شرایط اتریش, مهاجرت به کشور اتریش

ساعت اینسبروگ اتریش

ساعت اینسبروگ اتریش

این نوشتار به موضوعات مرتبط با یکی از شهرهای اتریش با اولویت ساعت اینسبروگ اتریش است. در اینسبروک 86186 کارمند و 12038 کارفرما وجود دارد. 7598 نفر خوداشتغال هستند و نزدیک به 35000 نفر هر روز از جوامع اطراف این منطقه به اینسبروک رفت و آمد می کنند. این شهر مرکز بسیاری از فعالیت های اقتصادی اتحادیه اروپا است و مقر تولید انرژی، خدمات مالی، بیمه) و دستگاه های پزشکی و همچنین گروه های مهندسی مکانیک و تکنولوژی ترافیک است. ملک مسکونی در این شهر بر اساس استانداردهای ملی بسیار گران است و دومین شهر گران قیمت اتریش محسوب می شود. از نظر جغرافیایی اینسبروک در دره ای وسیع بر روی رودخانه Inn، نه چندان دور از گذرگاه برنر قرار دارد. نام “اینسبروک” به معنای “پلی بر روی مسافرخانه” است.

در قرن چهارم، رومیان یک پاسگاه نظامی در آنجا ایجاد کردند و آن را “پل بر روی اونی” و به لاتینOeni Pontum نامیدند. در سال 1180 کنت های آندچ شهر را تصرف کردند. گذرگاه برنر یک پیوند حیاتی به شمال و جنوب اروپا بود. شهر رونق گرفت و به عنوان ایستگاه حمل و نقل در راه امپراتوری هزینه دریافت کرد. کنت های آندچ در سال 1348 جایگزین کنت های تیرول شدند. کنت های جدید هابسبورگ ها بودند که تا سال 1806 فرمانروایان امپراتوری مقدس روم بودند. شما در ادامه این مقاله علاوه بر آگاهی از موضوعات مختلف در مورد اینسبروک، با مراجعه به موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت می توانید مشاوره های تخصصی را قبل از مهاجرت به این شهر دریافت نمایید.

معرفی تاریخی از اینسبروگ اتریش

در مورد اینسبروک از تاریخ آن باید شروع کرد و می توان این گونه گفت که اینسبروک محل اقامت امپراتور ماکسیمیلیون اول شد و کاخ امپراتوری (هوفبورگ) سال‌ها خانه سلسله هابسبورگ بود. ماریا ترزیا، امپراطور، و همسرش فرانسیس استفان، چهره های برجسته ای در تاریخ اینسبروک هستند. او برای جشن ازدواج پسرش و سوگواری فرانسیس که پس از عروسی در سال 1765 درگذشت، طاق پیروزی اینسبروک را دستور داد. جاده اصلی حومه Neustadt در سال 1873 به Maria-Theresien-Strasse تبدیل شد. این خیابان محبوب ترین خیابان خرید در اینسبروک و خانه ستون سنت آنا است، بنای یادبودی برای بزرگداشت پایان اشغال باواریا در سال 1703. تماشای مسابقات در سایه بام طلایی یکی از سرگرمی های مورد علاقه ماکسیمیلیون اول در سال 1493 بود. اکنون گردشگران می توانند رویدادها را از زیر سقف طلایی مشاهده کنند. ماجراجویی دیگر بالا رفتن از برج شهر Stadttrum است.

این موضوع برای افرادی بیشتر جذاب است که عشق به پله ها و ارتفاع دارند. دیگر بنای جذاب، کلیسای جامع سنت جیمز با گنبد پیازی است که برای مقاومت در برابر زلزله در سال 1724 ساخته شد، تابلوی شاهکاری به نام مریم سوکور، اثر لوکاس کراناخ بزرگ را در خود جای داده است. کلیساها، بناهای تاریخی و موزه های زیادی در این فضای کوچک وجود دارد که نمی توان به آنها اشاره کرد. وقتی تور پیاده روی تمام شد، به باغ دادگاه (هوفگارتن) بروید. این یک پارک 600 ساله است. ماریا ترزیا زمانی در آنجا باغبان بود. شما برای این کار می توانید برنامه GPSmyCity: Walks in را از فروشگاه برنامه iTunes یا Google Play در تلفن همراه یا رایانه لوحی خود دانلود کنید. این برنامه دستگاه تلفن همراه شما را به یک راهنمای تور شخصی تبدیل می کند و عملکردهای ناوبری داخلی آن شما را راهنمایی می کند.

وضعیت فصل ها و آب و هوای اینسبروگ اتریش

در اینسبروک، تابستان ‌ها راحت و مرطوب است، زمستان‌ ها یخبندان و برفی است و در تمام سال نیمه ابری است. در طول سال، دما معمولاً از 22 درجه فارنهایت تا 75 درجه فارنهایت متغیر است و به ندرت زیر 10 درجه فارنهایت یا بالاتر از 86 درجه فارنهایت است. بر اساس امتیاز گردشگری، بهترین زمان از سال برای بازدید از اینسبروک برای فعالیت در هوای گرم از اواخر ژوئن تا اواخر آگوست است. میانگین دما در اینسبروک فصل گرم به مداز ت 3 ماه از 22 می تا 13 سپتامبر، با میانگین دمای روزانه بالای 67 درجه فارنهایت ادامه دارد. گرم ترین ماه سال در اینسبروک ژوئیه است که میانگین دمای آن 74 درجه فارنهایت و کمینه آن 54 درجه فارنهایت است. فصل سرد به مدت 2 الی 3 ماه، از 20 نوامبر تا 26 فوریه، با دمای بالای روزانه زیر 43 درجه فارنهایت ادامه دارد.

سردترین ماه سال در اینسبروک ژانویه است که میانگین کمینه آن 22 درجه فارنهایت و حداکثر آن 36 درجه فارنهایت است. بخش روشن تر سال در اینسبروک حدود 29 ژوئن آغاز می شود و به مدت 6 ماه طول می کشد و در حدود 15 سپتامبر به پایان می رسد. صاف ترین ماه سال در اینسبروک ژوئیه است که در طی آن به طور متوسط ​​آسمان در 52% مواقع صاف، عمدتاً صاف یا نیمه ابری است. قسمت ابری سال از 15 سپتامبر شروع می شود و به مدت 4 ماه ادامه دارد و در حدود 29 ژوئن به پایان می رسد. ابری ترین ماه سال در اینسبروک ماه می است که در طی آن به طور متوسط ​​در 62% مواقع آسمان ابری یا ابری است. ته نشینی یک روز مرطوب، روزی است که حداقل 0.04 اینچ بارندگی دارد.

در شکل زیر سایر اطلاعات مربوط به آب و هوای اینسبروک اشاره شده است:

اطلاعات مربوط به آب و هوای اینسبروک

مدیریت زمان اینسبروگ اتریش در اختلاف با وین

برای برنامه ریزی یک کنفرانس تلفنی یا برنامه ریزی یک جلسه در بهترین زمان برای هر دو طرف، باید بین ساعت 9:00 صبح تا 5:00 بعد از ظهر وقت خود را در وین، اتریش امتحان کنید. در نهایت بین ساعت 9 صبح تا 5 بعد از ظهر در اینسبروک، اتریش خواهد بود. از آنجایی که وین، اتریش و اینسبروک، اتریش در یک منطقه زمانی قرار دارند، می‌توانید در ساعات عادی با شخصی تماس بگیرید و در اینسبروک، اتریش، همان ساعتی خواهد بود که در وین، اتریش است. به یاد داشته باشید که اگر در حال برنامه ریزی تماس هستید، صرفه جویی در روز را برای هر تغییر زمانی بررسی کنید. اگر در وین، اتریش زندگی می‌کنید و می ‌خواهید با یکی از دوستانتان در اینسبروک، اتریش تماس بگیرید، می‌ توانید بین ساعت 7 صبح تا 11 شب به وقت خود با آنها تماس بگیرید.

اگر هر زمانی در دسترس هستید، اما می‌خواهید در محل کار با فردی در اینسبروک، اتریش تماس بگیرید، ممکن است بخواهید بین ساعت 9 صبح تا 5 بعد از ظهر به وقت خود امتحان کنید. این بهترین زمان برای دسترسی به آنها از ساعت 9 صبح تا 5 بعد از ظهر در ساعات کاری عادی است.

اختلاف ساعت بین اینسبروگ اتریش با ایران

اختلاف ساعت بین اینسبروگ اتریش با ایران

برای برنامه ریزی جلسات برای وین، اتریش و تهران، ایران متأسفانه، زمان هایی وجود ندارد که بین ساعات کاری عادی شما و ساعات کاری آنها همپوشانی داشته باشد. بهترین کاری که می‌توانیم با برنامه‌ریز جلسه انجام دهیم این است که محدوده را از ساعت 8 صبح تا 6 بعد از ظهر به وقت شما (وین، اتریش) پوشش دهیم. برای برنامه ریزی یک کنفرانس تلفنی یا برنامه ریزی یک جلسه در بهترین زمان برای هر دو طرف، باید بین ساعت 8 صبح تا 3:30 بعد از ظهر وقت خود را در وین، اتریش امتحان کنید. در نهایت بین ساعت 10:30 صبح تا 6 بعد از ظهر در تهران، ایران خواهد بود.

اگر ساکن وین اتریش هستید و می‌خواهید با یکی از دوستانتان در تهران تماس بگیرید، می‌توانید بین ساعت 4:30 صبح تا 20:30 به وقت خود با آنها تماس بگیرید. این ساعت بین ساعت 7 صبح تا 23 به وقت آنها خواهد بود، در جدول زیر سایر نکات مرتبط با اختلاف زمانی اینسبروگ با ایران شرح داده شده است:

ردیفنکات
1اگر هر زمانی در دسترس هستید، اما می‌خواهید با شخصی در تهران، ایران در محل کار تماس بگیرید، بهتر است بین ساعت 6:30 صبح تا 2:30 بعد از ظهر به وقت خود امتحان کنید
2برای ساکنان اتریش دسترسی به ایران باید همزمان با ساعت 9 صبح تا 5 بعد از ظهر باشد
3تهران، ایران 2 ساعت و 30 دقیقه از وین، اتریش جلوتر است.

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه مهاجرتی آسان به اینسبروگ می توانید از مشاوره های موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت برای آگاهی به قوانین اتریش استفاده نمایید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *