مهاجرت تحصیلی فرانسه

مدارس ایرانی فرانسه

مدارس ایرانی فرانسه

مردم فرانسه مودب و رسمی هستد. این خصوصیات را می توان به خوبی در مدارس ایرانی فرانسه مشاهده کرد. فرانسه بهترین مکان برای تحصیل است. افراد در هر سنی می توانند در هر یک از مدارس و دانشگاه های افسانه ای در این کشور. شرکت کنند و انتظار کسب تحصیلات عالی را داشته باشند. فرانسه خانه برخی از بهترین مدارس جهان است. از جمله مدارس ایرانی این کشور که سالانه دانش آموزان زیادی را از تمام نقاط جهان به تحصیل در فرانسه ترغیب می کند. فرانسه یکی از بزرگترین کشورهای اروپایی است. این کشور به عنوان دروازه ورود به اروپا در نظر گرفته می شود زیرا فرانسه محبوب ترین مقصد گردشگری در جهان است. همچنین تمامی اطلاعات این مقاله توسط موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت به شما ارائه شده است.

سیستم آموزشی در مدارس ایرانی فرانسه

سیستم آموزشی هر کشوری با کشور دیگر متفاوت است. سیستم آموزشی مدارس ایرانی فرانسه در مورد دسته بندی ها وانواع مختلف دیپلم و آزمون ها به ویژه به دلیل پیچیده بودن شهرت دارند. مدارس ایرانی فرانسه به شدت به آموزش معروف هستند. به این معنی که آنها فعالیت های فوق برنامه زیادی ندارند. همچنین در این مدارس بسیار متداول است که اگر دانش آموزان نمرات متوسطی را که برای گذراندان کلاس ها نیاز دارند به دست نیاورند یک سال تحصیلی را تکرار می کنند.

اما سیستم آموزشی مدارس ایرانی فرانسه شامل 3 مرحله است که عبارت اند از:

  • آموزش ابتدایی: از سن 6 سالگی همه کودکان باید در مدرسه ثبت نام کنند. مدرسه ابتدایی شامل 5 سال تحصیلی است از 6 تا 11 سالگی
  • آموزش متوسطه: دانش آموزان بعد از دوره ابتدایی به آموزش متوسطه (راهنمایی) می آیند که مدت زمان این دوره 3 سال است.
  • آموزش دبیرستان: بعد از دوره متوسطه دانش آموزان راهی دبیرستان می شوند.که 3 سال به طول می انجامد. بعد از اتمام دبیرستان دانش آموزان می توانند با در دست داشتن مدرک وارد دانشگاه ها شوند.

بعد از آشنایی با سیستم آموزشی مدارس ایرانی، در این قسمت از مقاله به زبان تحصیل در مدارس ایرانی فرانسه می پردازیم

زبان تحصیل در مدارس ایرانی فرانسه

بسیاری از فرانسوی ها به زبانی غیر از زبان خودشان صحبت می کنند. اما برای ارتباط موثر و تحصیل در مدارس ایرانی فرانسه باید زبان فرانسه را بدانید. دانش آموزان بین المللی که به زبان فرانسه مسلط هستند. زبان بسیار آسان تری را برای تحصیل و زندگی روزمره خود دارند. اگر احساس می کنید که زبان فرانسه شما به اندازه کافی خوب نیست. دوره های زبان زیادی را برای دانش آموزانی که می خواهند مهارت های زبانی خود را کامل کنند وجود دارد. معاشرت با مردم محلی و تلاش برای صحبت کردن به زبان فرانسوی راه خوبی برای بهبود توانایی زبان شماست. در عین حال می توانید به زبان انگلیسی مطالعه و ارتباط برقرار کنید. با این حال در مدارس ایرانی فرانسه دانش آموزان تشویق به یادگیری زبان فرانسه و بهبود مهارت های زبانی خود می شوند.

دلایل تحصیل در مدارس ایرانی فرانسه

فرانسه دارای یکی از معتبر ترین سیستم های آموزشی در جهان است. مهم نیست به چه منطقه ای می روید. مدارس ایرانی و موسسات آموزشی متعددی وجود دارد. که آموزش در سطح جهانی را برای مردم دو رو دراز ارائه می دهند. به عنوان یک دانش آموز در یکی از مدارس ایرانی می توانید مطمئن باشید که آموزش شگفت انگیزی دریافت خواهید کرد. مردم برای تحصیل به فرانسه می آیند زیرا می دانند چه سیستمی در انتظارشان است. مدارس ایرانی فرانسه مشتاق ارائه آموزش برتر در همه رشته ها و برای همه دانش آموزان است. مهم نیست از چه کشوری آمده اید. می توانید این انتظار را داشته باشید که با آغوش گرم از شما استقبال شود. دولت فرانسه در سال 2020 میلادی یک سیاست حمایتی شدیدی را معرفی کرد و از دانش آموزان خارجی در موسسات آموزشی فرانسه استقبال کرد.

دلایل تحصیل در مدارس ایرانی فرانسه

قوانین مدارس ایرانی فرانسه

مدارس ایرانی فرانسه نیز همانند تمامی مدارس جهان دارای قوانین و ضوابطی است. این مدارس انتظار دارند دانش آموزان هنگام ورود به مدرسه تا لحظه ای که در مدرسه حضور دارند این قوانین را رعایت کنند. که این قوانین عبارت اند از:

  • احترام به همسالان و بزرگسالان یک قانون مطلق است
  • زبان ارتباط در کلاس ها و فعالیت های گروهی فرانسوی است
  • احترام به محل: همه باید نسبت به تمیز و سالم نگه داشتن محل خود احساس مسئولیت کنند
  • وقت شناسی: تاخیر دانش آموز عملکرد صحیح مدرسه را مختل می کند برای دانش آموزان متوسطه که تاخیر می کنند باید در روز چهارشنبه بعد از ظهر در ساعت 3 در بازداشت 1 ساعته حضور داشته باشند.
  • هر دانش آموز باید از داشتن تجهیزات مورد نیاز اطمینان حاصل کند
  • لباس مناسب برای فعالیت های تربیت بدنی الزامی است
  • هیچ دانش آموزی نمی تواند در زمان استراحت به تنهایی در ساختمان راه بروند..

بعد از آشنایی با قوانین مدارس ایرانی فرانسه، در این بخش از مقاله می خواهیم به مشارکت والدین در مدارس ایرانی این کشور بپردازیم.

مشارکت والدین در مدارس ایرانی فرانسه

در مدارس ایرانی فرانسه هر کلاس تقریبا یک والدین را انتخاب می کند. که در جلسات شورای مدرسه حضور دارد. همچنین اغلب از والدین خواسته می شود تا در گردش های مدرسه شرکت کنند. ممکن است از آنها خواسته شود تا در مورد کار خود صحبت کنند. یا مهارت های خود را با کلاس به اشتراک بگذارند. همچنین مدارس ایرانی این کشور ممکن است والدین رادر زندگی مدرسه مشارکت دهند و با ارائه یک پورتال گفتگو را تشویق کنند.

مدرسه ایرانی سعدی در فرانسه

مدرسه ایرانی سعدی در فرانسه که در لیست مدارس دولتی، بین المللی قرار دارد. در شهر پاریس، پایتخت فرانسه واقع شده است. این مجموعه دارای امکانات علمی و آموزشی متنوعی با سطح بسیار بالا برای دانش آموزان می باشد. همچنین این مدرسه با همت و تلاش خیرین مدرسه ساز در سال 1359 مورد بهره برداری قرار گرفت. که این مجموعه با 475 متر مربع ساختمان آموزشی و 570 متر مربع حیاط سرباز برای تفریحات ورزشی. به عنوان یکی از بزرگترین مدارس بین المللی پاریس نام برده می شود. اما از امکانات این مجموعه می توان به سالن آمفی تئاتر، سالن مطالعه، کمد شخصی، اتاق بازی، کف پوش حیاط، سالن غذاخوری و اتاق بهداشت اشاره کرد. ظرفیت دانش آموزان این مدرسه هم 135 نفر در سال است. اگر قصد تحصیل در فرانسه و یا مهاجرت کاری به فرانسه را دارید با مشاوران ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در ارتباط باشید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *