مهاجرت تحصیلی سنت کیتس

مدارس ایرانی سنت کیتس

مدارس ایرانی سنت کیتس

اگر تحصیل در سنت کیتس را انتخاب کرده اید باید بدانید که کدام یک از مدارس ایرانی سنت کیتس برای شما مناسب تر خواهید بود. سنت کیتس و جزیره مجاور نویس فدراسیون سنت کیتس و نویس را تشکیل می دهند که کوچکتریت کشور در بین جزایر کارائیب است. پایتخت این کشور شهر باستر است که با 11500 نفر جمعیت بزرگترین شهر سنت کیتس محسوب می شود. سنت کیتس با سواحلی زیبا، جنگل های استوایی، حیات وحش عجیب و غریب و ترکیبی از فرهنگ ، فعالیت ها و سرگرمی را در مدارس ایرانی این کشور برای دانش آموزان ارائه می دهد. انگلیسی زبان رسمی سنت کیتس است که باعث شده افراد زیادی تحصیل در این کشور را برای آینده ای روشن برگزینند.

ویژگی مدارس ایرانی سنت کیتس

مدارس ایرانی سنت کیتس از مدارس خصوصی این جزیره به حساب می آیند. این مدارس آموزش با کیفیت بالا را برای دانش آموزان سنین 6 تا 17 سال ارائه می دهد. برنامه های آموزشی این مدارس دارای مجموعه ای از استانداردهای بین المللی بر اساس بهترین شیوه ها در سراسر جهان است. این در حالی است که کلاس های خردسال از برنامه درسی آموزشی دولت فدرال سنت کیتس پیروی می کنند. اما دانش آموزان در کلاس های ارشد طبق برنامه تجویز شده به تحصیل می پردازند. علاوه بر این در مدارس ایرانی سنت کیتس دانش آموزان می توانند در ورزش ها و بازی های مشترک و همچنین دروس فرانسوی، اسپانیایی و موسیقی شرکت کنند.

سیستم مالیاتی در کشور سنت کیتس

از مزایای اقتصادی سنت کیتس میتوان به تولید ناخالص داخلی محلی در حال رشد این کشور اشاره کرد. پیش بینی می شود که در سال 2023 به 1.05 میلیارد دلار برسد. دلار شرق کارائیب بیش از 45 سال است که با نرخ 2.7 به 1$ (دلار) آمریکا پیوند خورده است. ارزهایی مانند GBP، EU ، USD در سنت کیتس و مناظق توریستی پذیرفته شده اند.

شهروندان سنت کیتس می توانند به صورت حضوری یا از راه دور حساب بانکی در کارائیب باز کنند. همچنین دارایی مالی را انتقال دهند. معاملات ارزی نامحدود است و می تواند به هر ارزی باشد. کسب و کارها همچنین می توانند واجد شرایط تامین مالی از بانک های محلی باشند. استفاده از ارز های دیجیتال قانونی شده است. دارایی های رمزنگاری مشمول مالیات نیستند و جزایر دارای دستگاه خودپرداز بیت کوین هستند. در سنت کیتس هیچ مالیاتی بر در آمد شخصی، سود سرمایه، دارایی، حق امتیاز، بهره، سود سهام، خدمات فنی، ارث یا هدایا وجود ندارد. همچنین قرارداد های مالیاتی مضاعف با چندین کشور از جمله ایالات متحده، بریتانیا و کانادا برقرار است.

خدمات رفاهی در کشور سنت کیتس

گزینه های غذایی موجود در مدارس ایرانی سنت کیتس شامل غذاهای محلی کارائیب و همچنین غذاهای هندی، ژاپنی، مکزیکی، خاورمیانه و از جمله غذاهای کشور ایران است. سبک پخت و پز محلی در این مدارس که دارای غذاهای دریایی مانند حلزون، خرچنگ سنگی، ماهی شور و همچنین غذاهای مورد علاقه در این مدارس مانند خورش آب پز، مرغ تند و کباب است. میوه ها و سبزیجات در تمام طول سال در آب و هوای گرمسیری رشد می کنند. که همیشه در مدارس ایرانی سنت کیتس در دسترس است. همچنین آب و آبمیوه های طبیعی همیشه به طور مداوم در این مدارس مصرف می شوند.

سیستم آموزشی در مدارس ایرانی سنت کیتس

سیستم آموزشی در مدارس ایرانی سنت کیتس به گونه ای طراحی شده است که تحصیل به مدت 12 سال رایگان و اجباری است. تحصیلات ابتدایی 7 سال به طول می انجامد و 4 سال دوره متوسطه در سطح اول و 2 سال در سطح دوم ادامه می یابد.

سیستم آموزشی در مدارس سنت کیتس به 3 دسته تقسیم می شود که در این بخش از مقاله مورد بررسی قرار می دهیم:

سیستم آموزشی در مدارس ایرانی سنت کیتس

آموزش ابتدایی در مدارس ایرانی سنت کیتس

آموزش ابتدایی در این کشور جزیره ای کارائیب برای کودکان 5 تا 12 سال در نظر گرفته شده است. پس از 2 سال ارتقای خودکار، مجموعه ای از آزمون ها معرفی می شود. اگر چه هدف از این کار سنجش مناسب بودن برای مدرسه راهنمایی است. نتایج اصلی سطوح مناسب سواد حساب، بیان شفاهی و توانایی حل مسئله است.

آموزش متوسطه راهنمایی در مدارس ایرانی سنت کیتس

دوره راهنمایی در مدارس ایرانی سنت کیتس به مدت 4 سال ادامه دارد. دانش آموزانی که پس از این، مرحله تحصیلی را ترک می کنند ممکن است مستقیما به سر کار بروند. در یک مرکز حرفه ای پیشرفته ثبت نام کنند یا به برنامه آموزش مهارت های ملی بپیوندند.

آموزش متوسطه دبیرستان در مدارس ایرانی سنت کیتس

در مدارس ایرانی سنت کیتس دوره دبیرستان اختیاری بوده و مرحله نهایی آمادگی برای دانشگاه است. در پایان سال اول، دانش آموزان امتحان 2 مهارت عمومی شورای امتحانات کارائیب را می نویسند. با 5 پاس، آنها می توانند به سر کار بروند. یا فرم ششم را در یکی از دو مدرسه محلی تکمیل کنند.

برای درک بهتر شما در مورد دوره های آموزشی در مدارس ایرانی سنت کیتس جدولی را برای شما ترسیم کرده ایم که به آن می پردازیم:

زمان تحصیلسندوره آموزشی
7 سال5 تا 12 سالدبستان
5 سال12 تا 17 سالمتوسطه راهنمایی
5 سال12 تا 17 سالمتوسطه دبیرستان

هزینه زندگی و تحصیل در سنت کیتس

هزینه زنگی در سنت کیتس نسبتا متوسط در نظر گرفته می شود. به دلیل اینکه این کشور مجبور است بسیاری از محصولات خود را وارد کند. زندگی در سنت کیتس نسبت به سایر جزایر کارائیب گران تر است. با این حال سیستم مالیاتی مطلوب هزینه های اضافی را جبران می کند. هزینه زندگی در سنت کیتس 1184$ (دلار) است که 1.27 برابر گران تر از میانگین جهانی است. سنت کیتس در رتبه 41 از 197 کشور از نظر هزینه زندگی قرار دارد.

برای درک بهتر از هزینه های زندگی در سنت کیتس اقلام ضروری را در جدول زیر قرار داده ایم:

هزینه به دلاراقلام زندگی
3.82$شیر (یک لیتر)
3.29$یک قرص نان
2.63$برنج (یک کیلوگرم)
5.57$تخم مرغ (12 عدد)
12.4$پنیر (یک کیلوگرم)
9.46$سینه مرغ (یک کیلوگرم)
1.24$آب (یک لیتر)

در پایان اینکه اگر شما قصد ادامه تحصیل در سنت کیتس یا مهاجرت به سنت کیتس را دارید با مشاوران متخصص و مجرب ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در ارتباط باشید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *