متفرقه

افتتاح حساب Paypal

افتتاح حساب Paypal

افتتاح حساب Paypal راهی عالی و امن برای بهره مندی از سرویس مالی آنلاین است. استفاده از Paypal در امور مختلف امکان پذیر می باشد. این کار با مزایای بی شماری همراه است. در این نوشتار، کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت به طور کامل و دقیق به بررسی شرایط، روند و مراحل راه اندازی حساب Paypal، هزینه های راه اندازی آن، شرایط پرداخت و برداشت پول با Paypal و همچنین سایر موضوعات مرتبط پرداخته اند. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت مفتخر به راهنمایی شما در این باب می باشد.

آشنایی با Paypal

به طور کلی، افتتاح حساب Paypal راهی آسان و سریع برای ارسال و درخواست پول به صورت آنلاین فراهم می باشد. با Paypal افراد می توانند پول (به خارج از کشور) را به خانواده، دوستان، فروشگاه های آنلاین و سایت های حراج مانند eBay منتقل کنند. تمام آنچه افراد برای ارسال پول به خانواده یا دوستان خود نیاز دارند آدرس ایمیل گیرنده است. این یک سرویس مالی آنلاین است که به افراد امکان می دهد با استفاده از حساب اینترنتی ایمن هزینه اقلام را پرداخت کنند. کاربران به سادگی حساب بانکی، کارت کردیت یا کارت debit خود را شارژ می کنند و هر زمان که با استفاده از PayPal پرداخت خود را انجام می دهند، می توانند انتخاب کنند که کدام یک از کارت ها یا حساب های خود را پرداخت کنند.

در نمودار زیر به تعداد کاربران Paypal اشاره شده است:

تعداد کاربران paypal به میلیونهمچنین افراد می توانند یکی را به عنوان روش پرداخت پیش فرض تنظیم کنند و از آن استفاده کنند مگر اینکه خلاف این را انتخاب کنند. علاوه بر پرداخت هزینه اقلام با استفاده از PayPal، کاربران می توانند از طریق این سرویس پول نیز دریافت کنند. افراد هر پولی که دریافت کنند در حساب PayPal آنها قرار دارد و می تواند هنگام پرداخت هزینه ای، با موجودی کارت های اختصاصی یا حساب بانکی آنها، از آن استفاده شود. متناوباً، افراد می توانند پول را به یکی از حساب های بانکی یا کارت های اختصاص داده شده خود منتقل کنند. هنگام دریافت پول به حساب PayPal افراد می توانند هزینه ای اعمال کنند. به عنوان مثال، اگر کالایی را در eBay بفروشند.

مراحل افتتاح حساب Paypal

به طور کلی، افرادی که به فکر کسب اقامت اروپا، آمریکا، کانادا، استرالیا یا سایر نقاط دنیا هستند، می توانند با داشتن حساب Paypal، پرداخت ها یا واریزهای خود را راحت تر انجام دهند و در روند مهاجرت به کشور مورد نظر خود دچار مشکلات مالی نشوند.

خلاصه مراحل افتتاح حساب Paypal به شرح زیر است:

  1. مشاهده وب سایت Paypal و کلیک بر روی دکمه ثبت نام در گوشه بالا و سمت راست
  2. انتخاب نوع حساب (شخصی یا کاری) و کلیک بر روی دکمه ادامه
  3. اضافه کردن نام، آدرس ایمیل و رمز ورود و سپس کلیک روی دکمه ادامه
  4. اضافه کردن آدرس و سایر اطلاعات مورد نیاز و سپس کلیک روی دکمه ادامه
  5. کلیک روی دکمه آبی شروع کار، اضافه کردن اطلاعات کارت کردیت و کلیک روی افزودن کارت (اختیاری)
  6. تایید ایمیل شخصی

همانطور که در بخش قبلی اشاره شده است، هر ساله به تعداد کاربران Paypal اضافه می شود. افراد می توانند با این حساب امور مرتبط با کار در آمریکا، کانادا، اروپا، کشورهای آسیایی و سایر نقاط دنیا و همچنین امور مرتبط با خرید، پرداخت، برداشت یا سایر موارد را انجام دهند.

بررسی فرآیند افتتاح حساب Paypal

افتتاح حساب PayPal آسان است. با این حال، موارد دیگری از پر کردن فرم با نام و آدرس ایمیل خود وجود دارد. برای افتتاح حساب PayPal افراد به چند مورد احتیاج دارند، از جمله کارت کردیت یا نقدی برای پرداخت ها، کارت اعتباری، بیانیه بانکی برای تأیید و حتی در برخی موارد، حتی 1 نوع مدرک شناسایی مانند گذرنامه. متقاضیان باید به سایت Paypal مراجعه کنند و بر روی دکمه ثبت نام را کلیک کنند. در این بخش، افراد باید انتخاب کنند که آیا قصد دارند حساب شخصی یا یک حساب کاری افتتاح کنند. به یاد داشته باشید که داشتن جزئیات کارت بانکی، کردیت یا کارت debit برای افتتاح حساب Paypal الزامی می باشد. مرحله بعدی پر کردن فرم است که با نام، آدرس ایمیل و رمز ورود شما نشان داده می شود. افراد همچنین باید کشوری را که در آن زندگی می کنند انتخاب کنند.

سپس دکمه ادامه را فشار داده و بعد با انتخاب ملیت و وارد کردن آدرس، شماره تلفن و سایر اطلاعات مورد نیاز فرم دوم را پر کنند. هنگامی که متقاضیان دکمه ادامه را فشار دهند، حساب آنها افتتاح می شود. اما هنوز کار آنها تمام نشده است. برای شروع استفاده از PayPal، کاربران باید کارت debit یا کردیت خود را اضافه کنند. با این کار حساب آنها به یک حساب بانکی پیوند داده می شود تا بتوانند از Paypal پول واریز یا برداشت کنند. با کلیک روی دکمه آبی رنگ شروع به کار و پر کردن فرم ظاهر شده افراد می توانند این کار را انجام دهند. این از نظر فنی اختیاری است، اما بدون آن حساب PayPal افراد به شدت محدود می شود. آخرین مرحله در این فرآیند نیز تأیید آدرس ایمیل است.

مزایا و معایب Paypal

در حالی که این روزها تعداد زیادی سیستم پرداخت آنلاین مانند Apple Pay و Google Pay وجود دارد، PayPal چند مزیت اضافی را ارائه می دهد که دیگران ممکن است نداشته باشند. به طور کلی، PayPal مطمئن ترین روش خرید آنلاین است زیرا فروشنده هرگز شماره کارت کردیت خریدار را نمی بیند. هنگامی که حساب PayPal خود را باز می کنید، می توانید آن را مستقیماً به حساب بانکی یا کارت نقدی یا نقدی پیوند دهید. داده ها برای محافظت بیشتر در برابر و سرقت هویت رمزگذاری می شوند. PayPal همچنین به شما امکان می دهد مستقیماً به موجودی PayPal خود پول اضافه کنید تا یک حساب ارسال ساده ایجاد کنید.

راه اندازی یک حساب PayPal که می توانید از آن برای خرید در چندین سایت استفاده کنید، تنظیم آن آسان تر و استفاده از آن سریعتر است. اگر حساب را به کارت کردیت خود پیوند دهید، می توانید از شرکت کارت کردیت خود امتیاز پاداش بگیرید. با Paypal می توانید خرید، انتقال پول و پرداخت قبوض را سریعتر انجام دهید، بدون اینکه هر بار شماره حساب خود را وارد کنید. با Paypal می توانید خرید، انتقال پول و پرداخت قبوض را مستقیماً از اعتبار پیوست شده، کارت بدهی یا سایر حساب های پرداخت خود انجام دهید. فقط کافی است هنگام پرداخت، روش پرداختی را که می خواهید استفاده کنید انتخاب کنید. افراد زیادی برای کار در اروپا، آمریکا و نقاط مختلف دنیا و انجام پرداخت های مختلف از Paypal به دلیل امنیت بالا و سایر مزایای آن استفاده می کنند.

هزینه افتتاح حساب Paypal

هزینه افتتاح حساب Paypal

افتتاح و راه اندازی حساب Paypal رایگان است. هزینه ها بسته به پرداختی که افراد پرداخت می کنند از آنها کسر می شوند. انواع پرداخت عبارتند از:

انواع پرداختتوضیحات
پرداخت های شخصیبه دوستان یا خانواده
پرداخت های تجاریخرید کالا از یک شرکت یا کمپانی

پرداخت های شخصی به دوستان و خانواده رایگان است به شرطی که کاربران برای ارسال این پرداخت ها از مانده پی پال یا حساب بانکی خود استفاده کنند. اگر افراد از کارت کردیت خود استفاده کنند، هزینه های مربوطه از گیرنده دریافت می شود. با این حال، کاربران به عنوان فرستنده می توانند اظهار کنند که این هزینه ها را پرداخت خواهند کرد. پرداخت های تجاری مربوطه به خرید کالا از یک شرکت می باشند. در صورت خرید کالا، هزینه های مربوطه از گیرنده مبلغ (فروشنده) دریافت می شود.

پرداخت پول با Paypal

با ثبت کارت کردیت یا حساب بانکی خود در حساب PayPal افراد می توانند با استفاده از گزینه ارسال و درخواست پول، پرداخت ها را انجام دهند. این پول به حساب گیرنده واریز می شود و سپس می تواند به یک حساب بانکی منتقل شود یا برای انجام پرداخت استفاده شود. اگر افراد به صورت آنلاین خرید می کنند و آرم PayPal را در وب سایت مربوطه مشاهده می کنند، به این معنی است که می توانند با استفاده از PayPal هزینه را پرداخت کنند. این کار با انتخاب PayPal در بخش صندوق انجام می شود. از افراد خواسته می شود وارد حساب خود شوند و پرداخت را تأیید کنند. اطلاعات مالی افراد هرگز برای فروشندگان یا فروشگاه های آنلاین قابل مشاهده نخواهد بود.

دریافت پول با Paypal

هر کسی می تواند با استفاده از آدرس ایمیل افراد، برای آنها پول ارسال کند. آدرس ایمیل افراد به حساب PayPal شخصی آنها پیوند داده شده است. هر زمان که افراد وجهی دریافت کنند، یک اعلان ایمیل دریافت خواهند کرد و پرداخت در حساب آنها نشان داده می شود. فروشگاه های آنلاین که PayPal را به عنوان گزینه پرداخت ارائه می دهند، می توانند آرم PayPal را در وب سایت خود قرار دهند. روش های مختلفی برای ارائه PayPal به عنوان گزینه پرداخت وجود دارد، مانند Pay Now و Cart Shopping. اگر افراد از طریق PayPal پرداختی دریافت کنند، Paypal از طریق ایمیل اعلانی را برای آنها ارسال خواهند کرد. این پول به موجودی PayPal افراد واریز می شود. کاربران می توانند پول را به حساب بانکی خود منتقل کنند یا از آن برای پرداخت خود استفاده کنند.

افتتاح حساب Paypal وریفای شده

وریفای به واسطه کارت‌ های اعتباری ویزا یا مستر کارت  با اعتبار 1 یا 5 ساله صورت می گیرد. شما عزیزان می توانید برای انجام امور حقوقی و مهاجرتی با هماهنگی های قبلی به دفتر موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت مراجعه کنید و از شرایط و هزینه های مهاجرت و کسب اقامت در بهترین کشورهای دنیا مطلع شوید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *