مهاجرت تحصیلی کرواسی

تحصیل داروسازی در کرواسی⭐دانشگاه های عالی رتبه 2023

تحصیل داروسازی در کرواسی

تحصیل داروسازی در کرواسی⭐دانشگاه های عالی رتبه 2023 فرصتی در خصوص سپری کردن مقطع داروسازی در فضایی دوستانه با کادر علمی حرفه است. دانشجویان در خصوص تحصیل داروسازی در کرواسی همواره مایل به کمک به دوستان خود و به اشتراک گذاشتن دانش خود با نسل بعدی داروسازان هستند. علاوه بر این در طول تحصیل داروسازی در کرواسی شما در درمان ها و عمل ها شرکت خواهید کرد. علاوه بر این رفتن جهت تحصیل داروسازی در کرواسی هرگز باعث نمی شود که تصمیم خود را برگردانید.

همچنین در کشوری که سرگرمی های زیادی برای اوقات فراغت خود دارید، در کنار آن شهریه عالی نیز پرداخت خواهید کرد. از سوی دیگر اغلب دانشگاه های داروسازی در کرواسی در سطح جهانی به رسمیت شناخته شده اند. همچنین به تمامی فارغ التحصیلات در این رشته این امکان را می دهد که در هر نقطه از جهان تمرین کنند. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت با سال ها تجربه در امر مهاجرت به کرواسی، آماده پاسخگویی به سوالات شما عزیزان در این خصوص می باشد.

اینفوگرافیک تحصیل داروسازی در کرواسی

بررسی تحصیل داروسازی در کرواسی

دوره های 5 ساله کارشناسی ارشد داروسازی و بیوشیمی پزشکی 10 ترم، 300 امتیاز ECTS  به ترتیب در سه حوزه تمرکز آکادمیک: علوم پایه، زیست پزشکی و داروسازی و علوم پایه، بیوپزشکی و بیوشیمی پزشکی تقسیم می شوند. اهداف و اهداف برنامه کارشناسی ارشد داروسازی آموزش دانشجویان برای مشارکت شایسته در طراحی، توسعه و تحویل داروها برای درمان ایمن و کارآمد است. این برنامه بر حل مسئله، تفکر انتقادی و آخرین یافته های علمی مرتبط با داروها و درمان های پزشکی مدرن تأکید دارد. دانش آموزان یاد می گیرند که به عنوان متخصصان مراقبت های بهداشتی بیمار محور که به عنوان تیم با سایر ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی کار می کنند، تمرین کنند.

اهداف و اهداف برنامه کارشناسی ارشد بیوشیمی پزشکی در کرواسی آموزش دانشجویان برای بررسی زندگی انسان در سلامت و بیماری از جنبه های شیمیایی، بیوشیمیایی و مولکولی-بیولوژیکی است. این برنامه بر حل مسئله، تفکر انتقادی و آخرین یافته های علمی مرتبط با مکانیسم های مولکولی زیربنای بسیاری از بیماری ها و همچنین روش های تشخیصی جدید تأکید دارد. هدف از این برنامه آموزش متخصصانی است که بتوانند با انتخاب روش های مناسب و تفسیر نتایج به دست آمده به پزشکان در تشخیص بیماری و پیگیری درمان کمک کنند. و آخرین یافته های علمی مربوط به مکانیسم های مولکولی زیربنای بسیاری از بیماری ها و همچنین روش های جدید تشخیصی. هدف از این برنامه آموزش متخصصانی است که بتوانند با انتخاب روش های مناسب و تفسیر نتایج به دست آمده به پزشکان در تشخیص بیماری و پیگیری درمان کمک کنند.

تحصیل داروسازی در کرواسی در رشته های مختلف

بر خلاف اغلب کشورهای جهان، تحصیل داروسازی در کرواسی در رشته های مختلفی به دانشجویان دندانپزشکی در کرواسی ارائه می شود. به همین سبب رشد تقاضای تحصیل داروسازی در کرواسی طی چند سال اخیر به شدت افزایش یافته است. یکی از محبوب ترین رشته های داروسازی در کرواسی برنامه بیوشیمی داروسازی می باشد. این رشته تحصیلی شما را در خط مقدم روندهای اخیر در تحقیقات دارویی قرار می دهد.

در این دشته داروسازی می توانید منتظر طیف وسیعی از فرصت های شغلی در یک صنعت بزرگ و رو به رشد باشید. به طور کلی بیش از یک سوم کل تحقیقات صنعتی در کرواسی توسط شرکت های داروسازی صورت می پذیرد. علاوه بر این دانشجویان در این دوره از تحصیل داروسازی در کرواسی تعداد وسیعی از داروها را از مولکول های بزرگ بیودارویی تولید می کنند.

از دیگر رشته های پر تقاضا جهت تحصیل داروسازی در کرواسی می توان به موارد داخل جدول زیر اشاره کرد:

رشته های مختلف داروسازی در کرواسیتوضیحات
داروسازی IASکلاس ها در این رشته تحصیلی، در قالب سخنرانی، تمرین عملی، سمینار، سفرهای میدانی و کار پژوهشی دانجویان در راستای تولید دارو برگزار می شود. همچنین کلاس ها در تمامی دروس در یک ترم طبق برنامه آموزشی برگزار می شود.
فارماکولوژیاین رشته داروسازی که از نظر آکادمیک چالش برانگیز و از نظر حرفه ای مرتبط است درک جامعی از علم فارماکولوژی را در اختیار شما قرار می دهد. همچنین به شما این امکان را می دهد تا مهارت های پایه را همراه با درک تکنیک های مورد استفاده در فارماکولوژی توسعه دهید.
سم شناسیرشته سم شناسی در کرواسی قانونی شامل مطالعه جداسازی و تجزیه و تحلیل داروها و سموم از طیف گسترده ای از عوامل از جمله بافت های انسانی را بررسی می کند.

در تصویر زیر می توانید طول دوره تحصیلی در رشته های مختلف داروسازی در کرواسی را مشاهده فرمایید:

طول دوره تحصیلی در رشته های مختلف داروسازی در کرواسی

تحصیل داروسازی در کرواسی در معتبر ترین دانشگاه ها

دولت کرواسی برای دانشجویانی که قصد تحصیل داروسازی در این کشور را دارند، دانشگاه های را با رتبه جهانی به آنها ارائه می دهد. از مهمترین این دانشگاه ها می توانی به دانشکده داروسازی اسپلیت اشاره کرد. این دانشگاه در سال 1973 تاسیس شد که در حال حاضر دارای 13 دانشگاه می باشد، که بیش از 130 برنامه را به دانشجویان بین المللی ارائه می دهد.

یکی از مشهورترین دوره های داروسازی 6 ساله است که با وجود اینکه یکی از بهترین ها در کرواسی محسوب می شود نیازی به آزمون ورودی ندارد. دوره داروسازی در این دانشگاه به زبان انگلیسی ارائه می شود، که برای دانشجویان داخلی و بین المللی در دسترس است. هر ساله صدها دانشجوی خارجی آماده برای برداشتن اولین گام حرفه داروسازی خود در یکی از معتبر ترین دانشگاه های داروسازی اروپا به اینجا می آیند.

برای آشنایی بیشتر با سایر دانشگاه های داروسازی در دومینیکا جهت تحصیل در کرواسی، به جدول زیر مراجعه فرمایید:

برترین دانشگاه های داروسازی در کرواسیهزینه شهریه به (کونا کرواسی)خصوصیات دانشگاه
دانشگاه زاگرب3800HRKدانشگاه زاگرب یکی از قدیمی ترین دانشگاه های کرواسی است و در حال حاضر یکی از معتبر ترین دانشگاه این کشور است. امروزه شامل 20 دانشگاه است و ده ها برنامه از جمله پزشکی، دندانپزشکی، داروسازی و مطالعات دامپزشکی را ارائه می دهد.
دانشگاه ریجکا3500HRKدانشگاه ریجکا در سال 1972 در غرب کرواسی در ساحل خلیج کوارنر و دریای آدریاتیک واقع شده است. دانشگاه داروسازی در دانشگاه ریجکا فقط یک برنامه داروسازی را ارائه می دهد که به طور کامل به زبان انگلیسی تدریس می شود.

در نمودار زیر می توانید رتبه جهانی دانشگاه های داروسازی در کرواسی را مشاهده فرمایید:

رتبه جهانی دانشگاه های داروسازی در کرواسی

محل اقامت دانشجویان حین تحصیل داروسازی در کرواسی

دانشجویان بین المللی که قصد تحصیل داروسازی در کرواسی را دارند باید قبل از اعزام به این کشور با شرایط اقامتگاه دانشجویان به خوبی آشنا شوند. اما لازم به ذکر است که اغلب دانشگاه های داروسازی کرواسی به داشجویان خارجی خود خوابگاه ارائه می دهد. اغلب خوابگاه های داروسازی در کرواسی نزدیک دانشگاه های داروسازی واقع شده است. پس بنابراین دانشجویان جهت رفت و آمد دچار مشکل نمی شوند. علاوه بر این تمامی اتاق ها 2 نفره و مجهز به سرویس بهداشتی اختصاصی هستند. علاوه بر این در تمامی خوابگاه های دانشجویی اتاق خشکشویی و وای فای ارائه می شود. از سوی دیگر مهمانی ها در خوابگاه در صورتی مجاز است که زودتر به پذیرش مراجعه فرمایید. در نهایت اینکه دانشجویانی که ترجیح می دهند به تنهایی زندگی کنند باید ماهیانه حدود 1200HRK (کونا کرواسی) بپردازند.

محل اقامت دانشجویان حین تحصیل داروسازی در کرواسی

شرایط پذیرش دانشگاه ها جهت تحصیل داروسازی در کرواسی

همانطور می دانید شرایط پذیرش دانشگاه ها جهت تحصیل داروسازی در کرواسی بسته به دانشگاه مورد نظر و رشته تحصیل متفاوت است. اما برخی از شرایط پذیرش در تمامی دانشگاه های داروسازی در کرواسی به صورت یکسان می باشد. به طور مثال با توجه به سیستم های مختلف رتبه بندی که در کشورهای سراسر جهان وجود دارد. دانشگاه های داروسازی در کرواسی نیاز به ارزیابی نمرات دبیرستان به عنوان معیار پذیرش دارند.

به طوری که متقاضیان باید در آزمون کتبی در زیست شناسی، شیمی و فیزیک قبول شوند. این آزمون کتبی شامل 120 سوال در هر موضوع می باشد. همچنین برای قبولی در آزمون به حداقل 15 پاسخ در هر بخش و نمره قبولی بیش از 35 پاسه صحیح نیاز دارید.

دلایل تحصیل داروسازی در کرواسی

سالانه صدها دانشجوی بین المللی از کشورهای مختلف جهان، با دلایل مختلفی تحصیل داروسازی در کرواسی را برای آینده تحصیلی و شغلی خود انتخاب می کنند. به طور داروسازان دارای ندرک تخصصی در کرواسی دارای فرصت های شغلی عالی، بسته های حقوقی بالا و رهبری موقعیت های محترم در یکی از مدارس داروسازی پیشرو در کرواسی است. علاوه بر این مطالعات نشان می دهد که صنعنت داروسازی در کرواسی ممکن است تا سال 2025 بین 10 تا 30 میلیارد دلار رشد کند.

از مهمترین دلایل تحصیل داروسازی در کرواسی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

دلایل تحصیل داروسازی در کرواسیتوضیحات
کسب موقعیت محترم پس از فارغ التحصیلیداروسازان در کرواسی می توانند پس از فارغ التحصیلی از داروسازی مسیرهای شغلی محکمی ایجاد کنند.
دانشگاه های کرواسیاغلب دانشگاه های داروسازی در کرواسی دارای رتبه بالای جهانی در میان بهترین دانشگاه های داروسازی جهان هستند. علاوه بر این اغلب دانشکده های داروسازی در کرواسی دارای خوابگاه های مجهز برای دانشجویان بین المللی می باشند.
هزینه تحصیلهزینه تحصیل داروسازی در کرواسی بسیار پایین است. یکی از دلایل اصلی هجوم اتباع خارجی برای تحصیل داروسازی در کرواسی هزینه تحصیل مقرون به صرفه در این کشور است.
شرکت در آزمایشگاه هابر خلاف اغلب دانشگاه های داروسازی در کشورهای اروپایی، دانشکده های داروسازی در کرواسی دوره های کارآموزی فشرده ای را در آزمایشگاه های داروسازی برای دانشجویان ارائه می کنند. تا دانشجویان از نزدیک با فرمول برخی از داروهای ضروری سریع تر آشنا شوند.

تحصیل و کار داروسازی در کرواسی

تحصیل و کار داروسازی در کرواسی را می توان در دانشکده داروسازی و بیوشیمی در دانشگاه زاگرب شروع کرد. موضوعات بالینی جدید در دوره لیسانس طی اصلاحات در مطالعه داروسازی بر اساس فرآیند بولونیا معرفی شده بودند. تخصص های تحصیلات تکمیلی موجود در کرواسی به شرح زیر است:

  • تجزیه و تحلیل و کنترل محصولات دارویی
  • فناوری دارویی
  • داروسازی بالینی – داروسازی بیمارستان
  • داروسازی بالینی – داروسازی جامعه

داروسازانی که در داروخانه های محلی و بیمارستانی کار می کنند، مسئول تهیه دارو، توزیع دارو، تولید و کنترل کیفیت فرمول های پزشکی و رسمی هستند. داروسازان بیمارستانی جزء تیم بیمارستان نیستند و در بخش ها کار نمی کنند. یک سیستم توزیع واحد درمان با دوز دارو در کرواسی در بخش جراحی قلب در بیمارستان بالینی دوبراوا زاگرب ایجاد شده و این عمل بالینی سیستماتیک کاهش قابل توجهی در مصرف دارو نشان داده است. در داروخانه های محلی علاوه بر خدمات اولیه، داروسازان خدمات پیشرفته ای مانند دفع داروهای زائد، خدمات شبانه، اندازه گیری فشار خون و اندازه گیری وزن را انجام می دهند.

تحصیل داروسازی در کرواسی در مقطع کارشناسی

یکی از پرتقاضاترین دوره های تحصیلی برای تحصیل داروسازی در کرواسی، مقطع کارشناسی داروسازی می باشد. اغلب دانشجویان بین المللی از کشورهای مختلف جهان، برای تحصیل در مقطع کارشناسی داروسازی وارد این کشور می شوند. شرایط پذیرش نیز در مقطع کارشناسی داروسازی به نسبت مقاطع تحصیلی دیگر بسیار ساده تر است. دانشجویان جهت پذیرش باید ریز نمرات دوره تحصیلات تکمیلی خود را به همراه نمرات قبولی در دروس شیمی، زیست شناسی و ریاضی را ارائه دهند. در مقطع کارشناسی داروسازی دانشجویان با نقش های درمانی داروها، فارماکودینامیک، عوارض جانبی، استانداردهای تولید و تداخلات بین داروها اطلاعات کسب می کنند. از سوید دیگر دانشجویان در این مقطع تحصیلی باید بتوانند این دانش را به طور قابل دسترس برای بیماران تفسیر کنند. از سوی دیگر مقطع کارشناسی داروسازی در کرواسی، دانش نظری و آموزش عملی در زمینه علوم دارویی به داوطلبان ارائه می دهد. در نهایت اینکه دانشجویان کارشناسی در کرواسی دوره های شیمی آلی، فیزیولوژی، فارماکولوژی و بیوشیمی را دارند.

در تصویر زیر می توانید ساختار کلی مقطع کارشناسی داروسازی در کرواسی را به صورت کامل مشاهده فرمایید:

 

هدف موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت از ارائه این مقاله بالا بردن سطح آگاهی شما عزیزان در خصوص شرایط تحصیل داروسازی در کرواسی بوده است.

سوالات متداول در باب تحصیل داروسازی در کرواسی

در این بخش مفتخر به پاسخگویی سوالات شما می باشیم:

  • دلایل تحصیل داروسازی در کرواسی چیست؟ کسب موقعیت محترم پس از فارغ التحصیلی، دانشگاه های کرواسی، هزینه تحصیل و شرکت در آزمایشگاه ها
  • ؟بررسی تحصیل داروسازی در کرواسی دوره های 5 ساله کارشناسی ارشد داروسازی و بیوشیمی پزشکی 10 ترم، 300 امتیاز ECTS  به ترتیب در سه حوزه تمرکز آکادمیک: علوم پایه، زیست پزشکی و داروسازی و علوم پایه، بیوپزشکی و بیوشیمی پزشکی تقسیم می شوند. اهداف و اهداف برنامه کارشناسی ارشد داروسازی آموزش دانشجویان برای مشارکت شایسته در طراحی، توسعه و تحویل داروها برای درمان ایمن و کارآمد است. این برنامه بر حل مسئله، تفکر انتقادی و آخرین یافته های علمی مرتبط با داروها و درمان های پزشکی مدرن تأکید دارد. دانش آموزان یاد می گیرند که به عنوان متخصصان مراقبت های بهداشتی بیمار محور که به عنوان تیم با سایر ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی کار می کنند، تمرین کنند.
4.9/5 - (45 امتیاز)

2 دیدگاه برای “تحصیل داروسازی در کرواسی⭐دانشگاه های عالی رتبه 2023

  1. قراری گفت:

    سلام ممنونم ازتون که انقدر مقاله خوبی نوشته بودید خیلی کامل و بد برای من. درباره رشته داروسازی در کرواسی توضیحات کاملی دادید خصوصا دانشگاه ها و هزینه ها و شهریه چون به نظرم مهم ترین معیارهان واسه تحصیل و مهاجرت باید اطلاعات بیشتری داشت.

    1. صادقی گفت:

      در خصوص مشاوره می توانید با شماره 02191003232 تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *