مهاجرت کاری لیتوانی

حقوق ماهیانه کار در لیتوانی

حقوق ماهیانه کار در لیتوانی

حقوق ماهیانه کار در لیتوانی در سال 2024 مهمترین موضوع برای متقاضیانی می باشد که قصد دارند از طریق ویزای کاری لیتوانی اقدام به مهاجرت به لیتوانی کنند. اقتصاد کشور لیتوانی یکی از اقتصادهایی می باشد که در 2 دهه اخیر به طور چشمگیری توسعه یافته و پیشرفته کرده است.

این موضوع موجب استقرار شرکت های بین المللی زیادی در این کشور شده است. اگر قصد دارید از شرایط و حقوق ماهیانه کار در لیتوانی در سال 2024 میلادی به طور کامل آگاه شوید، با کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تا بخش آخر این نوشتار همراه باشید.

اینفوگرافیک حقوق ماهیانه کار در لیتوانی

حقوق ماهیانه کار در لیتوانی در سال 2024

لیتوانی عضو اتحادیه اروپا است و یکی از بزرگترین اقتصادها و همچنین بالاترین سرانه تولید ناخالص داخلی را در بین کشورهای بالتیک دارد. اکثر افراد متقاضی کار به بهره مند شدن از اقتصاد رو به رشد لیتوانی می روند. با وجود مشکلات از رکود بزرگ اقتصادی، اقتصاد لیتوانی سریع تر از سایر کشورهای اتحادیه اروپا بهبود یافت و از آن زمان رشد اقتصادی را تجربه کرده است. میزان مشارکت نیروی کار در سال 2024 به بالاترین زمان 62.20% رسیده است. قبل از مهاجرت به این کشور از شرایط و حقوق کار در این کشور اطلاعات کافی داشته باشید.

کسب اطلاعات درباره شرایط و حقوق ماهیانه کار در لیتوانی در سال 2024 به معنای توجه به وضعیت فعلی بازار کار این کشور می باشد. (آنچه کارفرمایان می خواهند و از همه مهمتر، چقدر حاضر به پرداخت کارکنان هستند). آیا می دانید متوسط ​​حقوق در لیتوانی در سال 2024 چقدر است؟ فردی که در لیتوانی مشغول به کار است متوسط ​​درآمد ناخالص 20580€ (یورو) در سال، 1584€ (یورو) در ماه و 906€ (یورو) در ساعت می باشد. لازم به ذکر است که بیشترین حقوق در شهر ویلنیوس به طور متوسط ​1819€ (یورو) ناخالص در ماه است.

در نمودار زیر به صورت دقیق تر به بالاترین میزان حقوق و پردآمدترین مشاغل در لیتوانی اشاره شده است:

بررسی حقوق ماهیانه کار در لیتوانی در سال 2024

روند اشتغال در لیتوانی برای شهروندان اتحادیه اروپا و منطقه اقتصادی اروپا بسیار ساده است. زیرا آنها حق کار در لیتوانی را دارند. از طرف دیگر، شهروندان غیر اتحادیه اروپا و خارج از منطقه اقتصادی اروپا مجبور به گرفتن مجوز کار برای کار در لیتوانی و یا مهاجرت کاری به لیتوانی هستند. متقاضیان و مهاجران کشورهای خارجی برای کسب مجوز کار در این کشور به کمک و یاری کارفرمای آینده خود نیاز دارند. بیشتر مهاجران در این کشور تمایل دارند در مراکز ارتباطی، فناوری، به عنوان معلمان انگلیسی یا در شرکت های فرآوری مواد غذایی، در موقعیت های بسیار ماهرانه ای کار کنند. داشتن مجموعه ای مناسب از مهارت ها و مدارک دانشگاهی برای شرایط کار در لیتوانی بسیار ارزشمند است و شغل های با کیفیت و با درآمد بهتر را برای مهاجران تضمین می کند. متقاضیان هرچه مهارت بیشتری داشته باشند، از فرصت های کاری بیشتری بهره مند خواهند شد.

بررسی حقوق ماهیانه کار در لیتوانی

در سال های اخیر، حقوق ماهیانه کار در این کشور بیش از 8% افزایش یافته است. این امر به دلیل افزایش شفافیت دستمزدها و کاهش بار مالیاتی و دلایل دیگر است. با وجود این، حقوق نیروی کار در این کشور در بین کمترین میزان در اتحادیه اروپا باقی مانده است. بخش های زیر به طور خلاصه آنچه در بازار کار لیتوانیایی به نظر می رسد، خلاصه می شود.

همچنین حداقل و حداکثر دریافتی در این کشور در این بخش مشخص شده است:

میانگین حقوق دریافتی در لیتوانی

بازار اقتصاد و نیروی کار در لیتوانی

به طور سنتی، صنایع برجسته این کشور شامل کشاورزی، نساجی، مبلمان و لجستیک می شود. اما مانند اکثر اقتصادهای توسعه یافته، بازار کار فعلی لیتوانی در بخش خدمات بزرگتر از سایر بخش ها است و 68% از کل تولید ناخالص داخلی را تشکیل می دهد. بعد از بخش خدمات، صنعت با 28% و کشاورزی 4% بیشتر تولید ناخالص داخلی این کشور را تشکیل می دهند.

این کشور از اقتصاد صنعتی به اقتصاد مبتنی بر دانش تبدیل شده است و در حال حاضر بیشتر روی محصولات و خدمات با ارزش افزوده بالا تمرکز دارد. این امر باعث می شود یکی از کشورهای پیشرو در زمینه فناوری اطلاعات، ارتباطات، بیوتکنولوژی و مکاترونیک اتحادیه اروپا باشد، همانطور که از تعداد مواد غذایی بین المللی و دارویی و شرکت های فناوری که در این کشور دفاتر دارند مشهود است. برخی از این شرکت ها شامل مایکروسافت بارکلیز، زیمنس و غیره هستند.

در جدول زیر به رشد تولید ناخالص ملی این کشور اشاره شده است:

سالرشد تولید ناخالص ملی کشور لیتوانی
20213.6%
20223.9%
20238.1%
20248.2%

حقوق ماهیانه کار در لیتوانی و فرصت های شغلی

این کشور بسیاری از شرکت های غربی را در خود جای داده است زیرا مالیات و هزینه های کار در این کشور بسیار پایین تر از استانداردهای اروپای غربی است. در نتیجه، کارمندان می توانند از شرکت های اصلی خود به این کشور منتقل کنند. بیشترین فرصت های شغلی برای مهاجران در بخش های ارتباطات و فناوری اطلاعات است. گزینه دیگر، به خصوص برای افرادی که زبان مادری آنها زبان انگلیسی است، TEFL می باشد. در مقاله حقوق ماهیانه کار در لیتوانی را از طریق لینک مذکور مطالعه فرمائید.

بسیاری از دوره های آنلاین TEFL به سرمایه گذاری اندک وقت و هزینه نیاز دارند موجب می شود متقاضیان از فرصت های شغلی مختلف بهره مند شوند. با توجه به اینکه ما در یک دوره دیجیتال زندگی می کنیم، کار آنلاین می تواند گزینه دیگری برای کار در این کشور باشد. در این کشور نیز مشاغل مختلفی وجود دارند که متقاضیان می توانند از آنها بهره مند شود. تمام آنچه متقاضیان نیاز دارند یک اتصال اینترنتی پایدار است.

حقوق ماهیانه کار در لیتوانی و فرصت های شغلی

استقبال کارفرمایان در لیتوانی

با توجه به افزایش قابل توجه سرمایه گذاری های خارجی در بخش فناوری و ارتباطات، خدمات مالی و ICT، فرصت های شغلی زیادی برای مهندسین نرم افزار و متخصصان فناوری اطلاعات و ارتباطات در لیتوانی وجود دارد. سایر استعدادهایی که کارفرمایان به دنبال آن هستند عبارتند از:

  • بازاریابی و ارتباطات
  • مدیریت فروش و تجارت
  • پشتیبانی از مشتری
  • متخصصان حقوقی و اجتماعی
  • مهندسین و مدیریت محصول

مانند بسیاری از کشورها، همواره کمبود متخصصان مراقبت های بهداشتی وجود دارد. در سایر مقالات تهیه شده توسط متخصصان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت اطلاعات بیشتری درباره مهاجرت از طریق کار به لیتوانی و سایر کشورهای دنیا در اختیار هموطنان عزیز گذاشته شده است. همچنین مدارک لازم برای اخذ ویزای کار در لیتوانی از طریق لینک مربوطه در سایت مرجع ما را مطالعه فرمائید.

سوالات پرتکرار در باب حقوق ماهیانه کار در لیتوانی در سال 2024

سوالات پرتکرار در باب حقوق ماهیانه کار در لیتوانی در سال 2024 عبارتست از:

  • پردرآمدترین مشاغل در لیتوانی کدام اند؟ نماینده فروش، عکاس، برنامه نویس،آژانس مسافرتی، کارگردان، وکیل و مدیر عامل
  • حداقل و حداکثر دریافتی در کشور لیتوانی چه میزان می باشد؟ حداقل دریافتی حدود 12968€ (یورو) و حداکثر حدود 24099€ (یورو)
  • اقتصادهای توسعه یافته در کشور لیتوانی کدام اند؟ بخش خدمات، صنعت و کشاورزی
  • بیشترین فرصت های شغلی با حقوق مناسب در کشور لیتوانی کدام اند؟ بخش های ارتباطات و فناوری اطلاعات، مدیریت فروش، مدیریت محصول، پشتیبانی از مشتریان
  • مدارک لازم جهت مهاجرت کاری به لیتوانی شامل چه مواردی می باشد؟ پاسپورت، مدارک هویتی، دعوت نامه کاری، رزومه کاری، تمکن مالی، ارائه سوابق کاری
  • شرکت های رو به رشد در سال 2024 در لیتوانی کدام اند؟ شرکت هایی در زمینه اطلاعات، ارتباطات، مواد غذایی، بیوتکنولوژی، دارویی و مکاترونیک
  • صنایع برجسته کشور لیتوانی کدام اند؟ کشاورزی، نساجی، مبلمان و لجستیک
  • شرایط تاثیرگذار در میزان حقوق دریافتی در لیتوانی در سال 2024vچه مواردی است؟ داشتن مجموعه ای مناسب از مهارت ها و مدارک دانشگاهی برای کار در لیتوانی بسیار ارزشمند است و شغل های با کیفیت و با درآمد بهتر را برای مهاجران تضمین می کند.
5/5 - (6 امتیاز)

2 دیدگاه برای “حقوق ماهیانه کار در لیتوانی

  1. محمدی گفت:

    اگر بشه اونجوری که شما تو این مقاله گفتید یه شغل متعادل که حقوق خیلی بالایی ام نداره پیدا کرد بعد از چند سال میشه اقامت لیتوانی رو گفت؟ و اینکه بعد از مهاجرت کاری به لیتوانی چه مدت بیکاری مجازه که ویزا باطل نشه؟

    1. صادقی گفت:

      سلام و عرض ادب بله امکان اخذ اقامت لیتوانی وجود دارد. در خصوص مهاجرت کاری به لیتوانی با شماره 02191003232 تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *