متفرقه

بهترین کشور برای مهاجرت پرستاران

بهترین کشور برای مهاجرت پرستاران

در این مقاله که توسط تیم ترجمه موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت نگارش شده است به بررسی مبحث بهترین کشور برای مهاجرت پرستاران می پردازیم. در حرفه پرستاری، نه تنها رضایت شغلی زیادی در مراقبت از افرادی که به شدت به کمک پرستاران احتیاج دارند وجود دارد، بلکه یک انگیزه مالی سالم نیز وجود دارد. در حقیقت، پرستاران می توانند در بسیاری از کشورهای جهان حقوق بالایی دریافت کنند و به طور کلی میزان حقوق پرستاران در کشورها و زمینه های مختلف متفاوت است. بهترین مزایا این است که پرستاران همیشه مورد تقاضا هستند و تقریباً در هر کجا می توانند کار کنند.

درباره بهترین کشور برای مهاجرت پرستاران

مانند بسیاری از مشاغل در مراقبت های بهداشتی، پرستاری یکی از شایسته ترین و پردرآمدترین حرفه هایی است که متقاضیان می توانند در نظر بگیرند. اکثر پرستاران بعد از فارغ التحصیل شدن از دانشگاه به فکر کار در بهترین و پردرآمدترین کشور برای پرستاران هستند و برخی از هموطنان عزیز نیز به همین دلیل به فکر مهاجرت به بهترین کشور برای مهاجرت پرستاران می باشند. در جدول زیر به بهترین کشورهایی که متقاضیان می توانند برای کار در زمینه پرستاری اقدام به کسب ویزا و مهاجرت به آنها کنند اشاره شده است:

نام کشورمیزان حقوق پرستاران به $ (دلار) در سال
لوکزامبورگ60.000
ایسلند87.600
آمریکا74.250
استرالیا72.271
آلمان87.600 الی 170.400

کشورهای ذکر شده در لیست بهترین کشور برای مهاجرت پرستاران قرار می گیرند.

اما هموطنان عزیز بایستی برای مهاجرت به این کشورها موارد مختلفی را در نظر داشته باشند که عبارتند از:

  • هزینه های مهاجرت
  • روش های کسب ویزا
  • سهولت انجام امور دریافت ویزا
  • شرایط و مدارک مورد نیاز برای اثبات وضعیت
  • رعایت شرایط و قوانین مهاجرت به همراه اعضای خانواده

افرادی که قصد دارند برای کار در زمینه های مختلف به کشورهای خارجی مهاجرت کنند، بایستی سایر موارد را در نظر داشته باشند.

آلمان و بهترین کشور برای مهاجرت پرستاران

آلمان و بهترین کشور برای مهاجرت پرستاران

کشور آلمان به دلیل نرخ بیکاری پائین و برعهده گرفتن رهبری اقتصاد در اروپا هر ساله پذیرای نیروی کار خارجی در خصوص تامین نیروی کار کشور می باشد. پرستاری از سایر مشاغلی است که هر ساله در لیست مشاغل این کشور در بحران قرار دارد. علاوه بر پرستاران رشته های پزشکی، دندانپزشکی، داروسازی و مامایی هم این امکان را دارند که با اخذ ویزای موقت 6 ماه این نسبت به جستجوی کار در این کشور اقدام نمایند.

لوکزامبورگ در صدر لیست بهترین کشور برای مهاجرت پرستاران

کشور و جامعه کوچک لوکزامبورگ که در درجه اول به عنوان مقصد برای متخصصان مالی، متخصصان امور مالیاتی و حسابداران شناخته می شود و در بین بلژیک، آلمان و فرانسه واقع شده است، همچنین مکان مهمی برای متخصصان مراقبت های بهداشتی است. حتی پرستارانی که دارای کمترین تجربه هستند نیز می توانند در این کشور حداقل 60.000$ (دلار) درآمد داشته باشند و لازم به ذکر است که میانگین درآمد پرستاران در لوکزامبورگ می تواند به 105.749$ (دلار) در سال برسد که رقم بسیار بالایی در بین سایر کشورهایی می باشد که در لیست بهترین کشور برای مهاجرت پرستاران قرار گرفته اند. لوکزامبورگ ممکن است کوچک باشد و رقابت زیادی برای مشاغل در این کشور وجود داشته باشد، اما اگر افراد بتوانند وارد بازار کار این کشور کوچک شوند، می توانند از تمام مزایای زندگی در یک کشور مدرن بهره مند شوند که بالاترین حقوق در جهان را پرداخت می کند.

کار در ایسلند برای پرستاران

ایسلند که یکی دیگر از کوچکترین کشورهای اروپایی می باشد و کمتر از 400.000 نفر جمعیت دارد، یکی دیگر از بهترین مقاصد برای پرستارانی می باشد که قصد دارند برای کار به یک کشور خارجی مهاجرت کنند. ایسلند با داشتن یک سیستم بهداشتی باکیفیت و سطح بالای دولتی، مکان بسیار مناسبی برای اشتغال پرستاران به شمار می رود و پرستاران با دستمزد سالانه 87.635$ (دلار) می توانند از بهترین شرایط زندگی در یک کشور خارجی بهره مند شوند. میانگین سنی جمعیت کشور ایسلند 35 سال می باشد و با بالا رفتن سن مردم این کشور هر ساله فرصت های شغلی بیشتری برای پرستاران در ایسلند به وجود می آید. البته باید در نظر داشته باشید که جمعیت این کشور نیز همچنان در حال رشد است. در جدول زیر به رشد جمعیت ایسلند بنا بر آمار ایسلند اشاره شده است:

آمریکا در لیست بهترین کشور برای مهاجرت پرستاران

هیچ شکی نیست که پزشکان در ایالات متحده حقوق بسیار خوبی می گیرند. این کشور برخی از بهترین پزشکان در جهان را به خود جذب می کند و همچنین برخی از بهترین آموزشگاه های پزشکی را دارا می باشد. پرستاران نیز در این عمل حضور دارند و سیستم مراقبت های بهداشتی خصوصی در این کشور به بسیاری از بیمارستان ها و ارائه دهندگان خدمات درمانی اجازه می دهد تا به کارمندان خود حقوق بسیار بالایی پرداخت کنند. متوسط حقوق در ایالات متحده برای یک پرستار حدود 74.250$ (دلار) است، اگرچه در ایالات خاص پتانسیل کسب درآمد بیشتر وجود دارد. در برخی از ایالت های آمریکا، پرستاران می توانند تا 95.000$ (دلار) درآمد داشته باشند. برای مثال در ایالت های مینسوتا و نوادا درآمد پرستاران به 93.000$ (دلار) می رسد. پرستاران برای مهاجرت به آمریکا بایستی با انواع ویزاهای کاری آمریکا حتما آشنا باشند.

درآمد پرستاران در استرالیا

کشور استرالیا یکی از بهترین کشورهای دنیا برای پرستارانی می باشد که قصد دارند در یک کشور پیشرفته و با درآمد بالا مشغول به کار شوند. استرالیا با وجود وسعت جغرافیایی بسیار زیاد، از نظر جمعیت نسبتاً کم است. بنابراین، دولت این کشور از کارگران ماهر تقریباً همیشه از خارج از کشور استقبال می کند. پرستاری یکی از این حرفه های پرتقاضا است و افرادی که مایل به مهاجرت به استرالیا برای کار در زمینه پرستاری هستند می توانند سالانه حدود 72271$ (دلار) درآمد داشته باشند. با انتخاب بسیاری از شهرهای پر رونق، مدرن و بین المللی و برخی از برجسته ترین نقاط دیدنی طبیعی جهان، جای تعجب نیست که استرالیا چنین مقصدی محبوب برای پرستاران باشد.

هموطنان عزیز می توانید با کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس بگیرید و علاوه بر شرایط کار و شرایط مهاجرت به استرالیا، با شرایط کسب ویزای سایر کشورهای دنیا و مهاجرت به کشورهایی چون آلمان، آمریکا، انگلیس، نیوزلند، هلند، سوئد و غیره به طور کامل آشنا شوید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *