مهاجرت کاری اتریش

استخدام Java Developer در اتریش

استخدام Java Developer در اتریش

استخدام Java Developer در اتریش جزء محبوب ‌ترین مکان برون ‌سپاری IT برای سازمان ‌هایی از اقتصادهای با حقوق بالا در اروپای غربی است. نرخ پایین حقوق، مالیات بر درآمد و سهم تامین اجتماعی (هم برای کارفرما و هم برای کارمند) و هزینه ‌های سربار عمومی مانند فضای اداری با نزدیکی جغرافیایی ترکیب می ‌شوند که به این معنی است که مناطق زمانی همسو شده و سفر راحت است.  توجه به این نکته مهم است که سال 2021 تورم بالایی برای توسعه دهندگان نرم افزار مستقر در اتریش داشته است. این روندی است که بر میانگین دستمزد توسعه‌دهندگان جاوا در منطقه و همچنین بر نرخ ‌های دستمزد برای توسعه ‌دهندگان نرم‌ افزار با تمام پشته ‌های فناوری مورد تقاضا تأثیر گذاشته است.

حقوق استخدام Java Developer در اتریش

اتریش یکی از بزرگ‌ ترین اقتصادها در اروپا و یکی از ثروتمندترین آن ‌ها به لطف متوسط حقوق و درآمد قابل تصرف نسبتا بالاست. به این ترتیب، میانگین حقوق توسعه دهندگان جاوا نیز در یک زمینه بین المللی نسبتاً بالا است. میانگین حقوق برنامه‌ نویس جاوا در سال€4750 (یورو) است. حقوق برنامه نویس جونیور جاوا در سال 3666-€4167 (یورو) می باشد. حقوق برنامه نویس جاوا در سال €4167 تا €60000 (یورو) می باشد. حقوق برنامه ‌نویسان ارشد جاوا در سال حدود €5000 الی €6000 (یورو) است. این محدوده ها متوسط هستند و دستمزد ارائه شده برای نقش های خاص ممکن است بالاتر یا کمتر از آنها باشد.

توسعه ‌دهندگان جاوا در سطح ورودی به طور متوسط €19000 (یورو) حقوق دریافت می‌کنند. این به آنها برتری %2 نسبت به توسعه دهندگان جاوا در سطح متوسط می دهد، اما دوام ندارد. زمانی که حقوق اولیه پس از حداقل 2 سال حضور در این حرفه با 44% افزایش به €28000 (یورو) می‌ رسد، توسعه ‌دهندگان جاوا %12 کمتر از متوسط توسعه ‌دهنده ‌های جوان جاوا درآمد دارند. توسعه ‌دهندگان جاوا در سطح متوسط، افزایش دستمزد %63 را تجربه می ‌کنند و به €46000 (یورو) می ‌رسند.

در مقایسه با هلند میزان حقوق  استخدام Java Developer در هلند بیش تر از اتریش می باشد.

شرایط استخدام Java Developer در اتریش

در مواردی که مغایرت ‌ها رخ می ‌دهد، اغلب به این دلیل است که تعداد پاسخ ‌های نظرسنجی به اندازه کافی زیاد نیست تا داده‌های محدوده حقوق و دستمزد را که منعکس کننده کل بازار باشد، ارائه دهد. با این حال، داشتن هر دو محدوده هنوز به شما ایده خوبی از طیف کامل دستمزدهای پیشنهادی برای توسعه دهندگان جاوا در یک کشور خاص می دهد. علیرغم سلب مسئولیت، در اتریش معتقدند که داده های ارائه شده در زیر هنوز یک نقطه شروع روشنگر برای هر کسی که می خواهد تصویری از محدوده دستمزد پیشنهادی برای توسعه دهندگان جاوا در بازارهای بین المللی مختلف ایجاد کند، ارائه می دهد.

در نمودار زیر شاهد زمینه های کار در حوزه Java Developer در اتریش می باشید:

زمینه های کار در حوزه توسعه دهنده جاوا در اتریش

الزامات استخدام Java Developer در اتریش

در طول 16 سال گذشته، شرکت های اتریش خود را به عنوان یک کارفرمای منتخب برای متخصصان فناوری اطلاعات که مشتاق حل مشکلات از طریق فناوری هستند و می ‌خواهند از طریق کار خود تأثیر قابل اندازه ‌گیری داشته باشند، تثبیت کرده است. شرکت های توسعه دهنده در این کشور یک شریک قابل اعتماد برای مارک ‌های اصلی در خرده ‌فروشی، کالاهای مصرفی، تولید و خودرو، به کسب‌ وکارها کمک می ‌کند تا از انعطاف ‌پذیری، سازگاری و تکامل در سفر دیجیتال خود، از طریق طیف وسیعی از خدمات IT سفارشی، بهره‌گیری از جریان اصلی، جایگاه و همچنین فناوری ‌های قدیمی استقبال کنند.

الزامات استخدام Java Developer در اتریش عبارت است از:

  • تحصیلات تکمیل شده در علوم کامپیوتر، انفورماتیک بازرگانی یا مدرک مشابه
  • حداقل 2 سال تجربه حرفه ای مرتبط به عنوان توسعه دهنده نرم افزار (متمرکز بر جاوا)
  • آشنایی با فناوری های Backend مبتنی بر جاوا جاوا 8، Spring، Hibernate، Oracle
  • روش کار ساختاریافته، تفکر تحلیلی و شیوه کار خود مسئولانه

الزامات استخدام Java Developer در اتریش

کار و استخدام Java Developer در اتریش

با پیمایش در جزئیات سازمان دامنه مشتری و فرآیندهای پروژه، می توانید تفاوتی در سرعت و کیفیت ارائه عملکردها برای کاربر نهایی ایجاد کنید. در این نقش، شما با ذینفعان مختلف تعامل خواهید داشت تا زمینه کسب و کار را درک کنید و از آنها در اتوماسیون فرآیند حمایت کنید. شما در تمام جنبه های چرخه عمر توسعه نرم افزار شرکت خواهید کرد و این فرصت را خواهید داشت که با راه حل هایی برای بهبود محصول مشتری خود مشارکت کنید. در حوزه کار باید از هر فرصتی استفاده ‌کنید تا به تیم و کارفرما کمک کنید تا دانش فنی خود را ارتقا دهند و مسئولیت ‌ها را به بهترین نحو متناسب و منتفع کنند.

در جدول زیر شاهد میزان متقاضیان استخدام و نرخ استخدام در اتریش هستید:

میزان متقاضیان استخدامنرخ استخدامسال
315883%2020
371079%2021
428582%2022

وظایف یک توسعه دهنده جاوا در اتریش

شما به عنوان یک java developer به مشتری خود کمک می کنید تا به هدف خود که سریع ترین ارائه دهنده خدمات در زمینه های مختلف باشد، دست یابد. با استفاده از تخصص خود، در حال توسعه مدل ‌ها و پیشنهادات تجاری جدید در طول سفر مشتریان آن‌ ها هستند. از ایده پردازی مشترک با سایر تیم ها تا اجرای عملی همیشه بر اساس روش های چابک مانند تفکر طراحی یا استارتاپ ناب انجام می شود. یک توسعه دهنده جاوا Back-end موضوعات فنی با همه تیم بحث می شود و راه حل با هم تصمیم می گیرد. تجزیه و تحلیل نیازهای مشتری و مشخصات محصول به منظور طراحی، برآورد و پیشنهاد راه حل های فنی از مسئولیت های اوست. موسسات کاریابی در اتریش هم در این خصوص به شما کمک می کند.

برخی از دیگر وظایف یک Java Developer  و استخدام برنامه نویس در اتریش عبارت است از:

  • توسعه ویژگی ها با توجه به بهترین شیوه ها و دستورالعمل های معماری تعریف شده
  • تجزیه و تحلیل و اصلاح خطاها در زمینه فرآیند تعمیر و نگهداری
  • پشتیبانی یا اجرای تست واحد، تست یکپارچه سازی و بررسی کد
  • افزایش ریسک های فنی در پروژه های خلاق

موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در مورد کاریابی در اتریش پاسخگوی سوالات شماست.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *