مهاجرت تحصیلی گرنادا

تحصیل دندانپزشکی در گرنادا

تحصیل دندانپزشکی در گرنادا

تحصیل دندانپزشکی در گرنادا فرصتی برای تحقق بخشیدن به جنبه درک فرهنگی و جهانی برنامه درسی اصلی خود است. این دوره توسط اعضای هیئت علمی است. این دوره همچنین شامل سخنرانی های مهمان از دانشکده پزشکی است و شامل بازدید از سایت مربوطه در سراسر جزیره خواهد بود. این دوره برای هر رشته ای آزاد است. از آنجایی که این یک دوره در سطح اصلی است، دانش آموزان در همه طبقه بندی ها شرکت می کنند و هیچ دانش پیشرفته ای از مطالعات پزشکی یا بهداشت مورد نیاز نیست. اگر قصد مهاجرت تحصیلی به گرنادا را دارید می توانید با اخذ مشاوره از موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت سوالات خود را بپرسید.

بررسی تحصیل دندانپزشکی در گرنادا

دانشجویان مقطع کارشناسی در HIST 4203 و دانشجویان کارشناسی ارشد در HIST 5203 ثبت نام خواهند شد. در این محیط منحصر به فرد، شما به صورت تخصصی در رشته دندانپزشکی در دانشگاه خوب گرنادا مطالعه خواهید کرد و خواهید فهمید که چگونه کارائیب و هند غربی به مرکز جهانی جهانی شدن تبدیل شدند، با توجه ویژه به تاریخ منطقه از قرن چهاردهم تا قرن بیستم. این برنامه منحصر به فرد به شما امکان می دهد زندگی در کارائیب را در حالی که در محوطه یک دانشکده پزشکی زیبا زندگی می کنید، تجربه کنید.

وقتی دانش‌آموزان به گرانادا می ‌رسند، به مکانی پر از آرامش، تنوع فرهنگی و گرما منتقل می‌شوند. خانه، حداقل در حال حاضر، معماری با رنگ پاستلی پردیس باشکوه True Blue است، یک پردیس پیشرفته $250 میلیون (دلاری) که شامل امکانات آموزشی، آزمایشگاه ‌ها، کتابخانه، مؤسسه تحقیقاتی و غیره است. حیاط خلوت آنها آبهای آبی نفس گیر لاجورد و صخره های خارق العاده دریای کارائیب است. دانشجویان SGU فرصتی منحصر به فرد برای شروع حرفه پزشکی خود در گرنادا، انگلستان یا هند دارند. دانشجویان این گزینه را دارند که بخشی از نیازهای علوم پایه خود را در گرنادا از طریق برنامه های MD 4، 5 یا 6 ساله تکمیل کنند.

لیست دانشگاه های برتر گرنادا

کالج دندانپزشکی یک تجربه آکادمیک برتر در برنامه های دندانپزشکی در دریای کارائیب ارائه می دهد. رشته دندان پزشکی در گرنادا فرصتی منحصر به فرد برای دانشجویان فراهم می کند تا مدرک خود را از یک کالج با ارزش علوم دندانپزشکی دریافت کنند. دوره های دندانپزشکی گرنادا که یکی از بهترین دانشکده های دندانپزشکی در کارائیب است، به دلیل محتوای پیشرفته و امکانات زیرساخت فوق مدرن شناخته شده است.

کالج دندانپزشکی در گرنادا ایجاد دندانپزشکان استثنایی را از بین دانشجویان خود تسهیل می کند. دانش ‌آموزان در این کالج دندان ‌پزشکی برتر در کارائیب دانش عمیقی در هر جنبه از علم دندانپزشکی ارائه می‌کنند که آنها را برای یک حرفه شکوفا در زمینه دندانپزشکی آماده می‌کند.

گرانادا مکانی زیبا برای تحصیل و تفریح ​​است، لیست دانشگاه های گرانادا را در زیر مشاهده کنید:

  • دانشگاه سنت جورج
  • کالج اجتماعی TA Marryshow
  • دانشگاه هند غربی پردیس گرانادا
  • موسسه انگلیسی موریس بیشاپ

لیست دانشگاه های برتر گرنادا

کالج تحصیل دندانپزشکی در گرنادا

کالج دندانپزشکی در گرنادا همواره آینده هر یک از دانشجویان دندانپزشکی خود را از انتقال دانش در مورد علم پیشرفته بیوشیمی گرفته تا تکنیک‌ های نسل بعدی دندان مصنوعی شکل می‌دهد. برای بیش از 20 سال، کالج دندانپزشکی گرنادا آموزش و مراقبت دندانپزشکی را به جوامع محروم در سراسر جهان ارائه کرده است. یکی از کشورهایی که در آن کار می کند کشور گرانادا در دریای کارائیب است، جایی که برنامه NYUCD/Henry Schein Cares Global Outreach Student با وزارتخانه های بهداشت و آموزش و پرورش گرنادیا برای انجام یک بررسی ملی بهداشت دهان و اجرای برنامه مراقبت های دندانی پیشگیرانه با هدف انجام یک بررسی ملی همکاری می کند.

در میان تمام دوره های دندانپزشکی در کارائیب، برنامه دندانپزشکی TAU به دلیل موارد زیر برجسته است:

  • برنامه درسی نوآورانه
  • ماژول های آموزشی دقیق
  • اعضای هیئت علمی متعهد
  • امکانات عمل بالینی

الزامات تحصیلی دندانپزشکی در گرنادا

حداقل شرط پذیرش CSEC برای دندانپزشکی، داشتن پاس در فیزیک، انگلیسی، ریاضی، شیمی و زیست شناسی در سطح گواهی آموزش متوسطه کارائیب است. متقاضیان همچنین باید 3 قبولی در زیست‌شناسی و شیمی و یک موضوع دیگر در آزمون ‌های مهارت پیشرفته کارائیب CAPE یا برنامه کشاورزی PreScience ارائه‌ شده در مدرسه UWI ادامه تحصیل یا گواهی ‌های معادل دیگر در این موضوعات داشته باشند که توسط این رشته‌ ها به رسمیت شناخته می ‌شود.

متقاضیانی که دارای مدرک اول هستند بر اساس میانگین نمرات و اجزای برنامه مدرک ارزیابی می شوند. دانش‌آموزانی که CSEC یا CAPE را ننوشته‌اند، باید مؤلفه ‌های شیمی، فیزیک، زیست‌شناسی و ریاضیات را به عنوان اجزای مدرک خود داشته باشند. توجه داشته باشید که دوره های دبیرستان آمریکای شمالی در نظر گرفته نمی شود. از داوطلبان دعوت می شود تا پس از گذراندن 1 سال از برنامه مدرک، درخواست دهند. حداقل معدل 3 مورد نیاز است.

در جدول زیر شاهد برخی از مدارک مهم برای تحصیل دندان پزشکی در گرنادا می باشید:

مدارک عمومیمدارک تحصیلیمدارک مالی
ویزای تحصیلیاخذ پذیرشفیش واریزی شهریه
مدارک شناسایی و عکسریز نمراتپرداخت هزینه بیمه و عضویت

مزایای تحصیل رشته دندانپزشکی در گرنادا

آزمایشگاه های پیشرفته، سالن های اقامت تازه طراحی شده، مراکز دانشجویی و همچنین بهشت ​​جزیره از مزایا مهم است. لیست کارهایی که باید در گرانادا انجام دهید تقریباً بی پایان است، تورهای شکلاتی، مسیرهای پیاده روی و فعالیت های آبی زیادی وجود دارد که تمامی این ها را می تویانید با اخذ ویزای تحصیلی گرنادا به دست بیاورید. دانشکده دندانپزشکی دارای 3 آزمایشگاه تحقیقاتی است. تاییدیه اخلاق باید از کمیته اخلاق دانشکده علوم پزشکی درخواست شود. بودجه برای تحقیقات توسط تلاش های محقق فردی و همچنین توسط صندوق تحقیقات و انتشارات پردیس سنت آگوستین پشتیبانی می شود.

تحقیقات در دانشکده دندانپزشکی بر موضوعات زیر متمرکز است اما محدود به آنها نیست:

  • بهداشت عمومی و دندانپزشکی کودک
  • بیماری های دهان و سلامت سیستمیک
  • علم مواد ترمیمی و دندانپزشکی

موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت برای مهاجرت و همچنین اعزام دانشجو به گرنادا خدمات کامل و تخصصی را برای شما ارائه می دهد و می توانید با تماس با مشاوران در این زمینه اطلاعات بیشتری کسب کنید.

سوالات پرتکرار تحصیل دندانپزشکی در گرنادا

در این بخش چندین سوال پرتکرار در زمینه تحصیل در گرنادا در رشته دندانپزشکی را پاسخ می دهیم:

  • آیا گرنادا برای تحصیل دندانپزشکی دانشگاه های مناسبی دارد؟ بله. با توجه به اینکه این کشور تعداد دانشگاه های زیادی ندارد اما دانشگاه های تخصصی بسیار غنی و فعال هستند.
  • گرنادا برای تحصیل چگونه کشوری است؟ این کشور زیبا که در کارائیب است می تواند آغاز خوبی برای تخصص دندانپزشکی باشد زیرا با دانشگاه های  کشور آمریکا همکاری دارد.
Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *