مهاجرت کاری آذربایجان

موسسات معتبر کاریابی در آذربایجان

موسسات معتبر کاریابی در آذربایجان

در این نوشتار کارشناسان و متخصصان موسسه حقوقی و مهاجرتی سفیران سروش سعادت قصد دارند تا به معرفی موسسات معتبر کاریابی در آذربایجان بپردازند . هر ساله متقاضیان زیادی برای کار و مشغول به کار شدن در کمپانی های کشور آذربایجان به این کشور سفر می کنند و به فکر کسب اقامت در این کشور می باشند. اما قبل از شروع پروسه و روند کسب ویزای کاری کشور آذربایجان، متقاضیان باید به موسسات معتبر کاریابی در آذربایجان مراجعه کنند و شغل مناسبی بیابند. همچنین مطلع بودن از شرایط کاریابی و شرایط کسب ویزا کاری جهت مهاجرت کاری به کشور آذربایجان امری ضروری محسوب می شود.

هموطنان عزیز می توانند با انتخاب راه های مختلف مانند مهاجرت کاری، تحصیلی، سرمایه گذاری، ازدواج، کارآفرینی و حتی تولد فرزند به آذربایجان مهاجرت کنند. در ادامه شما هموطنان عزیز درباره شرایط کار و کاریابی در کشور آذربایجان آشنا خواهید شد.

معرفی موسسات کاریابی در آذربایجان

ورود به خاک کشور آذربایجان از راه های مختلفی امکان پذیر می باشد. اما در سال های اخیر تعداد نیروی کار خارجی در این کشور به طور چشمگیری افزایش یافته است. مهاجرانی که قصد دارند از طریق کسب ویزای کاری به کشور آذربایجان مهاجرت کنند، حتما باید قبل از انجام امور مهاجرتی، اقدام به کاریابی کنند تا شغل مورد نظر خود را بیابند. در این مقاله شما عزیزان به صورت کامل با موسسات معتبر کاریابی در آذربایجان و همچنین شرایط کار در این کشور آشنا خواهید شد.

یکی از رایج ترین روش های کاریابی در کشور آذربایجان مراجعه به تارنما های معتبر کاریابی میباشد. زبان ارائه آگهی های استخدام در تارنما های کاریابی در این کشور آذری و انگلیسی می باشد. متقاضیان می توانند علاوه بر تارنماها و سایت های معتبر، به روزنامه ها، سازمان ها و موسسات معتبر کاریابی در آذربایجان نیز مراجعه کنند. معتبر ترین و شناخته شده ترین موسسه های کاریابی در کشور آذربایجان عبارتند از:

  • DAY AZ
  • FIRCROFT
  • ORION
  • AIRSWIFT

روز های کاری در کشور آذربایجان از دوشنبه تا جمعه می باشد. معمولا ساعت کاری در کمپانی ها، سازمان ها و موسسه های این کشور از 10 صبح الی 6 بعد از ظهر می باشد. میانگین تایم کاری در کشور آذربایجان 40 الی 45 ساعت در هفته می باشد. اما به طور کلی تایم کاری بستگی به شغل و سمت و شرایط افراد دارد و متغیر می باشد. با ما همراه باشید تا با موسسات معتبر کاریابی در آذربایجان آشنا شوید.

DAY AZ یکی از موسسات معتبر کاریابی در آذربایجان

این موسسه کاریابی به مدیران و نیرو ها و کارکنان خارجی که قصد کار کردن در سازمان ها و کمپانی های آذربایجانی را دارند کمک می کند تا شغل مناسبی پیدا کنند. از مهم ترین فاکتورهایی که برای کاریابی در این موسسه لازم می باشد، داشتن ذهن خلاق و روحیه کاری بسیار خوب می باشد. حتی اگر تجربه حرفه ای نداشته باشید، با مراجعه به این موسسه می توانید بهترین شغل برای خود را بیابید. علاوه بر موسسه کاریابی، این موسسه می تواند یک پلت تبلیغ بسیار خوب برای متقاضیان باشد. شما عزیزان میتوانید برای مطلع شدن از شرایط پذیرش در ترکیه به مقاله مدارک و شرایط لازم برای پذیرش در ترکیه مراجعه کنید.

 از موسسات کاریابی آذربایجان FIRCROFT

این موسسه کاریابی در سال 1970 میلادی تاسیس شده است. متقاضیان می توانند جهت یافتن شغل های مناسب در زمینه های حسابداری، بازرسی برق، بازرس تست خدمات، مهندس راه اندازی ابزار، طراح ارشد سازه، مهندس ابزار دقیق راه اندازی، طراحی و مهندسی به این موسسه مراجعه کنند.

 از موسسات کاریابی آذربایجان FIRCROFT

ORION یکی از موسسات معتبر کاریابی در آذربایجان

موسسه اوریون برای استحخدام و جذب نیروی کار با انگیزه و قوی تاسیس شده است. فرصت های شغلی بسیار زیادی را می توانید در این موسسه در زمینه های راه اندازی مخابرات، سازمان منطقه، مهندسی ساخت، مهندسی پایکار، مدیریت ساخت و ساز، مهندسی کنترل راه اندازی، کارمند میراث فرهنگی، علوم زیستی، انرژی های نو، نفت و گاز، ساخت و ساز و زیرساخت، معدن، هسته ای، برق و آب و برق، دریایی، راه آهن، فناوری اطلاعات، امور مالی، اداره و همچنین طراحی و مهندسی برق پیدا کنند. این موسسه در سال 1987 میلادی تاسیس شده است. بیش از 30 سال در زمینه های جذب و توسعه نیروی کار خارجی و داخلی تجربه دارد.

موسسات معتبر کاریابی در آذربایجان AIRSWIFT

موسسه کاریابی ایرسوییفت شرایط را از طریق ارائه راه حل های نیروی کار بین المللی برای صنایع انرژی، فرآیند و زیر ساخت تغییر داده است. امروزه بیش از 7000 نفر در این موسسه مشغول به کار در بیش از 70 کشور می باشند. هر ساله به این تعداد اضافه می شودد. متقاضیان می توانند در این موسسه در زمینه های مدیر ساخت و ساز، مهندس زیر دریایی جهانی متخصص اجرای سیستم، مهندس محیط زیست و همچنین مهندس صدور گواهینامه کمیسیون اقدام به کاریابی کنند. هموطنان عزیز می توانند جهت کسب اطلاعت درباره شرایط سرمایه گذاری در کشورهای آمریکایی و کشورهای اروپایی به مقاله سرمایه گذاری در آمریکا و اروپا مراجعه کنند.

مدارک و شرایط لازم برای ویزای کار در آذربایجان

همانطور که می دانید، مهاجرت به کشور های خارجی از طریق کار نیاز به داشتن شرایط و مدارک خاصی می باشد. در این بخش قصد داریم به مدارک و شرایط لازم برای ویزای کار در آذربایجان اشاره کنیم. شما عزیزان را از مراحل کسب ویزای کاری این کشور آگاه سازیم. مهاجرت کاری به آذربایجان در صورتی امکان پذیر خواهد بود که متقاضی به سن قانونی رسیده باشد. در صورتی که در کشور آذربایجان نیروی داخلی برای شغل مورد نظر یافته نشود، متقاضی می توانند با داشتن شرایط لازم برای ویزای کار در آذربایجان اقدام به کسب ویزای کاری این کشور کنند. در قرارداد کاری بین کمپانی و متقاضی حتما باید مواردی چون ساعات کاری، مسئولیت ها و وظایف کاری، آدرس، حقوق و سایر موارد ذکر شود.

قبل از استخدام نیروی کار خارجی، کارفرمای کمپانی حتما باید از اداره مهاجرت برای استخدام و جذب نیروی کار خارجی مجوز بگیرد. داشتن مجوز اقامت، مدارک تحصیلی، پاسپورت و همچنین مدارک زبان برای متقاضی خارجی الزامی می باشد. نیروی کار خارجی باید پرونده سابقه های کاری 5 سال گذشته خود را نیز ارائه دهد. متقاضیان و کارکنانی که قصد کار در کشور آذربایجان را دارند باید در نظر داشته باشند که ارائه مدارک پزشکی و داشتن توان مالی کافی نیز از مهم ترین موارد محسوب می شوند.

کسب اقامت از طریق کار در کشور آذربایجان

کارکنان خارجی که برای مشغول به کار شدن در موسسه ها، سازمان ها و کمپانی های کشور آذربایجان به این کشور مهاجرت می کنند، حتما باید بعد از ورود به خاک این کشور وضعیت اقامت خود را مشخص کنند. پس از ورود به خاک کشور آذربایجان، افرادی که مجوز کار دریافت کرده اند، از مجوز اقامت یک ساله نیز بهره مند می شوند. بعد از سپری کردن دوره یک ساله، در صورت تمایل متقاضیان می توانند اقامت خود را به مدت 5 سال تمدید کنند. لازم به ذکر است که اگر کارکنان خارجی در کشور آذربایجان بیش از 5 سال زندگی کنند و درآمد مناسبی داشته باشند، می توانند اقدام به کسب اقامت دائمی آذربایجان کنند.

یکی از مزایای مهاجرت کاری به کشور آذربایجان این است که متقاضیان و کارکنان خارجی می توانند به همراه خانواده خود (همسر و فرزندان زیر 18 سال) به کشور آذربایجان مهاجرت کنند. شایان ذکر است همسر و فرزندان متقاضیان می توانند از تمام حقوق شهروندی نظیر تحصیل، اشتغال و خدمات درمانی و پزشکی و سایر موارد به صورت کامل بهره مند شوند. شما عزیزان می توانید با هماهنگی های قبلی به دفتر موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت مراجعه کنید. با شرایط مهاجرت کاری به کشور آذربایجان به صورت کامل آگاه شوید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *