مهاجرت سرمایه گذاری در فرانسه

سرمایه گذاری در فرانسه

سرمایه گذاری در فرانسه

به وسیله سرمایه گذاری در فرانسه این امکان وجود دارد که حق اقامت و همچنین گرفتن تابعیت فرانسه برای اشخاص متقاضی سرمایه گذاری فراهم شود، از این رو متقاضیان خارجی می باید مدارک و شرایط مورد تاییدی را جهت سرمایه گذاری در این کشور اروپایی به دولت فرانسه ارجاع نمایند. ولی به غیر از سرمایه گذاری در فرانسه راه های گوناگون و مختلفی در راستای مهاجرت نمودن به این کشور مثل گرفتن ویزای تحصیلی، اخذ ویزا از طریق تولد در این کشور وجود دارد.

تلاش ما در نوشتن این مقاله توضیح دادن ویزای سرمایه گذاری در فرانسه و هم چنین بررسی نمودن کلیه شرایط و ضوابط این نوع ویزا می باشد. این کشور به مانند اکثر کشورهایی که به عضویت اتحادیه اروپا در آمده اند توانسته این شانس و فرصت را به وجود آورد که افراد و اشخاص متقاضی سرمایه گذاری در این کشور بتوانند از طریق وارد کردن سرمایه خود به این کشور و ایجاد نمودن اشتغال و کسب و کار در این کشور برای اتباع این کشور اقامت دائم این کشور را بدست آورند. متخصصان ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در بخش مشاوره آماده خدمت رسانی به شما خواهند بود.

بخش های اصلی سرمایه گذاری در فرانسه

بخش های اصلی سرمایه گذاری در این کشور عبارتند از:

بخش های اصلی سرمایه گذاری در فرانسهدرصد
ساخت و ساز47.5%
فعالیت های مالی و بیمه ای41.9%
اطلاعات و ارتباطات3.4%
فعالیت های علمی، فنی و تخصصی2.8%
صنایع استخراج2.1%
فعالیت های بهداشتی و اجتماعی1.4%

مشوق سرمایه گذاری در فرانسه

در همین راستا یکی از روش های گرفتن اقامت و تابعیت این کشور از طریق سرمایه گذاری در این کشور می باشد. در حقیقت دولت این کشور توانسته شرایطی محیا نماید که اشخاص متقاضی سرمایه گذاری در این کشور این امکان را داشته باشند که از روش وارد کردن سرمایه و خرید نمودن در یک شغل و راه اندازی یک واحد صنفی بتوانند اقامت دائم این کشور را برای خود و همچنین اعضاء خانواده خود محیا کنند. در این کشور برخلاف سایر کشورهای دیگر این شانس و فرصت وجود دارد. شخص متقاضی سرمایه گذاری در این کشور با اقدام به راه اندازی کسب و کار، در این شغل و واحد صنفی بتوانند دخل و تصرف به صورت مستقیم داشته باشد.

6 مزیت سرمایه گذاری در فرانسه

6 مزایای اصلی سرمایه گذاری در این کشور عبارتست از:

  • شخص متقاضی سرمایه گذاری این فرصت را دارد که شغل در خواستی خود را انتخاب نماید. از راه نزدیک هم در این شغل دخل و تصرف نماید.
  • در ان نوع سرمایه گذاری همه مبالغ به حساب خود شخص واریز می گردد.
  • در این نوع سرمایه گذاری هیچ سرمایه و پولی نزد دولت فرانسه بلوکه نمی گردد.
  • در فرآیند زمانی ثبت نمودن شرکت در این کشور نسبت به دیگر کشورها از مدت زمانی کم تری برخوردار می باشد.
  • میزان هزینه برای ثبت نمودن شرکت در این کشور به میزان اندکی می باشد.
  • مالکیت 100% شرکت به نام خود شخص متقاضی سرمایه گذاری در فرانسه می باشد.

جهت اخذ اقامت این کشور از طریق روش سرمایه گذاری یا سایر روش های قانونی مقاله اقامت فرانسه را مطالعه بفرمائید.

فرآیند سرمایه گذاری در فرانسه

از روش اقدام نمودن برای خرید یک مغازه یا ایجاد یک شغل در این کشور، دولت این کشور این توانایی را دارد. از طریق یک ویزای غیر دائم و موقت که برای 1 سال دارای اعتبار باشد. اقدام به صدور برای شخص می کند با این توضیح که این نوع ویزا به مدت 5 سال به روش سالیانه تمدید می شود. بعد از سپری نمودن 5 سال فرصت گرفتن اقامت دائم این کشور از روش سرمایه گذاری محیا می شود. جهت اطلاع از شرایط مهاجرت به این کشور مقاله مهاجرت به فرانسه را از طریق لینک مذکور مطالعه بفرمائید.

اخذ اقامت از طریق سرمایه گذاری در فرانسه

در این بخش از مقاله به بررسی مراحل اخذ اقامت این کشور از طریق سرمایه گذاری می پردازیم.

این مراحل به شرح زیر هستند:

مراحلشرح
1اقدام به درخواست ویزای کوتاه مدت
2اقدام به افتتاح حساب بانکی
موفقیت در پیدا نمودن مغازه ها و شغل های موجود در راستای خریداری نمودن
3تضمین به بازگشت به ایران
اقدام به در خواست ویزای بلند مدت که برای 6 ماه دارای اعتبار باشد.
4اقدام به واریز نمودن پول به حساب متعلق خود در فرانسه
5اقدام به سفر نمودن به کشور فرانسه
امضاء نمودن برگه قولنامه
اقدام به در خواست نمودن برای مدت زمان اقامت 1 ساله
6اقدام به تأسیس نمودن شرکت
شروع نمودن بیزینس
7اقدام به تحویل دادن مدارک مورد نیاز برای گرفتن اقامت برای مدت زمانی که 1 سال بعد از تأسیس نمودن شرکت
8اقدام به تمدید نمودن اقامت به صورت سالیانه برای مدت زمان 5 سال و گرفتن اقامت 10 ساله

اخذ اقامت از طریق سرمایه گذاری در فرانسه

ثبت شرکت از روش شعبه دوم در فرانسه

لازم به ذکر می باشد که این شانس و فرصت وجود دارد که در صورتی که یک شخص در کشور خود یک شرکت متعلق به خود داشته باشد. این فرصت را دارد که اقدام به تاسیس شعبه ای نماید که متعلق به شرکت خود باشد. از این رو می تواند با کم ترین هزینه در این کشور به ثبت برساند. در حقیقت شرکت مذکور که عملیات ثبت نمودن به پایان رسیده باشد. از این رو تبدیل به شرکتی شده که دفتر شعبه اصلی این شرکت در کشور خود وجود داشته باشد. ملزم به داشتن ارتباطی که مورد نیاز و واجب باشد میان این 2 شرکت وجود داشته باشد.

هم چنین دفتر این شرکت ملزم به داشتن ارتباط با کلیه مؤسسات مالی و اعتباری در این کشور می باشد. تمام یا بخشی از معاملات میان آن ها با کلیه بانک ها و مؤسسات اعتباری می باشد. در نتیجه بعد از اقدام به راه اندازی شرکت ذکر شده این شخص این فرصت را دارد که اقدام به دریافت ویزایی نماید. برای مدت 3 سال برای خود و هم چنین خانواده خود دریافت نماید. جهت اطلاع از هزینه‌ های مربوط به زندگی در این کشور مقاله هزینه زندگی در فرانسه را مطالعه بفرمائید.

موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت مفتخر به راهنمای شما در باب دریافت مستر کارت اروپا برای متقاضیان می باشد.

قوانین کار و سرمایه در فرانسه

قانون کار در فرانسه در رابطه با نحوه سرمایه گذاری و هم چنین ثبت نمودن شرکت در این کشور از حیث انعطاف پذیری در این قوانین نسبت به گذشته از انعطاف پذیری بیشتری برخوردار شده است. این قوانین مذکور به کارمندان مجوز این را می دهد که ساعات بیشتری را برای سرمایه گذاری کردن بگذرانند.

در صورتی که شما هم با خواندن این مقاله در رابطه با موضوع سرمایه گذاری در فرانسه علاقه مند به این موضوع شدید این امکان برای شما محیا شده که با مراجعه به سایت موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت و مشاوره با وکلا و مشاورین این موسسه که در زمینه گرفتن اقامت کشورهای مختلف و کلیه امور مهاجرتی دارای تخصص می باشند از اطلاعات جامعی در این زمینه بهره مند شوید.

5/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *