مهاجرت تحصیلی آفریقای جنوبی

تحصیل در آفریقای جنوبی به زبان انگلیسی

تحصیل در آفریقای جنوبی به زبان انگلیسی

بسیاری از افراد به دنبال تحصیل به زبان انگلیسی در سایر کشورها می باشند. تحصیل در آفریقای جنوبی به زبان انگلیسی از این قاعده مستثنی نمی باشد. این نگارش متعلق به موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت است. دوره های زبان انگلیسی در بسیاری از کشورها از جمله آفریقای جنوبی دوره های محدودی می باشند. سوالات متعددی که در این باب ذهن متقاضیان را به خود مشغول می سازد عبارت است از:

  • آیا تحصیل به زبان انگلیسی در این کشور میسر است؟
  • دوره های زبان انگلیسی در این کشور چگونه است؟
  • بهترین دوره های زبان انگلیسی در این کشور در کدام دانشگاه ها می باشد؟

تحصیل در آفریقای جنوبی به زبان انگلیسی در سال 2021

برای تحصیل در دانشگاه های این کشور می باید سن متقاضی 18 سال  کامل یا بیشتر باشد. به این ترتیب متقاضی امکان تحصیل در دانشگاه ها، مراکز خصوصی، موسسات حرفه ای و دانشگاه های هنر و کشاورزی را پیدا می کنند. امکان تحصیل به زبان انگلیسی در تمامی مقاطع تحصیلی مانند دیپلم، کارشناسی، کارشناسی ارشد، دوره های آماده سازی و دوره های تخصصی می باشد. تعدادی از دوره های تحصیلی در این کشور که به زبان انگلیسی ارائه می شوند را در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

تعدادی از دوره های تحصیلی زبان انگلیسی در این کشور در جدول زیر شرح داده شده است:

دوره تحصیلیطول دورهزبان دوره
دوره پایه زبان انگلیسی4 هفتهزبان انگلیسی
دوره آکادمیک زبان انگلیسی4 هفتهزبان انگلیسی
دوره زبان انگلیسی مختص هوانوردی16 هفتهزبان انگلیسی

مزایا تحصیل در آفریقای جنوبی به زبان انگلیسی

دوره های تحصیل زبان انگلیسی در این کشور بر دو جنبه اصلی اشاره دارد. اولین مزیت اصلی دوره های زبان این کشور امکان تحصیل به زبان های مختلف مانند انگلیسی، آلمانی، فرانسوی، اسپانیایی و غیره امکان پذیر می باشد. مزیت دوم این موضوع بررسی ساختار و نقش زبان در دوره های تحصیلی خواهد بود. متقاضیان می توانند در مقاطع مختلف مانند کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا، دوره تحصیلی را به زبان انگلیسی انتخاب کنند. در نهایت متقاضیان و فارغ التحصیلان از این دوره های تحصیلی می توانند آینده شغلی تضمین شده ای به عنوان معلم در تمامی مقاطع آموزشی، روزنامه نگار و ویراستار داشته باشند.

در این بخش تعدادی از دوره های کارشناسی به زبان انگلیسی در دانشگاه های این کشور شرح داده شده است:

دوره های کارشناسی به زبان انگلیسی آفریقای جنوبی

بررسی تحصیل به زبان انگلیسی در آفریقای جنوبی

این کشور از 11 زبان رسمی برای ارتباطات برخوردار می باشد. در میان زبان های ارتباطی این کشور زبان انگلیسی جایگاه برتری دارد و از این طریق، متقاضیان با تحصیل در دانشگاه های انگلیسی زبان این کشور توانسته اند به فارغ التحصیلی و شغل مناسب خود برسند. در این کشور 5 موسسه معتبر  در جهت آموزش این زبان در نظر گرفته شده است. این 5 موسسه در شهرهای بزرگ این کشور مانند کیپ تون، ژوهانسبورگ و دوربان قرار گرفته است. در شهر کیپ تون 2 مرکز زبان به نام های English One و UCT language Centre دارد. این دوره های زبان در دانشگاه cape town برگزار می شوند. دوره تحصیلی English One به صورت کوتاه و تنها با 8 دانشجو در هر کلاس برگزار می شود. این دوره ترجیحا به صورت خصوصی بوده و تعامل آموزشی بین دانشجو و اساتید بیشتر می باشد.

 

دوره تحصیلی که در شهر دوربان به زبان انگلیسی برگزار می شود، به دوره Durban language Centre شناخته شده می باشد. این دوره تحصیلی که به اختصار DLC نامیده می شود، در این دوره تمرکز ویژه ای بر ارتباطات و تعامل تحصیل این زبان دارد. متقاضی از هر سطح از دانش زبان انگلیسی می تواند در این دوره ها شرکت کند. دوره های تحصیلی از پایه به صورت ابتدایی تا دوره های پیشرفته و تخصصی می باشند. اساتید آموزشی این دوره تحصیلی فوق العاده سطح علمی بالایی دارند. از مزیت های تحصیل زبان انگلیسی در این شهر منطقه بسیار مناسب می باشد و متقاضی تنها با گرفتن خوابگاه در این شهر از هزینه رفت و آمد کمتری برخوردار می باشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید مقاله تحصیل در دوره های زبان آفریقای جنوبی را از طریق لینک مربوطه در سایت مرجع ما مطالعه فرمائید.

بررسی تحصیل به زبان انگلیسی در آفریقای جنوبی

شهریه دوره زبان انگلیسی در آفریقای جنوبی

دوره های زبان انگلیسی در این کشور دارای شهریه های متفاوتی می باشد. شهریه این دوره ها به طول دوره و محتوایی که آموزش داده می شود بستگی دارد.  در این کشور حدود 11 زبان رسمی وجود دارد که، زبان انگلیسی یکی از زبان های عامیانه این کشور می باشد. زبان انگلیسی به عنوان زبان رسمی اکثر ملیت ها شناخته شده است.

در این بخش شهریه دوره های زبان انگلیسی در دانشگاه های این کشور بر حسب طول دوره در جدول زیر شرح داده شده است:

نام دوره زبانشهریه دوره به ازای هر هفته ZAR (رند آفریقا)
دوره زبان عومی به مدت 20 ساعت1850
دوره زبان انگلیسی فشرده به مدت 24 ساعت2800
دوره زبان انگلیسی پیشرفته به مدت 28 ساعت3400

بخشی دیگر هزینه تحصیل زبان انگلیسی در این کشور به هزینه ویزا، خوابگاه و خورد و خوراک بستگی دارد. متقاضی می باید این هزینه های اصلی را ضمن تحصیل در دوره های مختلف در این کشور در نظر بگیرد. جهت کسب اطلاعات بیشتر می تونید مقاله هزینه تحصیل و زندگی در آفریقای جنوبی را از طریق لینک مربوطه در سایت مرجع ما مطالعه فرمایید.

در این بخش هزینه های ویزا، خوابگاه و خورد و خوراک در جدول زیر شرح داده شده است:

پارامترشرح
هزینه خوابگاهبه ازای هر هفته 2925ZAR (رند آفریقا)
هزینه ویزا150$ (دلار آمریکا)
هزینه بلیط 1 طرفه هواپیما400$ (دلار آمریکا)

در این مقاله تحصیل در آفریقای جنوبی به زبان انگلیسی توسط کارشناسان مجرب ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت از جنبه های مختلف مورد بررسی و تحلیل قرار گرفت. امروزه دوره های تحصیل به زبان انگلیسی در بسیاری از دانشگاه ها و کشورهای دنیا به صورت محدود برگزار می شود. جهت کسب اطلاعات بیشتر پیشنهاد ما به شما مطالعه مقاله تحصیل در آفریقای جنوبی از طریق لینک مربوطه در سایت مرجع ما می باشد. چنانچه نیاز به مشاوره و بررسی دقیق تر در زمینه تحصیل به زبان انگلیسی در این کشور می باشید، می توانید با مشاورین و وکلای مجرب ما در موسسه تماس حاصل فرمایید و از مشاوره تلفنی و حضوری بهره مند شوید.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *