مهاجرت تحصیلی سوئیس

رشته شنوایی سنجی در سوئیس

تحصیل رشته شنوایی سنجی در سوئیس

رشته شنوایی سنجی در سوئیس رشته ای پزشکی است که در زمینه گوش و شنوایی و مسائل مربوط با بهداشت گوش صحبت می کند. در طول تحصیل در این رشته در سوئیس می توانید در بهترین دانشگاه ها تحصیل کنید. این کشور یکی از معروف ترین و دوست داشتنی ترین کشورهای جهان است که وجهه بین المللی دارد. این کشور 4 زبان رسمی دارد و البته زبان های دیگر نیز در این کشور رایج و شناخته شده هستند. سوئیس به دلیل زیبایی طبیعت و معماری بی نظیر شناخته شده است. همچنین رشته شنوایی سنجی در سوئیس نیز جایگاه خوبی دارد و مراکز درمانی بسیاری برای این شغل وجود دارند. در سوئیس می توانید بهترین روزهای خود را سپری کنید. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در زمینه مهاجرت و شرایط تحصیل در این کشور مشاور و راهنمای شماست.

تحصیل رشته شنوایی سنجی در سوئیس

شنوایی سنجی میدان صوتی، که در آن محرک های تست صوتی به جای گوشی از طریق بلندگو ارائه می شود، یک جزء جدایی ناپذیر در ارزیابی پیشرفت توانبخشی شنوایی بالینی است. ارزیابی آستانه‌های شنوایی، درک گفتار در حالت بی‌صدا و سر و صدا، و توانایی‌های محلی‌سازی صدا، معیارهای پیامدی ضروری را ارائه می‌دهد که می‌تواند مستقیماً با کیفیت زندگی بیمارانی که با ایمپلنت‌های شنوایی درمان شده‌اند مرتبط باشد. در حوزه شنوایی شناسی تجربی، آزمایشگاه تحقیقات شنوایی بر مطالعات بالینی با هدف کمک به جامعه علمی و پزشکان بالینی به طور یکسان تمرکز دارد. برای ایجاد ارزیابی واقعی‌تر اما تکرارپذیر، گروه ما روش‌هایی را برای تولید محیط‌های صوتی پیچیده و موقعیت‌های آزمایش پویا که برای بهره‌گیری از مزایای فناوری مدرن کاشت شنوایی مورد نیاز است، توسعه می‌دهد.

علاوه بر این، هدف این گروه درک بهتر انتشار جریان الکتریکی در حین تحریک در کاشت حلزون و بهبود تشخیص گفتار در شرایط پر سر و صدا با بهینه‌سازی پارامترهای مرتبط با فناوری جلویی است. در مدت تحصیل خود به عنوان دانشجوی بین المللی رشته شنوایی سنجی به عنوان یک شنوایی شناس معتبر واجد شرایط شوید و برای یک حرفه پر ارزش به عنوان شنوایی شناس بالینی آماده شوید. ارتباطات برای کیفیت زندگی همه جمعیت ها حیاتی است و شنوایی شناسان نقش اساسی در بهبود شنوایی و رفاه دارند. آنها تفاوت واقعی در زندگی دیگران ایجاد می کنند و به دلیل مهارت های تخصصی خود مورد تقاضا هستند. تحصیل در مقطع کارشناسی و ارشد و دکترا در رشته شنوایی سنجی در سوئیس در دسترس دانشجویان بین المللی است.

تحصیل در مقطع ارشد در رشته شنوایی سنجی در سوئیس

دانشگاه های سوئیس به دلیل کیفیت فارغ التحصیلان شنوایی شناسی، تعهد کارکنان آموزشی و تمرکز تحقیقاتی قوی خود در سراسر جهان شناخته شده اند. در مقطع ارشد دانشجویان بین المللی در این دانشگاه بیشتر به چشم می خورند. این برنامه 2 ساله پویا و تمام وقت، مبانی نظری شنوایی شناسی را با مهارت های بالینی عملی ادغام می کند تا شما را برای حرفه ای به عنوان شنوایی شناس آماده کند. شما همچنین این فرصت را خواهید داشت که با انجام تحقیقات خود به توسعه شنوایی شناسی بالینی کمک کنید. شما از مربیان و محققان با تجربه شنوایی شناسی که در زمینه هایی از جمله علوم اعصاب و توانبخشی، پیری، مشارکت و ناتوانی متخصص هستند، یاد خواهید گرفت. شما همچنین بیش از 250 ساعت کار بالینی تحت نظارت را در کلینیک شنوایی شناسی و همچنین سایر کلینیک ها و مراکز آموزشی خصوصی و دولتی تکمیل خواهید کرد.

در جدول زیر شاهد مدارک لازم برای تحصیل در مقطع ارشد در رشته شنوایی سنجی در سوئیس می باشید:

مدرک تحصیلیمدارک هویتیمدارک مالیمدارک دیگر
کارشناسی شنوایی سنجیپاسپورت معتبرپرداخت فیش مالیارائه مدارک کارورزی در دوره کارشناسی
کارشناسی مرتبط با پزشکی

فرصت های شغلی رشته شنوایی سنجی در سوئیس

فرصت های شغلی رشته شنوایی سنجی در سوئیس

شکی نیست که سوئیس یکی از زیباترین کشورهای اروپایی است. دانشگاه های سطح جهانی این کشور که بیش از هشت میلیون نفر ساکن هستند، دانشجویان بالقوه بی شماری را به دنبال آموزش عالی با کیفیت جذب می کنند. در این کشور به دلیل دانش عمیق و مهارت های عملی در شنوایی شناسی، با تقاضای بالا با کارفرمایان فارغ التحصیل شوید. از توسعه عملی مهارت های خود از طریق قرارگیری بالینی تحت نظارت، از جمله در کلینیک شنوایی شناسی بهره مند شوید. برای استخدام در بخش شنوایی شناسی و آسیب شناسی گفتار با رشد بالا، متقاضی و آماده کار باشید. از رهبران توانبخشی، آموزش و تحقیق بیاموزید. تجارب یادگیری شما به گونه ای طراحی شده است که به بهترین وجه با نتایج یادگیری دوره هایی که انتخاب می کنید مطابقت داشته باشد.

دانشجویان بیش از 250 ساعت کار بالینی تحت نظارت را در طیف وسیعی از تنظیمات بالینی که شامل بیمارستان ها، مطب های خصوصی، امکانات آموزشی و کلینیک های داخلی است، انجام می دهند. در طول کار، دانش آموزان این فرصت را خواهند داشت تا دانش نظری خود را که از طریق دوره های آموزشی و تحقیق به دست آورده اند برای تمرین و توسعه مهارت های بالینی خود در محیط های زندگی واقعی به کار گیرند. کارآموزی بالینی در ترم اول برنامه شروع می شود و به دانشجویان در طول تعطیلات دانشگاه اختصاص داده می شود.

تحصیل کارشناسی در سوئیس و تحصیلات تکمیلی می تواند شما را به هر جایی برساند. در اینجا برخی از مشاغلی که می توانید در مسیر خود قرار بگیرید آورده شده است:

  • شنوایی شناس بالینی
  • محقق
  • مدیر درمانگاه
  • نماینده صنعت
  • عضویت های حرفه ای

تحصیل در سوئیس

سوئیس خانه خیلی بیشتر از ساعت های شکلاتی و فاخته است. رشته‌کوه‌های دیدنی آلپ با توده‌های آبی شفاف مانند دریاچه ژنو احاطه شده‌اند. همچنین با توجه به فرهنگی که در اینجا یافت می شود، مورد استقبال قرار خواهید گرفت. تاریخ سوئیس را می توان حداقل به 450 سال قبل از میلاد ردیابی کرد و از آن زمان تاکنون این سرزمین ها اشغال شده اند. به لطف تأثیرات کشورهای مجاور مانند فرانسه، ایتالیا و آلمان، این کشور طعم واقعاً بین المللی دارد. 4 زبان رسمی این کشور آلمانی، فرانسوی، ایتالیایی، رومانش هستند. شما به طور منظم بسیاری از دانشگاه های سوئیس را در 100 دانشگاه برتر جهان مشاهده خواهید کرد که مهمترین آنها ETH زوریخ، EPFL، دانشگاه زوریخ و دانشگاه ژنو هستند. تحصیل کارشناسی ارشد در سوئیس در دانشگاه های مذکور امکان پذیر است.

ETH زوریخ ، با تمرکز واضح بر فناوری، اغلب بهترین دانشگاه در سوئیس در نظر گرفته می شود. این دانشگاه به دلیل تحقیقات پیشرفته و انتخاب گسترده دوره های آموزشی در زمینه های مختلف علم و فناوری مشهور است. دانشگاه های سوئیس به شدت توسط دولت یارانه می گیرند. این اساساً به این معنی است که هزینه های تحصیل در مقایسه با سایر کشورها کمی کمتر است. با این حال، بیایید در نظر داشته باشیم که هزینه های تحصیلی مرتبط با دانشگاه های خصوصی معمولاً بیشتر از همتایان دولتی آنها خواهد بود. با این حال، سوئیس یکی از گران ترین کشورهای اروپایی است که هزینه زندگی بسیار بالایی دارد. به خصوص وقتی به شهرهای بزرگی مانند ژنو یا زوریخ نگاه می کنیم. بنابراین مطمئن شوید که بودجه خود را به درستی تنظیم کنید. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در زمینه ویزای تحصیلی سوئیس به سوالات شما پاسخ می دهد.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *