مهاجرت کاری فرانسه

لیست مشاغل مورد نیاز فرانسه

لیست مشاغل مورد نیاز فرانسه هر ساله در خصوص کار در فرانسه در حال آپدیت می باشد. برای افراد متخصص و افرادی که در یک زمینه خاص توانایی دارند بسیار مناسب می باشد، در صورتی که مهاجران، مهندسان، متخصصان و افراد ماهر واجد شرایط می باشید می توانید از طریق لیست مشاغل مورد نیاز فرانسه برای کار در این کشور اقدام کنند

کارشناسان ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در مقاله مذکور اطلاعات مفیدی را در اختیار شما قرار خواهند داد.

درباره لیست مشاغل مورد نیاز فرانسه

جستجوی شغل در فرانسه و یافتن شغل مناسب در این کشور می تواند برای متقاضیان خارجی سخت باشد. اما قبل از ورود به خاک فرانسه، متقاضیان و افرادی که قصد دارند در این کشور کار کنند، حتما باید با مشاغل مورد نیاز فرانسه آشنا باشند. همانند اکثر کشورهای اروپایی، در کشور فرانسه نیز فرصت های شغلی مختلفی برای نیروی کار بین المللی وجود دارد. متقاضیان برای مهاجرت کاری به فرانسه ممکن است نیاز به کسب ویزا داشته باشند. اما شرایط کسب ویزا و مجوز اقامت برای شهروندان کشورهای عضو اتحادیه اروپا، منطقه اقتصادی اروپا و سوئیس با شرایط مهاجران خارجی متفاوت است. افرادی که قصد کار در فرانسه را دارند. از این رو باید به زبان های انگلیسی و فرانسوی تسلط داشته باشند تا بتوانند با مردم این کشور و افراد مختلف ارتباط برقرار کنند.

در جدول زیر به اصلی ترین مشاغل مورد نیاز این کشور اشاره شده است:

مواردمشاغل مورد نیاز فرانسه
1مهندسی تحقیق و توسعه
2تکنسین فناوری اطلاعات
3بانکداری
4مدیریت کشاورزی

افرادی که قصد دارند در زمینه های ذکر شده و یا سایر زمینه های مورد نیاز در فرانسه مشغول به کار شوند. حتما باید تجربه کار (حداقل 2 سال) و همچنین مدرک تحصیلی معتبر و مدارک زبان داشته باشند. در ادامه با برخی از مهمترین مشاغل مورد نیاز فرانسه آشنا خواهید شد.

مهندسی تحقیق و توسعه در لیست مشاغل مورد نیاز فرانسه

یکی از مشاغلی که در لیست مشاغل مورد نیاز فرانسه قرار می گیرد، مهندسی تحقیق و توسعه می باشد. مهندسان تحقیق و توسعه یا محصولات جدید را توسعه و آنها را دوباره طراحی می کنند. تحقیق و آزمایش بر روی محصول را انجام می دهند. مهندسان تحقیق و توسعه در فرانسه به طور معمول در محیط های اداری فعالیت می کنند. معمولا برای انجام وظایف روزمره خود به خارج از دارایی شرکت سفر نمی کنند. این افراد به مدیران پروژه درباره امور مربوطه گزارش می دهند. یک مهندس تحقیق و توسعه فعالیت های تحقیق و توسعه را برای سازمان انجام می دهد. هنگام انجام آزمایش ها و فعالیت های تحقیقاتی، از تئوری ها، اصول و مدل های تحقیق استفاده می کند. دامنه پروژه های تحقیقاتی را ارزیابی می کند و اطمینان می دهد پروژه ها به موقع تحویل داده شوند.

شرایط کار تکنسین های IT در فرانسه

تکنسین های IT برای کسب اطمینان از عملکرد صحیح سیستم های رایانه ای، قطعات سخت افزاری و نرم افزاری را تشخیص، تعمیر و نگهداری می کنند. مسئولیت های تکنسین فناوری اطلاعات شامل نصب و پیکربندی سخت افزار رایانه ای و اصلی ترین نقطه تماس برای پشتیبانی IT در یک شرکت است. از مهمترین مسئولیت های تکنسین فناوری اطلاعات می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • نصب و پیکربندی قطعات سخت افزاری و نرم افزاری برای اطمینان از قابلیت استفاده
  • عیب یابی مشکلات سخت افزاری و نرم افزاری
  • اطمینان از رعایت استانداردهای ایمنی برقی
  • تعمیر یا تعویض سخت افزار آسیب دیده
  • ارتقا کل سیستم برای فعال کردن نرم افزارهای سازگار در تمام رایانه ها
  • نصب و ارتقاء نرم افزار آنتی ویروس برای اطمینان از امنیت سیستم
  • انجام تست ها و ارزیابی ها بر روی نرم افزار و سخت افزار جدید
  • ارائه پشتیبانی به کاربران
  • برقراری روابط خوب با کلیه ادارات و همکاران
  • انجام عملیات پشتیبان روزانه

جهت آشنایی کار در این کشور مقاله کار در فرانسه را مطالعه بفرمائید.

بانکداری در لیست مشاغل مورد نیاز فرانسه

بانکداری در لیست مشاغل مورد نیاز فرانسه

بانکداری یکی از گزینه های لیست مشاغل مورد نیاز فرانسه می باشد و افراد می توانند در این زمینه در فرانسه مشاغل مناسبی پیدا کنند. اصطلاح بانكدار به افراد شاغل در بانک ها اشاره دارد كه در يک ظرفيت مديريتی استخدام شده اند. اکثر بانکدارها مدیریت حساب های بانکی و امور مالی در بانک های فرانسه را به عهده می گیرند. معمولا به مشتریان و افراد مختلف در این زمینه خدمات مختلفی ارائه می دهند. بانکداران باید دانش کاملی از امور بانکی و موارد مرتبط داشته باشند. جهت اطلاع از شرایط  مهاجرت به این کشور مقاله مهاجرت به فرانسه را مطالعه بفرمائید.

تجربه فروش و خدمات مشتری می تواند به افراد برای موفقیت در این نقش کمک کند. جهت کار به عنوان بانکدار در کشور فرانسه متقاضیان باید جسور و دارای شخصیتی اجتماعی داشته باشند. مهارت های قوی برای حل مسئله داشته باشند. بانکداران باید بتوانند در مورد خدمات بانکی مشاوره ارائه دهند. مشکلات مربوط به خدمات و حساب های بانکی را حل کنند و سایر امور بانکی را به عهده بگیرند. جهت اطلاع از شرایط و هزینه های زندگی در این کشور مقاله هزینه زندگی در فرانسه را بررسی نمائید.

بازار کار کشاورزی در فرانسه

در لیست مشاغل مورد نیاز فرانسه، مدیریت کشاورزی نیز دارای جایگاه خاص خود می باشد. مدیران كشاورزی مسئولیت برنامه ریزی روزانه، سازماندهی، نظارت و اجرای فعالیت های مربوط به زمینه های کشاورزی را بر عهده دارند. مسئولیت های معمولی عبارتند از:

  • حصول اطمینان از رعایت مقررات و استانداردهای بهداشت و ایمنی
  • نگه داشتن دانش به روز در مورد آفات و بیماری ها
  • اطمینان از سودآور بودن مزرعه و اهداف مالی پیش بینی شده
  • سازماندهی تعمیر و نگهداری و تعمیر دارایی، تجهیزات و ماشین آلات مزرعه
  • تبلیغات و بازاریابی محصولات مزرعه یا کار کشاورزی
  • رسیدگی به مدارک و نگهداری سوابق اداری
  • استخدام، آموزش و نظارت بر کارگران مزرعه
  • سازماندهی فروش و خرید دام، تجهیزات مزرعه، محصولات زراعی و محصولات کشاورزی

به طور کلی، مهاجرت کاری به فرانسه یکی از بهترین روش های کسب اقامت فرانسه می باشد. هموطنان عزیزی که قصد دارند در زمینه های مختلف در کشور فرانسه و یا کشورهایی مانند آلمان، نیوزلند، اتریش، انگلیس، استرالیا و یا سایر کشورهای پیشرفته دنیا کار کنند می توانند با کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت برای کسب اطلاعات بیشتر در تماس باشند.

4/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *