دسته بندی نشده

رشته پرستاری در سنت کیتس

رشته پرستاری در سنت کیتس

رشته پرستاری در سنت کیتس یکی از رشته های محبوب است که برنامه های تحصیلی زیادی نیز در دانشگاه های این کشور در این باب ارائه می شود. سنت کیتس کشوری در قاره آمریکا در دریای کارائیب است و رشته پرستاری در سنت کیتس از جمله رشته های مهم و پر اهمیت پزشکی برای سیستم بهداشتی و مراقبتی این کشور است. همانطور که می دانید رشته پرستاری یکی از رشته های حساس و پر اهمیت در جهان است و این موضوع در رابطه با سنت کیتس نیز صادق است.

برای ورود با بازار کار شته پرستاری در سنت کیتس متقاضیان یا باید در این کشور رشته پرستاری را تحصیل کنند و یا به هر نحوی مجوز کار از شورای پرستاری این کشور را دریافت کنند. جهت بررسی رشته پرستاری در سنت کیتس به این نگارش ارائه شده در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت توجه فرمایید.

پرستاری و وزارت بهداشت سنت کیتس

سنت کریستوفر و نویس یک کشور مستقل و کوچک جزیره ای در حال توسعه است. مشابه همسایگان خود، یک انتقال جمعیتی را تجربه کرده است که با افزایش امید به زندگی و افزایش سن جمعیت همراه می شود. همزمان، یک تغییر در مشخصات اپیدمیولوژیک از بیماری های کمبود تغذیه و بهداشت ضعیف به تسلط بر بیماری های غیر واگیر مزمن که توسط جمعیت مسن و عوامل دیگر ایجاد می شود، وجود دارد. جمعیت از نرخ سواد، تحصیلات ابتدایی جهانی و دسترسی خوب به آموزش متوسطه و عالی برخوردار هستند. اکثریت قریب به اتفاق مردم به آب لوله کشی و امکانات سرویس بهداشتی در خانه دسترسی دارند.

وزارت بهداشت نهاد ملی است که مسئول سازماندهی و مدیریت خدمات بهداشتی است. این امر از طریق ساختار سه جانبه آن شامل دفتر توسعه سیاست و مدیریت اطلاعات انجام می شود که سیاست های بهداشتی و دو بخش فرعی را ایجاد می کند و خدمات بهداشتی مبتنی بر جامعه و خدمات بهداشتی مبتنی بر موسسه که خدمات بهداشتی مبتنی بر افراد و جمعیت را ارائه می دهند. کار این وزارتخانه با رعایت اصول عدالت، دسترسی جهانی، کیفیت بال ، پایداری و توجه به گروه های آسیب پذیر انجام می شود. اجرای برنامه با برنامه ملی استراتژیک بهداشت هفت اولویت اصلی را دنبال می کند که یکی از آنها افزایش کیفیت مراقبت های بهداشتی و رشته پرستاری در سنت کیتس است.

تاریخچه رشته پرستاری در سنت کیتس

اطلاعات کمی در مورد تاریخچه پرستاری در منطقه کارائیب و سنت کیتس ثبت شده است. با این حال، برای درک پیشرفت پرستاری در این منطقه، فرد باید از دانش حوزه کارائیب آگاهی داشته باشد. اروپایی ها در دوران اصلاحات و رنسانس قرن شانزدهم به جزایر کارائیب مهاجرت کردند. زمانی بود که اروپایی ها در جستجوی مناطق جدید و یادگیری جدید بودند. مهاجران اولیه متمرکز بر توسعه منطقه نه تنها از نظر کشاورزی و جامعه شناسی بلکه از نظر آموزشی نیز بودند که احتمالاً شامل آموزش پرستاری بود. به نظر می رسد که آموزش پرستاری در منطقه کارائیب نقشی پیچیده در عرصه تحولات اجتماعی داشته است که با تکامل بنیادی آن اثبات می شود. مروری بر ادبیات مربوط به پرستاری در منطقه کارائیب، تحولاتی را از آیین های معنوی گرایانه به سمت یک سیستم آموزشی مدرن و قابل مقایسه با کشورهای توسعه یافته تر نشان می دهد.

میزان پرستاران در سنت کیتس

تحصیل رشته پرستاری در سنت کیتس

با تحصیل در سنت کیتس و رشته پرستاری در ست کیتس می توان به مدرک پرستاری جهت کار در کشور سنت کیتس دست یافت. تحصیلات رشته پرستاری در موسسه های آموزش عالی سنت کیتس ارائه می شود. به طور کلی دانشجویان در مقطع کارشناسی دو سال ابتدایی را به مطالعه رشته های آموزش عمومی می پردازند. رشته اصلی پرستاری در 2 سال آخر مطالعه متمرکز شده است که یک پایه نظری قوی با مهارتهای مرتبط در این سطح وجود دارد. تمرکز پرستاری ارائه مراقبت از افراد و گروه ها و کار با تیم های مراقبت های بهداشتی است. تأكيد بر تحقيق و تأمين پايه مناسب دانشجويان براي تحصيلات تكميلي است. فارغ التحصیل دوره کارشناسی همان مدرک لیسانس پرستاری را دریافت می کنند. از جمله ویژگی های تحصیل پرستاری در سنت کیتس:

  • مراقبت های حرفه ای پرستاری که شامل ارتقا و نگهداری سلامت، مراقبت از بیمار، ترمیم، توانبخشی، مشاوره بهداشتی و آموزش بر اساس دانش حاصل از تئوری و تحقیق است.
  • دانش نظری و تجربی از پرستاری، علوم و رشته های انسانی با تمرین
  • فرایند پرستاری برای تأمین مراقبت های پرستاری از افراد، خانواده ها، گروه ها و جوامع
  • ارزیابی اثربخشی عملکرد پرستاری
  • افزایش کیفیت پرستاری و اقدامات بهداشتی با استفاده از مهارت های رهبری و آگاهی از سیستم سیاسی
  • تحقیق برای کاربردی بودن یافته ها در عمل پرستاری
  • مشارکت در ارتقا سلامت و رفاه مردم با سایر ارائه دهندگان خدمات بهداشتی
  • جنبه های اخلاقی و قانونی پرستاری
  • مشارکت در اجرای نقش های پرستاری طراحی شده برای پاسخگویی به نیازهای بهداشتی نوظهور عموم مردم در جامعه

کارشناسی رشته پرستاری در سنت کیتس

تحصیل کارشناسی رشته پرستاری در سنت کیتس یک برنامه 4 ساله است. این برنامه منجر به دریافت مدرک لیسانس پرستاری می شود. مدرک کارشناسی رشته پرستاری در سنت کیتس فارغ التحصیلان را برای موقعیت های حرفه ای سطح ابتدایی در چارچوب های قانونی و اخلاقی پرستاری حرفه ای، در انواع مراقبت های بهداشتی با بیماران در طول عمر و پیشرفت در دوره های تحصیلات تکمیلی آماده می کند. این برنامه با تأکید بر تفکر انتقادی، عملکرد مبتنی بر بهداشت و عملکرد انسان، مراقبت و درمان و تحصیل بر اساس دانش در علوم، علوم انسانی و رشته های حرفه ای مرتبط است. این برنامه تجربیات یادگیری را در زمینه های مختلف بالینی بستری و آژانس های بهداشت جامعه، مراکز بهداشتی، کلینیک ها و خانه هایی که به افراد در هر سنی به خانواده و جامعه خدمات می دهند ارائه می شود.

دوره های پرستاری شامل تئوری و فعالیت های آزمایشگاهی یکپارچه همزمان با تجارب عملی بالینی تحت نظارت است. دانشجویان درک و احترام به پیچیدگی فزاینده ای را در سراسر بیماری سلامتی و پویایی مربوط به مراقبت کسب خواهند کرد. فارغ التحصیلان موفق این برنامه واجد شرایط شرکت در آزمون منطقه ای ثبت نام پرستاری (RENR) هستند. نامزدهای موفق RENR واجد شرایط دریافت مجوز از شورای پرستاران و مامایی سنت کیتس و نویس هستند که الزامی برای دستیابی به عنوان پرستار ثبت نام شده برای پرستاری به طور قانونی در فدراسیون سنت کیتس و نویس و سایر مناطق است. همچنین جهت مهاجرت کاری به سنت کیتس ویزای کاری این کشور مورد نیاز می باشد

از جمله دانشگاه های معتبر سنت کیتس برای تحصیل رشته پرستاری در جدول زیر آمده است:

نام دانشگاهشهر
دانشگاه بین المللی علوم بهداشتباستر
دانشگاه پزشکی آمریکاییباستر
دانشگاه کلرنس فیتزوریباستر

کارشناسی رشته پرستاری در سنت کیتس

پرستاری و بهداشت روان در سنت کیتس

این دوره بر روی سلامت روان و همچنین روانشناسی اساسی اختلالات روانی افراد و خانواده ها در طول چرخه زندگی که حالت های مختلف بهداشت روانی را تجربه می کنند، تمرکز دارد. تأثیرات محیطی تأثیرگذار بر سلامت روان در چارچوب خانواده و یا جامعه مورد بررسی قرار می گیرد. رابطه پرستار و بیمار به عنوان پایه ارتباطات درمانی و مداخلات پرستاری مورد تأکید قرار می گیرد. همکاری با سایر اعضای تیم بهداشتی و یا منابع جامعه به عنوان راهی برای رفع نیازهای فرد و خانواده با استفاده از روش های مختلف درمانی مورد بررسی قرار گرفته است. از دانشجویان انتظار می رود مهارت های تفکر انتقادی و دانش مبتنی بر شواهد را در موقعیته ای بیمار در شرایط بالینی در طول دوره تمرین عملی بالینی پرستاری بهداشت روان اعمال کنند.

تمرین عملی بالینی پرستاری بهداشت روان بر مهارت در استفاده از روند پرستاری در مراقبت از افراد در طول چرخه زندگی، خانواده ها و جوامعی که دارای مشکلات بهداشت روانی هستند تأکید دارد. این دانشجویان را درگیر یک عمل مبتنی بر شواهد مستقل و تحت نظارت ویژه پرستاری بهداشت روان می کند و روابط بین فردی، تفکر انتقادی و مهارت های حل مسئله برای ارزیابی کارآمد و دقیق، برنامه ریزی، اجرا و ارزیابی مداخلات پرستاری درمانی در محیط های بالینی، در نظر گرفته می گیرد.

حقوق پرستاری در سنت کیتس 2020

واحد پول کشور سنت کیتس و نویس دلار کارائیب شرقی است که با XCD شناخته می شود. در ماه سپتامبر September) (2020 هر دلار کارائیب شرقی برابر با 0.37$ (دلار آمریکا) می باشد. میانگین دستمزد در سنت کیتس بدین صورت است:

  • کمترین حقوق ماهانه: 2100XCD (دلار کارائیب شرقی)
  • میانگین حقوق ماهانه: حدود 3270XCD (دلار کارائیب شرقی)
  • بیشترین حقوق ماهانه: 6290XCD (دلار کارائیب شرقی)

همچنین 50% پرستاران در سنت کیتس و نویس بیش از 3530XCD (دلار کارائیب شرقی) دستمزد دریافت می کنند. افرادی که دارای مدرک کارشناسی ارشد پرستاری هستند 40% بیش از افراد دارای کارشناسی حقوق می گیرند. همچنین حقوق زنان پرستار در سنت کیتس حدود 11% بیشتر از حقوق مردان پرستار است. متوسط حقوق پرستاری 4% کم تر از متوسط حقوق مشاغل در سنت کیتس است که در نمودار زیر آمده است.

متوسط حقوق مشاغل در سنت کیتسبرای مهاجرت به سنت کیتس و یا هر کشور دیگری می توانید شرایط را از کارشناسان ما جویا شوید و انتخاب درستی را برای مهاجرت خود انجام دهید. برای برقراری ارتباط با موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت می توانید به صورت حضوری و یا تماس تلفنی اقدام نمایید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *