شرایط رومانی

مشکلات زندگی در رومانی

مشکلات زندگی در رومانی

دانستن مشکلات زندگی در رومانی به متقاضیانی که قصد مهاجرت به خارج از کشور را دارند، کمک می کنند که بتوانند بهترین تصمیم را برای مهاجرت بگیرد. این کشور به عنوان یک کشور عضو اتحادیه اروپا، از تجارت و تجارت استقبال می کند و مشتاق است که اثری در دنیای تجارت بگذارد. با وجود این ، تعدادی تعدیل وجود دارد که تازه واردان باید انجام دهند. زیرا، اکثر مهاجران عناصر شوک فرهنگی را تجربه می کنند. زبان رسمی این کشور رومانیایی است.

در حالی که بخش کمی از مردم به آلمانی، مجارستانی و ولاکس رومانی صحبت می کنند. مهاجران انگلیسی زبان باید به میزان کمی صحبت کردن زبان خود عادت کنند. بیشتر در شهرهای بزرگتر مانند بخارست، کنستانتا و براوسف و همچنین مقاصد گردشگری صحبت می شود. این کشور دارای حداقل 25 نگین معماری فوق العاده است که به عنوان میراث یونسکو شناخته شده است و برای آموزش مهاجران در مورد قسمت رنگی کشوری که آخرین قلمرو فتح شده امپراتوری روم بود، بسیار مناسب است. کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت مشکلات زندگی در رومانی و کشور رومانی برای زندگی را در ادامه این نوشتار بیان کرده اند.

کشور رومانی برای زندگی

این کشور کشوری بسیار زیبا و بسیار کم ارزش در بالکان است. زیبایی طبیعی، مردم دوستانه ، مقرون به صرفه بودن و سرعت اینترنت با کیفیت بالا آن را به گزینه ای عالی برای مهاجرت به اروپا به ویژه برای عشایر دیجیتال یا کارگران از راه دور تبدیل می کند. مهاجران که به دنبال کار در این کشور هستند اغلب به پایتخت آن نقل مکان می کنند.

آن ها عموما در بخش های زیر مشغول به کار می شوند:

  • ساخت و ساز
  • مهندسی
  • فناوری اطلاعات
  • ارتباطات
  • توسعه نرم افزار
  • آموزش زبان انگلیسی

مهاجران برای کار در این کشور باید مجوز کار دریافت کنند. مانند بسیاری از کشورهای کمونیست سابق، این روند شامل میزان قابل ملاحظه ای از بوروکراسی است. اما شهروندان اتحادیه اروپا از مهاجران دیگر نقاط جهان راحت تر خواهند دید. اقامت در این کشور متناسب با نیازها و بودجه هر مهاجری متفاوت است. گزینه ها از آپارتمان های جدید و مدرن، بلوک های دوران شوروی، ویلاهای زیبا واقع در خارج از مراکز شهر را شامل می شود. این کشور قطب اصلی حمل و نقل اروپای شرقی است. این شبکه حمل و نقل جامع با حمل و نقل هوایی، آبی، جاده ای و ریلی در دسترس است. مبالغ هنگفتی در زیرساخت های ملی سرمایه گذاری شده است.

امروزه این کشور یک کشور مستقل است و نهمین سرزمین بزرگ اروپا دارای هفتمین جمعیت بزرگ اتحادیه اروپا است. ورود این کشور به ناتو راه را برای فتوحات غیرقابل توقف این کشور فراهم کرد. در حال حاضر، این کشور یک ایالت متحد نیمه ریاست جمهوری است که طبق استانداردهای اتحادیه اروپا دارای سطح بالای درآمد متوسط است. با این حال، سرعت رشد و توسعه آن باعث شده است که متمایز شود و تنها اقتصاد ببر اروپا باشد.

هزینه زندگی در رومانی

اگرچه، حقوق ماهیانه کار در رومانی از پایین ترین حقوق در اروپا است، اما این امر با هزینه پایین زندگی این کشور جبران می شود.

نمودار زیر حقوق ماهیانه را در این کشور نشان می دهد:

حقوق ماهیانه در رومانی

اقامت به احتمال زیاد بزرگترین هزینه برای مهاجران در این کشور خواهد بود. محصولات محلی و حمل و نقل عمومی در سراسر کشور نسبتا ارزان هستند. اگرچه، مراکز شهری بزرگ معمولا گران تر از شهرها و شهرهای کوچک هستند. مراقبت های بهداشتی عمومی برای همه ساکنان رایگان است. بنابراین، مهاجران نیز در صورت تصمیم گیری برای استفاده از سیستم عمومی، در مراقبت های بهداشتی پس انداز خواهند کرد. اکثر مهاجران از خدمات خصوصی استفاده می کنند.

نمودار زیر توزیع هزینه زندگی در رومانی را نشان می دهد:

توزیع هزینه زندگی در رومانیهزینه اجاره خانه در جدول زیر نشان داده شده است:

پارامترهزینه به لو رومانی
آپارتمان 1 خوابه در مرکز شهربین 1500RON تا 3000RON
آپارتمان 1 خوابه در خارج از مرکز شهربین 1000RON تا 1900RON
آپارتمان 3 خوابه در مرکز شهربین 2700RON تا 5000RON
آپارتمان 3 خوابه در خارج از مرکز شهربین 1800RON تا 3500RON

معرفی مشکلات زندگی در رومانی

این کشور واقع در حاشیه غربی دریای سیاه، سواحل سواحل شرقی خود و کوه های کارپات را شامل می شود که جای خود را به تپه های نورد، جنگل ها، زمین های کشاورزی و روستاهای روستایی می دهد. پایتخت این کشور، شهر بخارست، در ساحل رودخانه دامبوویتا قرار دارد و محبوب ترین مقصد مهاجران مهاجرت کننده به این کشور است.

متقاضیان مطمئنا مهاجرت به این کشور را چالش برانگیز و سودآور خواهند یافت. برای بسیاری، این کشور تصاویری از کوه های برفی، قلعه های قرون وسطایی و البته دراکولا را به تصویر می کشد. یک کشور نسبتا امن، تازه واردان به زودی می فهمند که رومانی چیزهای بیشتری برای ارائه دارد. به ویژه با رشد این کشور به عنوان یک مقصد گردشگری بین المللی و دروازه ای برای تجارت در شرق اروپا است.

برای مهاجرت به رومانی، در کنار مزیا باید معایب این کشور را نیز بدانید. مشکلات زندگی در کشور رومانی برای زندگی عبارتند از:

  • ترافیک
  • نبودن جای پارک کافی
  • موانع زبان
  • شوک فرهنگی

معرفی مشکلات زندگی در رومانی

موانع زبان مشکلات زندگی در Romania

همان طور که در اول مقاله اشاره شد، زبان رسمی این کشور، رومانیایی است. به طوری که، نزدیک به 90% مردم این کشور از آن استفاده می کنند. مردم محلی که در مرز با مجارستان زندگی می کنند به طور طبیعی مجاری صحبت می کنند. در حالی که جوامع کوچک به آلمانی صحبت می کنند. این زبان یک زبان مبتنی بر لاتین است. بنابراین، اگر با ایتالیایی، پرتغالی، فرانسوی یا اسپانیایی آشنا هستید، شباهت های زیادی خواهید دید. آن ها دارای صداهای عجیب و حروف یا لهجه های متفاوت هستند که تلفظ را به یک نبرد تبدیل می کند.

در شهرها، اکثر افراد زیر 45 سال انگلیسی صحبت می کنند. بنابراین، ندانستن این زبان می تواند یکی از مشکلات زندگی در رومانی محسوب شود. با این وجود، تمام تلاش خود را برای یادگیری برخی از عبارات اساسی انجام دهید. دانستن آن ها قبل از مهاجرت به این کشور ارزشمند خواهد بود. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت با ارائه مشاوره توسط کادر مجرب خود می تواند بهترین روش های مهاجرتی را که برای شما مناسب است، برگزیند.

سوالات متداول در باب کشور رومانی برای زندگی

در این بخش مفتخر به پاسخگویی سوالات متداول در باب کشور رومانی برای زندگی می باشیم:

  • مشکلات زندگی در کشور رومانی برای زندگی کدام لند؟ ترافیک، نبودن جای پارک کافی، موانع زبان و شوک فرهنگی
  • شرایط کار در رومانی برای متقاضیان حارجی چیست؟ مهاجران برای کار در این کشور باید مجوز کار دریافت کنند. مانند بسیاری از کشورهای کمونیست سابق، این روند شامل میزان قابل ملاحظه ای از بوروکراسی است. اما شهروندان اتحادیه اروپا از مهاجران دیگر نقاط جهان راحت تر خواهند دید. اقامت در این کشور متناسب با نیازها و بودجه هر مهاجری متفاوت است
5/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *