مهاجرت تحصیلی کرواسی

تحصیل دندانپزشکی در کرواسی

تحصیل دندانپزشکی در کرواسی

دانشجویانی بسیاری از سراسر جهان به دنبال تحصیل دندانپزشکی در کرواسی هستند. زیرا اغلب دانشگاه های تحصیل دندانپزشکی در کرواسی برنامه مدرک خود را به زبان انگلیسی ارائه می دهند. پس بنابراین اتمام موفقیت آمیز دوره مدرک دکترای دندانپزشکی را در این کشور دریافت خواهید کرد. همچنین مدارک دندانپزشکی در کرواسی در تمامی کشورهای جهان معتبر است. در خصوص تحصیل در کرواسی بایستی بدانید که این مدرک یکپارچه 6 ساله شامل فرصت های بی نظیر برای تجربه عملی است.

با تحصیل دندانپزشکی در کرواسی، نه تنها مهارت های بالینی را در طیف گسترده ای از رشته های دندانپزشکی توسعه خواهید داد، بلکه پایه و اساس دانش علمی را نیز خواهید ساخت. دندانپزشکی در کرواسی یک شاخه پزشکی مستقل است که شامل تشخیص، پیشگیری و درمان بیماری های حفره دهان و دندان ها می شود. ارائه این مطالب توسط موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت کمک های شایانی را به شما عزیزان جهت تحصیل دندانپزشکی در کرواسی خواهد کرد.

اینفورگافیک تحصیل دندانپزشکی در کرواسی

برنامه اخذ مدرک در باب تحصیل دندانپزشکی در کرواسی

همانند اغلب کشورهای پیشرفته جهان، برنامه مدرک در باب تحصیل دندانپزشکی در کرواسی نیز شامل دوره هایی می باشد. که عبارت اند از:

  • شامل 15% دروس پایه
  • 70% موضوعات دندانپزشکی پیش بالینی و بالینی
  • 20% دوره های پزشکی عمومی

علاوه بر این به عنوان بخشی از مدرک تحصیلی خود دانشجویان دندانپزشکی 1005 ساعت پیش بالینی و 2100 ساعت عمل بالینی و 2000 ساعت سمینار و سخنرانی خواهند داشت. به طور کلی رشته پزشکی در کرواسی که شامل 60 درس اجباری و 29 درس انتخابی می شود. این مقدار عالی از مواجهه بالینی است که در اکثر دانشگاه های دندانپزشکی در کرواسی ارائه می شود. دانشگاه های دندانپزشکی جهت اعطای مدرک تاکید زیادی بر سمینارها و سایر اشکال آموزشی دارند که به دانشجویان اجازه می دهد دانش و مهارت هایی را در کلاس می آموزند را به کار گیرند.

علاوه بر این در طول سه سال آخر اخذ مدرک در باب تحصیل دندانپزشکی در کرواسی، آموزش عملی اجباری را در یک محیط مراقبت های بهداشتی انجام خواهید داد. در طول ترم دوازدهم دانشجویان دندانپزشکی 490 ساعت آموزش عملی را در مطب های دندانپزشکی عمومی مدرسه می گذرانند. این رویکرد  نه تنها به دانشجویان این فرصت را می دهد که بر تکنیک های خود مسلط شوند، بلکه آنها را برای انجام وظایف در یک محیط حرفه ای آماده می کنند. در طول تحصیل دندانپزشکی در کرواسی شایستگی های اصلی مانند حل مسئله، کار تیمی و مهارت های سازمانی را از طریق کار انفرادی با مربیان خود توسعه خواهید داد.

در نمودار زیر می توانید طول دوره تحصیل دندانپزشکی را در کشورهای مختلف جهان مشاهده فرمایید:

طول دوره تحصیل دندانپزشکی را در کشورهای مختلف جهان

برنامه های محبوب جهت تحصیل دندانپزشکی در کرواسی

افرادی که قصد تحصیل دندانپزشکی در کرواسی را دارند، می توانند در برنامه های محبوب این رشته تحصیلی در کرواسی به تحصیل خود ادامه دهند. از محبوب ترین برنامه های دندانپزشکی در کرواسی می توان به دندانپزشکی عمومی در این کشور اشاره کرد. که اغلب دانشجویان بین المللی در این برنامه مشغول به تحصیل هستند.

این برنامه تحصیلی در عمل روش های اولیه تشخیصی، درمانی و پیشگیرانه را می آموزد به نحوی که می تواند به طور مستقل تمام کارهای عملی رایج را در حفره دهان انجام دهد. دانشجویان در این دوره از دیدگاه پزشک عمومی از رویکرد پزشکی چند رشته ای استفاده می کنند و از مبانی علمی پزشکی پیروی می کنند. علاوه بر این دانشجویان در این دوره قادر هستند تا برنامه درمان پیشگیرانه پیچیده مراقبت از بیمار را تهیه کنند.

از دیگر برنامه های محبوب دندانپزشکی برای علاقه مندان به تحصیل دندانپزشکی در کرواسی می توان به موارد زیر شااره کرد:

محبوب ترین برنامه دندانپزشکی در کرواسیطول دورهتوضیحات
ارتودنسی24 ماهاین دوره مهارت های آکادمیک و بالینی مورد نیاز برای انجام ارتودنسی را آموزش می دهد. دانشجویان در این دوره یک رویکرد انتقادی و مبتنی بر شواهد را برای این تخصص و دندانپزشکی بالینی عمومی ایجاد خواهند کرد.
پروتزهای دندانی24 ماهاین برنامه برای فارغ التحصیلان دندانپزشکی طراحی شده است که می خواهند حرفه ای را در پروتزهای دندانی دنبال کنند.
ریشه دندان36 ماهاین برنامه ارائه جدید ترین دانش مبتنی بر شواهد در ریشه دندان و قادر ساختن شرکت کنندگان به ادغام موفقیت آمیز درمان ریشه و یادگیری روش تحقیق است.
دندانپزشکی کودکان36 ماهدانشگاه های کرواسی طیف وسیعی از دوره های بالینی دندانپزشکی کودکان را ارائه می دهند.

برنامه های محبوب جهت تحصیل دندانپزشکی در کرواسی

تحصیل دندانپزشکی در کرواسی در دانشگاه زاگرب

تنها دانشگاه بین المللی کرواسی که به طور تخصصی به تحصیل دندانپزشکی در کرواسی می پردازد دانشگاه زاگرب این کشور می باشد. دانشگاه دندانپزشکی زاگرب قدیمی ترین دانشگاه کرواسی و همچنین قدیمی ترین دانشگاه در جنوب شرقی اروپا است. این دانشگاه به طور رسمی در سال 1668 در زاگرب پایتخت کرواسی تاسیس شد. هنگام درخواست پذیرش در دانشگاه دندانپزشکی کرواسی باید تمام مدارک مورد نیاز را تهیه فرمایید. زیرا شرایط پذیرش دانشگاه زاگرب به نسب سایر دانشگاه های کرواسی بسیار سخت گیرانه تر است.

مدارک مورد نیاز جهت پذیرش در دانشگاه دندانپزشکی زاگرب به شرح زیر می باشد:

  • ارائه مدرک آیلتس
  • ارائه مدارکی دال بر پرداخت هزیزنه شهریه دانشگاه
  • ارائه ویزای دانشجویی
  • 6 قطعه عکس
  • ارائه رزومه تحصیلی
  • پرداخت هزینه درخواست
  • فرم درخواست آنلاین
  • اعلامیه خمایت مالی در طول تحصیل در کرواسی
  • بیمه سلامت و زندگی

تحصیل دندان پزشکی در دانشگاه رجیکا در کرواسی

وظایف دندانپزشکی در این رشته پزشکی شامل تحقیق، درمان و مشاوره می باشد. دندانپزشکان باید پروتزهای دندانی را درک کنند. Rijeka مرکز اداری و فرهنگی شهرستان Primorje-Gorski Kotar و سومین شهر بزرگ کرواسی است.Rijeka بندر اصلی و سومین شهر بزرگ کرواسی (پس از زاگرب و اسپلیت) است. صرف نظر از فصل، همیشه رویدادهایی در تقویم Rijeka وجود دارد: کنسرت ها، نمایش های تئاتر، نمایشگاه های گالری. دانشگاه Rijeka است که در سال 1973 تأسیس شد. دندانپزشکی به زبان انگلیسی یک برنامه 6 ساله تلفیقی برای تحصیل در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد است که منجر به کسب عنوان علمی دکترای پزشکی دندان می شود.

پزشکی دندانپزشکی در دانشگاه ریجکا به مدت 45 سال فعال است و از آن زمان، اعضای هیئت علمی آن وقت خود را صرف کیفیت بالای برنامه تحصیلی و حرفه دندانپزشکی کردند. برنامه های درسی پزشکی دندانپزشکی به زبان کرواتی و انگلیسی برنامه یکسان است و هر دو مورد تایید اتحادیه اروپا هستند. تنها 12 دانشجو در برنامه دانشگاه زبان انگلیسی وجود دارد، به این معنی که اساتید می توانند   در طول کلاس های خود از دانشجویان پشتیبانی فردی ارائه دهند. برنامه تحصیلی برای دانش آموزان ایجاد شده است تا دانش، مهارت ها و شایستگی های شغلی حرفه ای آینده خود را کسب کنند. دانش آموزان برای توسعه این برنامه حیاتی هستند. بسیاری از دانشجویان پس از فارغ التحصیلی با استادان خود در ارتباط هستند و برخی از آنها عضو هیئت علمی و حرفه ای می شوند.

در نمودار زیر شاهد نرخ فارغ التحصیلی در رشته دندانپزشکی در کرواسی می باشید:

نرخ فارغ التحصیلی در رشته دندان پزشکی در دانشگاه رجیکا کرواسی

دلایل تحصیل در کرواسی

کرواسی همواره دلایل بسیاری را برای افرادی که قصد تحصیل در این کشور را دارند ارائه کرده است. از مهمترین دلایل تحصیل در کرواسی می توان به اعطای مدرک معتبر بین المللی توسط دانشگاه های این کشور اشاره کرد. دانشجویان با دریافت مدرک معتبر کرواسی می توانند به دنبال فرصت های شغلی هیجان انگیز در سراسر اروپا و جهان باشند. علاوه بر این اساتید آمریکایی و اروپایی دانشگاه های کرواسی با تجربه علمی و فرهنگی به تدریس می پردازند.

همچنین کیفیت دانشگاه های کرواسی توسط بسیاری از مجوز های بین المللی تایید شده است. در آخر اینکه اغلب دانشگاه های بین المللی در کرواسی، به دانشجویان مستعد بورسیه های تحصیلی متنوعی را ارائه می دهد.

مزایای تحصیل دندانپزشکی در کرواسی

افرادی که به دنبال تحصیل دندانپزشکی در کرواسی هستند، در طول تحصیل خود در این کشور با مزایای فراوان کرواسی در حوزه دندانپزشکی آشنا خواهند شد. به طور کلی یکی از دلایل ورود دانشجویان بین المللی برای تحصیل دندانپزشکی در کرواسی وجود مزایای بی شمار دندانپزشکی در این کشور می باشد. علاوه بر این، کرواسی نه تنها به خاطر سواحل خیره کننده و مناظر خیره کننده و شهرهای ساحلی بی شمار محبوب است، بلکه به دلیل اینکه مکان شماره یک برای درمان دندان مردم از سراسر اروپا می باشد. یکی از اصلی ترین مزایای تحصیل دندانپزشکی در کرواسی، دریافت مدرک معتبر بین المللی از دانشگاه های دندانپزشکی این کشور است، که این مدارک در اغلب کشورهای اروپایی و ایالات متحده آمریکا نیز مورد تایید است. بنابراین کرواسی بهشتی برای دانشجویان دندانپزشکی و رشته داروسازی در کرواسی از سراسر جهان می باشد.

برای اینکه بیشتر با مزایای تحصیل دندانپزشکی در کرواسی آشنا شوید، به جدول زیر مراجعه فرمایید:

مزایای تحصیل دندانپزشکی در کرواسیتوضیحات
برنامه درسی متنوعبرنامه های درسی در رشتخ دندانپزشکی در کرواسی، بسیار متنوع و نوآورانه هستند. علاوه بر این امکانات نیز به طور کامل برای دانشجویان در طول تحصیل فراهم شده است.
چشم انداز شغلی روشندانشگاه های دندانپزشکی کرواسی، اغلب دارای خدمات جهت گیری شغلی هستند. این سرویس در فرآیند انتخاب شغل از دانشجویان حمایت خواهد کرد.
هزینه تحصیلهزینه تحصیل دندانپرشکی در اغلب دانشگاه های دندانپزشکی کرواسی بسیار مقرون به صرفه است. علاوه بر این برخی از دانشگاه های این کشور نیز بورسیه تحصیلی برای دانشجویان کم بضاعت در نظر می گیرند.

چشم انداز شغلی پس از تحصیل دندانپزشکی در کرواسی

چشم انداز شغلی پس از تحصیل دندانپزشکی در کرواسی

بر خلاف برخی از کشورهای اروپایی مدرن، تحصیل دندانپزشکی در کرواسی چشم انداز شغلی بسیار مطلوبی را فارغ التحصیلان مهیا کرده است. به طور کلی علم دندانپزشکی امروزه در کرواسی به صنعت بسیار داغی تبدیل شده است، که مورد توجه بسیاری اتباع خارجی از کشورهای مختلف جهان قرار گرفته است. از سوی دیگر، تقاضا برای مراقبت از دندان و سلامت دندان در کرواسی به طور خاصی به سرعت در حال رشد بوده است. اما اگرچه فرصت درآمد و اشتغال در این کشور بسیار گسترده و روشن است اما همه فارغ التحصیلان نمی توانند شرایط را برآورده کنند. البته لازم به ذکر است که، برای ورود به مشاغل دندانپزشکی در کرواسی باید دوره های کارآموزی این رشته تحصیلی را برای ورود به بازار کار دندانپزشکی این کشور پشت سر بگذارید. علاوه بر این با مدرک دندانپزشکی کرواسی می توانید در هر کجای اروپا و ایالات متحده آمریکا مشغول به کار شوید.

چنانچه مطالب این مقاله برای شما عزیزان مثمر ثمر واقع نشده است. می توانید با مراجعه به سایت موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت از مقاله های بی شمار این سایت در خصوص تحصیل و ویزای تحصیلی کرواسی بهره مند شوید.

سوالات متداول در باب تحصیل دندانپزشکی در کرواسی

در این بخش مفتخر به پاسخگویی سوالات متداول در باب تحصیل دندانپزشکی در کرواسی می باشیم:

  • برنامه های برتر جهت تحصیل دندانپزشکی در کرواسی چیست؟ ارتودنسی، پروتزهای دندانی، ریشه دندان و دندانپزشکی کودکان
  • مدارک مورد نیاز جهت پذیرش در دانشگاه دندانپزشکی زاگرب چیست؟ ارائه مدرک آیلتس، ارائه مدارکی دال بر پرداخت هزیزنه شهریه دانشگاه، ارائه ویزای دانشجویی، 6 قطعه عکس، ارائه رزومه تحصیلی، پرداخت هزینه درخواست، فرم درخواست آنلاین، اعلامیه خمایت مالی در طول تحصیل در کرواسی و بیمه سلامت و زندگی
4.9/5 - (37 امتیاز)

2 دیدگاه برای “تحصیل دندانپزشکی در کرواسی

  1. سعیده گفت:

    سلام روز شما بخیر. من تا حالا خوب و دقیق به کشور کرواسی برای تحصیل فکر نکرده بودم و یکی از مشکلاتمم زبانم بود. ولی با توجه به مقایسه ای که بقیه کشورها کرده بودید انگار مدت تحصیلیش کمتره. من مقاله تحصیل در کرواسی رو هم مطالعه کردم اگر ممکنه راهنمایی کنید که ایا کرواسی میتونه انتخاب خوبی برای دندانپزشکی باشه؟

    1. صادقی گفت:

      سلام در خصوص مشاوره در باب تحصیل در کرواسی با شماره 0219103232 تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *