ویزای مسافرتی رومانی

برترین هتل های رومانی

برترین هتل های رومانی

اقامت در برترین هتل های رومانی مانند یک تعطیلات از نزدیک در پویانا براشوف برفی رومانی همه چیز را دارد تا ماه عسل شما را فراموش نشدنی کند. برای اطمینان از اینکه تجربه شما فوق ‌العاده خاص است، در اینجا بهترین هتل‌ رومانی را آورده ‌ایم که همگی در سفر فرهنگی و تفریحی قابل رزرو هستند. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت مشاورانی دارد که با سابقه و متخصص در امور مهاجرت هستند و می توانند به شما در مسیر مهاجرت به رومانی کمک کنند.

برترین هتل های لوکس رومانی

با لذت بردن از مناظر جادویی بخارست پرجنب ‌و جوش در اینترکانتیننتال، مطمئن شوید که ماه عسل شما به یاد ماندنی است. ترتیبی دهید که با لیموزین شخصی شما را از فرودگاه ببرند تا به سبک خود برسید. تراس روی پشت بام تصاویری پانوراما از کاخ پارلمان ارائه می دهد. دومین ساختمان اداری بزرگ جهان، نه کمتر. در رمانتیک ‌ترین سفر زندگی خود، استراحت کنید، و هیجان ‌های باشگاه سلامت را با هم تجربه کنید. ماساژ زوج ‌ها، یک سونای خصوصی داشته باشید و سپس یک بطری شراب خوب را در بار رفیع به اشتراک بگذارید.

نمای بیرونی هتل تلهفریک گراند در هنگام غروب روشن می‌شود و اطراف آن را چمن‌کاری آراسته و پله‌های چوبی روستایی منتهی به هتل فراگرفته است. اگر شما عاشق اسکی هستید، در هتل Teleferic Grand Hotel درست خارج از Brasov به ماه عسل بروید. در کوه‌های پوشیده از برف عکس بگیرید، دست در دست هم از شیب ‌ها به پایین سر بزنید و از یک شام عاشقانه دو نفره در بار اسکی آپرس لذت ببرید. در واقع این فقط یکی از چهار بار در محل برگزاری است. هنگامی که تاریکی فرا می رسد، وقت آن است که اتاق خواب را آزمایش کنید مبلمان چوبی جامد، دیوارهای چوبی و البته یک تخت خواب راحت. و اگر این کافی نیست، در مجموعه آبگرم باشکوهی که دارای سونای خشک، حمام، اتاق استراحت، جکوزی و استخر سرپوشیده است، نیرو ببخشید.

برترین هتل های زیبای رومانی

می توانید برای مسافرت خانوادگی و یا زوج ها این هتل را انتخالب کنید و در دامان لوکس در هتل سلطنتی گراند کانتیننتال در بخارست مرکزی زندگی کنید. قدمت آن به بیش از 200 سال قبل می ‌رسد و فضایی منحط دارد که مطمئناً کمی عاشقانه را القا می‌ کند. پس از ورود به یکی از 59 اتاق، با سفر به آبگرم Eden، جایی که سونا سوئدی، جکوزی و اتاق های درمان زوج ها وجود دارد، وارد تاب ماه عسل شوید. استخر سرپوشیده با موزاییک زودیاک که با صندلی‌ های آفتاب‌گیر سفید احاطه شده است که روی دیواری با تم زودیاک در هتل اینترنشنال، سینایا قرار دارد.

در دامنه‌ های کوه‌ های Bucegi در هتل بین ‌المللی در مرکز شهر Sinaia، اقامت خود را شروع کنید. این ملک چهار ستاره مناظر عالی و فضایی گرم با پوشش چوبی تیره و نورپردازی ملایم را ارائه می دهد. اتاق ‌های بزرگ فضای زیادی برای بازی ارائه می‌ دهند، اما ستاره واقعی اینجا اسپای لوکس است. با هزینه اضافی، می توانید به یک منطقه VIP منزوی با سه اتاق خصوصی درمانی که در آن ماساژ زوج ها ضروری است، دسترسی پیدا کنید. جکوزی، سونای نمکی و سونای خشک نیز به شما کمک می کند تا آرامش داشته باشید.

در جدول زیر شاهد نرخ قیمت اتاق ها در هتل گراند کانتینتال رومانی می باشید:

قیمت به دلارنوع اتاق
235$2 تخته
268$3 تخته
316$4 تخته

برترین هتل های زیبای رومانی

برترین هتل های رویایی رومانی

در بدو ورود به Aurelius Imparatul Romanilor در Poiana Brasov، با اتاق‌ هایی که چشم ‌اندازی از کوه‌ های کارپات و دریاچه میوریتا دارند، به ‌عنوان تازه ازدواج کرده انتخاب خواهید کرد. این مکان یکی از رمانتیک ترین املاک منطقه است و با اتاق خواب های مجلل، امکانات درجه یک و زمین های فوق العاده جذاب است. پل ‌های رمانتیک روی دریاچه قرار گرفته ‌اند و کوه ‌ها و جنگل‌ هایی درست در آستانه در هستند. رستوران میوریتا، با محیطی صمیمی و غذاهایی که ترکیبی از غذاهای سنتی رومانیایی و بین المللی است، جشن دیگری برای حواس است.

در اقامتگاه لوکس و اسپا Lebada به بهشت ​​جزیره ای فرار کنید. این هتل رویایی در قلب یک حفاظتگاه طبیعی در دلتای دانوب واقع شده است. اگر می‌ خواهید به سبک وارد شوید، ترانسفر با قایق و هلیکوپتر همراه با شامپاین در دسترس است تا در حین حرکت از آن بنوشید. با رزرو سوئیت Treehouse که دارای یک تراس خصوصی شگفت ‌انگیز با منظره 360 درجه است، شرایط را تقویت کنید. ذهن و بدن خود را در اسپا در محل شارژ کنید. اگر به دنبال تقویت نشاط، ایمنی و انرژی خود به عنوان یک خانواده و یا حتی برای کار و استراحت انتخاب کرده اید، برنامه های سم زدایی مختلفی وجود دارد.

در نمودار زیر شاهد تعداد گردشگران در رومانی می باشید:

هتل هایی با موقعیت عالی در رومانی

هتل اپوک برای بسیاری، یکی از بهترین اسرار در بخارست است. جدا از موقعیت مکانی مناسب نزدیک باغ های زیبای Cișmigiu، جاذبه گردشگری در رومانی الهام گرفته از نئورومانیایی است. این هتل با طاق ‌های باشکوه و ستون‌ های زیبا، تفسیری مدرن از سبکی ارائه می ‌دهد که بین سال‌ های 1900 تا 1950 رایج بود. علاوه بر این، هتل اپوک دارای سونا و استخر سرپوشیده نیز می ‌باشد. مکانی که در آن شما می توانید مانند یک شاهزاده یا شاهزاده خانم احساس کنید، بوتیک هتل چری یک مکان شیک در مرکز بخارست است. دکور شیک، ظریف و شیک، یادآور دهه 1960 است. Cherie Hotel Boutique همچنین تنها رستورانی در شهر دارد که غذاهای اصیل روسی سرو می کند. سرآشپزها غذاهای شگفت انگیزی را در محیطی رمانتیک آماده می کنند. اسپا دارای بانیا روسی (سونا)، جکوزی، استخر و اتاق ماساژ است.

در بخش زیر شاهد امکانات هتل بوتیک چری در رومانی می باشید:

هتل اسپلندید و اسپا در استراحتگاه Mamaia موقعیت عالی است. تنها 200 متر از ساحل، منظره ای از دریاچه سیوتگیول و اقیانوس دارد. یک اتاق دو نفره با جکوزی انتخاب کنید. یا، برای یک تجربه مجلل تر، یک آپارتمان سلامتی کامل با تراس، جکوزی در فضای باز و وان هیدروماساژ. این هتل همچنین دارای یک مرکز اسپا و سلامتی و همچنین یک رستوران معاصر و یک سالن استراحت است که کوکتل ها و شراب های عالی سرو می کند. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت برای اخذ ویزای توریستی رومانی و نحوه مهاجرت به رومانی همراه شماست.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *