اروپا, متفرقه, مهاجرت

اخذ مستر کارت اروپا

اخذ مستر کارت اروپا

در حال حاضر 80% مردم اروپا از کارت های اعتباری مانند مستر کارت استفاده می کنند و اخذ مستر کارت اروپا برای مهاجرین امری حائز اهمیت است. مستر کارت به همراه ویزا کارت محبوب ترین شبکه های پرداخت در اروپا هستند و این کارت ها توسط بانک ها و موسسات مالی صادر می شوند. مستر کارت در اروپا بیشتر در کشورهای سوئد، فنلاند و لهستان بسیار طرفدار دارد و در سراسر اروپا دارای دستگاه های خود پرداز و پوز متصل به این شبکه می باشد. مهاجرین با دریافت مستر کارت اروپا می توانند در هر کشوری در اروپا به راحتی برای پرداخت ها و امور نقل و انتقال پول از این کارت استفاده کنند. در ادامه این مقاله همراه با مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت باشید تا در خصوص اخذ مستر کارت اروپا بیشتر بدانید.

کارت اعتباری در اروپا

زندگی در خارج از کشور، چه به طور دائم یا برای مدت کوتاه، با چالش ها و همچنین فرصت های زیادی برای شهروندان اروپایی همراه است. کشف سیستم بانکی در یک کشور جدید می تواند یکی از این موانع باشد. اما اگر از قبل با تهیه کارت اعتباری مناسب مستقر در اروپا آماده شوید، می توانید در این مسیر کمی از دردسر خود را نجات دهید. داشتن کارت اعتباری در اروپا ممکن است پرداخت برای کالاها و خدمات را بدون نیاز به برداشت پول نقد و سپس تبدیل آن وجوه به ارز محلی آسان تر کند. علاوه بر این، اگر قصد بازگشت در آینده را دارید، فعال نگه داشتن نمایه اعتباری خود در اروپا مفید است. استفاده هوشمندانه و مسئولانه از کارت های اعتباری باعث می شود که این موارد به راحتی انجام شود.

در خصوص مستر کارت اروپا اطلاعات ذیل را به خاطر بسپارید:

جزییات مستر کارت اروپا

سفارش و اخذ مستر کارت اروپا

جهت سفارش و اخذ مستر کارت اروپا باید در ابتدا نوع کارت درخواستی را مشخص کنید. به صورت کلی مستر کارت های اروپا به 2 صورت زیر ارائه می شوند:

پارامترشرح
مستر کارت فیزیکیاین مستر کارت ها به صورت فیزیکی از طریق بانک ها صادر می شوند. برای دریافت این نوع مستر کارت باید دارای حساب در بانک باشید و یا حساب جدید افتتاح کنید. معمولا داشتن اقامت کشور بانک مادر از موارد مورد نیاز برای این کار است.
مستر کارت مجازیاین مستر کارت به صورت مجازی صادر می شود و برای استفاده آنلاین و انجام امور بانکی با استفاده از اینترنت و یا برنامه های اینترنتی است. برای دریافت مستر کارت مجازی فقط نیاز به ثبت نام در بانک های آنلاین مانند بانک N26 می باشد. البته اکثر مستر کارت های صادر شده به صورت مجازی به صورت پیش پرداخت یا کارت Prepaid هستند.

در جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص افتتاح حساب بانکی اروپا، مقاله لینک شده می تواند اطلاعات مفیدی را در اختیار شما قرار دهد.

شرایط اخذ مستر کارت اروپا

همانطور که اشاره شده مستر کارت فیزیکی از سوی بانک های معتبر در اروپا همانند ING، بانک سانتاندر، بارکلیس، بانک دوچه و بسیاری از بانک های معتبر در اروپا صادر می شود. لذا در صورت داشتن اقامت یکی از کشورهای اروپایی مانند اقامت آلمان می توانید با افتتاح حساب در یکی از این بانک ها جهت اخذ مستر کارت اروپا اقدام کنید.

معمولا مدارک لازم برای اخذ مستر کارت فیزیکی اروپا شامل:

  • گذرنامه دارای اعتبار
  • کارت ملی و شناسائی
  • شماره مالیاتی
  • اثبات محل و آدرس اقامت (ارائه قبوض برق و آب و سایر)
  • ارائه مجوز اقامت اروپا
  • گواهینامه رانندگی

مزایای اخذ مستر کارت اروپا

مزایای اخذ مستر کارت اروپا

با دریافت مستر کارت اروپا می توانید از اکثر کشورهای مختلف اروپایی خرید کنید. از دستگاه های خود پرداز پول برداشت کنید و دارای یک کیف پول در سراسر اروپا باشید. علاوه بر این نیز مستر کارت نسبت به ویزا کارت دارای تخفیفات بهتر و نرخ کم تر کارمزد است. همچنین مستر کارت ها دارای امتیازات خاص مانند حفاظت شخصی، جلوگیری از سرقت، مدیریت بهتر پول، نرخ ارز بسیار پایین و همچنین ویژگی های فراوان است. با داشتن مستر کارت اروپا نیازی به حمل پول نقد ندارید و می توانید از اکثر فروشگاه های بزرگ و کوچک در کشور اروپا خرید کنید.

از جمله مزایای اخذ مستر کارت اروپا:

  • یکی از معتبرترین شبکه های پرداخت تر اروپا
  • امکان ایجاد سقف برداشت و محدودیت زمانی
  • انجام معامله به ارزهای مختلف
  • دارای مزایای بیمه کرایه و خرید اتومبیل و انواع بیمه
  • استفاده از مزایای تخفیفات مسافرتی شامل بلیط هواپیما، رزرو هتل و غیره
  • دارای گزینه های دانشجویی برا دانشجویان خارجی
  • مقبولیت گسترده در اروپا

در خصوص مهاجرت به اروپا و کسب اطلاعات بیشتر مطالعه مقاله لینک شده خالی از لطف نخواهد بود.

سفارش انواع مستر کارت اروپا

مسترکارت ها در اروپا به 3 نوع اصلی که هر کدام دارای زیر مجموعه های مختلف هستند. اما در جدول زیر می توانید 3 نوع اصلی را مشاهده کنید:

انواع مستر کارت اروپاشرح
مستر کارت استاندارداین مستر کارت ساده ترین نوع مستر کارت می باشد و هزینه بسیار پایین تری دارد اما از امتیازات ویژه مانند بیمه و محافظت از خرید برخوردار نیست.
مستر کارت جهانیاین مستر کارت قابلیت جهانی دارد و دارای نرخ ارز بسیار پایینی است و برای مسافرت به کشورهای مختلف اروپایی تعبیه شده است. همچنین دارای امتیازات ویژه می باشد.
مستر کارت ویژهاین مستر کارت هزینه بالاتری دارد اما دارای پاداش ها و مزایای بسیاری از جمله برگشت پول، ضمانت خرید و محافظت می باشد. همچنین تخفیفات و سایر مزایا در آن گنجانیده شده است.

لازم به ذکر است مهم ترین عامل جهت انتخاب مستر کارت بانک مورد نظر می باشد زیرا این ویژگی ها متفاوت است.

برترین مستر کارت ها در اروپا

اروپا قاره بسیار بزرگی است و کشورهای زیادی در این قاره وجود دارند. لذا بانک های زیادی مستر کارت ها متنوعی را ارائه می دهند. بنابرین با توجه به کشور مورد نظر خود بهتر است به صورت کشوری بررسی کنید نوع مستر کارت درخواستی را. اما به صورت کلی بسیار از بانک ها در اروپا شعبه دارند و امکان ایجاد و افتتاح حساب بین المللی را برای شهروندان فراهم می کنند. مهم ترین نکات برای انتخاب مستر کارت اروپا میزان هزینه سالانه، نرخ بهره خرید و یا معامله، امتیازات ویژه و نرخ تبدیل ارز می باشد. لازم به ذکر است هر بانک و هر کشور تفاوت هایی در این گزینه ها دارد. لذا متناسب با شرایط می توانید مستر کارت خود را انتخاب کنید. در این خصوص یکی از مقالات پیشنهادی ما به شما مطالعه مقاله ویزای استارت آپ اروپا می باشد.

در نمودار زیر می توانید از جمله بهترین مستر کارت ها در اروپا را از نظر امتیاز ببینید:

هترین مستر کارت ها در اروپا

افتتاح حساب مجازی و دریافت مستر کارت اروپا

قبلا افتتاح حساب بانکی هرگز به این آسانی نبوده است. اما اکنون شرکت های متعدد فناوری وجود دارد که می توان آنها را بانک های مجازی نیز نامید، جایی که به راحتی می توانید یک حساب بانکی بصورت آنلاین در اروپا باز کنید. یک سری از این بانک های مجازی برای مشتریانی طراحی شده اند که برای انتقال پول در منطقه SEPA به صورت رایگان یا با هزینه بسیار کم به یک حساب SEPA اروپا نیاز دارند. این امر خصوصا برای صاحب مشاغل آنلاین، مهاجران و هر کسی که نیاز به انتقال پول از مرزها دارد، منطقی است. این حساب ها حساب های بانکی واقعی با شماره IBAN هستند، همانطور که در بانک های واقعی ارائه می شوند. با این حال، می توانید حساب جدید خود را به راحتی از آنها در اروپا باز و مدیریت کنید.

چه برای شرکت ها و چه افراد خصوصی بانک های مجازی بیشتر محبوب می شوند. شرکت های نوپا در بانک از ابتدا انقلابی در این بخش ایجاد کرده اند. تلفن هوشمند مورد توجه اکثر بانک های مجازی است، به همین دلیل می توان آنها را بانک های موبایلی نیز نامید. در مجموع بیش از 10 مورد وجود دارد. بنابراین مقایسه بانک های مجازی قطعا نیاز است. از آنجایی که هر بانکی برای همه مناسب نیست و خدمات و اولویت ها گاهی اوقات کاملا متفاوت هستند، برای یافتن بهترین ارائه دهنده خدمات بانکی برای نیازهای خود ، باید نگاه دقیق تری به خدمات مختلف داشته باشید.

از جمله این بانک ها:

  • Trandferwise
  • N26
  • Bunq
  • Revolut
  • Monese
  • Paysera

جهت دریافت مستر کارت اروپا و مهاجرت به کشورهای اروپایی مانند آلمان، هلند، سوئد، فرانسه و سایر کشورها می توانید با ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس بگیرید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *