مهاجرت تحصیلی گرنادا

اعزام دانشجو به گرنادا

اعزام دانشجو به گرنادا

کشور گرنادا با حفظ فرهنگ آموزش که خود یکی از دلایل اشتیاق متقاضیان برای پیوستن به اعزام دانشجو به گرنادا می باشد، پیشرو می باشد. چنین ترکیبی برای بازدیدکنندگانی که علاقه مند به غوطه ور شدن هرچه بیشتر در فرهنگ محلی هستند، تجربه جالبی را ایجاد می کند. تأثیرات مختلف محلی و بین المللی به وضوح توسط آشپزی، ورزش و موسیقی در این کشور مشهود است.گرنادا با داشتن چنین ترکیب جذابی از تاریخ، دارای فرهنگ غنی است که مانند هیچ کشور دیگری در کارائیب نیست. در این کشور شما می توانید از موزه داخلی که نمایشگاه ‌هایی از جامعه مدرن گرنادا را نشان می‌ دهد، مانند مرکز اختصاصی کریکت (ورزش ملی) بازدید کنید.

در فرهنگ گرنادایی ها سلام مهم است. یک دست دادن محکم و یک “حالت چطوره؟” انجام خواهد داد. از دست راست خود برای حرکات عمومی مانند دست دادن، رد کردن غذا یا پذیرش تغییر استفاده کنید. همیشه قبل از گرفتن عکس از مردم محلی اجازه بگیرید. تماس چشمی در حین مکالمه نشانه بی احترامی است، به خصوص هنگام صحبت با افراد مسن. فضای شخصی تمایل دارد بسیار کم باشد. افراد اغلب بسیار نزدیک به یکدیگر صحبت می کنند. تماس با کارشناسان ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت می تواند درک بیشتری به شما از زندگی در گرانادا ارائه دهد.

دانشگاه گرنادا برای متقاضیان اعزام دانشجو به گرنادا

دانشگاه گرانادا که در سال 1531 تأسیس شد، سابقه تدریس طولانی دارد و حضور آن در سراسر شهر گرنادا احساس می شود. بیش از 60000 دانشجو در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد و بیش از 5000 کارمند را در خود جای می دهد. شما می توانید از بین رشته های مختلف کارشناسی و برنامه های کارشناسی ارشد و دکترا به همراه زبان، تابستان و سایر دوره های تکمیلی انتخاب کنید. علاوه بر این، می ‌توانید دوره‌ های انگلیسی را پیدا کنید که برای همه سطوح در دسترس هستند. با بیش از 1500 دانشجوی اراسموس در سال، هرگز احساس تنهایی نخواهید کرد. این دانشگاه همچنین به خاطر زندگی دانشجویی فوق‌ العاده ‌اش شناخته شده است. چراکه گرنادا با دانشجویان خود بسیار دوستانه است.

دلایل جذابیت اعزام دانشجو به گرانادا

دانشجویانی که مایل به استراحت یا حتی مطالعه در یک مکان آرام هستند، باید پارک Carmen de los Mártires، مکان مناسب برای گریز در گرانادا را بررسی کنند. این کاملا رایگان است و برای هر کسی باز است. دانشجویان همچنین می توانند از تخفیف دانشجویی خود استفاده کنند و از بسیاری از موزه های گرانادا لذت ببرند. ایده آل برای دانشجویان هنر با بلوک خلاق! برخی از مشهورترین موزه‌ های گرانادا عبارتند از: «پارک علمی»، «Palacio de los Olvidados» و Museo Cuevas del Sacromonte». از سوی دیگر، گرانادا همه چیز را در خود دارد – شهری کوچک که پیمایش آن بسیار آسان است و به شما احساس محلی می‌دهد. شما به کوه ها و ساحل نزدیک خواهید بود که هم برای کوهنوردان و هم برای شناگران ایده آل است. در رستوران‌ های سنتی و غیر سنتی می‌ توانید از بسیاری از غذاهای معتبر لذت ببرید.

یکی از مناظری که در هنگام اقامت در زمان اعزام دانشجو به گرنادا باید حتما از آن دیدن کنید، الحمرا است. در کنار الحمرا، دانشجویان از گردش‌ های پیاده‌ روی و فرهنگی در شهر لذت می‌ برند. دوستداران معماری خوشحال خواهند شد زیرا گرانادا دارای کاخ ها و کلیساهای خیره کننده بسیاری است، مانند کلیسای جامع و کلیسای کوچک سلطنتی و کلیسای نوئسترا سنورا د لاس آنگوستیاس. از سوی دیگر گرانادا حمل و نقل آسانی به بخش‌ های مختلف اسپانیا دارد و دسترسی آسانی به مادرید، بارسلون، کوردوبا و اتصال مستقیم به بسیاری از شهرهای دیگر اسپانیا خواهید داشت.

دلایل جذابیت اعزام دانشجو به گرانادا

شرایط ویزای دانشجویی گرنادا

ویزاهای دانشجویی گرنادا برای بزرگسالانی که نیاز به تحصیل طولانی مدت در کالج یا دانشگاه (مقطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و کارشناسی ارشد) دارند. شما می توانید 6 ماه قبل از شروع دوره خود برای ویزای دانشجویی درخواست دهید و معمولاً در عرض 3 هفته در مورد ویزای خود تصمیم خواهید گرفت. هنگامی که تمام شرایط ورود به یک دوره تمام وقت را داشته باشید، موسسه آموزشی شما مدرکی به نام تاییدیه پذیرش برای مطالعت برای شما ارسال می کند. این شامل تمام اطلاعات لازم مانند: هزینه های تحصیل، نام دوره، سطح مدرک و سایر موارد است.

مدارک دیگری که شما برای اخذ ویزای دانشجویی گرانادا نیاز دارید، در لیست زیر اشاره شده است:

  • داشتن گواهی سلامت
  • آشنایی با تاییدیه انگلیسی در صورت لزوم
  • اگر شخصی به عنوان حامی دوره آموزشی شما عمل می کند بایستی تعهد حمایت مالی ارائه دهد.
  • دعوتنامه رسمی از طرف ارائه دهنده آموزش
  • پاسپورت
  • ارائه تمکن مالی

سایر مسائل مرتبط با ویزای دانشجویی گرنادا

مدت زمان ویزای گرانادا بستگی به مدت زمان اقامت شما در گرانادا دارد. مثلا: ویزای کوتاه مدت 90 روزه صادر می شود. ویزای کوتاه مدت بیشتر برای گردشگری، بازدید، جلسات کاری و غیره ترجیح داده می شود اجازه اقامت برای بیش از 3 ماه صادر می شود. اجازه اقامت گرانادا برای کار، تحصیل، سرمایه گذاری، اتحاد خانواده و غیره صادر می شود. هنگام درخواست ویزای گرانادا، باید هزینه درخواست ویزا را پرداخت کنید.

هزینه ها عبارتند از:

  • $100 (دلار آمریکا) برای یک ورودی
  • $250 (دلار) برای ورود چندگانه
  • هنگام ارسال مدارک اضافی در سفارت گرانادا می توانید پرداخت هزینه را تمام کنید. می توانید پرداخت هزینه را به صورت نقدی حضوری در سفارت، با چک های تایید شده یا با حواله انجام دهید.

اگر ویزای شما باید برای شما پست شود، باید پرداخت های جداگانه دیگری را برای دریافت ویزای خود انجام دهید.مثلا فرض کنید برای سفارت آمریکا درخواست می دهید. در این صورت، شما باید مبلغی معادل 20$ (دلار) برای خدمات اکسپرس در صورت ارسال پستی در ایالات متحده آمریکا یا 60$ (دلار) برای خدمات بین المللی اکسپرس در صورت ارسال پستی به خارج از ایالات متحده بپردازید. می توانید پرداخت را در سفارت/کنسولگری گرانادا در کشور خود تکمیل کنید. شما می توانید برای آگاهی از جزئیات اقامت در گرنادا به سایت موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت مراجعه نمایید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *