مهاجرت تحصیلی پرتغال

رشته هتلداری در پرتغال

رشته هتلداری در پرتغال

رشته هتلداری در پرتغال به صورت گسترده در دانشگاه و موسسات ارائه می شود. پرتغال به دلیل آب و هوا و سواحل زیبا از مقاصد گردشگری در غرب اروپاست. همچنین به دلیل مقرون به صرفه بودن این کشور گزینه ای عالی برای گذراندن تعطیلات و گردشگری است. رشته هتلداری با توجه به این موارد در پرتغال رشته ای مهم محسوب شده و در سطح دانشگاهی به صورت جدی دنبال می شود. با داشتن مدرک مدیریت هتلداری در پرتغال می توانید در این رشته کار کنید و یا حتی کسب و کار خود را راه بیاندازید. جهت بررسی شرایط رشته هتلداری در پرتغال به این مقاله منتشر شده توسط تیم ترجمه موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت توجه فرمایید..

تحصیل رشته هتلداری در پرتغال

تحصیل در رشته هتلداری در پرتغال فرصتی بی نظیر برای تجربه یکی از رهبران جهانی در صنعت گردشگری است. پرتغال یکی از برترین مقاصد تفریحی در اروپا است که در آب و هوای مدیترانه ای غوطه ور شده است جایی که می توانید برخی از جذاب ترین سواحل جهان، صدها زمین گلف، گشت و گذارهای فراموش نشدنی و میراث تاریخی غنی را پیدا کنید. جای تعجب نیست که در پرتغال می توانید هر نوع امکانات توریستی را پیدا کنید، از هتل های بزرگ گرفته تا استراحتگاه های منحصر به فرد و همچنین تمام هتل های زنجیره ای بزرگ.

برندهای پیشرو صنعت پرتغال از این محبوبیت بهره برده اند و زنجیره های خود را در سراسر جهان گسترش داده اند، جایی که به دلیل نوآوری و استراتژی های توسعه موفق خود شناخته شده اند. بنابراین، لیسبون و پرتغال یک آزمایشگاه زنده برای دانشجویان فراهم می کنند که در آن با مرکز نوآوری و خلاقیت در صنعت هتلداری و گردشگری ارتباط برقرار کنند. با تحصیل رشته هتلداری در پرتغال:

  • وارد یکی از صنایع با رشد سریع در سراسر جهان شوید.
  • از برنامه ای مشابه در کشورهای برتر با شهریه بسیار کمتر بهره مند شوید.
  • در معرض دید و تخصص بین المللی فشرده قرار بگیرید.
  • از شبکه دانشگاه ها و پیوند آنها با صنعت هتلداری و گردشگری بهره مند شوید.
  • مهارت های لازم برای تبدیل شدن به یک حرفه ای موفق را توسعه دهید.
  • پس از فارغ التحصیلی مشاغل مدیریتی مرتبط در صنعت مهمان نوازی و گردشگری در سراسر جهان را بپذیرید.

در شکل زیر دانشگاه های ارائه کننده تحصیل رشته هتلداری در پرتغال معرفی شده اند:

ردیفنام دانشگاه
1دانشگاه آویرو
2دانشگاه آلگاروه
3موسسه هتلداری و گردشگری لیسبون
4مدرسه عالی هتلداری و گردشگری استوریل
5مدرسه گردشگری و هتل کویمبرا

موسسه گردشگری و هتلداری لیسبون پرتغال

موسسه گردشگری و هتلداری لیسبون پرتغال که در سال 1958 تأسیس شد، مرجعی در آموزش حرفه ای این بخش است و مفتخر است که اولین مدرسه هتلداری و گردشگری در پرتغال است و فضایی برای به اشتراک گذاری و توسعه مهارت ها و دانش را برای همه افراد ارائه می دهد. که علاقه زیادی به گردشگری و هتلداری دارند. واقع در منطقه Campo de Ourique، در تأسیسات قدیمی مدرسه صنعتی Machado de Castro، دارای موقعیت ممتازی در شهر لیسبون است و به عنوان یک عامل متمایز، دارای هتل خود – هتل دا استرلا – است که در آن جزء عملی دوره ها در یک زمینه کاری واقعی توسعه یافته است. این شناخت حاصل ترکیب مناسبی از دانشجویان، حدود 500 نفر، و کادر آموزشی فوق‌العاده با استعداد است، که یک مدرسه جهانی نیز هست، با برنامه‌ های دوره ای موثر، پروژه ‌های نوآورانه دانش کاربردی، مشارکت‌های جهانی و ارتباط قوی با دنیای تجارت دارد.

این مدرسه با تمرکز بر دوره های تخصصی فن آوری، آموزش پس از متوسطه، به مدت 1.5 سال، طیف گسترده ای از برنامه های درسی را در زمینه های هنر آشپزی، مدیریت هنرهای شیرینی پزی، مدیریت غذا و نوشیدنی، مدیریت اقامت ارائه می دهد. مدرسه هتل و گردشگری لیسبون همچنین شریکی برای مدیران و متخصصانی است که به دنبال صلاحیت شخصی و حرفه‌ای هستند، و برای شرکت ‌هایی که تشخیص می‌دهند صلاحیت کارمندانشان برای رشد پایدار کسب ‌و کار و رقابت بسیار مهم است.

کار در رشته هتلداری در پرتغال

دانش تخصصی شما از مدیریت هتلداری منجر به شغلی در صنعت مهمان ‌نوازی، استراحتگاه، گردشگری و کار در رشته هتلداری در پرتغال می‌شود. در اینجا برخی از مسیرهایی که فارغ التحصیلان دنبال می کنند آورده شده است:

  • مدیران مواد غذایی و آشامیدنی
  • مدیریت هتل
  • درآمد هتل و مشاغل مالی
  • بازاریابی مهمان نوازی
  • مشاغل در گردشگری و مهمان نوازی

میزان درآمد کار در رشته هتلداری در پرتغال در نمودار زیر آمده است:

درآمد کار در رشته هتلداری در پرتغالحقوق در پرتغال را با حقوق ماهیانه کار در روسیه در این مقاله مقایسه کنید.

رشته هتلداری در دانشگاه آلگاروه پرتغال

گردشگری تا کنون مهمترین فعالیت در منطقه آلگاروه است. از این رو، دانشگاه آلگاروه (UALG) اخیراً مطالعات هتلداری و گردشگری را به عنوان یکی از حوزه های مرکزی خود انتخاب کرده است. از طریق رشته هتلداری در دانشگاه آلگاروه پرتغال دانشگاه قصد دارد با فارغ التحصیلی متخصصان واجد شرایط و با انتشار دانش در جهت برنامه ریزی و توسعه این صنعت، چه در سطح ملی و چه در سطح بین المللی، به توسعه گردشگری کمک کند. دانشکده اقتصاد با ارائه یک برنامه تحصیلات تکمیلی در گردشگری تا مقطع دکترا متعهد به این هدف است.

رشته هتلداری در دانشگاه آلگاروه پرتغال

برنامه دکترا در گردشگری و رشته هتلداری دانشگاه آلگاروه پرتغال

برنامه دکترا در گردشگری و رشته هتلداری دانشگاه آلگاروه پرتغال به دنبال برآوردن نیازهای فارغ التحصیلان – دارندگان مدارک اقتصاد، مدیریت، گردشگری یا علوم اجتماعی – به منظور درک عمیق و تجمیع دانش آنها از مسائل گردشگری است. از نقطه نظر علمی، برنامه دکترا پایه های سطح مدرک را ترسیم می کند. به مسائل نظری و روش شناختی سیستم گردشگری در سطح منطقه ای، ملی و فراملی می پردازد. تحت یک دیدگاه بین رشته ای، مطالعه و تجزیه و تحلیل روابط اقتصادی ضروری و پیچیده را در زمینه یکپارچگی رو به رشد و رقابت جهانی انجام می دهد.

هدف اصلی این برنامه ارائه مهارت های علمی و حرفه ای به دانشجویان دکترا است که آنها را قادر می سازد در توسعه صنعت گردشگری سهیم باشند. برنامه دکترا بر اساس نیازهای بازار ساختار یافته است و واحدهای درسی را بر اساس حوزه های علمی گردشگری، مدیریت، اقتصاد، روش های کمی و کیفی ارائه می دهد.

اهداف کلی برنامه دکتری هتلداری و گردشگری به شرح زیر است:

  • توسعه مهارت های تحقیقاتی و تحلیلی پیشرفته
  • توسعه درک مفهومی، اجرای موثر و مهارت های مدیریت تحقیق
  • توسعه مهارت ‌ها برای انجام تحقیقات اصلی و ظرفیت انجام بررسی ‌های همتا در مجلات بین ‌المللی
  • توسعه مهارت های تعامل گروهی پژوهشی در حوزه بین رشته ای به منظور شناسایی و انجام تحقیقات مرتبط
  • توسعه مهارت ها در تأمین بودجه تحقیقاتی از طریق تولید پیشنهادات تحقیقاتی پیشرفته
  • توسعه مهارت در ارائه ایده ها و نتایج به مخاطبان تخصصی و عمومی
  • برای کسب مهارت های مرتبط با کارآفرینی و خوداشتغالی

درباره تحصیل به زبان انگلیسی در پرتغال در اینجا مطالعه کنید. با موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت می توانید قدمی آسان برای مهاجرت خود بردارید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *