مهاجرت به کشور سنت کیتس

شرایط ویزای همراه سنت کیتس

شرایط ویزای همراه سنت کیتس

علاقه مندان به مهاجرت به سنت کیتس می توانند با بررسی شرایط ویزای همراه سنت کیتس برای اعضای خانواده خود شرایط اقامت برقرار کنند. سنت کیتس و نویس دو جزیره کوچک در منطقه کارائیب هستند که اخیرا به دلیل برنامه های سرمایه گذاری و همچنین اهداف گردشگری میزبان افراد خارجی بسیاری است. همچنین بسیاری از متقاضیان اخذ اقامت در این کشور به دنبال اخذ اقامت اعضای خانواده با استفاده از ویزای همراه در این کشور هستند. بسیاری از کشورها از جمله سنت کیتس نیز ویزای همراه را برای اعضای خانواده درجه یک متقاضی صادر می کنند. برای کسب اطلاعات درباره شرایط ویزای همراه سنت کیتس مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش مطالعه این مقاله را توصیه می کنند.

مهاجرت به سنت کیتس

این کشور از دو جزیره بادگیر، سنت كیتس و نویس که توسط یک كانال 3.2 كیلومتری جدا شده تشکیل شده است. جزایر بادگیر گروهی از جزایر را در جنوب شرقی آنتیل، بین پورتوریکو و گرنادا تشکیل می دهند. جزایر اصلی، از شمال به جنوب، پورتوریکو، جزایر ویرجین، سنت مارتین، سنت بارتلمی، سنت کیتس و نویس، آنتیگوا و باربودا، گوادلوپ، دومنیکا، مارتینیک، سنت لوسیا، سنت وینسنت و گرنادین ها، باربادوس و گرنادا است. این جزایر در معرض بادهای شمال شرقی قرار دارند. باستر پایتخت کشور و بندر اصلی سنت کیتس و چارلستاون شهر اصلی نویس است. طبق قانون اساسی 1983، رئیس دولت حاکم بریتانیا است که توسط یک فرماندار کل در سن کیتس و نویس نماینده دارد. این کشور عضو مشترک المنافع و عضو سازمان ملل است. سنت کیتس و نویس دارای 14 بخش اداری است.

زبان مردم این کشور انگلیسی است و با مهاجرین و مسافرین بسیار خوش برخورد و خوش رفتار هستند. این کشور از سال 1983 به استقلال رسیده است و دارای مجلس و دولت است. مهاجرت به سنت کیتس در سال های اخیر با توجه به جذابیت های گردشگری این کشور و همچنین برنامه های اقامتی افزایش پیدا کرده است. از این رو میزان شهروندان خارجی در این کشور هر سال رو به افزایش است و به سمت یک کشور چند ملیتی در حال حرکت است. سنت کیتس و نویس به صورت کلی دو جزیره کم جمعیت و کوچک هستند. شهرهای این کشور دارای جمعیت کمی هستند. کل جزایر دارای 53000 نفر جمعیت می باشد.

در نمودار زیر میزان گردشگران در گذشته را می توانید مشاهده کنید:

میزان گردشگران در کشور سنت کیتس

شرایط ویزای همراه سنت کیتس و نویس

در ابتدا برای بررسی شرایط ویزای همراه اول باید بدانیم که منظور از همراه کدام یکی از اعضای خانواده است و کشور سنت کیتس کدام افراد را به عنوان همراه می پذیرد. به صورت کلی افراد همراه می توانند جزو یکی از افراد زیر باشند:

  • همسر فرد متقاضی
  • فرزند زیر 18 سال متقاضی
  • فرزند مجرد بین 18 تا 30 سال در صورت وابستگی به متقاضی
  • فرزندان فرد متقاضی که دارای معلولیت جسمی و روحی هستند.
  • والدین بیش از 55 سال فرد متقاضی
  • لازم به ذکر است فرزند سابق جزو این افراد شناخته نخواهد شد.

لذا اگر جزو یکی از دسته بالا هستید و یا خواهان مهاجرت به سنت کیتس هستید می توانید تمامی افراد ذکر شده را در صورت داشتن توانایی مالی برای حمایت از آنها و توانایی لازم برای اسکان و زندگی آنها به همراه خود به کشور سنت کیتس ببرید. مدارک لازم برای اثبات توانایی مالی می تواند شامل موارد زیر باشد:

  • اثبات درآمد
  • ارائه سند ملک و زمین
  • فیش حقوقی
  • حقوق بازنشستگی
  • گواهی استخدام و میزان حقوق درج شده
  • ارائه حساب بانکی و گردش مالی

شرایط ویزای همراه سنت کیتس برای مهاجران تحصیلی

یکی از روش های مهاجرت و اخذ اقامت سنت کیتس مهاجرت تحصیلی به سنت کیتس است. این کشور دارای تعداد کمی دانشگاه است. در مقاطع مختلف تحصیلی امکان تحصیل در سنت کیتس را برای دانشجویان خارجی فراهم می کند. دانشگاه های کشور سنت کیتس و نویس در کل دانشگاه های تازه تاسیس هستند. بیشتر تمرکز آنها بر روی دوره های پزشکی و علوم بهداشتی است. با این حال برخی از دوره های تحصیلی در این کشور شامل کشاورزی، فناوری و ارتباطات، علوم طبیعی، علوم زندگی و سایر علوم است. برای تحصیل در این کشور در ابتدا باید شرایط پذیرش را برقرار کنید. سپس با دریافت ویزای تحصیلی می توانید به این کشور مهاجرت کنید. لازم به ذکر است برای برقراری شرایط ویزای همراه سنت کیتس از طریق تحصیل از همان ابتدا مدارک لازم را برای همراهین خود ارائه کنید و درخواست ویزا همراه کنید.

در صورت پذیرفته شدن درخواست شما، می توانید به همراه اعضای خانواده خود به سنت کیتس نقل مکان کنید. البته توجه داشته باشید که هزینه تحصیل در سنت کیتس گران است و حین تحصیل نمی توانید به صورت تمام وقت کار کنید لذا باید با این حال شرایط لازم برای تامین هزینه زندگی برای خود و خانواده و همراهین خود در سنت کیتس را داشته باشید.

شرایط ویزای همراه سنت کیتس برای مهاجران سرمایه گذاری

یکی از بهترین روش های مهاجرت به سنت کیتس و استفاده از ویزای همراه سنت کیتس برای مهاجرت اعضای خانواده استفاده از سرمایه گذاری در سنت کیتس است. جزایر سنت کیتس و نویس با ارائه تابعیت از طریق برنامه های سرمایه گذاری، برای افرادی که می خواهند در این جزیره اقامت داشته باشند آسانتر است. برای این کار 3 برنامه اصلی وجود دارد که عبارتند از:

  1. سرمایه گذاری در پروژه های دولتی با رشد پایدار به مبلغ 150.000$ (دلار)
  2. سرمایه گذاری در املاک و مستغلات به ارزش 200000$ (دلار) بازدهی سرمایه پس از 7 سال
  3. سرمایه گذاری در املاک و مستغلات به ارزش 400000$ (دلار) بازدهی سرمایه پس از 5 سال

مزایای سرمایه گذاری در سنت کیتس عبارتند از:

  • اخذ پاسپورت سنت کیتس در مدت 3 ماه
  • سفر به 150 کشور بدون نیاز به ویزا
  • سفر رایگاه به کشورهای حوزه شنگن و اتحادیه اروپا
  • مالیات رایگان بر درآمد خارجی ها
  • عدم نیاز به مصاحبه، تجربه مدیریتی و سوابق تحصیلی

گذرنامه و ویزای همراه سنت کیتس

قبل از دریافت گذرنامه دوم سنت کیتس، برخی از شرایط لازم برای متقاضی اصلی و اعضای خانواده در نظر گرفته شده است. متقاضی اصلی باید 18 سال به بالا، با سلامتی، شخصیت برجسته و سابقه کیفری نداشته باشد فرزندان متقاضی اصلی باید زیر 18 سال و فرزندان بین 18 تا 29 سال كه به متقاضی اصلی وابسته هستند می توانند از طریق سرمایه گذاری گذرنامه دریافت کنند. والدین و مادربزرگ و پدر بزرگ متقاضی اصلی در صورت حمایت كامل متقاضی اصلی می توانند به صورت همراه به سنت کیتس و نویس مهاجرت کنند.

پس از اینکه سرمایه گذار ملک را خریداری کرد، یک گواهی ثبت نام دریافت می کند. متقاضی باید فرم درخواست را تکمیل کرده و آن را به اداره گذرنامه ارائه دهد. گذرنامه برای حداقل مدت 6 ماه باید اعتبار داشته باشد. فرد متقاضی همراه با اعضای خانواده خود می تواند وارد سنت کیتس و نویس شود.

مدارک و شرایط ویزای همراه سنت کیتس

مدارک و شرایط ویزای همراه سنت کیتس

برای استفاده از ویزای همراه سنت کیتس جهت مهاجرت و اقامت سنت کیتس برای اعضای خانواده متقاضی باید به اداره سفارت مراجعه کند و مدارک زیر را ارائه کند:

  • فرم ویزای همراه
  • 2 قطعه عکس برای هر عضو خانواده
  • مدرک شناسایی و گذرنامه
  • گواهی ازدواج
  • مدارک تایید کننده روابط خانوادگی مانند شناسنامه، گواهی ازدواج و سایر
  • ارائه مدارک دال بر توانایی مالی جهت اقامت در سنت کیتس
  • ارائه گواهی پزشکی و سلامت هر یک از اعضا
  • بیمه
  • پرداخت هزینه های ویزا

شرایط ویزای همراه سنت کیتس برای مهاجران کاری

یکی دیگر از روش های استفاده از ویزای همراه سنت کیتس برای افرادی است که از طریق کار می توانند به سنت کیتس مهاجرت کنند. به طور کلی ویزای کاری سنت کیتس سخت بدست می آید و حدود 6 ماه پروسه و روند صدور آن طول می کشد. در صورت کسب اقامت بلند مدت از طرق کار در سنت کیتس متقاضی می تواند برای اعضای همراه خود نیز ویزای همراه درخواست کند. در صورت مهاجرت کاری معمولا به دلیل داشتن قرارداد متقاضی فقط برای اثبات توانایی مالی می تواند اقامت و آدرس محل اقامت را ارائه کند. لازم به ذکر است اعضای خانواده در این صورت نمی توانند کار کنند مگر آنکه هر یک مجوز کاری را دریافت کنند. برای اطلاعات بیشتر می توانید به مقاله مهاجرت کاری به سنت کیتس رجوع کنید.

اعتبار ویزای همراه سنت کیتس

اعتبار ویزا همراه سنت کیتس معمولا همانند ویزای اصلی متقاضی است و اعتبار آن منوط به اعتبار ویزای متقاضی است. لذا در صورت اتمام اعتبار ویزای فرد مهارت کننده وی باید هم برای ویزای خود و هم برای ویزای همراهین خود اقدام کنید و هزینه آنها را پرداخت کرده و ویزا را تمدید نماید. در صورت عدم تمدید ویزای فرد متقاضی تمامی ویزاهای همراهین وی نیز فاقد اعتبار خواهند بود چرا که تامین مالی آنها بسته و وضعیت فرد متقاضی دارد. برای بررسی شرایط ویزای همراه سایر کشورها نیز می توانید با کارشناسان ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت شرایط را بررسی کنید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *