لازم را با پرونده شخص درخواست کنند برای موافقت شده یا خیر؟ شخص متقاضی پناهندگی در این کشور در اول باید یک مصاحبه ای انجام دهد که دولت و اداره مهاجرت به این کشور از شخصی که برای پناهندگی اقدام کرده است. اداره مهاجرت یا درخواست را قبول می کند یا رد می کند.

شخصی که درخواست پناهندگی در ایرلند را دارد تا زمانی که با درخواست پناهندگی شخص توافق نشده است فرد پناهنده مجوز کار را نخواهد داشت و به صورت کلی باید تا زمانی که درخواست پناهندگی فرد در ایرلند صادر نشده شخص حق و حقوقی در این کشور را ندارد و هیچ خدماتی برای شخص داده نمی شود.

اقامت از طریق پناهندگی در ایرلنداقامت از طریق پناهندگی در ایرلند

کسانی که قصد اقامت از راه پناهندگی در ایرلند را دارند، بهتر است بدانند که تا هنگامی با درخواست پناهندگی توافق نشده است این امکان را ندارند که در کشور ایرلند به کار مشغول شوند و این امکان را ندارند و هیچ حق و حقوقی نسبت به شهروندان ایرلندی ندارند. کسانی که این امکان را داشته باشند و بتوانند برای پناهندگی در ایرلند اقدام کنند باید از راه های زیر اقدام کنند:

  1. پناهندگی سیاسی
  2. پناهندگی اجتماعی
  3. پناهندگی مذهبی

درخواست پناهندگی اشخاص این امکان را دارد که تا چندین سال طول بکشد تا پاسخ اداره مهاجرت صادر شود.

قانون دوبلین در باب پناهندگی در ایرلند

قانون دوبلین یک موافقت میان کشور های اتحادیه اروپا می باشد که به این صورت می باشد که تقاضای پناهندگی فرد پناهنده در کشوری که شخص درخواست پناهندگی کرده مورد موافقت قرار گرفته نشده است. پناهندگان برای ورود به اروپا به کشور یونان و ایتالیا می باشد که هنگامی که وارد این کشورها می شود از آن ها اثر انگشت دریافت می شود نا در هر کشور دیگر اتحادیه اروپا که درخواست پناهندگی داده می شود.

شخصی که به فکر مهاجرت می باشد بهتر است به صورت قانونی اقدام کند. پناهندگان در این کشور باید شرایط سختی را تحمل کنند و افرادی که اقدام به مهاجرت از روش پناهندگی در این کشور می کنند کسانی هستند که درخواست برای اقامت از طریق قانونی رد شده است.

موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در زمینه پناهندگی در این کشور هیچ گونه خدماتی ارائه نمی دهند و شما این امکان را دارید با مشاوران ارشد و حرفه ای ما به صورت تلفنی و حضوری برای مهاجرت به ایرلند به صورت قانونی اقدام کنید و مشاوران ما با توجه به شرایط شما بهترین راه مهاجرت را به صورت قانونی پیشنهاد می کنیم.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *