مهاجرت تحصیلی آرژانتین

تحصیل رشته طراحی لباس در آرژانتین

تحصیل رشته طراحی لباس در آرژانتین

تحصیل رشته طراحی لباس در آرژانتین در بین دانشجویان بومی و خارجی افزایش یافته است. آرژانتین کشوری برتر منطقه لاتین برای تحصیل است. پایتخت این کشور و همچنین شهرهای بزرگ آرژانتین دارای مراکز و موسسات مد و طراحی لباس مختلف است. در سطح دانشگاهی نیز علاقه مندان به تحصیل رشته طراحی لباس می توانند در این کشور به زبان اسپانیایی تحصیل کنند.

دانشگاه بوینس آیرس، بزرگترین دانشگاه آرژانتین و دومین دانشگاه بزرگ در آمریکای لاتین است که دوره لیسانس مد و طراحی لباس را ارائه می کند. علاوه بر این دانشگاه پالرمو مطرح ترین دانشگاه آرژانتین برای تحصیل رشته طراحی لباس و صنعت مد است. برای بررسی تحصیل رشته طراحی لباس در آرژانتین با ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت این مطالب را مطالعه کنید.

تحصیل رشته طراحی لباس در کشور آرژانتین

سطح آموزشی بسیار خوبی در آرژانتین ارائه می ‌شود و نسبت به هزینه بسیار مناسب است. این کشور گزینه هایی برای تحصیل و اعزام دانشجو در آرژانتین در زمینه مد و طراحی لباس دارد. دانشگاه پالرمو (UP) دوره‌ های رسمی و تنها دکترای طراحی در آمریکای لاتین را برای 20 سال ارائه می‌ دهد، از جمله موسسات برتر در این رشته است. همانند سایر مراکز تخصصی، دوره های دانشگاهی تعداد زیادی دانشجوی خارج از کشور، عمدتاً آمریکای لاتین، را دریافت می کنند. بسیاری از متخصصان پذیرفته شده در دانشگاه های آرژانتین، می آیند تا مهارت های بیشتری را از طریق تحصیلات تکمیلی، کارشناسی ارشد و دکترا توسعه دهند. برخی دیگر دوره‌ هایی را انتخاب می‌ کنند که احتمالاً در کشور مبدأشان در دسترس نیست و با مدرکی که می‌ توانند با آن در هر شرکتی کار کنند، آرژانتین را ترک می‌ کنند.

از جمله دانشگاه های آرژانتینی ارائه کننده رشته طراحی لباس در زیر ذکر شده اند:

ردیفدانشگاه
1دانشگاه پالرمو
2دانشگاه بوینس آیرس
3دانشگاه ملی لاپلاتا

تحصیل رشته طراحی لباس در بوینس آیرس آرژانتین

از بهترین دانشگاه های آرژانتین در پایتخت در شهر بوینس آیرس واقع شده اند. بوینس آیرس دوره ها، آموزش، دوره های فنی و دانشگاهی را در مورد دنیای مد ارائه می دهد که مانند هیچ کشور دیگری در آمریکای لاتین نیست. بیش از یک دهه است که حجم دانشجویان خارجی که تحصیل در پایتخت آرژانتین انتخاب می ‌کنند، به میزان قابل توجهی افزایش یافته است. آموزش ‌های موجود بسیار متنوع است. مدارسی وجود دارند که دوره‌ های کوتاه‌ مدت و میان ‌ترم را برای کسانی که نگرانی‌ های اساسی دارند، برای کسانی که به دنبال افزایش دانش خود با محتوای خاص یا دریافت مدرک فنی یا دانشگاهی هستند، ارائه می ‌دهند. چنین موردی در مورد مدارس زیر صدق می کند:

  • Donato Delego
  • Eamoda
  • Espacio Buenos Aires(EBA)
  • و مدرسه مدرن آمریکایی طراحی (MASD)

این مراکز آموزشی مجموعه ای از دوره ها از جمله طراحی پارچه، لباس، استایل و بازاریابی مد را ارائه می دهند. بین %30 تا 50% از دانشجویان فعلی آنها در هر مورد خاص از خارج از کشور هستند. بوینس آیرس دانشجویان خارج از کشور را به دلایل زیادی جذب می کند، اگرچه دلایل زیبایی شناختی و اقتصادی برجسته ترین آنها هستند. بوینس آیرس شهری است که بسیاری از گرایش ‌ها را گرد هم می ‌آورد، معماری آن و احساس الهامی که از قدم زدن در خیابان ‌های آن می‌ گیرید همان چیزی است که بسیاری از مردم به دنبال آن هستند

تحصیل رشته طراحی لباس در بوینس آیرس آرژانتین

درآمد طراحین لباس در آرژانتین

اکثر دانشجویان خارجی که در آرژانتین تحصیل می کنند، آمریکای لاتین عمدتا از کلمبیا، ونزوئلا، پرو، شیلی، بولیوی، اکوادور و برزیل هستند. اما استثنائات وجود دارد. علیرغم زندگی در کشورهایی که صنعت مد بسیار مهمی وجود دارد، دانشجویان ایالات متحده، ایتالیایی و اسپانیایی نیز وجود دارد. با اخذ مدرک از دانشگاه های آرژانتین برخی به دنبال کار در آرژانتین در این کشور می مانند. میزان درآمد رشته طراحی لباس با توجه به مشاغل متفاوت است. به صورت کلی طراحین لباس در صنعت مد و در صنعت سینما درآمد خوبی دارند.

به صورت کلی می توان گفتن یک طراح لباس در کشور آرژانتین به صورت متوسط به میزان 37200ARS (پزو آرژانتین) در ماه درآمد دارد. این میزان مبلغی بالغ بر 446000ARS (پزو آرژانتین) در سال است. همچنین طراحین لباسی که تازه وارد بازار کار شده اند حقوق کم تر و در حدود 13400ARS (پزو آرژانتین) در ماه دارند و طراحین با سابقه و شهرت در کشور آرژانتین درآمد بسیار بالاتری و در حدود 80600ARS (پزو آرژانتین) در ماه دارند.

در نمودار زیر می توانید میزان درآمد طراحین لباس در بهترین شهرهای آرژانتین را مشاهده کنید:

میزان درآمد طراحین لباس در بهترین شهرهای آرژانتین

تحصیل رشته طراحی لباس در دانشگاه پالرمو آرژانتین

تحصیل در آرژانتین در دانشگاه پالرمو که در سال 1991 در پالرمو، بزرگترین و پر جنب و جوش ترین محله در شهر بوینس آیرس، آرژانتین تأسیس شد، یک دانشگاه غیرانتفاعی و خصوصی پیشرو است که بیش از %30 از دانشجویان خود را از بیش از 50 کشور خارجی مختلف تشکیل می دهد. دانشکده طراحی و ارتباطات و دپارتمان طراحی مد در دانشگاه پالرمو یکی از جهانی ‌ترین جوامع دانشگاهی در آمریکای لاتین محسوب می ‌شود که برنامه‌ های تبادل آکادمیک را با دانشگاه Yale، Parsons، NYU، Sorbonne Nouvelle، Politecnico di Milano، دانشگاه زوریخ و دانشگاه پکین برگزار می ‌کنند.

  • برنامه 4 ساله طراحی لباس و مد، آموزش جامعی در زمینه طراحی پارچه و قالب، تولید مد، تحقیقات هنری، عکاسی، کارآفرینی و تجارت ارائه می دهد.
  • از همان ابتدا، دانشجویان تجربه عملی را در دوره اصلی کارگاه طراحی مد کسب می‌ کنند و هر ترم خلاقیت‌ های خود را در نمایش هفته مد نشان می‌ دهند.
  • رویدادی که جامعه مد را گرد هم می ‌آورد تا تحقیقات، طراحی مفهومی و آزمایش ‌های پیشرفته را جشن بگیرند.

برنامه ‌های دپارتمان طراحی مد در دانشگاه همیشه چالش‌ برانگیز بوده طی سال ‌ها به یکی از فعال ‌ترین برنامه ‌ها تبدیل شده ‌اند که ابزارهایی را برای تسلط بر مد، طراحی کفش و جواهرات، عکاسی مد و ساخت قالب، با بهره ‌گیری از مزایای فرهنگی و خارق ‌العاده ارائه می‌ کنند. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت دارای کارشناسان برجسته و وکلای حقوقی برای سهولت شما عزیز برای مهاجرت به قاره اروپا و آمریکا و سایر کشورهای جهان است.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *