ویزای تحصیلی

تحصیل پزشکی در کامبوج

تحصیل پزشکی در کامبوج

تحصیل پزشکی در کامبوج می تواند با توجه به چند دانشگاه این کشور یک فرصت خوب تحصیل در آسیا باشد. کامبوج در آسیا و در بخش جنوبی شبه جزیره هند و چین قرار دارد و با کشور تایلند و لائوس و ویتنام نیز همسایه است. این کشور از شمال غربی با تایلند، از شمال شرقی با لائوس، از شرق با ویتنام و از جنوب غربی با خلیج تایلند همسایه است. پنوم پن پایتخت کشور و بزرگترین شهر کشور نیز می باشد. مساله مورد توجه بعدی زبان رسمی کامبوج یعنی خمر است، در کنار این زبان انگلیسی و فرانسوی نیز برای مردم کامبوج قابل درک است. در این مطلب سعی کرده ایم به صورت خلاصه در مورد تحصیل پزشکی در کامبوج اطلاعاتی ارائه کنیم. برای مشاوره تخصصی در مورد تحصیل پزشکی در کامبوج با موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت ارتباط برقرار کنید.

بخش آموزش پزشکی در کامبوج

با بودجه 251 میلیونی، آموزش و پرورش کامبوج در حال توسعه است که توسط وزارت آموزش و پرورش کشور در سطح ملی مدیریت و مدیریت می شود. این کشور دارای نرخ باسوادی 77.9% است، بخش مردان کشور سواد بیشتری نسبت به بخش زنان کشور نشان می دهد. در داخل کشور قبل از استقرار سیستم آموزشی مدرن، یک سیستم آموزشی بودایی در کشور وجود داشت که به نام بودایی وات شناخته می شد که راهبان را به عنوان معلم داشت. مدارس خصوصی وجود دارد که به زبان های مختلف تدریس می کنند تا کودکان بتوانند به زبان خود دانش کسب کنند.

در نمودار زیر شاهد نرخ سواد در کامبوج هستید:

نرخ سواد در کامبوج

شرایط تحصیل پزشکی در کامبوج

در این بخش مواردی که دانشگاه های پزشکی در کامبوج برای اخذ پذیرش آن ها را بررسی می کنند را توضیح می دهیم. در خصوص تحصیل در کامبوج روی زبان انگلیسی تمرکز کنید تا دانش آموز مجبور نباشد فقط به دلیل مسائل زبانی با آشفتگی مواجه شود. آشنایی کامل با دنیای کامپیوتر به گونه ای که مانع دیگری برای دانش آموزان نشود. تمرکز بر مهارت پژوهشی دانشجویان، زیرا دنیای پزشکی واقعاً نمی تواند بدون کار تحقیقاتی عملی انجام دهد. همچنین فرصت ‌هایی برای تبادلات بین ‌المللی فراهم می ‌شود.

دانشجویان پزشکی در کامبوج حین تحصیل با فرهنگ ‌ها، محیط ‌ها، جامعه ‌های مختلف دیگر آشنا می شوند و به ‌علاوه دانشجویان از این طریق، نوع متفاوتی از تفکر مردم را مشاهده می کنند. این مؤسسه همچنین بهترین معلمان، کادر آموزشی بسیار حرفه ای، محیط تحصیلی سالم را برای دانش آموزان فراهم می کند. تکمیل این دوره پایه به دانشجویان این امکان را می دهد که به رویاهای خود برای مدرک لیسانس در رشته های مختلف مانند داروسازی، پزشکی عمومی، پرستاری و غیره ادامه دهند.

در جدول زیر شاهد نرخ پذیرش در حوزه رشته پزشکی در کامبوج هستید:

نرخ پذیرشسال
20%2021
23%2022
25%2023

دانشگاه بین المللی پزشکی کامبوج

دانشگاه بین المللی پزشکی کامبوج یکی از بهترین موسسات کشور، کامبوج است. این یکی از دانشگاه های خصوصی از لیست دانشگاه های خصوصی کشور است. این موسسه خاص در زمینه پزشکی و علوم پزشکی تخصص دارد. در مورد تأسیس، این مؤسسه حضور خود را در سال 2002 در دنیای آموزش نشان داد. این موسسه دارای اعتبار و مجوز توسط دولت سلطنتی کشور کامبوج است. این موسسه یک موسسه با رتبه بالا در کشور با شعار آموزش و پژوهش با کیفیت است. زمان دقیق تاسیس سپتامبر 2002 است. این موسسه وابسته به انجمن آموزشی سازمان ملل متحد است.

دانشگاه بین المللی کامبوج با بیش از 10 دانشکده پزشکی از کشورهای مختلف در سراسر جهان همکاری کرده و مسیر خود را برای دریافت بهترین کیفیت آموزش برای دانشجویان خود طی کرده است. این مؤسسه دارای ذهنیت روشنی در مورد اهدافی است که برای دانشجویان خود دارند، آنها می خواهند ذهنیت دانشجویان مؤسسه را گسترش دهند، آنها دانش آموزان خود را به عنوان یک الگوی جهانی برای جهان، در جهان آماده می کنند. این مؤسسه همچنین برای توسعه پیوندها با کشورهای مختلف تلاش می کند تا بهترین کیفیت آموزش را برای دانشجویان خود تضمین کند، آنها همچنین در کارهای تحقیقاتی و فناوری سرمایه گذاری می کنند تا دانش آموزان را از هر طرف قوی کنند. به طوری که از هیچ نوع فشار و رقابتی نترسند.

دانشگاه بین المللی پزشکی کامبوج

هزینه تحصیل پزشکی در کامبوج

در این قسمت به مسائل مالی می پردازیم، هزینه های دانشگاه بین المللی کامبوج برای دوره فارغ التحصیلی حدود 3000$ (دلار) است. این دانشگاه واقع در پایتخت کامبوج، به نام پنوم پن است. این موسسه که توسط دانشجویان با نام IU شناخته می شود، دارای 2 پردیس شهری است. همچنین در حوزه ارائه آموزش در زمینه هایی مانند پزشکی، اطفال، پرستاری، دندانپزشکی، حقوق، علوم انسانی و زبان، کشاورزی و توسعه روستایی، بهداشت عمومی، تجارت و اقتصاد، علوم اجتماعی و روزنامه نگاری، علم و فناوری فعالیت دارد. این مؤسسه همچنین بیان می ‌کند که داوطلبان به عنوان دانشجوی دانشگاه خود، نه تنها ارزش ‌های آموزشی را کسب می‌ کنند، بلکه ارزش ‌هایی را از فرهنگ‌ های مختلف به دست خواهند آورد که به آنها در زمان تمرین در زندگی واقعی کمک می ‌کند.

در بخش زیر شاهد مزایا تحصیل پزشکی در کامبوج هستید:

مزایای تحصیل پزشکی در کامبوج

 

اخذ پذیرش پزشکی در کامبوج

برای دریافت پذیرش، داوطلبان باید گواهینامه به علاوه 2 یا به عبارت دیگر گواهینامه قبولی دبیرستان خود را داشته باشند. بدون قبولی در این آزمون هیچ داوطلبی توسط موسسه پذیرایی نخواهد شد. این موسسه همچنین موسسه متفاوتی را برای فارغ التحصیلی با کارکنان مختلف ارائه می دهد، و هیئت علمی برای دانشجویان، شاخه لیسانس با 30 رشته مختلف به دانشجویان ارائه می دهد، همراه با راهنمایی که به شما کمک می کند تا مدرکی را دریافت کنید که مناسب ترین مدرک معتبر آسیایی باشد. این دانشگاه با قابلیت ها و همچنین ارائه مدرک دکترا در دوره های مختلف چهارم نیز دانشجویان را جذب می کنند. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در حوزه مهاجرت به کامبوج به سوالات شما پاسخ می دهد و شما می توانید با ارتباط با مشاوران این مجموعه اطلاعات بیشتری کسب کنید.

پرتکرارترین سوالات تحصیل پزشکی در کامبوج

در این بخش به شاخص ترین سوالات شما پاسخ می دهیم:

  • هزینه تحصیل پزشکی در کامبوج چه قدر است؟ هزینه های دانشگاه بین المللی کامبوج برای دوره فارغ التحصیلی حدود 3000$ (دلار) است. این دانشگاه واقع در پایتخت کامبوج، به نام پنوم پن است. این موسسه که توسط دانشجویان با نام IU شناخته می شود، دارای 2 پردیس شهری است. همچنین در حوزه ارائه آموزش در زمینه هایی مانند پزشکی، اطفال، پرستاری، دندانپزشکی، حقوق، علوم انسانی و زبان، کشاورزی و توسعه روستایی، بهداشت عمومی، تجارت و اقتصاد، علوم اجتماعی و روزنامه نگاری، علم و فناوری فعالیت دارد. این مؤسسه همچنین بیان می ‌کند که داوطلبان به عنوان دانشجوی دانشگاه خود، نه تنها ارزش ‌های آموزشی را کسب می‌ کنند، بلکه ارزش ‌هایی را از فرهنگ‌ های مختلف به دست خواهند آورد که به آنها در زمان تمرین در زندگی واقعی کمک می ‌کند.
  • بخش آموزش پزشکی در کامبوج چگونه است؟ با بودجه 251 میلیونی، آموزش و پرورش کامبوج در حال توسعه است که توسط وزارت آموزش و پرورش کشور در سطح ملی مدیریت و مدیریت می شود. این کشور دارای نرخ باسوادی 77.9% است، بخش مردان کشور سواد بیشتری نسبت به بخش زنان کشور نشان می دهد. در داخل کشور قبل از استقرار سیستم آموزشی مدرن، یک سیستم آموزشی بودایی در کشور وجود داشت که به نام بودایی وات شناخته می شد که راهبان را به عنوان معلم داشت. مدارس خصوصی وجود دارد که به زبان های مختلف تدریس می کنند تا کودکان بتوانند به زبان خود دانش کسب کنند.
5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *