مهاجرت تحصیلی آرژانتین

رشته جراحی زنان و زایمان در آرژانتین

رشته جراحی زنان و زایمان در آرژانتین

برای تحصیل رشته جراحی زنان و زایمان در آرژانتین و اخذ اقامت این کشور دانشجویان باید ویزای دانشجویی این کشور را دریافت کنند. این کشور، کشوری است که در آمریکای جنوبی واقع شده است. این کشور از شمال با بولیوی و پاراگوئه و از شرق با اروگوئه و برزیل همسایه است. اقتصاد این کشور توسط نیروی کار با تحصیلات عالی، زیرساخت های مدرن و منابع طبیعی فراوان تقویت شده است. این کشور همچنین از منابع طبیعی فراوانی مانند گاز و بنزین و فولاد سنگین و خودروسازی سود می برد. این کشور دارای مجموعه ای باورنکردنی از مناظر و حیات وحش است و مناظر این کشور از سواحل زیبا و جنگل های بارانی خیره کننده گرفته تا کوه های باشکوه در رشته کوه های آند را در بر می گیرد. تحصیل در آرژانتین موضوعی پر دغدغه برای مهاجرین علاقه مند به این کشور است که در محتوا لینک شده می توانید به صورت کامل بخوانید.

طول کشور از شمال به جنوب تنوع زیادی در آب و هوا ایجاد می کند. این کشور دارای محیطی بسیار چند قومیتی و چند فرهنگی است که پذیرای دانشجویان بین المللی است. این کشور همچنین به عنوان یک فرهنگ سرگرم کننده و پر از مردم پرشور شناخته می شود. این کشور دارای فرهنگ زنده و پر جنب و جوش است. بنابراین، دانشجویان بین المللی طیف گسترده ای از فعالیت های اوقات فراغت را پیدا خواهند کرد. رشته جراحی زنان و زایمان در آرژانتین در این نگارش توسط کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت بررسی شده است.

تحصیل رشته جراحی زنان و زایمان در آرژانتین

دانشجویانی که آرژانتین را برای تحصیل در خارج از کشور در نظر دارند باید فهرست جامع برنامه های ما را در زیر تحقیق کنند. این کشور به خاطر زیبایی طبیعی، زندگی شبانه و مناظر فرهنگی به پاریس آمریکای جنوبی معروف است. این یک انتخاب محبوب برای تحصیل بوده است و هر ساله کمتر از 100000 دانشجوی بین المللی را جذب می کند. دانشجویان خود را در فرهنگ آمریکای لاتین غوطه ور می کنند و در عین حال از آموزش با کیفیت و هزینه زندگی مقرون به صرفه بهره مند می شوند.

تحصیل رشته جراحی زنان و زایمان در آرژانتین در دانشگاه های زیر ارائه می شود:

نام دانشگاهرتبه
دانشگاه بوئنوس آیرس398
موسسه دانشگاهی بیمارستان ایتالیا592
دانشگاه ملی لاپلاتا742
دانشگاه ملی کوردوبا932

تحصیل رشته جراحی زنان و زایمان در آرژانتین

هزینه تحصیل و زندگی در آرژانتین

دانشگاه های دولتی در این کشور طبق قوانین خود هیچ هزینه ای از دانشجویان داخلی یا محلی خود دریافت نمی کنند. شهروندان این کشور حق دارند از تحصیلات عالی شهریه رایگان برای دریافت مدارک کارشناسب مورد نظر خود بهره مند شوند. با این حال، موسسات یا دانشگاه‌های خصوصی همچنان از دانشجویان داخلی و بین ‌المللی هزینه متوسطی از 8000ARS تا 24000ARS (پزوی آرژانتین) در سال دریافت می ‌کنند. همچنین، دانشجویان بین المللی در صورتی که از کشورهای دیگر باشند همچنان توسط دانشگاه های دولتی هزینه دریافت می کنند.

جدا از هزینه های تحصیل در آرژانتین، هزینه های زندگی و نرخ اقامت مواردی هستند که باید در نظر بگیرید و بررسی کنید که آیا قصد تحصیل در این کشور را دارید یا خیر. این هزینه ‌ها مهم ‌ترین بخش‌ها هستند. زیرا می ‌توانند گران ‌تر از شهریه‌ های شما در دانشگاه شما باشند. به طور متوسط، یک دانشجوی معمولی می تواند انتظار داشته باشد که هر سال به طور متوسط ​​بین 2000$ تا 4000$ (دلار) برای هزینه های زندگی و اجاره بهای خود بپردازد.

تمامی سطوح تحصیلی در این کشور در مدارس دولتی، موسسات و دانشگاه ها رایگان است. این قانون از سال 1949 اجرا شد. زیرا آن ها معتقدند که سرمایه گذاری در آموزش برای شهروندان خود به خوبی سرمایه گذاری در آینده صنعتی و مدرن کشورشان است. این قانون فقط برای شهروندان آرژانتینی از طریق تولد یا تابعیت اعمال می شود.

ویزای تحصیلی آرژانتین

لیست سفارتخانه های این کشور را بررسی کنید تا بدانید آیا به ویزای دانشجویی نیاز دارید یا خیر و شرایط خاص کشور را بررسی کنید. بسته به مدت اقامت 2 نوع ویزای دانشجویی در آرژانتین وجود دارد:

حقوق ماهیانه متخصصان جراحی زنان و زایمان در آرژانتین به طور کلی، چه برای تحصیل کمتر یا بیشتر از 365 روز به ویزای دانشجویی نیاز داشته باشید، به این شرایط زیر نیاز دارید:

  • فرم درخواست ویزا تکمیل و امضاء شده
  • دوره یا برنامه تحصیلی
  • داده های دانشجو در اداره ملی مهاجرت که توسط مدرسه شما ثبت شده است.
  • مدرسه شما باید در ثبت ملی درخواست کنندگان ثبت شود و از طریق متقاضیان خارجی آرژانتین (RENUE) دارای شماره کتیبه باشد.
  • گذرنامه معتبر با حداقل 6 ماه اعتبار و 2 صفحه خالی
  • 2 عکس 4*4 سانتی متری اخیر با پس زمینه سفید
  • اثبات تمکن مالی مانند صورت‌حساب بانکی و صورت‌حساب کارت اعتباری
  • برای دانشجویان 16 سال و بالاتر که بیش از 6 ماه اقامت دارند، باید گواهی حسن خلق و سوگند سوگند سابقه کیفری اخذ شود.
  • پرداخت هزینه کنسولی برای کمتر از 365 روز 150$ (دلار) و بیشتر از 365 روز 250$ (دلار)
  • پرداخت هزینه مهاجرت برای تحصیل بیشتر از 365 روز
  • مجوز هر 2 والدین و معلم خصوصی در این کشور برای دانشجویان بین المللی خردسال
  • مصاحبه کنسولی

کار در حوزه رشته جراحی زنان و زایمان در آرژانتین

لذت کمک به مادر باردار برای آوردن یک زندگی جدید به دنیا تنها یکی از وظایف ارزشمندی است که در شرح شغل متخصص زنان و زایمان (OBGYN) ذکر شده است. یک متخصص زنان و زایمان از مادران باردار مراقبت می کند و بر سلامت زنان تمرکز دارد. یک متخصص زنان و زایمان که هم در محیط بالینی و هم در بیمارستان کار می کند، ممکن است تمام روز کار کند و یک یا چند نوزاد را در نیمه شب به دنیا بیاورد. حرفه OBGYN همچنین شامل کمک به زنان با مسائل و نگرانی های سلامتی، فراتر از سال های باروری است. تحصیلات و تجربه گسترده برای این شغل مورد نیاز است.

رکن اصلی شرح شغل OBGYN ارائه مراقبت های دوران بارداری به زنان باردار است. به محض اینکه مادر باردار می شود، مراجعه به متخصص زنان و زایمان یکی از اولین موارد در لیست کارها است. یک متخصص زنان و زایمان بارداری را برای بررسی عوارض احتمالی و اطمینان از سلامت مادر و جنین تحت نظر دارد. در صورت بروز عارضه، OBGYN ممکن است وضعیت را کنترل کند یا بیمار را به متخصص ارجاع دهد.

حقوق ماهیانه کار در آرژانتین برای متخصصان زنان و زایمان در نمودار زیر آمده است:

حقوق ماهیانه متخصصان جراحی زنان و زایمان در آرژانتین موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در امر مهاجرت از طریق تحصیل در آرژانتین می تواند به متقاضیان عزیزی که قصد تحصیل رشته جراحی زنان و زایمان در آرژانتین دارند کمک کند.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *