مهاجرت به کشور گرنادا

تولد در گرنادا

تولد در گرنادا

برای بررسی تولد در گرنادا و بررسی مزایای این امر در این مطلب سعی کرده ایم تا شرایط لازم برای اخذ اقامت را نیز توضیح دهیم. گرانادا جزیره ای در دریای کارائیب است که تولید ناخالص داخلی آن برای هر نفر $14000 (دلار) است. کودکان بخش قابل توجهی از جمعیت را تشکیل می دهند. %25 از ساکنان گرنادان بین 0 تا 14 سال سن دارند. به طور متوسط، هر زن کمی بیش از 2 فرزند دارد. این کشور در سال 1990 کنوانسیون حقوق کودک را امضا کرد. برای مهاجرت به گرنادا می توانید با متخصصان مهاجرت به گرنادا اطلاعات تخصصی کسب کنید و برای مسیر مهاجرت مطمئن آماده شوید. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در حوزه مهاجرت دارای سابقه درخشان و معتبر می باشد.

گرانادا سیستمی برای قرار دادن یتیمان و کودکان با مشکلات خانگی در خانواده های دیگر دارد، اما کمبود بودجه باعث می شود که این سیستم عمدتاً ناکارآمد باشد. علیرغم تلاش ‌های دولت، دسترسی به آموزش برای کودکان معلول هنوز دشوار است، زیرا مدارس برای معلولان قابل دسترسی نیستند و معلمان آموزش ‌های ویژه لازم را ندارند. کودکان همیشه هنگام تولد ثبت نام نمی کنند و ممکن است تا زمانی که غسل ​​تعمید نشوند نامی دریافت نکنند، گاهی اوقات 3 تا 4 ماه پس از تولد. در شناسنامه ها نام پدر به طور سیستماتیک ثبت نمی شود. قوانین زیادی در خصوص مهاجرت به گرنادا در باب برای حمایت از حقوق کودکان تدوین شده است، اما تعداد کمی از آنها به طور رسمی تصویب شده اند. برای مثال، هیچ قانونی در مورد فرزندخواندگی یا خشونت خانگی وجود ندارد.

معایب تولد در گرنادا

بانک جهانی گرانادا را در رده کشورهای با درآمد متوسط ​​بالا قرار داده است. فقر در این کشور کمتر از سایر کشورهای در حال توسعه مطرح است. با این حال، کودکان و جوانان بیشترین آسیب را از فقر شدید می ‌بینند که %56 افراد زیر 25 سال در فقر زندگی می ‌کنند. تشدید این مشکل خسارت قابل توجهی است که طوفان ایوان در سال 2004 ایجاد کرد، که بسیاری از خانه ها را ویران کرد و تعداد زیادی از خانواده هایی را که قبل از طوفان فاجعه بار بالای خط فقر نگه داشته بودند، به خطر انداخت.

در جدول زیر شاهد تعداد نوزادان جدید در گرنادا می باشید:

تعداد نوزادانسال
6392021
5022022
4272023

دو مشکل اصلی سلامت هنوز باید وجود داشته باشد: اولاً، با توجه به اینکه تعداد کمی توالت داخلی نصب شده است، بهداشت یک نگرانی است. دوم، کم خونی داسی شکل نیز به یک مشکل بهداشت عمومی تبدیل شده است. نوجوانان نیز موضوع نگرانی های عمده سلامتی هستند. برنامه های آموزشی آگاهی از HIV/AIDS و بیماری های مقاربتی در گرانادا وجود ندارد. نه استفاده از کاندوم و نه پیشگیری از بارداری هورمونی به طور گسترده پذیرفته نشده و یا اغلب استفاده می شود. در نتیجه، تعداد زیادی از حاملگی های نوجوانی در میان مادران جوان وجود دارد که تبعیض را تجربه می کنند. مسئولیت پزشکی به آرامی در حال ایجاد است، اما هنوز کمبود آشکار برنامه های موجود، به ویژه در مورد سقط جنین، سلامت روان، و خشونت علیه کودکان وجود دارد.

در نمودار زیر شاهد نرخ فقر در گرنادا می باشید:

نرخ فقر در گرنادا

مزایای تولد در گرنادا

تحصیل در گرنادا برای کودکان بین 5 تا 16 سال اجباری است. %96 مردم باسواد هستند. مدرسه ابتدایی رایگان است و بازدید خوبی دارد و دسترسی خوبی به مدارس متوسطه وجود دارد. برنامه های ناهار مدرسه نیز رایج است. برنامه دیگری به کودکان محله های فقیرنشین کمک می کند تا کتاب های درسی دریافت کنند.

با وجود تمام این موارد، %21 از کودکان ثبت نام شده قبل از رسیدن به دبیرستان ترک تحصیل می کنند و از هر 6 کودک 1 نفر در دبیرستان ثبت نام نمی کنند. میزان غیبت و ترک تحصیل به خصوص در بین پسران بالاست. علاوه بر این، برنامه های پیش دبستانی فاقد کارکنان و منابع کافی هستند. برنامه های آکادمیک اغلب قدیمی در نظر گرفته می شوند.

گزارش های آماری در مورد مراقبت های بهداشتی از گرانادا خوب است:

  • امید به زندگی 73 سال است
  • مرگ و میر نوزادان بسیار کم است، اگرچه مرگ و میر مادران کمی بیشتر است.
  • %93 مردم به آب آشامیدنی دسترسی دارند.
  • اکثر کودکان واکسن دریافت می کنند و سوءتغذیه نادر است، به دلیل طیف متنوعی از مواد مغذی در رژیم غذایی آنها

مزایای تولد در گرنادا

قوانین تولد در گرانادا

تابعیت بر اساس فرمان قانون اساسی گرانادا، مورخ 19 دسامبر 1973 است. (UKC-کشور مشترک المنافع) به افراد زیر در 7 فوریه 1974 تابعیت اعطا شد: فردی که در گرانادا در تاریخ 6 فوریه 1974 یا قبل از آن متولد شده و شهروند بریتانیا و مستعمرات بوده است. شهروند UKC که در تاریخ 6 فوریه 1974 یا قبل از آن، در گرانادا به عنوان تابعیت بریتانیا پذیرفته شد. فردی که در خارج از کشور متولد شده یا قبل از 6 فوریه 1974 به مادر یا پدرش تابعیت گرنادایی داده شده است. همسر شخصی که تابعیت گرنادایی را دریافت کرده است، اگر قبل از 6 فوریه 1974 ازدواج کرده باشد، حق ثبت نام برای شهروندی گرنادا را دارد.

استثنا فرزندی است که از پرسنل دیپلماتیک خاصی متولد می شود. بر اساس اصل و نسب : فردی که در خارج از کشور متولد شده است، در تاریخ 6 فوریه 1974 یا پس از آن، حداقل یکی از والدینش شهروند گرنادا باشد. ازدواج: فرد خارجی که در تاریخ 6 فوریه 1974 یا پس از آن با یک شهروند گرانادا ازدواج می کند، می تواند برای شهروندی گرنادا ثبت نام کند. بوسیله تابعیت: برای هر فرد بیگانه یا تحت حمایت بریتانیا که سن کامل دارد (بیش از 18 سال) که درخواست می دهد، ممکن است گواهی تابعیت صادر شود، مشروط بر اینکه: این شخص به مدت 12 ماه مستمر بلافاصله قبل از تاریخ درخواست در گرانادا اقامت داشته باشد. قبل از 12 ماه، آن شخص به مدت 7 سال (شهروندان کشورهای غیر کارائیب) یا 4 سال (شهروندان کشورهای کارائیب) در گرانادا اقامت داشته است.

تابعیت تولد در گرنادا

با ثبت نام افرادی که پس از 7 فوریه 1974 در خارج از کشور متولد شده اند، حداقل از یکی از والدین گرنادایی به دنیا آمده اند، می توانند به عنوان شهروند گرنادایی ثبت نام کنند. تابعیت دوگانه: به رسمیت شناخته شده. قانون گرنادا هیچ گونه ممنوعیت یا الزامی را در مورد تابعیت مضاعف برای افرادی که به جزیره مهاجرت می کنند یا به دنبال دریافت تابعیت دیگر هستند، مشخص نمی کند.

از دست دادن تابعیت داوطلبانه: ترک داوطلبانه شهروندی گرنادا مجاز است. برای جزئیات و مدارک مورد نیاز با سفارت تماس بگیرید. اجباری: هیچ مشخصه ای در مورد دلایل از دست دادن غیر ارادی شهروندی گرنادایی وجود ندارد. با این حال، قانون اساسی می گوید که تنها تابعیتی که از طریق ثبت نام یا تابعیت به دست می آید، می تواند لغو شود. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در حوزه شرایط اخذ اقامت در گرنادا مشاور و پاسخگوی سوالات شماست.

متداول ترین سوالات تولد در گرنادا

در این بخش برخی از سوالات مهم در زمینه تولد در گرنادا را برای شما فراهم می کنیم:

  • آیا می توان با تولد فرزند در گرنادا تابعیت این کشور را اخذ کرد؟ در صورتی که یکی از والدین تبعه این کشور باشد بله می توانید تابعیت گرنادا را اخذ نمایید.
  • چه مزایایی برای تولد فرزند در گرنادا وجود دارد؟ نرخ مرگ و میز نوزاد پایین است و مراقبت های اولیه برای واکسیناسیون به خوبی انجام می شود و هزینه زندگی در گرنادا مقرون به صرفه است.
5/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *