مهاجرت کاری ایرلند

بازار کار مهندسی برق در ایرلند

بازار کار مهندسی برق در ایرلند

بازار کار مهندسی برق در ایرلند نیز با توجه به نیاز جامعه و اکثر رشته های دیگر به برق و الکترونیک از بازارهای مهم و قابل وجه است. ایرلند همانند سایر کشورها برای پیشبرد صنایع مختلف به مهندسین برق نیاز دارد و مهندسین برق دارای تخصص و مهارت می توانند در این کشور کار کنند و وارد بازار کار مهندسی برق در ایرلند شوند. ایرلند کشوری انگلیسی زبان است و بازار کار مهندسی برق در ایرلند نیز به زبان انگلیسی کار می کند. شرکت های مختلفی در ایرلند مشغول به کار هستند و مهندسین برقی به عنوان گروهی از مهندسی همواره مورد نیاز بسیاری از شرکت ها قرار می گیرند جهت آشنایی بیشتر درباره بازار کار مهندسی برق در ایرلند همراه با ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت باشید و این مطالعه را مطالعه کنید.

درباره بازار کار مهندسی برق در ایرلند

ایرلند تقریباً 20% از تولیدات الکترونیکی اروپا را تأمین می کند و پیش بینی می شود مشاغل جدید تا سال 2023 در این کشور 12500 مورد باشد. حقوق اولیه مهندسان برق در ایرلند مناسب است و از میانگین بالاتر است. مهندسی برق در ایرلند طیف گسترده ای از گزینه های شغلی را پوشش می دهد و زمینه فوق العاده ای برای پیشرفت برای متخصصان فراهم می کند. مهندسان برق در مناطق مختلفی از جمله هواپیما و اتومبیل با برق کار می کنند. سیستم های پخش و ارتباطات، روشنایی و سیم کشی در ساختمان ها، کنترل ماشین آلات تولید و انتقال نیرو و رادار و سیستم های ناوبری کار می کنند. مهندسان برق همچنین می توانند در مهندسی اتوماسیون و ارتباطات، میکروالکترونیک و انفورماتیک فنی کار کنند.

مهندسان برق وظیفه پیاده سازی و طراحی اجزای هر دستگاهی را دارند که از برق استفاده می کند و همچنین خود دستگاه ها هستند. مهندسان باید روی تولید دستگاه های برقی که می توانند شامل هر چیزی باشند که با برق کار می کند تمرکز کنند. با توجه به ماهیت شغل مهندس، آنها اغلب به صورت تیمی کار می کنند تا مسائل پیچیده ای را که با آنها سر و کار دارند حل کنند. آنها باید در ریاضیات و علوم تبحر داشته باشند، در حل مشکلات عالی، توانایی تفکر خلاقانه کار راحت بر روی کامپیوتر و صحبت راحت با یک گروه بزرگ را داشته باشند. تمام این مهارت ها را می توان پس از گذراندن دوره های مهندسی برق در ایرلند کسب کرد.

مهندسین برق در بازار کار مهندسی برق در ایرلند

مهندسی برق یکی از رشته های مهم و پیشرفته در بازار کار مهندسی در ایرلند است و این مهندسین می توانند در زمینه های مختلفی مربوط به رشته برق کار کنند. با تکمیل مهندسی برق در ایرلند به راحتی می توانید وارد بازار گار مهندسی برق در ایرلند شوید. شما با تخصص مربوط به این رشته فارغ التحصیل می شوید که مهارت های نادر آنها برای طیف گسترده ای از نقش های فنی و مدیریتی در بخش برق و بخش های شبکه هوشمند در مقیاس بین المللی جذاب خواهد بود. با داشتن مدرک تحصیل معتبر و سابقه کاری و در کل رزومه کاری و تحصیلی عالی می توانید به بازار کار مهندسی برق در ایرلند برای شرکت های ایرلندی و خارجی مشغول به کار شوید.

در لیست زیر می توانید از جمله شرکت های برق در ایرلند را مشاهده کنید:

  • Abbott
  • Alstom
  • EirGrid
  • Egis Projects Ireland
  • Siemens
  • IN2 Engineering
  • ESB

مهندسی برق در بازار کار مهندسی برق در ایرلند

وظایف مهندس برق در ایرلند

مهندسین برق به طور کلی با تمام سیستم های برقی و الکترونیکی سر و کار دارند. مهندسان برق مسئولیت طراحی و آزمایش دستگاهها و سیستمهای مختلف را بر عهده دارند. زمینه های زیادی برای تخصص در نقش مهندسی برق وجود دارد. مهندسین برق باتجربه گاهی اوقات به سمت مدیریت پروژه می روند و یا با به عهده گرفتن نقش مدیریتی پیشرفت می کنند. برخی شغل آکادمیک را انتخاب می کنند یا ممکن است به یک مشاور یا پیمانکار خود اشتغالی تبدیل شوند. بسته به کارفرمای خود، ممکن است در تمام قسمت های فرآیند طراحی و توسعه یا فقط در یک مرحله خاص درگیر شوید.

اگرچه کار در ایرلند با توجه به صنعت می تواند متفاوت باشد، شما به عنوان مهندس برق معمولا باید:

  • نیازهای مشتری را شناسایی کنید و سیستم ها و محصولات را طراحی کنید.
  • خواندن مشخصات طراحی و نقشه های فنی
  • راه حل های مناسب را تحقیق کنید و هزینه ها و بازه های زمانی را تخمین بزنید.
  • با استفاده از نرم افزار طراحی سه بعدی مدل ها و نمونه های اولیه محصولات را بسازید.
  • مطابق با استانداردهای ایرلند و اروپا (EN) و سایر استانداردها
  • با دیگران در تیم طراحی و یا مشتریان و پیمانکاران ارتباط برقرار کنید.
  • ثبت، تجزیه و تحلیل و تفسیر داده های آزمون
  • پیشنهاد اصلاحات و آزمایش مجدد محصولات
  • واجد شرایط بودن محصول یا سیستم نهایی
  • سرویس و نگهداری تجهیزات
  • تهیه مستندات محصول، نوشتن گزارش و ارائه
  • محصول در حال استفاده را برای بهبود طراحی آینده نظارت کنید.

تحصیل مهندسی برق در ایرلند

دانشجویانی که در ایرلند به سمت مهندسی برق روی می آورند، تجربه عملی و مهارت گسترده ای را که برای طراحی و کار سیستم های الکتریکی لازم است مانند مدارها، ژنراتورهای ایستگاه های برق، سیستم های پرواز و رایانه ها به دست می آورند. فارغ التحصیلان مهندسی برق در ایرلند در محیط های مختلفی از جمله تأسیسات تولیدی، سازمانهای دولتی و شرکتهای مهندسی کار می کنند. مدارک مهندسی برق شامل دوره های دقیق از جمله مکانیک، سیستم های قدرت، مدار، فیزیک و منطق قابل برنامه ریزی است. با پیشرفت تکنولوژی، بسیاری از کارفرمایان مختلف به متخصصانی متبحر در طراحی و نگهداری سیستم ها و تجهیزات الکتریکی نیاز دارند. مهندسان برق می توانند مهارت های حیاتی را در مناطق مختلف، از جمله محیط پزشکی و نظامی فراهم کنند.

پیش بینی می شود بسیاری از مشاغل مهندسی برق در سالهای آینده رشد کنند و بسیاری از این مشاغل حقوق بالایی را ارائه می دهند. صرف نظر از تنظیمات، مهندسان برق باید در ارتباطات فنی، طراحی، روش تحقیق و مدیریت پروژه مهارت داشته باشند. آنها این مهارت ها را در یک فضای دانشگاهی تقویت می کنند. مهندسان برق سازمان یافته و معمولا گرایش طبیعی به ریاضیات و علوم دارند. تحصیل مهندسی برق در ایرلند در دانشگاه های مختلف این کشور در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا امکان پذیر است. تحصیل کارشناسی 4 سال و کارشناسی ارشد 2 سال به طول می انجامد. برای تحصیل مهندسی برق در این کشور باید دارای مدرک معتبر و مدرک زبان آیلتس 6.5 باشید.

جهت تحصیل در ایرلند و مهندسی برق در این کشور می توانید در دانشگاه های زیر اقدام کنید:

ردهنام دانشگاهشهر
1دانشگاه کالج دوبلیندوبلین
2دانشگاه کالج کورککورک
3دانشگاه ملی گالوی ایرلنددوبلین
4دانشگاه لیمریکلیمریک
5دانشگاه مینوثمینوث

مشاغل مهندسی برق در ایرلند

مهندسان برق در ایرلند در بسیاری از بخشها کار می کنند. کارفرمایان از شرکتهای چند ملیتی و چند وجهی که صنایع مختلفی را پوشش می دهند تا شرکتهای تخصصی کوچک تا متوسط ​​را شامل می شوند. آنها عبارتند از:

  • شرکت های انرژی و انرژی های تجدیدپذیر
  • سازمانهای تولیدی و صنعتی در طیف وسیعی از محصولات
  • صنعت ساخت و ساز و خدمات ساختمانی
  • سازمان های حمل و نقل و جاده ای
  • شرکتهای مهندسی و مشاوره
  • شرکت های ارتباطی و مخابراتی
  • صنایع پتروشیمی
  • شرکت های تحقیقاتی

حقوق مهندسی برق در ایرلند

مهندسین برق در کشور ایرلند به صورت متوسط سالانه در حدود 38000€ (یورو) حقوق دریافت می کنند که حدود 3200€ (یورو) حقوق ماهانه آن می شود. این در حالی است که مهندسین برق در ایرلند سالانه حداقل 18100€ (یورو) و حداکثر به صورت متوسط 60800€ (یورو) حقوق دریافت می کنند. در نمودار زیر می توانید مقایسه درآمد میانگین مهندسی برق در ایرلند با سایر مشاغل را ببینید:

مقایسه درآمد متوسط مهندسی برق با دیگر مشاغل در ایرلند

تحصیل کارشناسی ارشد برق در ایرلند

کارشناسی ارشد مهندسی برق در ایرلند یک برنامه 2 ساله است که مهندسان حرفه ای را برای برتری در سطح فنی پیشرفته آموزش می دهد. کارشناسی ارشد مهندسی برق در ایرلند شما را به عنوان یک مدیر مهندسی حرفه ای، در سیستم قدرت پایدار و بخش های شبکه هوشمند در هر نقطه از جهان، قالب می کند. تأکید شدید در کارشناسی ارشد مهندسی برق در ایرلند بر پایه های ریاضی و تحلیلی این رشته، پایه بسیار خوبی برای ورود به برنامه های تحقیقاتی پیشرفته نیز فراهم می کند.

مهندسی برق در ایرلند تجهیزاتی را برای کمک به حمل و نقل و کنترل سیستم های خودکار در صنعت، از جمله ربات ها، سیستم های کنترل ناوبری و رادارها، تولید می کند. رشته مهندسی برق در ایرلند یکی از عناصر اساسی برای درک، توسعه و به کارگیری بسیاری از فناوری هایی است که در دنیای امروز بسیار فراگیر هستند. از مواد و دستگاه ها از طریق طراحی سخت افزار و نرم افزار مدار الکترونیکی گرفته تا زمینه های کاربردی مانند رسانه های دیجیتال، ارتباطات از راه دور و مهندسی زیستی، مهندسی برق در ایرلند رشته ای است که ریشه در مبانی برق دارد اما به طور مداوم مرزهای عملکرد و کاربرد را تحت بررسی قرار می دهد.

درآمد برخی از مشاغل رشته برق در ایرلند

برای درک بهتر مشاغل مهندسی برق و میزان حقوق آنها می توانید به جدول زیر نگاهی بیاندازید:

شغلدرآمد متوسط سالانه به یورو
مهندس کنترل34300€
مهندس کنترل نرم افزار31900€
مهندس ابزار دقیق و کنترل31500€
مدیریت مهندسی برق50500€
تکنسین مهندسی الکترومکانیک37700€
اسمبلر تجهیزات الکترومکانیکی18500€
تکنسین آزمایشگاه مهندسی24500€
مهندس برق38500€
اسمبلر ابزار نوری18500€
مهندس رباتیک39000€
مهندس مکانیک و برق38600€

توجه داشته باشید که به عنوان یک شهروند خارجی برای کار در ایرلند نیاز به اخذ ویزای کار ایرلند را قبل از سفر به این کشور دارید. بری اخذ راهنمایی های بیشتر و مشاوره مهاجرتی می توانید با ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس بگیرید.

Rate this post

2 دیدگاه برای “بازار کار مهندسی برق در ایرلند

  1. faramarz ataei گفت:

    کارشناس ابزاردقیق بازنشسته ولی حرفه ای در واحدهای نیروگاهی، نفت، گاز و پتروشیمی و تصفیه اب صنعتی صنایع مس و اب شیرین کن هستم. آیا هنوز امکان ارائه خدمات فوق و همچنین آموزش برای من موجود است؟

    1. صادقی گفت:

      سلام در خصوص مشاوره با شماره 02191003232 تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *