مهاجرت تحصیلی آلمان

رشته جراحی زنان و زایمان در آلمان

رشته جراحی زنان و زایمان در آلمان

یکی از بهترین برنامه ها در آلمان برای دانشجویان بین المللی رشته جراحی زنان و زایمان در آلمان است که توسط دانشگاه های برتر ارائه می شود. این کشور، کشوری در قلب اروپای غربی است. این کشور با دانمارک، لهستان، جمهوری چک، اتریش، سوئیس، فرانسه، لوکزامبورگ، بلژیک، هلند، دریای بالتیک و دریای شمال هم مرز است. علاوه بر این، در حالی که تحصیلات خود را در این کشور دنبال می کنید، می توانید از لینک های حمل و نقل عالی از آلمان به سایر کشورهای اروپایی بهره مند شوید که به دانشجویان امکان سفر و گشت و گذار در سایر شهرهای محبوب اروپا را می دهد و تجربه تحصیل در خارج از کشور را گسترش می دهد.

این کشور به دلیل داشتن سطح علمی بالا و دانشگاه های دولتی رایگان، یکی از محبوب ترین مقاصد برای تحصیل دانشجویان در خارج از کشور در جهان است. صدها دانشگاه در این کشور وجود دارد که دارای برنامه های شهریه رایگان یا بسیار کم برای دانشجویان بین المللی هستند. به همین دلیل است که بسیاری از مردم این کشور را برای افزایش سطح علمی خود انتخاب می کنند. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت به معرفی دانشگاه های رشته جراحی زنان و زایمان در آلمان، حقوق ماهیانه آن ها، هزینه تحصیل و ویزای تحصیلی این کشور در ادامه پرداخته است.

تحصیل رشته جراحی زنان و زایمان در آلمان

موسسات آموزش عالی این کشور دارای اعتبار بین المللی هستند. طبق رتبه بندی دانشگاهی دانشگاه های جهان (ARWU)، 6 تا از 100 دانشگاه برتر و 18 دانشگاه از 200 دانشگاه برتر جهان آلمانی هستند. تحصیل رشته جراحی زنان و زایمان در آلمان شما را در میان برخی از قدیمی ترین و معتبرترین دانشگاه های جهان و همچنین برخی از جدیدترین و نوآورترین دانشگاه های جهان قرار می دهد.

400 دانشگاه دولتی در این کشور وجود دارد که 95% از جمعیت دانشجویان دانشگاه در آن تحصیل می کنند. بودجه این موسسات دولتی است، به این معنی که دانشجویان شهریه ای را پرداخت نمی کنند. همچنین حدود 120 مؤسسه خصوصی وجود دارد که بودجه دولتی دریافت نمی کنند و تحت نظارت دولتی نیستند، به این معنی که هزینه تحصیل خود را تعیین می کنند.

برای تحصیل رشته جراحی زنان و زایمان در آلمان دانشگاه های بسیاری وجود دارد که برترین آن ها در جدول زیر آمده است:

نام دانشگاهرتبه
دانشگاه مونیخ9
Charite – دانشگاه پزشکی برلین21
دانشگاه هایدلبرگ – آلمان47
دانشگاه علوم کاربردی هانوفر50
دانشگاه یوهانس گوتنبرگ ماینز63
دانشگاه گوتینگن70
دانشگاه مونستر74
دانشگاه ارلانگن نورنبرگ84
دانشگاه RWTH آخن85

تحصیل رشته جراحی زنان و زایمان در آلمان

ویزای تحصیلی آلمان

اگر دانشجویی هستید که از یک کشور غیر اتحادیه اروپا و غیر اتحادیه اروپا می آیید، باید به محض دریافت نامه پذیرش، ویزای دانشجویی این کشور را دریافت کنید. مهم است که با ویزای توریستی وارد این کشور نشوید. زیرا، نمی ‌توان آن را به ویزای دانشجویی تبدیل کرد، بلکه گزینه ‌های زیر را برای تشخیص مناسب برای شما انتخاب کنید:

حقوق ماهیانه متخصصان زنان و زایمان در آلمان توضیحات آن ها در ادامه آمده است:

  • ویزای متقاضی دانشجو (Visum zur Studienbewerbung) – اگر هنوز پیشنهادی از یکی از دانشگاه های این کشور دریافت نکرده اید، اما می خواهید برای انجام مراحل درخواست، شرکت در روزهای آزاد و غیره وارد کشور شوید، این ویزا برای شماست. 3 ماه اقامت با امکان تمدید حداکثر تا 6 ماه اعطاء می کند. اگر در این دوره در یک موسسه پذیرفته شده اید، می توانید در زمانی که هنوز در کشور هستید برای ویزای دانشجویی اقدام کنید.
  • ویزای دانشجویی (Visum zur Stedienbewerbung) – اگر قبلا در یکی از دانشگاه های این کشور پذیرفته شده اید، باید برای ویزای دانشجویی اقدام کنید. این همچنین به مدت 3 ماه معتبر است، اما اگر مدت تحصیل شما از این زمان بیشتر شود، می توانید ویزا را در اداره ثبت نام اتباع خارجی در آلمان تمدید کنید.

هزینه تحصیل در آلمان

از سال 2014، بودجه دانشگاه های این کشور به طور کامل توسط دولت تامین می شود، به این معنی که نه دانشجویان داخلی و نه دانشجویان بین المللی شهریه پرداخت نمی کنند. دانشجویان فقط باید هزینه ای در حدود 60€ تا 200€ (یورو) در هر ترم برای امور اداری، مسافرتی و امکانات غذایی بپردازند. مؤسسات خصوصی از دولت یارانه دریافت نمی کنند. بنابراین، به شهریه وابسته هستند. این ها توسط دولت تنظیم نمی شوند و می توانند تا 20000€ (یورو) در سال هزینه داشته باشند. این بسته به موسسه تحصیلی و برنامه درجه انتخاب شده در نوسان است. مثلا مدارک مهندسی یا بازرگانی معمولا از نظر هزینه بیشتر از علوم اجتماعی هستند. برای اطلاع از بورسیه و فاند و فول فاند در آلمان می توانید به مقاله آن مراجعه کنید.

کار در حوزه رشته جراحی زنان و زایمان در آلمان

متخصصان زنان و زایمان با تجهیزات پزشکی محدود، لوازم و منابع انسانی کار می کنند تا از مراقبت های کامل مامایی و زایمان ایمن برای همه بیماران، پیروی از دستورالعمل های تعیین شده توسط MSF اطمینان حاصل کنند. متخصص زنان و زایمان عمدتا دوره پری ناتال حاملگی های پرخطر را مدیریت می کنند و مسئولیت انجام جراحی مامایی و مدیریت قبل و بعد از عمل را بر عهده دارند. از آنجایی که بسیاری از پروژه ها تنها یک پزشک در این موقعیت دارند، آن ها به صورت 24 ساعته آماده خدمت هستند. علاوه بر این، آن ها باید انعطاف پذیری لازم برای مقابله با عوارض بارداری را داشته باشند که به ندرت در عمل بالینی در با آن مواجه می شوند. قضاوت سریع و دقیق و توانایی فنی بالا مورد نیاز است.

متخصص زنان و زایمان (OB/GYN) پزشکانی هستند که دارای دانش، مهارت ها و توانایی حرفه ای ویژه در مراقبت های پزشکی و جراحی از دستگاه تناسلی زنان و اختلالات مرتبط با آن هستند، به طوری که آن ها را از سایر پزشکان متمایز می کند و آن ها را قادر می سازد تا به عنوان مشاور خدمات ارائه دهند. در طول سال‌ها تمرین، هر متخصص زنان و زایمان بر پایه این دانش و مهارت ‌های گسترده استوار می ‌شود و ممکن است نوع منحصر به ‌فردی از تمرین و تمرکز حرفه ‌ای در حال تغییر ایجاد کند. چنین تنوعی به مراقبت های بهداشتی با کیفیت بالا برای زنان کمک می کند.

حقوق ماهیانه کار در آلمان برای ایرانیان برای متخصصان زنان و زایمان در نمودار زیر آمده است:

حقوق ماهیانه کار در آلمان برای ایرانیان برای متخصصان زنان و زایمانبرای دریافت اطلاعات درباره مهاجرت قاچاقی به آلمان می توانید با موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس بگیرید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *