مهاجرت تحصیلی شیلی

مقطع کارشناسی در شیلی

مقطع کارشناسی در شیلی

تحصیل در مقطع کارشناسی در شیلی یکی از پرطرفدار ترین می باشد. در این مقاله یکی از برترین دوره های پایه تحصیلی مورد بررسی قرار می گیرد. با توجه به تحقیقات گسترده کارشناسان ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت به اشتراک گذاشته می شود.

سوالات مطرح شده در این مقطع تحصیلی به شرح زیر می باشد:

  • طول مقطع کارشناسی در این کشور چه قدر می باشد؟
  • آسان ترین دوره کارشناسی در این کشور کدام است؟
  • برنامه های آموزشی در دوره کارشناسی در این کشور چگونه می باشد؟

اخذ پذیرش مقطع کارشناسی در شیلی

در این کشور حدود 526 برنامه کارشناسی در 51 دانشگاه، همچنین حدود 449 دوره کارشناسی ارشد در 53 دانشگاه و 158 برنامه دکترا در 37 دانشگاه این کشور در اختیار متقاضیان بین المللی قرار گرفته است. طول تمامی دوره های  تحصیلی کارشناسی بین 3 تا 4 سال می باشد. متقاضیان می توانند دوره های آموزشی در این مقطع را تا 3 سال هم برسانند. دوره های تحصیلی در این کشور از سطح علمی بالایی برخوردار می باشند. در این مورد متقاضیان بهتر است کار ضمن تحصیل را در پروسه تحصیلی خود انتخاب نکنند.

دلایل موجه برای انتخاب این کشور در مقطع کارشناسی به شرح زیر می باشد:

دلایل موجه انتخاب شیلی در مقطع کارشناسی

بررسی مقطع کارشناسی در شیلی

در این کشور متقاضیان بین المللی می توانند در مقطع تحصیلی کارشناسی هنر اقدام به تحصیل نمایند. در این کشور امکان تحصیل در حدود 11 دوره آموزشی هنر میسر می باشد. در این دوره ها امکان تحصیل به زبان انگلیسی برای متقاضیان فراهم گردیده است. یکی از مدارک مورد نیاز برای تحصیل در مقطع کارشناسی این کشور ارائه مدرک زبان مورد نیاز دال بر توانایی متقاضی در دانش زبان انگلیسی می باشد.

در این بخش چند برنامه در مقطع کارشناسی هنر در جدول زیر شرح داده شده است:

نام دوره کارشناسیطول دوره تحصیلمطالعات پاره وقت و تمام وقت
حقوق4 سالپاره وقت
فلسفه4 سالپاره وقت
مدیریت دولتی4 سالپاره وقت
روان شناسی4 سالپاره وقت
علم ارتباطات4 سالپاره وقت
علوم سیاسی و اقتصاد4 سالپاره وقت

برنامه های مقطع کارشناسی در شیلی

در این کشور دوره های آموزشی متفاوتی در نظر گرفته شده است. دوره های مهندسی، پزشکی، آموزش، قانون، هنر، روانپزشکی و غیره در این کشور امکان پذیر می باشد. هر کدام از این دوره های تحصیلی در مجموعه خود دارای تعدادی دانشگاه می باشند. رشته هایی مانند مهندسی، فلسفه، آموزش، علوم زمین شناسی، امنیت اطلاعات، مهندسی حمل و نقل و فناوری چند رسانه ای و اطلاعات رتبه برتر رشته محبوب در مقطع کارشناسی را اخذ نموده اند.

تعدادی از رشته های محبوب در مقطع کارشناسی در این کشور در جدول زیر رتبه بندی شده اند:

رتبهبرنامه تحصیلی در مقطع کارشناسیتعداد دانشگاه
1مهندسی35
2پزشکی30
3آموزش29
4قانون28
5سلامت28
6جامعه شناسی26
7علوم انسانی25
8هنر20
9روان شناسی19
10مدیریت اجرایی18
11مدیریت18
12معماری17
13اقتصاد15
14طراحی14
15ساخت و ساز14

بهترین شهرهای شیلی برای مقطع کارشناسی

رتبه بندی آموزش در شهرهای مختلف این کشور متفاوت می باشد. در بزرگترین شهر و پایتخت این کشور سانتیاگو فاکتورهایی مانند کیفیت آموزشی، تعداد دانشگاه ها، موقعیت مکانی مناسب و پیشرفت تحصیلی بیشتر از سایر دانشگاه های واقع در شهر های دیگر این کشور مورد توجه متقاضیان بین المللی قرار گرفته است.

در این بخش آمار تعداد دانشگاه های این کشور در شهرهای مختلف در جدول زیر مورد بررسی قرار گرفته است:

شهرتعداد دانشگاه
Santiago26
Providencia5
Temuco3
Antofagasta2
Concepcion2
Talca2
Valparaiso2
Arica1
Chillan1
Copiapo1

دانشگاه های محبوب در مقطع کارشناسی در شیلی

دانشگاه های محبوب در مقطع کارشناسی در شیلی

در این مقطع تحصیلی تعدادی دانشگاه در رتبه برتری نسبت به سایر قرار گرفته اند. اکثر دانشگاه های محبوب در مقطع کارشناسی در این کشور در پایتخت این کشور سانتیاگو قرار گرفته اند. اکثرا در رشته های برتر مانند پزشکی، مهندسی، آموزش، حقوق و غیره پذیرش دانشجو امکان پذیر می باشد.

در این بخش تعدادی از دانشگاه های این کشور در مقطع کارشناسی به شرح زیر می باشد:

نام دانشگاهموقعیت مکانی
University SEKProvidencia
University Diego PortalesSantiago
University of TalcaTalca
Gabriela Mistral UniversityProvidencia
University of DevelopmentSantiago
Central University of ChileSantiago

تحصیل به زبان انگلیسی در شیلی

سیستم آموزشی در این کشور از نوزدهم میلادی از ساختارهای آموزشی قوی فرانسه و آلمان پیروی کرده بود. به همین علت طبق قانون آموزشی رایج در کشورهای آمریکای جنوبی 8 سال ابتدایی تحصیل رایگان خواهد بود. تقاضای اکثر متقاضیان برای تحصیل در سایر کشورها، وجود دوره آموزشی به زبان انگلیسی می باشد. در بسیاری از کشورهای دنیا امکان تحصیل به زبان انگلیسی وجود ندارد. طبیعتا دوذه کارشناسی در بیشتر دانشگاه های سراسر دنیا به زبان بومی و رایج کشور مورد نظر می باشد. در این کشور دوره های محدودی به زبان انگلیسی در اختیار متقاضیان بین المللی قرار گرفته است. اکثر دوره های آموزشی در این کشور به زبان اسپانیایی می باشد. لزوم دانش کافی زبان انگلیسی و اسپانیایی برای متقاضیان بین المللی ضرورت دارد.

دوره های رایج با زبان انگلیسی محدود و به صورت پاره وقت می باشند. در میان عموم مردم این کشور زبان اسپانیایی معمول می باشد. تنها حدود 5% از افراد این کشور به زبان انگلیسی مسلط می باشند. برای بهره گیری از تحصیل به زبان انگلیسی در سایر کشور ها، مطالعه مقاله تحصیل در لهستان به زبان انگلیسی از طریق لینک مربوطه در سایت مرجع ما پیشنهاد داده می شود.

تمامی اطلاعات گردآوری شده در این زمینه تحصیلی، در مقاله مقطع کارشناسی در شیلی حاصل تجربه و تحقیقات گسترده کارشناسان ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت می باشد. کارشناسان ما راه های تحصیلی متنوعی در بسیاری از کشورها را در اختیار شما قرار خواهند داد. جهت کسب اطلاعات جامع در باب تحصیل در این کشور می توانید مقالات مربوطه مانند ویزای دانشجویی شیلی را از طریق لینک مربوط به سایت مرجع ما مورد مطالعه قرار دهید و نظرات خود را در دیدگاه مقالات بیان فرمایید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *