مهاجرت تحصیلی سنت کیتس

مقطع دکترا در سنت کیتس

مقطع دکترا در سنت کیتس

مقطع دکترا در سنت کیتس به دلیل ورود اخیر دانشگاه ها به این کشور بسیار محدود ارائه می شود و بیشتر در رشته های پزشکی و دامپزشکی تقاضا دارد. البته آموزش و پرورش این کشور در حال شد است و انتظار می رود در سال های آینده دوره های بیشتری در سطح دکترا در رشته های متنوع تر برگزار گردد. مقطع دکترا در این کشور آخرین مقطع تحصیلی در دانشگاه های این کشور است و فقط برخی از دانشگاه ها در سنت کیتس این مقطع را ارائه می کنند.

البته به صورت کلی قبل از تاسیس این دانشگاه ها علاقه مندان به تحصیل دکترا به سایر کشورهای این قاره به آمریکا و کانادا مهاجرت می کردند. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در تلاش است با ارائه مشاوره تخصصی متقاضیان مهاجرت را از تمامی شرایط آگاه سازد. با مطالعه این مقاله درباره مقطع دکترا در سنت کیتس به سوالات زیر پاسخ داده شده است.

  • مقطع دکترا در سنت کیتس چند سال به طول می انجامد؟
  • شرایط مقطع دکترا در سنت کیتس چگونه است؟
  • هزینه مقطع دکترا در سنت کیتس چقدر است؟

تحصیل در کشور سنت کیتس

تمامی موسسات آموزشی و دانشگاهی کشور سنت کیتس دوره های آموزشی خود را به صورت ترمیک به دو نوع تمام وقت و نیمه وقت برگزار می کنند البته در این کشور اکثر دوره ها تمام وقت هستند. سنت کیتس و نویس روند آموزش خود را بر همانند سایر کشورهای آمریکایی ارائه می کند. دانش آموزان پس از اتمام تحصیلات در مدرسه و کسب مدرک دیپلم می توانند وارد مقطع عالی و تحصیلات عالی شوند. تحصیلات عالی بیشتر در مقطع کارشناسی ارائه می شود و دوره های کارشناسی ارشد و دکترا نیز در برخی برنامه ها ارائه می گردد. زبان تحصیل در ین کشور انگلیسی است و یکی از مزایای تحصیل در سنت کیتس است. این کشور به آموزش اهمیت زیادی داده و حدود 98% جمعیت این کشور دارای سواد می باشند. جمعیت کوچک سنت کیتس هر سال با افزایش مهاجرین حدود 1% افزایش پیدا می کند.

مزایای مقطع دکترا در سنت کیتس

با مقطع دکترا در سنت کیتس ی توانید به مدرکی دست یابید که کم تر فردی در این کشور این مدرک را بدست می آورد و لذا می توانید از موقعیت مناسبی برخوردار شوید. علاوه بر این نیز تحصیل در این کشور انگلیسی می باشد و نیازی به یادگیری زبان محلی این کشور ندارید. علاوه بر این نیز می توانید در طول تحصیل مشغول به کار شوید و هفته ای 30 ساعت کار کنید. ضمن اینکه مدارک صادر شده در این کشور در کل قاره آمریکا معتبر است و دانشجویان می توانند پس از تحصیل در این کشور به بازار کار سایر کشورها ورود پیدا کنند.

البته بازار کار هر کشور نیاز به بررسی دارد. همچنین سنت کیتس و نویس دو جزیره بسیار زیبا در بین جزایر کارائیب هستند و با تحصیل در این کشور می توانید از زندگی در آن لذت ببرید. از جمله مزایای مقطع دکترا در سنت کیتس:

  • مقطع دکترا در سنت کیتس به زبان انگلیسی
  • اخذ مدرک دکترا معتبر در قاره آمریکا
  • اخذ اقامت بعد از تحصیل در سنت کیتس
  • امکان انجام کار در حین تحصیل در سنت کیتس
  • دریافت ویزای سنت کیتس و امکان سفر به کشورهای کارائیب
  • استفاده از جذابیت های طبیعی و گردشگری حین تحصیل

شرایط مقطع دکترا در سنت کیتس

مدت زمان تحصیل در برنامه های دکترا در کشور سنت کیتس به مدت 3 الی 5 سال است و شامل دفاع از پایان نامه و ارائه رساله دکترا است. همانند سایر کشورها برای تحصیل دکترا در این کشور نیاز به استاد رهنما و یا همان سوپروایزر خواهید داشت. لذا برای پذیرش و مقطع دکترا در سنت کیتس باید تاییدیه این استاد راهنما را دریافت کنید و وی از موضوع شما استقبال کند. علاوه بر این نیز یکی دیگر از نکات مهم برای تحصیل در سنت کیتس ارائه مدرک زبان انگلیسی است. برای تحصیل دکترا داشتن حداقل مدرک زبان 7 آیلتس شما را واجد شرایط تحصیل دکترا در دانشگاه های سنت کیتس بعلاوه سایر موارد می کند. برای بررسی دقیق شرایط پذیرش بهتر است به سای مورد نظر مراجعه کنید. شرایط تحصیل در مقطع دکترا در کشور سنت کیتس و نویس به صورت کلی:

  • ارائه مدرک معتبر کارشناسی ارشد
  • در صورت نیاز شرکت در آزمون ورودی
  • شرکت در مصاحبه و توضیح درباره موضوع رساله
  • هماهنگی با یک استاد راهنما در سنت کیتس
  • ارائه مدرک زبان آیلتس 7

در نمودار زیر می توانید نگاهی کلی به زمان تحصیل در سطوح مختلف در دانشگاه های سنت کیتس بیاندازید:

زمان تحصیل در سطوح مختلف در دانشگاه های سنت کیتس

برنامه های تحصیلی دکترا در سنت کیتس

برنامه های درسی دکترا در سنت کیتس و نویس همانطور که اشاره کردیم در تعداد بسیار محدودی و آن هم در دوره های پزشکی و سلامت بیشتر ارائه می شود. البته در دوره های کارشناسی ارشد دانشجویان می توانند در دوره هایی مانند فناوری اطلاعات، کشاورزی، علوم طبیعی، آموزش و مطالعات زیست محیطی نیز مشغول به تحصیل شوند و برای ادامه تحصیل در همین رشته ها در سایر دانشگاه های خارجی از کشور که با دانشگاه های سنت کیتس همکاری می کنند پذیرش شوند. در جدول زیر می توانید از جمله زمینه ها و رشته های تحصیلی در دانشگاه های سنت کیتس را که در مقطع دکترا ارائه می شود را مشاهده کنید:

گروهزیر مجموعه
علوم بهداشتیسلامت و روان، سلامت فیزیکی و تربیت بدنی، بهداشت روانی
علوم پزشکیپزشکی، دندانپزشکی، دامپزشکی، پرستاری و داروسازی

هزینه مقطع دکترا در سنت کیتس

به صورت کلی سنت کیتس و نویس برای هموطنان عزیزمان و بسیار از کشورهای آسیایی کشوری گران محسوب شده و میزان هزینه های تحصیل و زندگی در سنت کیتس از حد متوسط بیشتر می باشند. هزینه مقطع دکترا در سنت کیتس نیز با توجه به رشته و نوع دوره در حدود 15000$ الی 20000$ (دلار) می باشد. البته این کشور بورسیه های تحصیلی را به خصوص در زمینه های پزشکی و مطالعات و تحقیقات در این زمینه ارائه می کند که بیشتر مختص دانشجویان داخلی این کشور است. همچنین برای تحصیل دکترا در خارجی از کشور بورسیه های مختلف زیادی وجود دارد که به دانشجویان سنت کیتس و نویس ارائه می شود. دانشجویان خارجی می توانند در طول تحصیل خود برای کاهش هزینه از اقامت گاه های دانشجویی استفاده کنند. بررسی هزینه زندگی در سنت کیتس نیز از موارد اساسی است.

هزینه مقطع دکترا در سنت کیتس

تحصیل دکترای دامپزشکی در دانشگاه روس سنت کیتس

دوره های دکترا و تحقیقاتی دانشگاه روس این امکان را به دانشجویان می دهد تا تحقیقات اصلی را در زمینه دامپزشکی دنبال کنند. داوطلبان این برنامه می توانند از موارد زیر بهره مند شوند:

  • دسترسی به چهار مرکز تحقیقاتی روس و شرکای جهانی
  • فرصتی برای تمرکز بر روی یک زمینه مورد علاقه، مانند ایمنی مواد غذایی، بیماری های منتقله از راه های حاملگی، عفونت های مشترک انسان و دام، داروهای محافظتی و سایر موارد
  • فرصت های تحقیقاتی منحصر به مکان در دانشگاه روس در کارائیب

مدرک دکترا بر اساس تحقیقات تحت نظارت در مدت 3 سال تمام وقت است. نظارت بر پیشرفت در طول دوره مطالعه انجام می شود و از دانشجو خواسته می شود تا پیشرفت قابل توجهی را در نقاط عطف تعیین شده نشان دهد. سرپرستان پژوهش گزارش سالانه پیشرفت کار کمیته تحصیلات تکمیلی و تحقیقات در مورد کار داوطلب را ارائه می دهند. اطلاعاتی که در گزارش پیشرفت ارائه می شود شامل پیشرفت تحقیقات، توسعه مهارت های تحقیق خاص رشته و پیشرفت در نتایج مورد انتظار است (به عنوان مثال نسخه های خطی برای چاپ در مجلات علمی مورد بررسی).

داوطلب باید ظرفیت پیگیری تحقیقات اصلی در زمینه تحصیل و ارائه نتایج را به روشی انتقادی و علمی نشان داده باشد. رساله دکترا باید یک اثر اصلی باشد و سهم قابل توجهی در دانش و درک زمینه تحصیل داشته باشد به گونه ای که شایسته ارائه در انتشارات معتبر باشد. اعطای دکترا بر اساس یک رساله ارسالی، بیش از 100000 کلمه و یک آزمون شفاهی ارزیابی شده خارجی تعیین می شود. وکلای ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت همچنین می توانند در پذیرش تحصیلی شما در کشورهای اروپایی و آمریکایی مانند تحصیل در کانادا کمک رسان و مشاور شما باشند.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *