مهاجرت تحصیلی نیوزلند

رشته هتلداری در نیوزلند

رشته هتلداری در نیوزلند

رشته هتلداری در نیوزلند در دانشگاه این کشور به صورت حرفه ای ارائه می شود. نیوزلند دارای جاذبه های بسیار بکر طبیعی است. همچنین نیوزلند دارای شهرهای پیشرفته ای است. این کشور می تواند مقصدی فوق العاده برای اقامت و سفر باشد. از این رو صنعت گردشگری صنعتی فعال و با پتاسیل بالاست. با تحصیل رشته هتلداری در نیوزلند یاد خواهید گرفت که چگونه تجربه مشتری را مدیریت کنید، و چگونه مفاهیم مهمان نوازی را می توان در صنعت خود به کار برد، و به شما این امکان را می دهد که به طور مشخص تجربیات نیوزلند ایجاد کنید. با کسب مدرک هتلداری در این کشور می توانید وارد بازار کار پر درآمد در این رشته شوید. در ادامه تیم موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت بیشتر درباره رشته هتلداری در نیوزلند نوشته اند.

تحصیل رشته هتلداری در نیوزلند

هر ساله تعداد بیشتری از مردم تصمیم به سفر می گیرند، تقاضا برای کارگران واجد شرایط و حرفه ای در مشاغل مرتبط با هتلداری هرگز بیشتر از این نبوده است. از آسیا گرفته تا اروپا و همه جاهای بین این دو، هتل ها و فعالیت های مرتبط با توریست به طور جدی در حال باز شدن هستند. کسب ‌و کارها در این زمینه رقبای زیادی دارند و به همین دلیل سعی می ‌کنند با مدرن ‌سازی و به کارگیری تکنیک‌ های جدید عملیاتی برجسته شوند. این مستلزم یک جریان مداوم از متخصصان جدید است که وارد این عرصه می شوند.

بسیاری از کالج‌ ها و دانشگاه ‌ها برنامه ‌های درسی خود را برای تحصیل رشته هتلداری در نیوزلند در این زمینه افزایش داده ‌اند و تعداد بی‌ سابقه ‌ای از دانشجویان از این مزیت استفاده می‌کنند. اگر به این صنعت علاقه دارید، ممکن است بخواهید در رشته مدیریت هتلداری در نیوزلند تحصیل کنید.

در جدول زیر دانشگاه ها برای تحصیل رشته هتلداری در نیوزلند معرفی شده اند:

ردیفنام دانشگاه
1دانشگاه فنی اوکلند
2دانشگاه پلی تکنیک اوتاگو
3موسسه فنی وایکاتو
4موسسه جنوبی فنلاند

شرایط تحصیل رشته هتلداری در نیوزلند

شرایط تحصیل رشته هتلداری در نیوزلند

تحصیل در خارج از کشور مطمئناً می تواند هیجان انگیز باشد و زندگی را تغییر دهد، اما همچنین مستلزم فداکاری و برنامه ریزی از قبل است. برخی از الزامات وجود دارد که دانشجویان باید قبل از ارسال درخواست های خود از آنها آگاه باشند. این با اطمینان از کسب نمرات مناسب در دوران دبیرستان شروع می شود. اکثر برنامه ‌های دانشگاهی در نیوزلند فقط دانشجویانی را در نظر می‌گیرند که حداقل گواهینامه عمومی آموزش در سطح پیشرفته را کسب کرده باشند. برای انجام این کار، حداقل 3 موضوع سطح A باید کسب شود و بیشتر توصیه می شود تا درخواست شما در برخی از موسسات رقابتی تر مورد توجه قرار گیرد. شرایط تحصیل رشته هتلداری در نیوزلند:

  • فراتر از این، دانشجویانی که می خواهند در رشته هتلداری در نیوزلند تحصیل کنند، باید سطح مشخصی از مهارت در زبان انگلیسی را نشان دهند.
  • کسب حداقل نمره قبولی 6.0 در هر رشته از آزمون آیلتس می تواند این کار را انجام دهد. طبیعتاً نمره بالاتر توصیه می شود، بنابراین برای بهبود هر بار امتحان را چندین بار امتحان کنید.
  • برای دانش آموزانی که توانایی دارند، شرکت در یک برنامه زبان انگلیسی در نیوزلند نیز پذیرفته می شود.

هزینه تحصیل رشته هتلداری در نیوزلند

هزینه تحصیل در خارج از کشور یکی دیگر از عواملی است که باید به آن توجه کرد. اگر مایل به تحصیل در رشته مدیریت هتل و مهمان نوازی در نیوزلند هستید، می خواهید برای هزینه تحصیل سالانه حدوداً 25150NZD (دلار نیوزلند) برنامه ریزی کنید. این هزینه تحصیل رشته هتلداری در نیوزلند برای برنامه مقطع کارشناسی را شامل می شود. متوسط​​ هزینه تحصیل رشته هتلداری در نیوزلند برای برنامه کارشناسی ارشد در حال حاضر 26800NZD (دلار نیوزیلند) است. علاوه بر این، برای هزینه های دوره های متفرقه، هزینه های سفر و هزینه های مرتبط با مسکن و غذا برنامه ریزی کنید. تصمیم به تحصیل در خارج از کشور تصمیمی است که نباید ساده گرفته شود. مطمئناً مزایای زیادی برای محاسبه وجود دارد.

هزینه زندگی در انگلستان را می توانید با هزینه زندگی در نیوزلند مقایسه کنید.

درآمد مدیر هتلداری در نیوزلند

هتلداری رشته ای جالب و جذاب است که با مشتریان مختلف با ملیت های متفاوت سر و کار دارد. مدیریت هتلداری در نیوزلند یکی از مشاغل پر درآمد در صنعت مهمان نوازی و گردشگری است.

میزان درآمد مدیر هتلداری در نیوزلند جهت کار در نیوزلند در نمودار زیر آمده است:

درآمد مدیر هتلداری در نیوزلند

رشته مدیریت هتلداری موسسه اوکلند نیوزلند

مدرک رشته مدیریت هتلداری موسسه اوکلند نیوزلند درها را به روی یک حرفه پر جنب و جوش و هیجان انگیز در مهمان نوازی و گردشگری باز می کند. با فرصت ‌های شغلی متعدد در طیف گسترده ‌ای از تخصص ‌ها، دوره‌ های مدیریت مهمان ‌نوازی یک انتخاب عالی برای دانشجویانی است که به دنبال کسب تجربه عملی در یک صنعت به سرعت در حال گسترش هستند. در موسسه مطالعاتی اوکلند، مجموعه ‌ای سفارشی از دوره‌ ها و مدارک ارائه می‌ شود که برای تجهیز شما به مهارت ‌ها، دانش و آموزش برای کار در طیف وسیعی از نقش ‌های مدیریتی طراحی شده ‌اند.

چه به دنبال اداره هتل، رستوران، بار یا کافه خود باشید. یا می خواهید تجربه عملی و عملی داشته باشید که شما را در سریع ترین زمان ممکن برای کار آماده کند، مدرک رشته مدیریت هتلداری موسسه اوکلند نیوزلند بهترین انتخاب برای دانشجویانی است که به دنبال افزایش فرصت های شغلی خود در نیوزلند و خارج از کشور هستند.

  • کسانی که لیسانس مدیریت هتلداری و دیپلم فارغ التحصیل در مدیریت هتلداری می گذرانند، همچنین این گزینه را دارند که دوره استخدام در صنعت را در طول تحصیل خود بگذرانند و به آنها امکان دسترسی مستقیم به کارفرمایان و رهبران صنعت آینده را می دهند.
  • فارغ التحصیلان قبلی در برنامه های مدیریت هتلداری در سراسر نیوزیلند و فراتر از آن به کار گرفته شده اند.

برنامه های ارائه شده در این موسسه:

  • دیپلم نیوزلند در مدیریت هتلداری (سطح 5)
  • دیپلم نیوزلند در مدیریت هتلداری (سطح 6)
  • لیسانس مدیریت هتلداری
  • دیپلم فارغ التحصیل در مدیریت هتلداری

با داشتن ویزای تحصیلی نیوزلند و همچنین پذیرش همانطور که در سایت موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت ذکر شده است می توانید برای تحصیل در این کشور زیبا اقدام کنید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *