مهاجرت تحصیلی آرژانتین

رشته پرستاری در آرژانتین

رشته پرستاری در آرژانتین

تحصیل رشته پرستاری در آرژانتین راهی برای ورود به بازار کار این کشور است. کار پرستاری در هر کشور از موارد بحرانی محسوب می گردد. پرستاران ستون فقرات سیستم های مراقبت های بهداشتی در سراسر جهان را تشکیل می دهند. دانشگاه های برتر آرژانتین برنامه های تحصیل رشته پرستاری را به تمام دانشجویان و داوطلبان ارائه می دهند تا بتوانند پرستاران حرفه ای را برای حضور در صحنه بین المللی آماده سازند. در این نوشتار کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت قصد دارند به هموطنان عزیز اطلاعات بسیار مفیدی در زمینه تحصیل پرستاری در دانشگاه های آرژانتین و موضوعات مرتبط ارائه دهند.

تحصیل رشته پرستاری در آرژانتین در سال 2023

مطالعه رشته پرستاری در آرژانتین و به طور کلی تحصیل پرستاری در دانشگاه های این کشور در ایجاد متخصصان بهداشتی عالی برای آینده متمرکز است. اکثر دانشجویان و متقاضیان بین المللی برای تحصیل رشته پرستاری در کشور آرژانتین در برنامه های کارشناسی و کارشناسی ارشد دانشگاه های این کشور شرکت می کنند. در این دانشگاه ها راهنمایی عالی در قالب شایستگی ها و ارزش های حرفه ای به دانشجویان ارائه می شود و بر این اساس، پس از فارغ التحصیلی، آنها به کارمندان پرستار متخصص و دلسوز در کلیه زمینه های پرستاری تبدیل می شوند. برنامه های مطالعاتی رشته پرستاری در آرژانتین بر نگرش حرفه ای به کار، آموزش عمومی، تفکر مستقل، توانایی تصمیم گیری سریع و صحیح متمرکز هستند.

با توجه به مراقبت های بهداشتی و سلامت عمومی، دانشگاه های آرژآنتین دانشجویان پرستاری را به بهترین شکل آموزش و انگیزه می دهند و دائماً آنها را به چالش می کشند تا نه تنها از نظر شایستگی حرفه ای بلکه دلسوزی و اخلاق انسان دوستانه به حفظ سلامت جامعه بپردازند. بعد از اتمام دوره

تحصیل رشته پرستاری در آرژانتین در سال 2020

بهترین موسسات برای تحصیل رشته پرستاری در آرژانتین

به طور کلی، در بین کشورهای لاتین، دانشگاه ها و دانشکده های پرستاری آرژانتین با بسیاری از موسسات تحقیقاتی و آموزشی معتبر داخلی و خارجی همکاری های بین المللی برقرار می کنند که اجرای پروژه های تحقیقاتی، تبادل کارمندان و دانشجویان و مشارکت اساتید بازدید کننده در اجرای برنامه های مطالعاتی را ممکن می سازد. دانشجویان در دانشگاه های آرژانتین فرصت های بسیاری برای شرکت در پروژه های تحقیقاتی که توسط موسسات با شرکای داخلی و خارجی انجام می شود، دارند. همکاری و ارتباط نزدیک با تمرین و تحقیقات علمی به دانشگاه های آرژانتین امکان می دهد تا آموزش را بر اساس شواهد علمی انجام دهند و برنامه ها و زمینه های جدید تحصیل در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد را توسعه دهند و نیازهای موجود در بازار را هم در داخل و هم در خارج از کشور برطرف کنند.

برای تحصیل در رشته های پزشکی در آرژانتین، متقاضیان باید قبل از همه چیز، با دانشگاه های این کشور تماس بگیرند و از برنامه های تحصیلی که در سال جاری ارائه می شود مطلع شوند.

برخی از بهترین دانشگاه های آرژانتین عبارتند از:

رتبه بندینام دانشگاه
1Universidad de Buenos Aires
2Universidad Nacional de La Plata
3Universidad Nacional de Córdoba
4Universidad Tecnológica Nacional

کیفیت تحصیل و میزان سواد در آرژانتین

برنامه های تحصیل در دانشگاه های دولتی و خصوصی آرژانتین قابل مقایسه با برخی از بهترین دانشگاه های دنیا می باشند و افرادی که مدرک تحصیلی خود را از دانشگاه های این کشور کسب می کنند می توانند در تمام نقاط اروپا و اکثر کشورهای دنیا بدون محدودیت مشغول به کار شوند. از سال 1980 تا کنون، میزان سواد آرژانتین افزایش یافته است و این بدان معنا است که ساکنین این کشور با موفقیت دوره دبیرستان را به اتمام می رسانند و بخش بزرگی از آنها وارد دانشگاه ها می شوند تا تحصیلات عالی خود را ادامه دهند.

در نمودار زیر به طور دقیقتر به میزان سواد در آرژانتین اشاره شده است:

میزان سواد در آرژانتین

طبق گفته یونسکو، میزان سواد بزرگسالان آرژانتین 99% است. فقط در چند کشور میزان سواد زنان بالاتر از میزان سواد مردان است و در آرژانتین میزان سواد زنان (بالای 15 سال) به 99.06% می رسد در حالیه میزان سواد مردان 98.94% است. در مقایسه با دیگر کشورهای همسایه، میزان سواد در کشور آرژانتین بالا می باشد.

شایان ذکر است که بیشترین دانشجویان بین المللی در آمریکای لاتین در آرژانتین مشغول به تحصل هستند. براساس آمارهای دولتی، آرژانتین در سال 2015 میزبان 57.953 دانشجوی بین المللی در بخش دانشگاهی بود (به استثنای متقاضیان ثبت نام شده در سایر مؤسسات دوره متوسطه). به یاد داشته باشید که برای تحصیل رشته پرستاری در آرژانتین، دانشجویان حتما باید اطلاعات کافی درباره هزینه تحصیل و زندگی در آرژانتین داشته باشند.

کار پس از تحصیل پرستاری در آرژانتین

بعد از اتمام دوره تحصیلی، فارغ التحصیلان دانشگاه های آرژانتین می توانند مشغول به کار در مراکز و اماکن مختلف شوند.

برخی از برجسته ترین گزینه های کار پس از تحصیل در آرژانتین برای پرستاران عبارتند از:

  • مراکز بهداشتی و درمانی (بیمارستان ها و مراکز مراقبت های بهداشتی)
  • مؤسسات رفاه اجتماعی
  • خدمات اجتماعی
  • موسسات مدرسه ای
  • بیمارستان های پرستاری
  • بخش خصوصی
  • واحدهای پزشکی ارتش
  • سازمان های بشردوستانه
  • سازمان های مختلف اروپایی و جهانی مرتبط با بهداشت و پرستاری

شایان ذکر است که برای کار در کشور آرژانتین، فارغ التحصیلان می توانند مجوز اقامت و کار در این کشور را بعد از اتمام برنامه تحصیلی کسب کنند. همچنین اخذ تابعیت و اقامت در آرژانتین با اشتغال و زندگی در این کشور پس از سال های مداوم امکان پذیر است.

شایستگی های دانشجویان رشته پرستاری در آرژانتین

با شرکت در برنامه های تحصیل رشته پرستاری در آرژانتین، دانشجویان شایستگی های مختلفی را کسب می کنند که می توانند بر اساس آنها، به عنوان پرستار مشغول به کار شوند.

برخی از این شایستگی ها عبارتند از:

  • ارتقاء سلامت، آموزش بهداشت و درک ارتباط بین سبک زندگی و سلامتی
  • درک و حل مشکلات بهداشتی و فرآیندهای تقویت، دستیابی و حفظ سلامت
  • سازماندهی، مدیریت و نظارت بر فعالیت ها و خدمات پرستاری
  • رهبری یک تیم پرستاری
  • اجرای مراقبت های پرستاری بر اساس تاریخچه پرستاری، تشخیص پرستاری و اهداف تعیین شده مراقبت های پرستاری
  • مشارکت در روند درمان در تیم پزشکی و اجرای برنامه های تشخیصی و درمانی
  • نظارت بر نتایج و تأثیر مداخلات پرستاری و مستندسازی
  • ارائه مراقبت های پرستاری در زمینه مراقبت های اضطراری پزشکی
  • کار تحقیقاتی در پرستاری و تضمین کیفیت

در سایر مقالات موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت می توانید اطلاعات گسترده تری درباره شرایط ادامه تحصیل در کشور آرژانتین و بهترین کشورهای دنیا کسب کنید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *