مهاجرت به کشور آلمان

مشکلات زندگی در آلمان

مشکلات زندگی در آلمان

با وجود اینکه زندگی در آلمان مزایای بسیاری دارد، اما افراد مهاجر معمولا با مشکلات زندگی در آلمان مواجه خواهند شد که در این مقاله بررسی میشود. وقتی به مکان های فرهنگی و تاریخی این کشور فکر می کنید، ممکن است قلعه نوشوانشتاین یا خرابه های سرخ رنگ قلعه هایدلبرگ به ذهن شما برسد. این ها نمادین ترین بناهای سلطنتی این کشور هستند. با این حال، این کشور قلعه های بیشتری برای کاوش دارد. در واقع، تخمین زده می شود که این کشور ممکن است محل زندگی حدود 25000 نفر باشد. فراتر از قلعه ها، این کشور چیزهای بیشتری برای ارائه دارد.

43 مکان فرهنگی در فهرست میراث جهانی یونسکو وجود دارد. پایتخت های فرهنگی این کشور شامل 2 شهر برلین و مونیخ دارای موزه ها، پارک های زیبا در جهانی هستند. همچنین سایت های مهمی را خواهید داشت که به خاطر سپردن جنایات جنگ جهانی دوم اختصاص داده شده است. شهرهای تریر، کلن و روتنبورگ اوبر در تاوبر میزبان برخی از تاریخی ترین جاذبه های این کشور هستند. در تریر، ویرانه های رومی را خواهید یافت. در کلن، کلیسای جامع عظیمی را خواهید دید که ساخت آن بیش از 600 سال به طول انجامید.

در ایالت بایرن، می توانید شهر دیواری قرون وسطایی روتنبورگ اوبر در تاوبر و ساختمان های نیمه چوبی شگفت انگیز آن را کاوش کنید. این کشور، کشوری است که علی رغم سابقه تاریک خود در قرن بیستم به سرعت خود را به عنوان یک رهبر جهانی معرفی کرد. این کشور در حال حاضر نقش مهمی را در اتحادیه اروپا ایفا می کند و با تشویق پذیرش کشورهای شرقی به این بلوک، اتحاد بیشتری را تشویق می کند. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت مشکلات زندگی در آلمان را در این نگارش بازگو خواهد کرد.

زندگی در آلمان

مهاجرت به این کشور به معنای داشتن شانس زندگی در یکی از سازمان یافته ترین و مترقی ترین کشورهای روی زمین است. این کشور مکانی است که می توانید از سطح بالایی از زندگی برخوردار شوید. با این حال، مانند هر جا، همیشه چند توصیه وجود دارد که می تواند کارها را برای اولین بار که راحت تر کار می کنید بسیار ساده تر کند. زندگی در این کشور مانند سایر نقاط بسیار شلوغ است. اما به طور کلی، هر کجا که بروید، آرامش و سکوت وجود دارد. به جزء باشگاه ها، که با موسیقی تکنو سرگرم خواهند شد. به غیر از این، خواهید فهمید که مردم این کشور سکوت خود را دوست دارند. فساد کمی وجود دارد و پیدا کردن کار چندان دشوار نخواهد بود.

هزینه زندگی در این کشور در مقایسه با سایر کشورهای اروپایی بسیار مناسب است. برای تأمین هزینه های زندگی خود در این کشور تا سال 2023، ماهانه به 900€ (یورو) نیاز دارید. به طور کلی، جنوب این کشور گران ترین منطقه برای زندگی در این کشور است. 2 شهر بزرگ مونیخ و اشتوتگارت، یکی از گران ترین شهرهای این بخش از کشور، گران ترین شهرها برای زندگی هستند. به عنوان مثال، به طور متوسط اجاره یک آپارتمان یک خوابه در اشتوتگارت 846.43€ (یورو) هزینه خواهد داشت. در حالی که یک آپارتمان مشابه در شهر شمالی این کشور، برمن، به طور متوسط 560€ (یورو) هزینه دارد. از نظر درصد، این بدان معناست که اجاره آپارتمان در برمن بیش از 30% ارزان تر از اشتوتگارت است.

نمودار زیر هزینه زندگی در این کشور را نشان می دهد:

هزینه زندگی در آلمان

مزایای زندگی در این کشور در نمودار زیر آمده است:

مزایای زندگی در آلمان

معایب زندگی در آلمان

با وجود موانع زبانی که ممکن است وجود داشته باشد، اقامت آلمان تفاوت چندانی با زندگی در ایالات متحده، انگلستان، کانادا یا هر کشور توسعه یافته دیگری ندارد. ممکن است باران زیادی ببارد، اما شما می توانید از اولین روز خود در این کشور امور را به خوبی مدیریت کنید. از آنجا که این کشور در یک مکان مرکزی در اروپا قرار دارد، برای شروع پر کردن گذرنامه می توانید تقریبا به هر مکانی سفر کنید. سوئیس، اتریش، فرانسه، لهستان و بلژیک همگی در این نزدیکی هستند و سفر معمولا ارزان است.

اما از معایب و مشکلات زندگی در آلمان می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • تنوع در انتخاب مواد غذایی در این کشور وجود دارد.
  • خانواده و دوستان شما ممکن است با شما نباشند.
  • تقریبا همه چیز در این کشور یکشنبه ها بسته است.
  • شما باید برای برداشت مالیات از حقوق و دستمزد خود آماده باشید.
  • دوچرخه سواری می تواند چالش برانگیز باشد.

مالیات خارجی از مشکلات زندگی در آلمان

هنگامی که هزینه های مالیات و مشارکت های اجتماعی از جمله هزینه های مراقبت های بهداشتی را هنگام زندگی در این کشور در نظر می گیرید، تا 40% از حقوق ناخالص شما می تواند بلافاصله به دلیل الزامات کسر مالیات از شما گرفته شود. اگر دستمزد شما آنقدر بالا نیست، سازگاری با این شیوه زندگی می تواند مشکل ساز باشد. اگرچه، در ازای این سرمایه گذاری ها مزایای زیادی دریافت خواهید کرد، اما کنترل هزینه های شما چند ماه طول می کشد.

جدول زیر مالیات بردرآمد در این کشور را نشان می دهد:

حقوق به یورومالیات
کمتر از 9.744€0%
بین 9.744€ تا 57.918€بین 14% تا 42%
بین 57.919€ تا 274.612€42%
بیشتر از 274.613€45%

مالیات خارجی از مشکلات زندگی در آلمان

دور بودن از خانواده از مشکلات زندگی در آلمان

یکی از مهم ترین چالش هایی که افراد هنگام مهاجرت به آلمان با آن روبرو می شوند این است که از شبکه معمول خود، دور هستند. اکثر اعضای خانواده و دوستان شما ممکن است در این کشور با شما زندگی نکنند، به این معنی که شما می توانید در چند ماه اول به تنهایی زندگی کنید. راه هایی وجود دارد که می توانید ارتباطات اجتماعی جدیدی را ایجاد کنید، اما برای کاهش تأثیر آن، باید در این زمینه کار کنید.

حتی وقتی دوستی جدیدی ایجاد می کنید، تمام کارهایی را که خانواده و دوستانتان در گذشته انجام می دهند از دست می دهید. این تعدیل می تواند برای برخی افراد مشکل ساز باشد. زیرا، دلتنگی باعث می شود که عده کمی رویاهای خود را رها کنند. چنانچه قصد سرمایه گذاری در کشور آلمان را دارید با کمک مشاوران موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت می توانید به این کشور مهاجرت کنید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *