مهاجرت سرمایه گذاری در کره جنوبی

گرفتن اقامت کره جنوبی از طریق کار آفرینی

ویزا برای گرفتن اقامت کره جنوبی از طریق کار آفرینی

گرفتن اقامت کره جنوبی از طریق کار آفرینی میتواند یکی از روش های مهاجرت و گرفتن حق اقامت دائم این کشور زیبا محسوب گردد که با استقبال کارآفرینان مواجه شده. چنان چه شما هم علاقه مند به داشتن اطلاعاتی در زمینه شرایط گرفتن اقامت کره جنوبی از طریق کار آفرینی هستید با مطالعه نمودن این مقاله و هم چنین با مراجعه به سایر مقالات موجود در سایت موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت به اطلاعات جامعی دست یابید.

وضعیت کار در کره جنوبی

در کشور کره جنوبی زمینه های فنی و تخصص تر نیاز به تجربه کاری بیشتری دارند البته، این سیستم دارای نقاط ضعف است و شرکت های بزرگ به خوبی می دانند چگونه بهترین کار را برای طبقه بندی کردن یک شغل ایجاد کنند تا یک پروسه مطمئن دریافت ویزا را تضمین کنند. اغلب مهاجرانی که با هدف کار آفرینی به این کشور سفر می کنند، دارای حس خوبی خواهند بود. چرا که اقتصاد این کشور با سایر کشورهای دنیا هم جهت می باشد.

سیستم دولتی و روابط کسب و کار و هم چنین محدودیت های اعتباری و واردات آن به کره جنوبی اجازه می دهد که این کشور به یکی از بزرگ ترین اقتصاد های جهان تبدیل شود رفتن به این کشور می تواند ایده و انتخاب خوبی باشد حتی پس از بحران مالی کوتاه مدت این کشور در پایان قرن بیستم این بحران منجر به جذب شدن بیشتر سرمایه گذاری های خارجی و واردات به این کشور شد. با این حال، مانند هر کشور دیگری، این کشور با چالش های مختلف درازمدت مواجه است. برخی از این مشکلات عبارتند از:

  • میانگین بالای سنی مردم این کشور
  • وجود یک بازار کار غیر انعطاف پذیر
  • وابستگی بیش از حد به صادرات تولیدات خود این کشور

ویزا برای گرفتن اقامت کره جنوبی از طریق کار آفرینی

این کشور دارای انواع ویزا برای مهاجرانی است که هدف مهاجرت به این کشور در زمینه کسب و کاررا دارند مدت اقامت متقاضیان گرفتن اقامت این کشور از طریق کار آفرینی و نوع کاراین اشخاص معمولا نوعی از ویزای مورد نیاز برای درخواست شما را تعیین می کند. شایع ترین نوع این ویزا ها عبارتند از:

  • ویزای استخدام موقت (C-4)
  • ویزای انتقال داخلی (D-7)
  • ویزای آموزش زبان خارجی (E-2)
  • ویزای حرفه ویژه (E-5)
  • ویزای فعالیت های اختصاص یافته (E-7)
  • ویزای اشتغال آموزش (E-8)
  • ویزای استخدام غیر حرفه ای (E-9)
  • ویزای روزنامه نگاری موقت (C-1)
  • ویزای کسب و کار کوتاه مدت (C-2)

متقاضیان گرفتن اقامت این کشور از طریق کار آفرینی باید ویزای استخدام موقت خود را دریافت نمایند. البته اگر قصد دارند که برای یک شرکت چند ملیتی کار کنند، ممکن است حتی درخواست ویزا را برایاین اشخاص انجام شود. نمونه هایی از کارفرمایان اصلی این کشور عبارتند از:

  • سامسونگ (الکترونیک)
  • هیوندای (تولید خودرو)
  • الکترونیک ال جی (الکترونیک)
  • KPMG (خدمات حرفه ای)

آموزش جهت گرفتن اقامت کره جنوبی از طریق کار آفرینی

دانش آموزان این کشور می توانند تجربه ای جدید در هر دو زمینه مدیریت و کسب و کار و کارآفرینی را کسب نمایند آموزش هاس لازم برای کاردر اجتماع در این کشور بیش از 2 هفته طول خواهد کشید که این مدت زمان تجربه فراموش نشدنی و هم چنین مهم است.

در حالی که دانش آموزان این کشور در مورد سیستم کارآفرینی کره ای، و تاریخچه موضوع کارآفرین در حال ظهور سخنرانی می کنند، بیشتر ین میزان یادگیری در این زمینه به طور مستقیم با شرکت های کره ای انجام می شود. دانش آموزان اصول مشاوره مدیریت در بخش بوستون این گفتگو را یاد می گیرند و باید این درس را برای شرکت های کره ای اعمال کنند. دانش آموزان مجبورند در تیم ها کار کنند تا به مسائلی با اهمیت برای سرمایه گذاری آموزش ببینند.

پروژه ها در این کشور به طور گسترده ای متفاوت هستند، اما معمولا شامل ارزیابی استراتژی بازار محصول و چگونگی تغییر آن برای بین المللی شدن، از جمله تطابق با سلیقه ها و ترجیحات مصرف کنندگان آمریکایی برای محصولات آینده کره ای است. آزمایش جدید Venture Lab یک دوره دستی است، بنابراین متقاضیان گرفتن اقامت این کشور از طریق کار آفرینی آماده باشند تا زمان زیادی را صرف سرمایه گذاری و کارکنان خود اختصاص دهند.

بررسی گرفتن اقامت کره جنوبی از طریق کار آفرینی

آموزش های مرتبط با کار آفرینی در کره جنوبی

مهمترین دوره های آموزشی که متقاضیان گرفتن اقامت کره جنوبی از طریق کار آفرینی ملزم به آموزش آنها می باشند عبارتند از:

  • آموزش سریع در یک صنعت، فن آوری آن و پویایی رقابتی آن
  • توانایی خود را برای ارزیابی قابلیت های فنی، بازار و سازمانی برای ابتکارات رشد تقویت نمایند.
  • یادگیری استراتژی های توسعه کسب و کار بین المللی
  • مهارت های کار گروهی و مهارت های ارتباطی را یاد بگیرند.
  • وضعیت کار آفرینی بین المللی در کره جنوبی

گرفتن اقامت کره جنوبی از طریق کار آفرینی دیدگاه بین المللی، شناسایی و ارزیابی فرصت های کارآفرینی را پوشش می دهد. تجزیه و تحلیل بازار و هوش؛ سرمایه گذاری مشترک و مشارکت؛ نمایندگان فروشندگان و نمایندگان؛ مقررات، قوانین و آداب و رسوم؛ مسائل منطقه ای و فرهنگی؛ سرمایه گذاری های خارجی؛ و انتخاب اشخاص حقوقی داخلی و بین المللی. همه اینها مسائلی می باشند که دانش آموزان فرصتی را برای درک پیچیدگی های این موارد روبرو می شوند که کارآفرینان در حال انجام کسب و کار در یک محیط جهانی با آن روبه رو می شوند.

قرارداد کاری گرفتن اقامت کره جنوبی از طریق کار آفرینی

قرارداد های کاری کشور جنوبی که مشخص می کند که آیا کارمند بخشی از کارمندان منظم یا غیر منظم است و کارکنان دائمی کارکنان منظم را تشکیل می دهند. هم چنین این قانون به بررسی نمودن در میان کارکنانی که در ساعت کاری مشخصی به فعالبت نمی پردازند یعنی کارگران نیمه وقت، کارگران موقت، کارگران ارسال شده، کارکنان قراردادی و کارکنان مجاز می پردازد.

با توجه به اتمام مقاله گرفتن اقامت کره جنوبی از طریق کار آفرینی چنان چه شما هم علاقه مند به گرفتن اقامت این کشور مدرن و صنعتی شدید این فرصت را دارید تا با مراجعه به سایر مقالات موجود در سایت موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت اطلاعات جامعی دست یابید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *