مهاجرت به کشور کانادا

مهاجرت به استان های آتلانتیک

مهاجرت به استان های آتلانتیک

مهاجرت به استان های آتلانتیک یکی از محبوب ترین گزینه های مهاجرت است که به دلیل شرایط منحصر به فرد موقعیت خوبی برای مهاجرت تحصیلی دارد. این استان ها به دلیل شرایط منحصر به فرد موقعیت های تحصیلی خوبی دارد. شایان ذکر است که مهاجرت کاری به این مناطق نیز به صرفه بوده و متقاضیان می توانند نسبت به آینده شغلی خود در این مناطق اطمینان خاطر حاصل نمایند. نا گفته نماند که متقاضیان مهاجرت به استان های آتلانتیک، تنها در صورتی قادر به مهاجرت به این مناطق خواهند بود که مورد تایید اداره مهاجرت کانادا، طبق استاندارد های اعلام شده باشند. متقاضیان برای دریافت مشاوره میتوانند با کارشناسان مجرب موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس حاصل فرمایند.

معیار های مهاجرت و پذیرش در استان های آتلانتیک

اخذ اقامت در استان های آتلانتیک، دارای معیار هایی است که متقاضیان طبق آن ها سنجیده شده و مورد تایید یا رد قرار می گیرند. به عبارتی متقاضیان ملزم به آماده سازی خود طبق برخی از استاندارد های موجود هستند. این مسئله منجر به افزایش شانس متقاضیان مهاجرت به این استانها در پذیرش خواهد شد. لذا توصیه می شود معیار ها جدی گرفته شده و به صورت کامل به آن ها توجه شود.

برخی از معیار های گزینش متقاضیان برای اخذ اقامت در استان های آتلانتیک عبارت اند از:

  • معیار های زبانی
  • معیار های شغلی و سوابق کاری
  • معیار های آموزشی برای متقاضیان تحصیل در این استان های

متقاضیان با توجه به این 3 معیار کلی می توانند شانس پذیرش خود را به صورت قابل توجهی افزایش داده و به صورت مطمئن تری مهاجرت خود را به عمل رسانند. ناگفته نماند که متقاضیان برای رعایت این 3 نکته بایستی آن ها را به خوبی شناخته و به جوانبشان آگاه شوند تا بتوانند به بهترین شکل ممکن از این نکات استفاده نمایند. شایان ذکر است که این نکات معیار های اصلی بوده و متقاضیان برای اخذ اقامت در استان های آتلانتیک ملزم به رعایت الزامات دیگری نیز می باشند. گفتنی است که هر چه توجه به این معیارها بیشتر باشد، به مراتب شانس متقاضی نیز افزایش می یابد.

شرایط زبانی برای مهاجرت به استان های آتلانتیک

شرایط زبانی برای مهاجرت به استان های آتلانتیک

به طور کلی متقاضیان برای زندگی در کانادا ملزم به فرا گیری یکی از زبان های انگلیسی و یا فرانسوی می باشند. به عبارتی این قاعده در تمامی مناطق کانادا صدق می کند. اما زبان فرانسوی به طور کلی در ایالت کبک کانادا رواج دارد. گفتنی است که برای مهاجرت به استان های آتلانتیک کانادا، متقاضی ملزم به داشتن حداقل سطح اعلام شده از مدارک زبان فرانسوی و یا انگلیسی است. علاوه بر آن متقاضیان ملزم به شرکت در آزمون زبان و اثبات توانایی خود در زبان انگلیسی و یا فرانسوی می باشند.

به عبارتی می توان گفت متقاضیان برای اثبات مهارت زبانی خود، ملزم به طی کردن 2 مرحله می باشند که عبارت اند از:

  • ارائه گواهی زبان معتبر با توجه به حداقل سطح اعلام شده
  • شرکت در این آزمون و کسب نمره قبولی در آن

گفتنی است که مهاجرت به این استان ها حتی اگر طبق قوانین بدون فراگیری زبان ممکن بود می توانست موجب مختل شدن روابط عمومی متقاضیان با مردم کانادا می شد. در این صورت می توان گفت قوانین محدودیت زبانی یکی از قوانین مهم و ضروری در امر مهاجرت به استان های آتلانتیک می باشد. نا گفته نماند که متقاضیان می توانند با داشتن مدرک زبان، علاوه بر داشتن شرایط پذیرش، مهارتی نیز برای اشتغال در این مناطق خواهند داشت. به عبارتی متقاضیان می توانند در صورتی که مهارتی تخصصی در زمینه زبان داشته باشند اقدام به اشتغال در مراکز مربوطه نموده و به سهولت در استان های آتلانتیک امرار معاش نمایند.

شرایط و سوابق کاری در مهاجرت به استان های آتلانتیک

متقاضیان برای این که از طریق سوابق شغلی نیز واجد شرایط اقامت در استان های آتلانتیک شوند، ملزم به رعایت نکاتی می باشند. یکی از این نکات مدت زمان اشتغال متقاضی در دوره های پیشین می باشد. گفتنی است که متقاضی میبایستی به مدت 1 سال در سمت های مختلف مورد تایید کشور کانادا مشغول به کار شده باشد. این میزان برای سمت های مختلف حدود 30 ساعت کار در هفته تلقی خواهد شد. در این صورت فرد متقاضی یکی از متقاضیان دارای مهارت حرفه ای در گروه های مهاجرتی تلقی می شود که می تواند شانس او را برای اخذ اقامت افزایش دهد.

افزایش شانس به وسیله سوابق شغلی برای اقامت در استان های آتلانتیک کانادا دارای نکات دیگری نیز می باشد. یکایک این نکات می توانند نقش موثری را در امور مهاجرتی متقاضیان داشته باشند. برخی از این نکات عبارت اند از:

ردیفشرح
1سوابق شغلی و گزارش های مفید در خصوص گزارش کار
2رزومه کاری که شایستگی متقاضی را به خوبی نشان دهد.
3سوابق شغلی مناسب و مهارت های مرتبط با تخصص مورد نظر.
4گواهی های مرتبط با تخصص شغلی متقاضی

ناگفته نماند که کشور کانادا بر حسب نرخ بیکاری موجود اقدام به جذب نیروی کار خارجی می نماید. نرخ بیکاری در کانادا:

مهاجرت به استان های آتلانتیک با سوابق تحصیلی

استان های آتلانتیک کانادا یکی از بهترین مقصدهای موجود برای تحصیل در این کشور می باشند. گفتنی است که متقاضیان برای تحصیل در این مناطق ملزم به رعایت برخی نکات و الزامات هستند تا بتوانند دغدغه های مهاجرت خود را کاهش داده و شانس پذیرش خود را بالا ببرند.

برخی از الزامات برای تحصیل در این مناطق عبارت اند از:

  • متقاضی از یک برنامه تحصیلی حداقل 2 ساله فارغ التحصیل شده باشد.
  • متقاضی از تاریخ مارس 2016 به بعد فارغ التحصیل شده باشد.
  • متقاضی حداقل به مدت 16 ماه در یکی از استان های پذیرنده اقامت داشته باشد.
  • متقاضی متناسب با شرایط قانونی کشور کانادا تحصیل کرده باشد.

حضور وکلای مجرب در امور مهاجرت منجر به سهولت و تسریع در روند مهاجرت متقاضیان می شود. لذا توصیه می گردد تا متقاضیان برای هر چه بهتر سپری شدن روند مهاجرتی خود، اقدام به همکاری با وکلای مجرب در این زمینه نمایند. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت یکی از موسسات برجسته در زمینه مهاجرت است که با کادری مجرب آماده خدمات رسانی به تمامی متقاضیان محترم می باشد. متقاضیان برای همکاری با موسسه می توانند با کارشناسان مربوطه تماس حاصل فرمایند.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *