مهاجرت تحصیلی رومانی

رشته هتلداری در رومانی

رشته هتلداری در رومانی

رشته هتلداری در رومانی در برخی از موسسات و دانشگاه های این کشور ارائه می گردد. گردشگری در رومانی در سال های اخیر رونق بیشتری گرفته. رشته هتلداری نیز در این باب رشته ای است که به توسعه رشته هتلداری و نحوه آن می پردازد. رومانی کشوری با جاذبه های بسیار است و میزبان هزاران گردشگر در سال است. با تحصیل رشته هتلداری در رومانی می توانید دانش لازم برای کار در مشاغل مختلف صنعت گردشگری و توریسم را بدست آورید. شرایط کسب ویزای تحصیلی و مهاجرت به رومانی را از طریق تحصیل می توانید از متخصصین با تجربه موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت بپرسید.

تحصیل رشته هتلداری در رومانی

رومانی بیش از 21 میلیون نفر را در خود جای داده است و پایتخت آن، بخارست، نزدیک به 2 میلیون نفر از آنها را در خود جای داده است. رومانی در بخش جنوب شرقی اروپای مرکزی، بین اروپای شرقی و شبه جزیره بالکان واقع شده است. چشم انداز طبیعی رومانی تقریباً به طور مساوی بین کوه ها، تپه ها و دشت ها توزیع شده است. رومانی به عنوان یک استراحتگاه تعطیلات با ارائه سواحل آفتابی “رومانیایی ریورا” و استراحتگاه های اسکی به عنوان همتای آن، روز به روز محبوب تر شده است.

تحصیل رشته هتلداری در رومانی به شما یک تجربه تحصیلی در حال توسعه دائمی می دهد و هدف آن آموزش عالی مدرن و به روز در رشته هتلداری است. رومانی دارای چندین قرن برتری علمی است. میراث آکادمیک غنی حول بسیاری از نقاط عطف دانش بشری بنا شده است و مؤسسات آموزش عالی رومانی امروزی از این میراث ماندگار بهره می برند. در رومانی، دانشجویان بین‌المللی از ترکیب فوق‌العاده سنت و مدرنیته، سرزندگی و عملکرد، همراه با پردیس‌های سنتی و جدید با هزینه کم بهره می‌برند. تحصیل در رومانی همچنین یک تجربه فرهنگی منحصر به فرد را در یک محیط پویا و چند ملیتی ارائه می دهد.

در جدول زیر دانشگاه های ارائه کننده تحصیل رشته هتلداری در رومانی معرفی شده اند:

ردیفنام دانشگاه
1دانشگاه بیبس بولیای
2دانشگاه آراد
3آکادمی هتل آمریکایی رومانی
4دانشگاه کنستاتین برانکوشی
5دانشگاه بوگدان وودا

دانشگاه بیبس بولیای رومانی

دانشگاه بیبس بولیای رومانی (UBB) تا حد زیادی بزرگترین و جامع ترین موسسه عالی در رومانی است، در حالی که کلوژ-ناپوکا، شهر محل اقامت آن، به عنوان مهم ترین شهر دانشجویی در این کشور در نظر گرفته می شود. برتری مشهور آن در تحقیقات دانشگاهی پیشرفته و برنامه های آموزش عالی به طور طبیعی تایید شده است، نه تنها با تاریخ و سنت غنی دانشگاه. چند فرهنگ گرایی، چند زبانگی و رویکرد بین المللی آموزش باعث می شود دانشگاه بیبس بولیای رومانی نقش پیشرو ایفا کند و به عنوان گل سرسبد سیستم آموزش عالی رومانی در نظر گرفته شود و استانداردهای ملی را در آموزش، تحقیق و اطلاع رسانی جامعه ایجاد کند.

  • در حال حاضر، دانشگاه بیبس بولیای رومانی بزرگترین دانشگاه در کشور است که بیش از 42000 دانشجوی کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا را در 365 برنامه ثبت نام کرده اند که بیش از 120 رشته تحصیلی را پوشش می دهد.
  • پیشنهاد تحصیلی در حال حاضر شامل 88 برنامه لیسانس است که به زبان رومانیایی، 54 برنامه به زبان مجارستانی، 11 برنامه به زبان آلمانی و 2 برنامه به زبان فرانسوی تدریس می شود.
  • تقریباً 50 برنامه تحصیلات تکمیلی به زبان های انگلیسی، آلمانی، و فرانسوی ارائه می شود و به صورت سالانه توسعه می یابند.

مهاجرت به عمان از طریق تولد را در اینجا مطالعه کنید.

آکادمی رشته مدیریت هتلداری آمریکایی در رومانی

آکادمی رشته مدیریت هتلداری آمریکایی در رومانی

آکادمی رشته مدیریت هتلداری آمریکایی در رومانی یک مدرسه مدیریت هتلداری است. این موسسه در سال 2007 در براشوف، رومانی، به عنوان اولین مدرسه بین المللی مدیریت هتلداری در این کشور با هدف اصلی ارائه آموزش در زمینه مهمان نوازی به دانشجویان رومانیایی و بین المللی علاقه مند به دنبال کردن مشاغل جهانی تأسیس شد. دانشجویان آکادمی رشته مدیریت هتلداری آمریکایی در رومانی در حال حاضر از بیش از 30 مدرس ملی و بین المللی، همه متخصصان با تجربه یا معلمان تحصیل کرده کارشناسی ارشد و دکترا یاد می گیرند. کلاس ‌ها و جلسات عملی در مدرسه، مرکز شهر براشوف، یک شهر ​​زیبا، واقع در قلب کشور، برگزار می‌شود، در حالی که مشاغل صنعتی عمدتاً در ایالات متحده و اروپا ارائه می‌شوند.

نتیجه نهایی که این موسسه به دنبال آن است، یک گروه جهانی از فارغ التحصیلان است که به رهبران و کارآفرینان شرکتی آینده تبدیل خواهند شد که صنعت مهمان نوازی را بیشتر گسترش داده و دوباره ابداع خواهند کرد. ماموریت آکادمی هتل‌های آمریکا پیشبرد آموزش حرفه‌ای و آموزش مهارت ‌های کاربردی با دیدگاه بین ‌المللی در رشته‌ های مدیریت مهمان ‌نوازی متنوع است که در بسیاری از مؤسسات آموزش عالی سنتی موجود نیست.

کار در رشته هتلداری در رومانی

جهت کار در رشته هتلداری در رومانی داشتن ویزای کاری رومانی نیاز است. همچنین تسلط به زبان رومانیایی برای کار و ارتباط با مشتریان نیاز است. درآمد کار در رومانی جهت کار در رشته هتلداری در رومانی به شرح زیر است:

 

آکادمی مدیریت هتلداری Ohma رومانی

آکادمی مدیریت هتلداری Ohma رومانی توسط winsedswiss در Oradea با مجوز VET با حضور دیپلمات های خارجی و نمایندگان مقامات دولتی محلی و مرکزی افتتاح شد. اولین نسل از دانشجویانی که پس از فارغ ‌التحصیلی، دیپلم‌ های حرفه ‌ای معتبر جهانی را دریافت می‌کنند، دوره‌هایی را در Oradea در آکادمی مدیریت هتلداری ohma گذراندند. دانشجویان بین 16 تا 45 سال، در 2 برنامه دیپلم حرفه ای آشپزی و دیپلم حرفه ای مدیریت هتلداری ثبت نام می کنند و برای تبدیل شدن به متخصصان آینده در مدیریت هتل و پذیرایی عمومی (آشپزی) آموزش می بینند.

رومانی باید فرهنگ مهمان نوازی را به شیوه ای پایدار بازسازی کند و از پتانسیل طبیعی منحصر به فرد خود استفاده کند. این امر تنها از طریق آموزش باکیفیت که مشتری را در مرکز همه فعالیت‌های گردشگری قرار می‌دهد، محقق می ‌شود. مدلی که این آکادمی استفاده کرده ایت، مدل آموزش دوگانه سوئیسی است که به شدت در واقعیت اقتصادی ریشه دارد. دوره های آکادمی ohma به زبان انگلیسی تدریس می شود، بنابراین لازم است دانش آموزان حداقل سطح B2 تسلط داشته باشند. در سایت موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت برای بررسی بیشتر مهاجرت به رومانی مطالعه داشته باشید.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *