شرایط ایرلند

هزینه اقامت ایرلند

هزینه اقامت ایرلند

تیم ترجمه موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت مقاله هزینه اقامت ایرلند را در خصوص اخذ اقامت و هزینه های مربوطه مورد بازبینی قرار داده اند. جهت اخذ اقامت این کشور روش های قانونی مهاجرت مانند مهاجرت از طریق تحصیل، کار، خرید ملک، سرمایه گذاری و کارآفرینی در اختیار شما قرار خواهد گرفت. پس از انتخاب مسیر مهاجرتی خود می باید در نظر داشته باشید که جهت اخذ کشور مذکور می باید به مدت 5 سال اقامت پیوسته داشته باشید.

مطالب مهمی که در مقاله فوق پاسخ داده خواهد شد عبارت است از:

  • اخذ اقامت این کشور چگونه می باشد؟
  • جهت مهاجرت به این کشور به چه میزان هزینه احتیاج خواهد بود؟
  • هزینه اقامت این کشور چه قدر می باشد؟

اخذ اقامت ایرلند

پس از دریافت درخواست اولیه در خصوص اقامت این کشور ابتدا می باید فرم مربوطه INIS را تکمیل نمایید و پس از تایید نهایی این فرم، درخواست متقاضی برای اقامت به این کشور ثبت خواهد شد. در میان تاییده های ارسالی به متقاضی اصلی، پرداختی حدود 500€ (یورو) در طول 28 روز می باید انجام گیرد. پرداختی مورد نظر را می توانید از طریق فیش بانکی واریز نمایید و به وزارت دادگستری کشور مربوطه ابلاغ نمایید تا بررسی های لازم صورت گیرد. پس از پرداخت هزینه، INIS نامه ای را از طریق ایمیل به اطلاع متقاضی می رساند که به شما اجازه اقامت طولانی مدت در طول 4 الی 5 سال داده می شود.

درخواست های مورد نظر در باب اخذ اقامت این کشور در طول 6 الی 8 ماه کاری بررسی خواهد شد. پردازش بررسی های مورد نیاز با توجه به شرایط موجود خواهد بود و در مواقع خاص ممکن است بررسی درخواست متقاضی بیش از حد معمول طول بکشد. در نظر داشته باشید که هر چه مدارک متقاضی کامل تر باشد پروسه شما در ارجعیت بررسی قرار خواهد گرفت، در غیر این صورت با نقصی مدارک مواجه خواهید شد و پرونده اخذ اقامت شما در حالت تعلیق قرار خواهد گرفت.

مدارک مورد نیاز جهت اخذ اقامت ایرلند

جهت پیشبرد پروسه اقامت متقاضی می باید مدارک معتبر و مستندی را به سفارت کشور مذکور ارائه نماید. در جمع آوری مدارک و پرداخت هزینه های مربوطه خود دقت نمایید، در غیر این صورت مدارک با نقصی رو به رو خواهد شد و پرونده اخذ اقامت شما به مشکل بر خواهد خورد. در بسیاری مواقع اقامت متقاضی رد خواهد شد.

مدارک لازم جهت اخذ اقامت این کشور در جدول زیر دسته بندی شده است:

مراحلمدارک
1ارائه فرم تکمیل شده درخواست متقاضی با درج مهر و امضای متقاضی
2عکس پرسنلی مناسب به اندازه عکس گذرنامه
3ارائه 1 فتوکپی از گواهی اقامت دائم یا کارت GNIB
4ارائه مدارک لازم دال بر تمکن مالی متقاضی
5ارائه گواهی عدم سوء پیشینه متقاضی

بررسی هزینه اقامت ایرلند از طریق سرمایه گذاری

بسیاری از متقاضیان بین المللی که از طریق سرمایه گذاری در این کشور تمایل به اخذ اقامت این کشور را دارند می باید طبق آخرین قوانین سال 2023 میلادی مدارک و شرایط لازم را ارائه دهند. صندوق سرمایه گذاری در این کشور از 1.000.000€ (یورو) شروع خواهد شد. یکی از کم ریسک ترین پروژه های سرمایه گذاری این کشور که در بخش های گردشگردی، خرید مسکن و بهداشت و درمان اقامت این کشور را به همراه خواهد داشت. آنچه در هزینه های این پروژه اقامتی تاثیر گذار می باشد، تامین بودجه ای است که از سوی بانک مرکزی این کشور تنظیم می شود.

توضیحات اساسی در باب اخذ اقامت و هزینه های مربوطه در این کشور در جدول زیر شرح داده شده است:

پارامترشرح
حداقل سرمایه گذاری1.000.000€ (یورو)
حداقل زمان لازم جهت اخذ اقامت5 سال

در خصوص سرمایه گذاری در کشور مذکور می باید پرداختی های به دولت این کشور صورت گیرد. هزینه های لازم در این خصوص به دو بخش عمده در پذیرش و دولت می باشد.

نمونه های پرداختی های اساسی عبارتست از:

پارامترهزینه به یورو
در پروسه پذیرش برای هر فرد متقاضی7500€
پرداختی لازم به دولت این کشور برای هر فرد متقاضی1500€

بررسی هزینه اقامت ایرلند از طریق کار

بررسی هزینه اقامت ایرلند از طریق کار

یکی دیگر از روش های اقامتی این کشور از طریق کار و اشتغال زایی خواهد بود. یکی از روش های کاریابی در این کشور، اجازه کار عمومی به متقاضیان غیر اروپایی می باشد. اخذ اقامت مربوطه از طریق کار در صورت ارائه پیشنهاد کاری معتبر، اقامت 2 سال را به همراه خواهد داشت. روش دوم اخذ اقامت این کشور از این روش، کاریابی از طریق لیست مشاغل مورد نیاز می باشد. پس از ارائه مدارک معتبر جهت کاریابی می باید هزینه های لازم مربوط به سفارت نیز پرداخت شود. جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه کار در این کشور مقاله مدارک لازم جهت اخذ ویزای کاری ایرلند را مورد بررسی قرار دهید.

به طور کلی هزینه های مربوطه جهت اخذ اقامت از طریق روش مذکور به در جدول زیر مشخص شده است:

پارامترهزینه به یورو
6 ماه یا کمتر500€
6 ماه تا 2 سال1000€

بررسی هزینه اقامت ایرلند از طریق تحصیل در ایرلند

اخذ اقامت از طریق تحصیل در این کشور یکی از پر تقاضا ترین روش ها خواهد بود. در این خصوص اولین هزینه، پرداخت شهریه دانشگاهی این کشور بین 9000€ الی 45000€ (یورو) به صورت سالیانه برای تحصیل در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد می باشد. در مقطع دکترا هزینه تحصیل بین 9150€ الی 37000€ (یورو) است. هزینه پس از اتمام تحصیل متقاضیان غیر اروپایی که تمایل به اخذ اقامت این کشور را دارند ملزم به پرداخت رسید GNIB حدود 300€ (یورو) می باشد، پس از دریافت تاییده پرداخت متقاضی، پرونده اخذ اقامت این کشور در مرحله بررسی قرار خواهد گرفت. در خصوص کسب اطلاعات کافی مقاله تحصیل کارشناسی در ایرلند را مطالعه فرمائید.

اخذ اقامت کشورهای اروپایی در سال های اخیر مورد توجه بسیاری از متقاضیان قرار گرفته است. اخذ اقامت کشورهای اروپایی مزیت های بسیاری را به همراه خواهد داشت. با در دست داشتن اقامت کشور مذکور متقاضی امکان کار و زندگی خواهد داشت. متخصصان ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت پس از بررسی دقیق هزینه اقامت ایرلند بهترین گزینه اتخابی را در اختیار شما قرار خواهند داد. مقاله اقامت ایرلند تکمیل کننده اطلاعات فوق می باشد، امکان مطالعه مقاله ذکر شده از طریق لینک مذکور برای شما امکان پذیر می باشد.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *