مهاجرت تحصیلی آرژانتین

رشته هوافضا در آرژانتین

رشته هوافضا در آرژانتین

رشته هوافضا در آرژانتین یکی از رشته های جدید در بخش مهندسی است. هوافضا در کشور آرژانتین بیشتر در بخش حمل و نقل و هواپیمایی فعال است. بازار کار این رشته در این بخش متمرکز است. علاقه مندان به تحصیل رشته هوافضا در آرژانتین می توانند در شهرهای مختلف مانند بوینس آیرس و لاپلاتا در موسسه های مختلف این کشور تحصیل کنند. شرط تسلط به زبان اسپانیایی برای تحصیل و کار در رشته هوافضا اساسی است. از آنجایی که رشته هوافضا در آرژانتین رشته ای جدید است دوره های ارائه شده در این کشور در این رشته محدود هستند. لذا چنانچه دنبال تنوع بیشتر در این رشته هستید می توانید کشورهای دیگر مانند روسیه، اوکراین و غیره را انتخاب کنید. گروه کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت می توانند در زمینه انتخاب رشته و کشور مناسب برای رشته تحصیلی به شما کمک کنند.

صنعت هوافضا و حمل و نقل هوایی در آرژانتین

شرکت های هواپیمایی، اپراتورهای فرودگاه، شرکت های مستقر در فرودگاه (رستوران ها و خرده فروشی)، تولیدکنندگان هواپیما و ارائه دهندگان خدمات ناوبری هوایی 71000 نفر را در آرژانتین استخدام می کنند. علاوه بر این، با خرید کالا و خدمات از تأمین کنندگان محلی این بخش 79000 شغل دیگر را پشتیبانی می کند. علاوه بر این، تخمین زده می شود که این بخش 51000 شغل دیگر را از طریق دستمزدی که به کارمندان خود پرداخت می کند پشتیبانی کند، بخشی از این کار یا کل آن پس از آن صرف کالاهای مصرفی و خدمات می شود. گردشگران خارجی که از طریق هوایی به آرژانتین می رسند و پول خود را در اقتصاد محلی خرج می کنند، 129000 شغل اضافی را پشتیبانی می کنند. در کل 329000 شغل توسط حمل و نقل هوایی و گردشگرانی که از طریق هوایی وارد می شوند پشتیبانی می شوند.

صنعت حمل و نقل هوایی، از جمله شرکت های هواپیمایی و زنجیره تأمین آن، 7.5 میلیارد $ (دلار) از تولید ناخالص داخلی در آرژانتین را پشتیبانی می کند. هزینه های گردشگران خارجی 4.2 میلیارد $ (دلار) بیشتر از تولید ناخالص داخلی این کشور را پشتیبانی می کند که مجموعاً به 12 میلیارد $ (دلار) می رسد. در کل، %2.1 از تولید ناخالص داخلی کشور با ورودی به بخش حمل و نقل هوایی و گردشگران خارجی که از طریق هوایی وارد می شوند، پشتیبانی می شود. حمل و نقل هوایی با ایجاد ارتباطات سریع بین شهرها مزایایی را برای مصرف کنندگان و اقتصاد وسیع تر به وجود می آورد. این پل های مجازی در هوا باعث جریان اقتصادی کالاها، سرمایه گذاری ها، افراد و ایده هایی می شود که عامل اصلی رشد اقتصادی هستند.

درآمد کار رشته هوافضا در آرژانتین

همانطور که اشاره شد بیشتر مشاغل در بخش هوافضا در قسمت حمل و نقل هوایی ایجاد شده است. لذا با داشتن تخصص و تجربه کاری در این بخش می توانید وارد بازار کار در آرژانتین شوید. میزان درآمد مشاغل رشته هوافضا در کشور آرژانتین با توجه به مهارت و تجربه شما و همچنین موقعیت شغلی سنجیده می شود. در حال حاضر حقوق ماهیانه کار در آرژانتین در رشته هوافضا به صورت متوسط 50700ARS (پزو آرژانتین) در ماه است. همچنین در کم ترین حالت میزان درآمد ماهیانه کار در رشته هوافضا در کشور آرژانتین به میزان 27100ARS (پزو آرژانتین) و در بیشترین حالت 91200ARS (پزو آرژانتین) می باشد. در زمان انتشار این مقاله هر 1000ARS (پزو آرژانتین) معادل 10.4$ (دلار) است. مهندسان در این بخش در آرژانتین می توانند در مشاغل زیر کار کنند:

  • مهندس سازه هواپیما
  • مهندس کنترل ترافیک هوایی
  • تکنسین هواپیما
  • مهندس برق هواپیما
  • مکانیک هواپیما
  • ناظر تعمیر و نگهداری هواپیما
  • مدیر خدمات فرودگاه
  • مهندس سوخت هواپیما
  • مدیر ایمنی هواپیما
  • مهندس نگهداری هواپیما و سایر

میزان حقوق برخی از مشاغل کار در رشته هوافضا در کشور آرژانتین در نمودار زیر آورده شده است:

مشاغل کار در رشته هوافضا در کشور آرژانتین

تحصیل رشته هوافضا در آرژانتین

تحصیل رشته هوافضا در کشور آرژانتین عمدتا در مقطع کارشناسی ارائه می شود. البته برخی از دوره ها نیز در مقطع تحصیل کارشناسی ارشد در آرژانتین ارائه می شود. زبان تحصیل در این کشور اسپانیایی است و افرادی که علاقه مند به تحصیل رشته هوافضا هستند بهتر است این زبان را یاد بگیرند. تحصیل رشته هوافضا در این کشور در مقطع کارشناسی حدود 4 سال به طول می انجامد. برنامه های ارائه شده در این رشته کم هستند و هر سال ممکن است برنامه ها دچار تغییرات شود. پس از پذیرش از دانشگاه مورد نظر خود می توانید برای کسب اقامت آرژانتین از طریق تحصیل اقدام کنید و ویزای تحصیلی آرژانتین را از سفارت دریافت کنید.

از جمله دانشگاه های ارائه کننده رشته هوانوردی و هوافضا در کشور آرژانتین شامل:

ردیفنام دانشگاه
1دانشگاه ملی کوردوبا
2دانشگاه ملی لاپلاتا
3موسسه دانشگاهی هوانوردی آرژانتین
4دانشگاه ملی فنی آرژانتین
5موسسه تکنولوژی بوینس آیرس

تحصیل رشته هوافضا در دانشگاه های آرژانتین

همانطور که اشاره شد دانشگاه ها و موسسات مختلفی رشته های مهندسی هوافضا و هوانوردی را ارائه می کنند. دانشگاه های مهندسی هوافضا در آرژانتین برنامه های مدرک مهندسی هوافضا را در مقاطع کارشناسی (لیسانس)، کارشناسی ارشد (فوق لیسانس) و دکترا ارائه می دهند. مدرک مهندسی هوافضا، گواهینامه و گزینه های مدرک در هوا فضا در آرژانتین از سوی این موسسات ارائه می شود. برای تحصیل رشته هوافضا باید ویزای تحصیلی آرژانتین را بگیرید. در جدول زیر 3 موسسه بیشتر معرفی شده اند:

نام موسسهشرح
دانشگاه ملی فناوری UTNدانشگاه ملی فناوری یا Universidad Tecnológica Nacional UTN دوره های کارشناسی و کارشناسی ارشد را در زمینه مهندسی هوانوردی ارائه می دهد. این دانشگاه در پایتخت آرژانتین در شهر بوینس آیرس قرار دارد.
دانشگاه ملی لاپلاتا UNLPدانشگاه ملی La Plata یا Universidad Nacional de La Plata UNLP برنامه های کارشناسی و کارشناسی ارشد را در زمینه مهندسی هوانوردی در آرژانتین ارائه می دهد. دانشکده مهندسی در این دانشگاه این برنامه ها را ارائه می دهد. این دانشگاه در شهر لاپلاتا واقع شده است.
موسسه تکنولوژی بوینس آیرسیکی از برترین دانشگاه های خصوصی در آمریکای لاتین است. این دانشگاه بر IT، تجارت و مهندسی تمرکز دارد. طیف گسترده ای از دوره ها را در رشته های مختلف ارائه می دهد. می توانید دوره هایی را در دانشکده مهندسی و فناوری یا دانشکده مهندسی و مدیریت انتخاب کنید. لطفا توجه داشته باشید که حضور اغلب اجباری است. در این موسسه می توانید طیف وسیعی از دوره های انگلیسی را که در ITBA امکان پذیر است پیدا کنید. این لیست ممکن است کامل نباشد، بنابراین لطفاً به وب سایت آنها نیز مراجعه کنید ، جایی که می توانید تمام مدارک و دوره های ارائه شده را مشاهده کنید.

تحصیل رشته هوافضا در دانشگاه های آرژانتین

بازار هوافضا و دفاعی آرژانتین

بازار هوافضا و دفاع متشکل از:

  • بازار هوافضای غیرنظامی
  • و بازار هوافضای نظامی و دفاعی است.

کل درآمد و بازار هوافضا و دفاع آرژانتین در سال 2020، 3.1 میلیارد $ (دلار) بود که نشان دهنده نرخ رشد سالانه مرکب (CAGR) 10.2% بین سال های 2015 و 2020 است. بخش هوافضای مدنی با درآمد کل 1.7 میلیارد $ (دلار)، معادل 55.3% از ارزش کل بازار، پر درآمد ترین بازار در سال 2019 بود. عدم درک تهدیدات خارجی و بین دولتی به این معنی است که ظرفیت نظامی کشور بر نگرانی های امنیتی غیر سنتی مانند جرایم سازمان یافته، تجارت غیرقانونی مواد مخدر و عملیات های بشردوستانه متمرکز شده است. در حال حاضر شرکت های متعددی در بخش هوافضا در آرژانتین مشغول فعالیت هستند.

جهت کار در این شرکت ها می توانید از موسسه های کاریابی در آرژانتین استفاده کنید تا با آنها ارتباط برقرار کنید. با استفاده از خدمات موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت می توانید از قوانین و شرایط مهاجرت و اخذ اقامت کشورهای مختلف دنیا آگاه شوید.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *