مهاجرت تحصیلی آرژانتین

تحصیل دندانپزشکی در آرژانتین

تحصیل دندانپزشکی در آرژانتین

تحصیل دندانپزشکی در آرژانتین به دلیل هزینه های کم و کیفیت بالا بسیار محبوب است. دانشگاه های معتبر در تمامی رشته های پزشکی برنامه ارائه می دهند. این موضوع باعث جذب دانشجویان بین المللی شده است. در این نوشتار، کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت قصد دارند هموطنان عزیز را از شرایط، پذیرش تحصیلی، چشم انداز شغلی و سایر موضوعات مرتبط با تحصیل رشته دندانپزشکی در دانشگاه های کشور آرژانتین مطلع سازند.

شرایط تحصیل دندانپزشکی در آرژانتین 2023

با تحصیل دندانپزشکی در آرژانتین متقاضیان با استفاده از دانش خود، سلامت دهان بیمار را برای شناسایی باکتری ها و حفره ها از جمله سؤالات دیگر تحلیل می کند. با تحصیل دندانپزشکی در آرژانتین، یک دندانپزشک جدید گزینه های مختلفی برای انتخاب دارد. وی می تواند تحصیلات خود را ادامه دهند و برای تحصیلات تکمیلی در دندانپزشکی عمومی اقدام کند یا در یکی از 9 تخصص دندانپزشکی (جراحی فک و صورت، رادیولوژی دهان و فک، صورت، آسیب شناسی دهان و فک و صورت، ارتودنسی و ارتوپدی دندان و صورت، ریشه دندان، پریودنتیکس، پروتزهای دندانی، دندانپزشکی کودکان و بهداشت عمومی دندان ها) مشغول به تحصیل شود.

پذیرش تحصیلی در دانشکده های پزشکی آرژانتین

رقابت برای پذیرش در دانشکده های دندانپزشکی آرژانتین سال به سال بیشتر می شود. ورود به دانشکده های دندانپزشکی در این کشور دشوار و بسیار رقابتی است، زیرا هر ساله دانشجویان بیشتری درخواست می دهند. هر ساله دانشجویان بیشتری مایل به ورود به دانشکده های دندانپزشکی آرژانتین هستند، زیرا این امر به آنها آزادی و انعطاف پذیری بیشتری می دهد تا آنچه را که برای حرفه دندانپزشکی خود می خواهند انجام دهند.

تحصیل دندانپزشکی در آرژانتین نیاز به شرکت در دوره CBC قبل از شروع برنامه تحصیلی دارد. علاوه بر این، دانشجویان باید مدرک معتبر دیپلم ارائه دهند تا ثابت کنند دوره دبیرستان را با موفقیت به پایان رسانده اند. به یاد داشته باشید که تحصیل در بهترین دانشگاه های آرژانتین در هر رشته ای نیاز به داشتن تسلط بر زبان اسپانیایی دارد. دانشجویان انگلیسی زبان و به طور کلی تمام دانشجویان بین المللی حتما باید قبل از ورود به دانشگاه های آرژانتین زبان اسپانیایی را یاد بگیرند.

مزایا و معایب تحصیل دندانپزشکی در آرژانتین

در این بخش قصد داریم به برخی از برجسته ترین مزایا و معایب تحصیل دندانپزشکی در آرژانتین اشاره کنیم.

مزایای تحصیل دندانپزشکی در دانشگاه های کشور آرژانتین عبارتند از:

  • هزینه های تحصیل مناسب
  • سطح آموزش بین المللی در دانشگاه های آرژانتین
  • امکان کار در بخش های دولتی یا خصوصی آرژانتین و سایر کشورهای دنیا
  • امکان ایجاد مطب جداگانه خود و خدمت به بیماران به طور مستقل
  • مزایای اقتصادی خوب
  • کمک به بیماران در موارد اضطراری
  • دندانپزشکی شغلی است که به افراد امکان می دهد دائما مهارت و دانش را بکار بگیرند.

همچنین برخی از معایب تحصیل دندانپزشکی در کشور آرژانتین عبارتند از:

  • رقابت شغلی گسترده
  • رشته دندانپزشکی به خواندن زیادی احتیاج دارد.
  • رشته دندانپزشکی قبل از دریافت مدرک به تمرین مداوم نیاز دارد.
  • منابع مادی رشته دندانپزشکی برای مراقبت از بیماران گران است.
  • در صورت نیاز، دندانپزشکان باید در بازه زمانی گسترده ای کار کنند.

بهترین دانشگاه ها برای تحصیل دندانپزشکی در آرژانتین

بهترین دانشگاه ها برای تحصیل دندانپزشکی در آرژانتین

حرفه دندانپزشکی حرفه ای از مراقبت های بهداشتی است و دندانپزشک مسئول بهداشت دهان و دندان بیماران خود است. به طور کلی، می توان گفت که دندانپزشکی به مراقبت، پیشگیری، تشخیص و درمان دهان و دندان می پردازد. به هر حال، باید تنوع گسترده ای از اختلالات را از حفره های ساده گرفته تا مشکلات فک در این ناحیه از بدن در نظر گرفت. بنابراین، در دندانپزشکی فوق تخصص های زیادی وجود دارد. آیا تاکنون فکر کرده اید که به عنوان یک دندانپزشک حرفه ای کار کنید؟ برای کار در این زمینه، شما باید مدرک معتبر دندانپزشکی کسب کنید. تحصیل دندانپزشکی در آرژانتین گزینه ای عالی برای تبدیل شدن به 1 دندانپزشک حرفه ای با کمترین هزینه ها می باشد. دانشگاه های دندانپزشکی آرژانتین برنامه های تحصیل دندانپزشکی را با بالاترین سطح و کمترین هزینه ارائه می دهند.

برخی از این دانشگاه ها عبارتند از:

نام دانشگاهبرنامه تحصیلی
University of Buenos AiresDental Surgeon
National University of CuyoDental Assistant
University of SalvadorDental Surgeon
National University of CordobaDental Surgeon
Catholic University of CordobaDental Surgeon
University of MendozaDental Surgeon
National University of La PlataDental Surgeon

دانشجویانی که به فکر تحصیل دندانپزشکی در کشور آرژانتین هستند، حتما باید از هزینه های تحصیل در دانشگاه های دولتی و خصوصی آرژانتین اطلاعات کافی داشته باشند. به همین دلیل، توصیه می شود قبل از مهاجرت تحصیلی به این کشور، با دانشگاه مورد نظر خود در آرژانتین تماس بگیرید و از هزینه های تحصیل دندانپزشکی مطلع شوید.

تخصص های مختلف دندانپزشکی در آرژانتین

برای تحصیل رشته دندانپزشکی در آرژانتین به صورت تخصصی متقاضیان از طیف گسترده ای از گزینه ها می توانند بهره مند شوند.

برخی از تخصص های دندانپزشکی عبارتند از:

تخصص هاتوضیحات
پریودنتولوژیمتمرکز بر مطالعه، تشخیص، مراقبت و درمان کلیه بیماری های پریودنتال
دندانپزشکی کودکانهدف آن درمان مشکلات دندانپزشکی کودکان است
بهداشت عمومی دندانپزشکیمتمرکز بر زمینه بهداشت پیشگیری، اجتماعی و اجتماعی
دندانپزشکی زیباییمتمرکز بر عمل زیبایی بر روی دندان ها
کاریولوژیمتمرکز بر درمان حفره ها

شرایط کار پس از تحصیل دندانپزشکی در آرژانتین

شغل دندانپزشکی بر ارائه خدمات مراقبت از دهان و بهبود بیماران متمرکز است. وضعیت کار در آرژانتین به این صورت است که دانشجویان باید به دقت رشته تحصیل خود را انتخاب کنند. در این کشور، فرصت های شغلی مختلفی برای فارغ التحصیلان دانشگاه های معتبر وجود دارد و افرادی که بر زبان اسپانیایی تسلط کافی دارند می توانند به راحتی شغل مناسبی در آرژانتین پیدا کنند. دندانپزشکی مدرن علمی پیشرفته است که روش های درمان و پیشگیری از بیماری های دندان و دهان را بهبود می بخشد. یک برنامه تحصیل دندانپزشکی برنامه ای است است که به طور کلی صدمات و بیماری های دندان ها، فک ها و ناحیه فک و صورت را درمان می کند. عملکرد دندانپزشک می تواند به طور قابل توجهی متفاوت باشد. تخصص ها شامل کار بر روی دندان، مشاهده و جلوگیری از پوسیدگی دندان است.

وظایف اصلی دندانپزشکان عبارتند از:

  • معالجه بیماران
  • انجام معاینات پیشگیرانه و بهداشت دندان و دهان
  • ثبت سوابق پزشکی

برای دندانپزشکان با تخصص های خاص، وظایف مشخصی وجود دارد. به عنوان مثال، یک دندانپزشک ارتوپدی با تکنیک های اپتیک، میکروتهاجمی و پروتز کار می کند. متوسط حقوق دندانپزشکان در آرژانتین 111.000 ARS (پزوی آرژانتین) است. این حقوق با افزایش تجربه و دانش در زمینه های مختلف تخصصی نیز افزایش می یابد، زیرا وظایفی که باید انجام شود بیشتر خواهد بود و بنابراین، حقوق دریافتی توسط دندانپزشکان در آرژانتین نیز رشد می کند.

در نمودار زیر به رشد درآمد دندانپزشکان در آرژانتین بر اساس تجربه کاری اشاره شده است:

درآمد دندانپزشکان در آرژانتین

محل کار دندانپزشکان در آرژانتین

محل کار دندانپزشکان در آرژانتین معمولاً مطب دندانپزشکی یا بیمارستان دندانپزشکی است. دندانپزشکان هر روز با بیماران و با افراد جدید در تعامل هستند. از آنجا که تمام شهرها و مناطق آرژانتین به مطب دندانپزشکی احتیاج دارند، فارغ التحصیلان دانشگاه های دندانپزشکی کشور آرژانتین می توانند به راحتی در این کشور کار کنند. به یاد داشته باشید که دندانپزشکان برای کار پس از تحصیل رشته دندانپزشکی در آرژانتین حتما باید از شرایط اقامت پس از تحصیل در آرژانتین مطلع باشند. هموطنان عزیز می توانید با تماس با کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت از بهترین فرصت های تحصیل در کشورهای خارجی مطلع شوید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *