مهاجرت تحصیلی ایرلند

رشته هتلداری در ایرلند

رشته هتلداری در ایرلند

رشته هتلداری در ایرلند در دانشگاه ها و کالج های معتبر به صورت گسترده ارائه می شود. ایرلند از کشورهای مطرح شمال اروپا برای تحصیل است. رشته هتلداری با توجه به اهمیت صنعت مهمان نوازی و گردشگری در کشور رشته ای جالب توجه است و به صورت دوره های متنوعی در کالج ها و دانشگاه های ایرلندی ارائه می شود. دوره ها غالبت در مقطع لیسانس در کالج ها و دانشگاه ها و یا در مقطع کارشناسی ارشد در دانشگاه های این کشور ارائه می شود. با داشتن یک مدرک معتبر در رشته هتلداری در ایرلند می توانید واجد شرایط ورود به بازار کار رشته هتلداری و مشاغل این رشته در ایرلند شوید. برای تکمیل اطلاعات خود درباره رشته هتلداری در ایرلند پیشنهاد می کنیم مقاله ارائه شده توسط تیم محتوای موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت را مطالعه کنید.

تحصیل رشته هتلداری در ایرلند

مدیریت هتلداری یک صنعت در حال گسترش است که تعداد زیادی از مردم را در سراسر جهان استخدام می کند. این صنعت در حال توسعه مدل‌ های کسب ‌و کار است که وعده غذایی با کیفیت بالا، محل اقامت و فضایی دلپذیر را به گردشگران می ‌دهد. مدرک رسمی در بخش هتلداری نه تنها به طور کلی شخصیت شما را تقویت می کند، بلکه از طریق برقراری ارتباط با افرادی که به ملیت ها و فرهنگ های مختلف تعلق دارند، در معرض دید شما قرار می دهد. اگر به دنبال مدرک مدیریت هتلداری هستید، تحصیل رشته هتلداری در ایرلند یکی از بهترین انتخاب هاست. ایرلند به سرعت برای دانشجویان بین المللی در سراسر رشته ها در حال ظهور است. بسیاری از دانشگاه ‌های معتبر در ایرلند آموزش مهمان ‌نوازی شایسته را با زمان کافی برای یادگیری عملی نیز ارائه می ‌دهند.

در جدول زیر دانشگاه های ارائه کننده برای تحصیل رشته هتلداری در ایرلند معرفی شده اند:

ردیفدانشگاه
1موسسه فناوری دوندالک
2موسسه فناوری کورک
3دانشگاه ملی گالوی ایرلند
4موسسه فناوری لترکنی
5موسسه فناوری دوبلین
6کالج گریفیت
7موسسه فناوری واترفورد
8دانشگاه فنی شانون

کارشناسی ارشد رشته مدیریت هتلداری در ایرلند

کارشناسی ارشد رشته مدیریت هتلداری در ایرلند

کارشناسی ارشد رشته هتلداری در ایرلند ارائه می شود تا متخصصان آموزشی را با درک قوی از انواع مختلف مدیریت چند رشته ‌ای در صنعت مدیریت هتلداری کشف کند. کارشناسی ارشد رشته هتلداری در ایرلند مهارت های سازمانی و رویکرد تحلیلی انتقادی را توسعه می دهد. دوره کارشناسی ارشد هتلداری در ایرلند به دانشجویان اجازه می دهد تا مهارت های مدیریتی و ظرفیت خود را برای کار در محیط های بین المللی به حداکثر برسانند. همچنین از آنها در بهینه سازی انواع مختلف دانش و مهارت در حوزه های مدیریت هتلداری پشتیبانی می کند. دوره کارشناسی ارشد در هتلداری در ایرلند همچنین فرصتی را برای دانش پژوهان فراهم می کند، که به آنها دامنه انحصاری برای استفاده از مهارت های آموخته شده خود در چندین تکالیف مدیریتی را می دهد.

  • در دانشگاه های برتر برای کارشناسی ارشد مدیریت هتلداری در ایرلند، بهترین مهارت ها و آداب مورد نیاز در صنعت مهمان نوازی را که با سرعتی باورنکردنی در سراسر جهان در حال رشد است، یاد خواهید گرفت.
  • شما همچنین استراتژی های مدیریتی قابل اجرا در عمل مدیریت هتل را از بهترین دانشگاه ها برای کارشناسی ارشد مدیریت هتل در ایرلند خواهید آموخت.
  • شما یاد خواهید گرفت که خواسته های عمومی را برای ارائه خدمات با کیفیت بالاتر مدیریت کنید که به تلاش قابل توجهی برای مقابله با چالش های آینده از طریق بهترین دانشگاه های کارشناسی ارشد در مدیریت هتلداری در ایرلند نیاز دارد.

بهترین دانشگاه ها برای کارشناسی ارشد مدیریت هتلداری در ایرلند، مهارت ها و تخصص مورد نیاز یک مدیر سنتی را با طبیعت همیشه در حال تغییر و سرعت صنعت هتلداری ترکیب می کند. در زیر لیست برخی از دانشگاه های ارائه کننده تحصیل کارشناسی ارشد رشته مدیریت هتلداری در ایرلند آمده است:

  • دانشگاه ملی ایرلند گالوی
  • دانشگاه فناوری دوبلین
  • کالج گریفیث

درآمد مدیریت هتلداری در ایرلند

بسته به انتخاب شما، حقوق مدیران هتلداری بین €20000 تا €60000 (یورو) در سال متغیر است. این بستگی به حوزه تخصصی شما دارد. مدیران رستوران ‌ها و بارها می‌توانند دستمزد €25000 تا €40000 (یورو) را با دستیاران مدیر یا سرپرستان کمتر دریافت کنند. درآمد مدیریت هتلداری در ایرلند در هتل های برتر می توانند سطوح بسیار بالاتری داشته باشند. مدرک مدیریت هتلداری در ایرلند شانس شما را برای استخدام در هر کجا که زمینه ای برای مهمان نوازی و گردشگری وجود داشته باشد افزایش می دهد. این می تواند در هتل ها، رستوران ها، گردشگری، سفر، اوقات فراغت، مدیریت رویداد باشد.

در نمودار زیر میزان درآمد کار در ایرلند در رشته هتلداری ذکر شده است:

درآمد کار در ایرلند در رشته هتلداری

شرایط تحصیل کارشناسی ارشد هتلداری در ایرلند

کارشناسی ارشد مدیریت هتلداری در ایرلند می تواند رضایت شغلی و شغلی پر درآمد را برای شما به ارمغان بیاورد. برای انجام این دوره الزامات خاصی برای دانشگاه های فنی وجود دارد. معمولاً، شرایط ورود به مدیریت هتلداری در ایرلند با دانشگاه ها، مؤسسات فناوری و کالج ها متفاوت است. شرایط تحصیل کارشناسی ارشد هتلداری در ایرلند به موسسه ای بستگی دارد که کارشناسی ارشد مدیریت هتلداری در ایرلند را ارائه می دهد. معمولاً شرط پذیرش در مقطع کارشناسی ارشد در مدیریت هتلداری در ایرلند مدرک لیسانس در مدیریت هتلداری، مدیریت پذیرایی، مدیریت خدمات غذا، تغذیه با %70 یا بیشتر است.

آنها می توانند برای کارشناسی ارشد مدیریت هتلداری در دانشگاه های ایرلند درخواست دهند. برای 55٪ و بالاتر، شما واجد شرایط در کالج های برتری هستید که کارشناسی ارشد مدیریت هتلداری در ایرلند را ارائه می دهند. برای شانس بیشتر در اخذ پذیرش کارشناسی ارشد مدیریت هتلداری در ایرلند می توان تجربه کاری را اضافه کرد. تجربه کاری 2-3 سال می تواند یک مزیت اضافی در صورت داشتن نمرات پایین تر برای کمک به شرایط پذیرش شما برای کارشناسی ارشد در مدیریت هتلداری در ایرلند باشد. همچنین مدارک لازم برای پذیرش تحصیلی در ایرلند را می توانید در مقاله ارائه شده در سایت موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت ببینید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *