ویزای مسافرتی شیلی

راهنمای ویزای توریستی شیلی

راهنمای ویزای توریستی شیلی

کشور شیلی دارای مناظر بکر و دیدینی باشد، همین امر موجب گردیده است، متقاضیانی که قصد گردشگری در کشور شیلی را دارند، تمایل دارند که به اطلاعاتی در باب راهنمای ویزای توریستی شیلی دست یابند. کارشناسان ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت مدارک و شرایط ویزای توریستی این کشور را از جنبه های مختلف مورد بررسی قرار می دهند. ویزای توریستی یک نوع ویزای اقامتی از نوع کوتاه مدت می باشد. با این نوع ویزا اجازه کار و تحصیل به متقاضی داده نمی شود.

در باب موضوع ویزای توریستی این کشور سوالاتی اساسی مورد عنایت متقاضیان قرار گرفته است، این سوالات به شرح زیر می باشند:

  • ویزای توریستی این کشور چگونه می باشد؟
  • این نوع ویزا برای چه نوع افرادی صادر می گردد؟
  • مدارک مورد نیاز برای ویزای توریستی این کشور چه می باشد؟

بررسی و راهنمای ویزای توریستی شیلی

در این کشور 4 نوع ویزا، با توجه به شرایط خاص متقاضیان صادر می شود. در میان این 4 نوع ویزای رایج در این کشور، ویزای توریستی نیز وجود دارد. متقاضیان بین المللی جهت ورود به این کشور در زمینه های مختلف توریستی و یا جهت انجام اموری مانند پزشکی که نیاز به اقامت طولانی مدت نیست، می باید ویزاهای کوتاه مدت توریستی دریافت نمود. این نوع ویزاها با هدف توریستی و بازگشت به کشور برای مدت بین 30 تا 90 روز صادر خواهد شد.

متقاضیان با اهداف ذیل مجاز به اخذ ویزای توریستی خواهند بود:

انواع ویزاهای رایج در این کشور در جدول زیر شرح داده شده است:

انواع ویزاطول مدت ویزاهدف
ویزای توریستیکوتاه مدت 30 تا 90 روزجهت گردشگری یا امور پزشکی و تجاری در کوتاه مدت
ویزای دانشجوییبلند مدت 1 سالتحصیلی جهت تحصیل در این کشور
ویزای کاریبلند مدتبا توجه به قرارداد متقاضی جهت کار در این کشور
ویزای اقامتکوتاه مدتبا محدودیت زمان جهت کار یا تحصیل بدون محدودیت، با توجه به مدت اعتبار ویزا

راهنمای واجدین شرایط ویزای توریستی شیلی

برای اخذ ویزای توریستی این کشور متقاضیان با توجه به ملیت مجاز به دریافت این نوع ویزا خواهند بود. افرادی که مقیم کشورهای اروپایی می باشند، می توانند بدون ویزا به راحتی وارد خاک این کشور شوند و هم چنین طول مدت اقامت این افراد می تواند از 90 روز هم بیشتر باشد. با این تفاوت که متقاضیان بین المللی می باید قبل از ورود به خاک این کشور ویزای توریستی با توجه به هدف خود دریافت نمایند و در طول مدت اقامت خود نباید بیش از 90 روز در این کشور اقامت داشته باشند.

قوانین راهنمای توریستی در شیلی

متقاضیان به عنوان توریست در این کشور اجازه ورود لیستی را ندارند. در این لیست ذکر شده مورد غذایی بیان شده است که متقاضیان به هیچ عنوان اجازه ورود به خاک این کشور را نخواهند داشت.

لیست ممنوعه ورود به این کشور به عنوان توریست به شرح زیر می باشد:

  • انواع لبنیات مانند شیر، کره و پنیر
  • گوشت و مواد غذایی سرد
  • انواع وسایل چوبی
  • حیوانات خانگی مانند مانند سگ، گربه و غیره.
  • انواع گیاهان
  • میوه و سبزیجات تازه
  • انواع غلات
  • انواع حشرات مانند حلزون، زنبور عسل و غیره.

هیچ کدام از موارد فوق در فرودگاه این کشور مورد پذیرش نخواهد بود. متقاضیانی که به قصد توریستی به این کشور وارد می شوند، می باید به نکات حمل وسایل فوق توجه داشته باشند.

مدارک مورد نیاز ویزای توریستی شیلی

متقاضیان جهت دریافت ویزای توریستی این کشور می باید مدارک معتبر و مستندی را ارائه دهند. مدارک مورد نیاز این نوع ویزا در سال 2023 میلادی به شرح جدول زیر خواهد بود:

  • ارائه گذرنامه معتبر با 6 ماه اعتبار و حداقل 2 صفحه خالی
  • ارائه پرواز رفت و برگشت مورد تایید و قطعی
  • ارائه تمکن مالی و گردش حساب معتبر
  • ارائه عکس پرسنلی مناسب
  • ارائه دعوت نامه معتبر در صورتی که متقاضی با دعوتنامه قصد سفر به این کشور را دارد.
  • ارائه نامه و گواهی معتبر دال بر علت سفر شما

تمامی مدارک متقاضی می باید در فرم PDF و عکس متقاضی تنها در فرم JPEG مورد تایید می باشد.

هزینه و راهنمای ویزای توریستی شیلی

هزینه و راهنمای ویزای توریستی شیلی

درخواست ویزای توریستی این کشور در طول مدت 20 روز کاری صادر خواهد شد. این مدت زمان در صورت شلوغی کنسولگری یا سفارت بیشتر طول خواهد کشید. به همین دلیل به متقاضیان این نوع ویزا پیشنهاد داده می شود که حداقل 30 روز قبل از اقدام قطعی برای این نوع ویزا، مدارک خود را به سفارت مربوطه ارجاع دهند. هزینه این نوع ویزا متغییر می باشد و با توجه به ملیت متقاضی نرخ نهایی تعیین می گردد. در حالت کلی هزینه مصوب شده در سفارت این کشور برای این نوع ویزا حدود 50$ تا 150$ (دلار آمریکا) خواهد بود. این هزینه هنگام صدور ویزا می باید پرداخت شود.

مجوز کار با ویزای توریستی شیلی

متقاضیان می باید در نظر داشته باشند که با ویزای توریستی در این کشور اجاره کار و یا تحصیل را نخواهند داشت. در این بخش می توانید مقاله تحصیل در شیلی را مورد مطالعه قرار دهید. جهت کسب اطلاعات متقاضیانی که تمایل به کار در این کشور را دارند، می باید ویزای مربوطه و ویزای کاری این کشور را که برای مدت طولانی صادر می شود، اخذ نمایند. ویزای توریستی برای مدت محدودی صادر می شود و متقاضی با این نوع ویزا هویتی ناشناخته دارد و اجازه کار در این کشور را نخواهند داشت. جهت کسب اطلاعات بیشتر مطالعه مقاله ویزای کار شیلی از طریق سایت مرجع ما پیشنهاد داده می شود.

امروزه مهاجرت از طرق مختلف در این کشور مورد توجه بسیاری از متقاضیان قرار گرفته است. کشوری وسیع، پهناور از هر جهت متناسب چه از لحاظ کاری و چه از لحاظ تحصیلی در قاره آمریکای جنوبی واقع شده است. مقاله راهنمای ویزای توریستی شیلی گام به گام توسط متخصصان ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت مورد بررسی و تحقیقات دقیق و به روز در سال 2023 میلادی قرار گرفت. جهت اخذ این نوع ویزا در این کشور می توانید از طریق راهنمایی کارشناسان ما ویزای توریستی این کشور را دریافت نمایید.

4/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *