مهاجرت تحصیلی سنت کیتس

رشته هتلداری در سنت کیتس

تحصیل رشته هتلداری موسسه گردشگری کرالا سنت کیتس

رشته هتلداری در سنت کیتس یکی از رشته های بسیار مهم در این جزایر است. سنت کیتس و نویس تکیه زیادی بر صنعت گردشگری و توریسم دارد. لذا این کشور به فکر توسعه بیشتر هتل ها و مراکز پذیرایی و افزایش کیفیت مهمانداری است. سنت کیتس و نویس به دلیل موقعیت جغرافیایی و آب و هوای خاص خود و همچنین جاذبه های گردشگری خود هر سال میزبان گردشگران بسیاری به خصوص از کشورهای آمریکایی است. تحصیل رشته هتلداری در سنت کیتس و نویس در موسسات مختلفی در این کشور برای ارائه مدرک و گواهی ارائه می شود. با داشتن اطلاعات کامل از مهاجرت که توسط مشاورین موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت ارائه می شود می توانید بهترین تصمیم ممکن را برای مهاجرت خود بگیرید.

تحصیل رشته هتلداری در سنت کیتس

مدیریت هتلداری مطالعه دقیق صنعت هتلداری است. زمانی که شما مسئول محل اقامت و ترتیبات اداری مربوط به هتلی که مدیریت می کنید، پیچیده تر می شود. به همین دلیل است که به آموزش قبلی نیاز است و مدرک مدیریت مهمان نوازی به شما کمک می کند! تحصیل رشته هتلداری در سنت کیتس به ویژه برای دانشجویان با استعداد کارآفرینی، بینش تجاری و تمرکز بین المللی مناسب است. برای کمک به موفقیت شما در این صنعت مهمان ‌نوازی، به مهارت ‌های مدیریتی، ارتباطات و دیگر ویژگی ‌های حرفه ‌ای ضروری توجه می شود.

تحصیل رشته هتلداری در سنت کیتس همه چیزهایی را که برای شروع حرفه خود با اطمینان نیاز دارید در اختیار شما قرار می دهد. در طی تحصیل سال یاد خواهید گرفت که چگونه به عنوان یک کارآفرین یا یک مدیر، یک شرکت را در کسب و کار هتلداری با موفقیت رهبری کنید. شما می دانید که چگونه خواسته های مهمانان را به محصولات جذاب تبدیل کنید و چگونه بین اداره یک تجارت سالم و ارائه خدمات عالی برای مهمانان خود تعادل برقرار کنید.

در جدول زیر دانشگاه های ارائه کننده تحصیل رشته هتلداری در سنت کیتس معرفی شده اند:

ردیفدانشگاه
1موسسه گردشگری و سفر کرالا
2دانشگاه وست ایندی

موسسه مطالعات گردشگری و سفر کرالا سنت کیتس

موسسه مطالعات گردشگری و سفر کرالا یک مرکز پر جنب و جوش برای شروع سفر پررونق شما به سمت یک حرفه جهانی است. کیتس که در یک قصر جذاب در پردیس سرسبز 5 هکتاری در Thiruvananthapuram قرار دارد، همه چیز برای شکل دادن به استعدادها و توانایی های شما دارد. این موسسه دانشجویان را با ابزارها، مهارت ها و نگرش های مناسب برای رویارویی با چالش ها و فرصت های ارائه شده توسط یک بازار واقعاً جهانی مجهز می کند. بخش گردشگری و سفر به سرعت رشد کرده است و سیل فرصت هایی را برای مدیران واجد شرایط به وجود آورده است.

این موسسه برنامه های متنوعی را برای دانشجویان مشتاق ارائه می دهد که آنها را برای داشتن یک شغل مطلوب در صنعت گردشگری جهانی مجهز می کند. این دوره موسسه مطالعات گردشگری و سفر کرالا سنت کیتس در مرکز مطالعات KITTS Ernakulam برگزار خواهد شد. هدف این دوره ها ارائه یک درک عمیق از روابط عمومی، GDS و گردشگری است.

تحصیل رشته هتلداری موسسه گردشگری کرالا سنت کیتس

تحصیل رشته هتلداری موسسه گردشگری کرالا سنت کیتس

تحصیل رشته هتلداری موسسه گردشگری کرالا سنت کیتس به صورت یک برنامه 2 ساله تمام وقت (سفر و گردشگری) دانشجویان را با مهارت های مدیریتی و حرفه ای مطابق با الزامات صنعت گردشگری و بخش خدمات و هتلداری مجهز می کند. این برنامه شامل 4 ترم 6 ماهه است که در 2 سال پخش می شود. این دوره دانش آکادمیک مطالعات مدیریت را با کاربردهای آن در صنعت مسافرت، گردشگری و هتلداری ادغام می‌کند. علاقه مندان می توانند در عملیات مسافرتی و تور، هتلداری یا سیستم ها تخصص داشته باشند. افزودن گواهینامه های بین المللی به زبان های آلمانی و فرانسوی و تجربه عملی در سازماندهی رویدادهای بین المللی از تخصص های این برنامه است. این دوره وابسته به دانشگاه کرالا است و توسط شورای آموزش فنی AICTE تایید شده است.

شرایط پذیرش تحصیل رشته هتلداری موسسه گردشگری کرالا سنت کیتس:

  • داوطلبان باید یک برنامه مدرک تحصیلات تکمیلی معتبر و شناخته شده را در هر رشته ای تکمیل کرده باشند و در مجموع حداقل 50 درصد نمره را کسب کرده باشند.
  • کسانی که برای امتحان سال آخر حضور دارند نیز می توانند درخواست دهند.
  • متقاضی باید مایل به سفر، ملاقات با مردم و کار در یک صنعت خدماتی و مشتری مدار باشد.
  • متقاضی باید دارای مهارت های ارتباطی و ارائه خوب و تسلط عالی به زبان انگلیسی باشد.

کار در رشته هتلداری در سنت کیتس

در سال های اخیر بخش گردشگری به منبع اصلی درآمد ارزی، درآمد و منبع اصلی اشتغال در سنت کیتس تبدیل شده است. کندی در این بخش در چند سال گذشته با بازاریابی تهاجمی و اضافه شدن به انبار اتاق های هتل معکوس شده است. ظرفیت اتاق همچنان در حال گسترش است و 1000 اتاق دیگر به زودی راه اندازی می شود. با این حال، این بخش همچنان با کمبود صندلی های خطوط هوایی برنامه ریزی شده منظم مواجه است و برای پر کردن اتاق های هتل به چارترهای پشت سر هم متوسل می شود. کار در رشته هتلداری در سنت کیتس امروز در مشاغل متنوعی انجام می شود.

میزان درآمد کار در سنت کیتس جهت کار در رشته هتلداری در سنت کیتس در نمودار زیر آمده است:

درآمد کار در سنت کیتس جهت کار در رشته هتلداری

کارشناسی ارشد رشته هتلداری در سنت کیتس

انتخاب مدرک کارشناسی ارشد رشته هتلداری در سنت کیتس به این معنی است که شما به طور کلی با افراد مختلفی سروکار دارید. مطمئناً با نیازهای مهمانان از هر نوع پیشینه اجتماعی و فرهنگی هماهنگی بیشتری خواهید داشت. وجود مسافران تفریحی و تجاری، این رشته از صنعت را به حوزه ای همیشه درخشنده تبدیل می کند که همیشه می خواهد بهترین بخش های مهمان نوازی و گردشگری را به مردم نشان دهد. و ربطی به فصلی بودن ندارد، همانطور که برخی ممکن است فکر کنند. حتی در دوره های رکود، مسافران و بنابراین شغل برای کسانی که به مردم و خدمات علاقه دارند، وجود دارد.

هدف مدرک کارشناسی ارشد رشته هتلداری در سنت کیتس، آماده سازی دانشجویان برای موقعیت های مدیریتی در حوزه های پویا و روزافزون جهانی مهمان نوازی و گردشگری است. این برنامه دانشگاهی به آنها کمک می کند تا در مورد توسعه منابع انسانی در این زمینه دانش کسب کنند. دانشجویان یاد می‌گیرند که چگونه استراتژیک فکر کنند و مجموعه ارزش‌ های خود را در مورد محیط مهمان ‌نوازی ایجاد کنند. اگر در نظر داشته باشید که این مدرک خاص را دریافت کنید، می توانید بخشی از بسیاری از مشاغل پرماجرا و هیجان انگیز باشید. هزینه تحصیل در سنت کیتس را در سایت موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در مقاله ای مجزا مطالعه کنید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *