مهاجرت تحصیلی تایلند

تحصیل رشته طراحی لباس در تایلند

تحصیل رشته طراحی لباس در تایلند

تحصیل رشته طراحی لباس در تایلند هم به زبان انگلیسی و هم تایلندی ارائه می شود. دانشگاه های مختلفی در تایلند ارائه کننده رشته طراحی لباس هستند. تایلند هم مانند بسیاری از کشورها از صحنه مد و این صنعت پولساز جا نمانده و در حال ارائه دوره ها برای آموزش طراحان لباس برجسته است. با داشتن شرایط تحصیل در تایلند و برآورده ساختن هزینه های تحصیل و زندگی می توانید در دوره های ارائه شده در این رشته تحصیل کنید. هزینه تحصیل در رشته طراحی لباس در تایلند تقریبا سالیانه 3000$ تا 5000$ (دلار) است. البته موسسات و آکادمی های خصوصی هزینه های بیشتری دارند. علاقه مندان به تحصیل رشته طراحی لباس در تایلند مقاله حاضر منتشر شده توسط همکاران ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت را مطالعه کنید.

تحصیل رشته طراحی لباس در کشور تایلند

مد، آماده پوشیدن و بخش نساجی در حال بازیابی زندگی هستند. در این زمینه، شرکت ها مشتاق همکاری با طراحان جوانی هستند که در تولید طرح های معاصر با تجربه هستند و همچنین قادر به بیان پروژه ها و ایده های خود با راه حل های خلاقانه طراحی هستند. گروه طراحی مد و پارچه دانشگاه های تایلند با هدف آموزش فارغ التحصیلانی که طرح هایی را برای بازارهای مرتبط با استراتژی های برند دقیق و پیشنهادات ارتباطی پیشنهاد می کنند، ارائه می دهد. به همین ترتیب، آنها با توسعه استراتژی های بازاریابی و مدیریت آشنا هستند و همچنین ظرفیت ایجاد برندهای مد بین المللی را خواهند داشت.

تحصیل طراحی لباس در تایلند در مقاطع مختلف جمله دانشگاه های زیر امکان پذیر است:

ردیفدانشگاه
1Srinakharinwirot University
2Silpakorn University
3Rajamangala University of Technology Phra Nakhon
4Sripatum University
5Rajamangala University of Technology Krungthep
6Rajamangala University of Technology Lanna
7Rajamangala University of Technology Thanyaburi
8Rangsit University

بررسی تحصیل رشته طراحی لباس در تایلند

برنامه های تحصیلی در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد ارائه می شود. در چارچوب این آموزش در کارشناسی، دانشجویان پس از دریافت آموزش ‌های اصلی 2 ساله، از سال سوم خود این فرصت را دارند که در طراحی مد یا تجارت مد تخصص پیدا کنند. همچنین دانشجویان این امکان را دارند که علاوه بر طیف متنوع دروس انتخابی مرتبط با رشته های موضوعی خود، دروس انتخابی را از سایر بخش ها و دانشکده ها انتخاب کنند. دانشجویان با سمینارهایی که هر هفته برگزار می شود، این فرصت را دارند که با متخصصانی که در بخش های فردی خود موفق هستند ملاقات کنند. با شرکت منظم در نمایشگاه‌ ها و نمایشگاه ‌های ملی و بین ‌المللی، آن ‌ها در این بخش حضور پیدا می ‌کنند، حتی اگر هنوز در آموزش هستند.

تحصیل رشته تحصیل طراحی لباس در دانشگاه رنگزیت تایلند

تحصیل رشته تحصیل طراحی لباس در دانشگاه رنگزیت تایلند

هدف دپارتمان طراحی مد، شکل دادن به یک طراح مد برای تبدیل شدن به یک رهبر در خلاقیت، با درک عمیق از طراحی معاصر، کاملاً مجهز به مهارت های مورد نیاز برای ایجاد جزئیات پیچیده است. آنها طرح های نوآورانه را از طریق تحقیقات طراحی و آزمایش بر روی مواد و تکنیک های جدید، هم با دست و هم با ماشین بررسی می کنند. این مطالعه همچنین جنبه ‌های اساسی مد را از مد بالا، لباس ‌های آماده، گرایش‌ های مد گرفته تا تجارت مد پوشش می‌ دهد. دانشکده منسوجات صنعتی و طراحی مد با آموزش یکپارچه خود در طول سال ها جوایز متعددی را کسب کرده است. دانشکده برنامه کارشناسی را به شرح زیر ارائه کرده است:

برنامهشرح
فناوری پوشاکاین دوره بر تولید پوشاک، ایجاد و تجزیه و تحلیل مدل ها، کنترل کیفیت، برنامه ریزی و کنترل تولید و مدیریت کسب و کار نساجی تمرکز دارد.
فناوری شیمیایی نساجیاین دوره بر تجزیه و تحلیل شیمیایی، علم الیاف، فناوری الیاف، آزمایش و بررسی، رنگرزی و سیستم غربالگری ابریشم، تکمیل نساجی و مدیریت کسب و کار نساجی تمرکز دارد.
طراحی مد و پارچهاین دوره بر اصول زیبایی شناسی، طراحی مد، طراحی پارچه و پارچه محلی، فناوری غربالگری و رنگرزی ابریشم، کامپیوتر برای طراحی، تجارت مد و طراحی لباس تمرکز دارد.
طراحی محصولات نساجیاین دوره بر روی طراحی پارچه، ایجاد و تجزیه و تحلیل برای طراحی، فرآیند تولید پارچه پیشرفته و کامپیوتر برای طراحی تمرکز دارد.

هزینه تحصیل در تایلند در مقاله ارائه شده بررسی شده است.

کارشناسی ارشد طراحی در دانشگاه رنگزیت در تایلند

عمل طراحی در 2 دهه اخیر به طور قابل توجهی تکامل یافته است. این حرفه عمدتاً مبتنی بر صنایع دستی و محصول فرهنگی بود که بر خلق محصولات زیبا متمرکز بود. امروزه، چشم انداز جهانی طراحی، تجارت و فناوری به طور قابل توجهی تغییر کرده است، علاوه بر ایجاد محصولات مطلوب، طراحان در سراسر جهان به طور فزاینده ای برای حل مشکلات پیچیده ای که جامعه ما با آن مواجه است دعوت می شوند. با تبدیل شدن تایلند به AEC، چالش ها حتی پیچیده تر می شوند. برنامه کارشناسی ارشد هنرهای زیبا در طراحی با آموزش دانشجویان با پیشینه های مختلف در “تفکر طراحی”، که راهی برای چارچوب بندی و درک موقعیت داده شده و ابداع امکانات و راه حل های جدید برای آینده است، به دنبال این چالش ها است.

دانشجویان در یک رویکرد عملی چند رشته ای منحصر به فرد آموزش می بینند تا به آنها کمک کند خلاقیت خود را تقویت کنند، مهارت هایی را یاد بگیرند و تمرین کنند که به آنها کمک می کند در بسیاری از نقش ها در زمینه های مختلف از جمله طراحی محصول و ارتباطات، تحقیقات طراحی، طراحی و استراتژی کسب و کار موفق شوند. کارشناسی ارشد هنرهای زیبا و طراحی شما را به فرصت های زیادی در زمینه طراحی ترغیب می کند که عبارتند از:

  • کارآفرینی طراحی
  • طراحی داخلی
  • طراحی گرافیک
  • طراحی محصول
  • طراحی مبلمان

درآمد طراحان لباس در تایلند

مدارک طراحی مد به متخصصان آینده آموزش می ‌دهد تا تکه ‌های اصلی لباس و لوازم جانبی مربوطه را ایجاد کنند، به روندهای مد فصلی پایبند باشند یا خودشان را تنظیم کنند. دوره ‌های طراحی مد، که توسط مدارس مد در سراسر جهان ارائه می‌ شوند، دانش توانایی ‌های فنی و هنری را در بر می‌ گیرند که طراحان را قادر می‌ سازد تا پیامی را از طریق کار خود ارسال کنند. مشاغل در این رشته در این زمینه شامل:

  • طراح مد
  • طراح الگو
  • استایلیست
  • بازاریاب مد
  • طراح پارچه
  • طراح لباس
  • تاجر ویژوال مد

طبق بررسی های صورت گرفته حقوق ماهیانه کار در تایلند برای طراحان لباس به صورت متوسط به میزان 79800THB (بات تایلند) در ماه است. این میزان مبلغی بالغ بر 957000THB (بات تایلند) در سال است. همچنین طراحان لباس در تایلند درآمدی در بازه 28800THB الی 173000THB (بات تایلند) در ماه دارند.

مقایسه درآمد مشاغل صنعت مد در تایلند با سایر مشاغل در تایلند در زیر نشان داده شده است:

مقایسه درآمد مشاغل صنعت مد در تایلندبا بررسی لیست مشاغل مورد نیاز تایلند می توانید برای کار در این کشور اقدام کنید. مشاورین و کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت حاضر به راهنمای شما عزیزان در رابطه با مهاجرت هستند.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *