مهاجرت سرمایه گذاری در انگلستان

نوآفرینی در انگلستان

نوآفرینی در انگلستان

نوآفرینی در انگلستان از شاخص هایی است که در تمام زمینه باید اجرا شود. این کشور رتبه پنجم در شاخص جهانی نوآوری G7/G20 را دارد. در انگلستان بیش از نیمی از تمام هزینه های تجاری تحقیق و توسعه از شرکت های خارجی تامین می شود. این کشور دارای یک رژیم مالکیت معنوی در کلاس جهانی برای محافظت از ایده های نوآورانه است. بسیاری از بزرگترین و پویاترین شرکت های جهان از جمله گوگل، فیس بوک، آمازون، کوکاکولا انگلستان را به عنوان مقر اروپایی خود انتخاب کرده اند.

در سال های اخیر حدود 590000 کسب ‌و کار جدید در بریتانیا راه ‌اندازی شد. این نشان‌دهنده روحیه نوآورانه، نیروی کار کارآفرینی و محیطی مناسب برای کسب ‌و کار در بریتانیا است. این کشور دوست‌دارترین محیط برای تجارت در اقتصادهای بزرگ اروپا است. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در زمینه نوآفرینی در انگلیس مشاور شماست.

جایگاه نوآفرینی در انگلستان

انگلستان خانه 4 دانشگاه از 10 دانشگاه برتر جهان است. آکسفورد، کمبریج، دانشگاه کالج لندن و امپریال کالج لندن و رتبه دوم را در جهان از نظر کیفیت این دانشگاه ها در شاخص رقابت پذیری استعدادهای جهانی کسب کرده است. کسب ‌و کارهای نوآور توسط فناوری ‌های پیشرو و تخصص موجود در این امکانات دانشگاهی و تحقیقاتی جذب می‌شوند. به گفته مجمع جهانی اقتصاد، با تشویق بخش دولتی، همکاری بین دانشگاه ها و کسب و کار موثرترین اقتصادهای بزرگ اروپا است. دانشگاه ها نه تنها تفکر انتقادی لازم برای بهبود عملکرد کسب و کار را تولید می کنند، بلکه دارای امکانات جدید تحقیق و توسعه هستند که بر تبدیل ایده ها به شرکت های تجاری متمرکز است. در تلاش برای ترکیب نرخ نوآوری، دولت بریتانیا برنامه جهانی کارآفرین را ایجاد کرده است تا بنیانگذاران بلندپرواز را تشویق کند تا شرکت های خود را از بریتانیا گسترش دهند.

در جدول زیر شاهد اطلاعاتی هزینه نوآفرینی در انگلیس می باشید:

هزینه هامبلغ به پوند
اخذ ویزا£2000
راه اندازی کسب و کار£4000
ثبت اثر و ایده£3000

مزایا نوآفرینی در انگلستان

بیش از نیمی از تمام هزینه های تجاری تحقیق و توسعه مستقر در بریتانیا توسط شرکت های خارجی انجام می شود. این تا حدودی به دلیل حمایت مالی سخاوتمندانه و مشوق های مالیاتی برای نوآوری در بریتانیا است. کسب ‌و کارهای کوچک و متوسط ​​می‌توانند از طرح ‌های سرمایه‌گذاری خطرپذیر بهره ببرند که تخفیف‌های مالیاتی سخاوتمندانه را برای سرمایه‌گذاران ارائه می‌دهد و به بریتانیا کمک می‌کند تا بهترین مکان برای شروع، تأمین مالی و گسترش کسب‌ و کار در اروپا باشد. اعتبار مالیاتی هزینه تحقیق و توسعه، مشوق های سخاوتمندانه تا %23 را برای شرکت هایی که در پروژه های تحقیق و توسعه بریتانیا سرمایه گذاری می کنند، ارائه می دهد. بریتانیا دارای یک رژیم IP در سطح جهانی است که به تولید 78 برنده جایزه نوبل در رشته های علمی کمک کرده است.

صندوق ثبت اختراع بریتانیا همچنین نرخ مالیات شرکتی 10% – در مقایسه با نرخ فعلی 19% را برای سود حاصل از اختراعات ثبت شده در بریتانیا به شرکت ها ارائه می دهد. آژانس نوآوری دولت بریتانیا، Innovate UK، به کسب و کارها کمک می کند تا ایده های جدید را توسعه دهند و آنها را به یک موفقیت تجاری تبدیل کنند. شبکه زیرساخت دیجیتال بریتانیا با بهترین خدمات پهن باند فوق سریع در میان اقتصادهای بزرگ اروپایی، از بخش نرم افزاری و فناوری بزرگتر از مجموع سایر نقاط اروپا پشتیبانی می کند. بریتانیا در رتبه 10 برتر در فهرست آمادگی شبکه ای مجمع جهانی اقتصاد قرار دارد. معیاری از ظرفیت یک کشور برای استفاده از فناوری اطلاعات و ارتباطات برای ارتقای رشد و رفاه اجتماعی است.

اقتصاد و نوآفرینی در انگلستان

اقتصاد و نوآفرینی در انگلستان

بریتانیا به دلیل تلاش برای بازگشت به رشد پایدار و فراگیر پس از عمیق‌ترین رکود اقتصادی از زمان جنگ جهانی دوم، با چالش ‌های مهمی مواجه است. نیاز مبرمی به حمایت از بهبود اقتصادی و اجتماعی سریع از تأثیرات COVID-19 وجود دارد. علاوه بر این، چالش ‌های اساسی موجود قبل از همه‌گیری احتمالاً شکل اقتصاد بریتانیا را برای سال‌های آینده دیکته می‌کند. نوآوری برای مقابله با این چالش ها حیاتی است. در حالی که هزینه های بریتانیا برای نوآوری از لحاظ تاریخی کمتر از برخی از نزدیک ترین کشورهای رقیب خود بوده است، دولت متعهد شده است که سرمایه گذاری در تحقیق و توسعه را تا سال 2027 به %2.4 تولید ناخالص داخلی و افزایش بودجه عمومی برای تحقیق و توسعه به £22 میلیارد (پوند) در سال تا سال 2024 افزایش دهد.

علاوه بر این، بریتانیا سالانه 6 میلیارد پوند در شوراهای تحقیقاتی و دانشگاه‌ها سرمایه‌گذاری می‌کند، در حالی که از شبکه‌ای از مراکز منجنیق حمایت می‌کند که به فناوری ‌های نوظهور کمک می‌کند تا از نظر تجاری قابل دوام باشند. بریتانیا به دلیل پیشروی در تحقیقات و برتری مؤسسات علمی خود در سطح بین المللی شناخته شده است. با این حال، تأمین منافع اقتصادی و اجتماعی حاصل از تحقیقات مستلزم تلاش ‌های بیشتر برای به کارگیری فناوری ‌ها و راه‌ حل‌ های جدید به سمت موفقیت تجاری و کاربرد عملی است. نوآوری باید برای ادامه بهبود بهره وری، تغییر به سمت فعالیت های با ارزش بالاتر، جوان سازی صنایع موجود و ایجاد پایه های صنایع جدید فردا مورد استفاده قرار گیرد.

اخذ ویزای نوآفرینی در انگلستان

دسته ویزای مبتکر برای افرادی است که تاجران باتجربه ای هستند که به دنبال ایجاد کسب و کار در بریتانیا هستند. در بیشتر موارد برای سرمایه گذاری در کسب و کار خود باید حداقل به £50000 (پوند) دسترسی داشته باشید (یا قبلاً 50000£ (پوند) در تجارت خود سرمایه گذاری کرده اید)، اما استثنائات خاصی اعمال می شود. شما همچنین باید یک ایده تجاری نوآورانه، قابل دوام و مقیاس پذیر داشته باشید که توسط یک نهاد تأیید کننده تأیید و پشتیبانی شود. ویزای مبتکر به مدت 3 سال معتبر است و می تواند مستقیماً به مرخصی نامحدود برای ماندن در بریتانیا در پایان این دوره منجر شود. متقاضیان ویزای مبتکر می توانند شریک زندگی خود و هر فرزند زیر 18 سال را به انگلستان بیاورند.

هزینه زندگی در انگلستان یک مساله مهم برای راه اندازی کار شما است. در نمودار زیر شاهد تعداد متقاضیان اخذ ویزای نوآفرین در انگلستان می باشید:

متقاضیان اخذ ویزای نوآفرین در انگلستان

شرایط اخذ ویزای نوآفرینی در انگلستان

دسته ویزای Innovator برای تاجران با تجربه ای مناسب است که به دنبال راه اندازی یک کسب و کار جدید در بریتانیا هستند که نوآورانه، قابل دوام و مقیاس پذیر باشد. انتظار می رود که متقاضیان یک ایده تجاری جدید ارائه دهند. به طور کلی، کسب و کار از قبل وجود نخواهد داشت. با این حال، در جایی که انجام می شود، تجارت جدید هنوز نباید به طور کامل تجارت را آغاز کرده باشد. متقاضیان می توانند به تنهایی به عنوان یک بنیانگذار یا با هم به عنوان بخشی از یک تیم کارآفرینی کار کنند. ترتیبات سرمایه گذاری مشترک نیز ممکن است قابل قبول باشد.

در لیست زیر شاهد برخی از شرایط نوآفرینی در انگلستان و استارت آپ انگلستان هستید:

  • تایید نامه شما حداکثر 3 ماه قبل از تاریخ درخواست ویزای مبتکر شما صادر شده است.
  • شما واقعاً قصد دارید هر کار یا فعالیت تجاری را در بریتانیا که در درخواست شما ذکر شده است انجام دهید و می توانید انجام دهید.
  • شما در زبان انگلیسی حداقل به سطح معادل آیلتس 5 در خواندن، نوشتن، شنیدن و صحبت کردن) صلاحیت دارید.
  • اگر خارج از بریتانیا هستید یا کمتر از 12 ماه در بریتانیا بوده اید، حداقل £1270 (پوند) برای حمایت از خود، به اضافه 285£ (پوند) برای شریک وابسته، £315 (پوند) برای فرزند اول و £200 (پوند) برای هر فرزند اضافی دارید.

مشاوران موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در زمینه مهاجرت به انگلستان از طریق سرمایه گذاری تمام اطلاعات لازم را به شما ارائه خواهند داد.

سوالات پرتکرار درباره نوآفرینی در انگلستان

در قسمت زیر سوالات پرتکرار درباره نوآفرینی در انگلستان پاسخ داده شده است:

  • شرایط اصلی اخذ ویزای نوآفرینی در انگلستان چیست؟ سرمایه گذاری حداقل 50000€ (یورو) و ارائه یک طرح تجاری و ابتکاری مورد تایید نهادی معتبر در انگلستان
  • سایر شرایط اخذ ویزای نوآفرینی در انگلستان چیست؟ داشتن حداقل آیلتس 5، تمکن مالی ماهانه £1270 (پوند) برای خود به اضافه 285£ (پوند) برای شریک، داشتن نامه تایید شده طرح تجاری
  • مزیت های نوآوری در انگلستان کدامند؟ بازار باز و آزاد، ارتباطات گسترده، کسر مالیات تشویقی، زیرساخت های عالی، نیروی کار متخصص و محققین دانشمند
  • هزینه نوآفرینی در انگلستان چقدر است؟ حداقل 50000€ (یورو) سرمایه گذاری + 2000€ (یورو) هزینه اخذ ویزا + حداقل 4000€ (یورو) هزینه راه اندازی کسب و کار و حداقل 3000€ (یورو) هزینه ثبت اثر و ایده
Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *