مهاجرت کاری صربستان

درآمد رشته های پزشکی در صربستان

درآمد رشته های پزشکی در صربستان

درآمد رشته های پزشکی در صربستان به موارد مختلفی بستگی دارد. در این مقاله کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت به بررسی این موضوع پرداخته اند. در کشور صربستان فرصت های شغلی زیادی برای افرادی وجود دارد که قصد دارند در رشته های پزشکی مشغول به کار شوند. به همین دلیل، هر ساله متخصصان زیادی در زمینه های مختلفی پزشکی اقدام به مهاجرت کاری به صربستان می کنند. در ادامه با پرتقاضاترین و پر درآمدترین رشته های پزشکی در صربستان آشنا خواهید شد.

درآمد رشته های پزشکی در صربستان در بخش پزشکان دانشگاهی

مسئولیت های پزشکان دانشگاهی در صربستان شامل مراقبت های بالینی، بررسی کیفیت و ایمنی و آموزش از جمله نقش های رهبری در این حوزه ها است. اگرچه انجام فعالیت های تحقیقاتی برای پزشکان دانشگاهی الزامی نیست، اما یک پزشک دانشگاهی ممکن است در آزمایشات بالینی و در برخی شرایط مشغول به انجام تحقیقات شود. به طور کلی، پزشکان دانشگاهی پزشکانی واجد شرایط هستند که به کار به عنوان پزشک متخصص با مسئولیت های تحقیق و تدریس مشغول هستند. معمولاً این افراد نیمی از هفته را به عنوان پزشک می گذرانند و نیمی دیگر را برای انجام تحقیق و سخنرانی صرف می کنند. پزشکان دانشگاهی در تمام تخصص های پزشکی از بیهوشی تا اپیدمیولوژی و از جراحی گرفته تا سلامت عمومی فعالیت دارند. متوسط درآمد یک پزشک دانشگاهی در کشور صربستان 1.900€ (یورو) می باشد.

درآمد متخصصان آلرژی در کشور صربستان

متخصص آلرژی یا ایمونولوژیست یک پزشک متخصص در تشخیص و درمان بیماری های آلرژیک و سیستم ایمنی است. چنین بیماری هایی می تواند از حساسیت غذایی، حساسیت به داروها، سرماخوردگی مزمن، برونشیت یا عفونت سینوسی گرفته تا آسم، بیماری های آلرژیک چشم، درماتیت آتوپیک و رینیت آلرژیک باشد. متخصصان آلرژی و ایمونولوژیست آموزش دیده اند که نه تنها تشخیص و معالجه کنند بلکه همچنین می توانند از اختلالات سیستم ایمنی بدن مانند بیماری های خود ایمنی و بیماریهای نقص ایمنی نیز مدیریت و جلوگیری کنند.

برخی از مهمترین وظایف یک متخصص آلرژی یا ایمونولوژیست عبارتند از:

  • استفاده از تجهیزات و ابزار پزشکی
  • معاینه بیماران و انجام آزمایش خون و آزمایش
  • مطالعه تاریخچه بیماران
  • آنالیز نتایج
  • تجویز دارو و درمان
  • ارزیابی روش های درمانی

در بازار کار فعلی اکثر متخصصین آلرژی و ایمونولوژیست در شبکه های بهداشتی، اقدامات پزشکی گروهی و کلینیک ها مشغول به کار می شوند. این سازمان ها ممکن است پزشکان تازه آموزش دیده را از موسسات آموزشی استخدام کنند یا از طریق درگاه های شغلی در اینترنت تبلیغ کنند. اکثر متخصصین آلرژی و ایمونولوژیست طی سالیان متمادی وارد فعالیت خصوصی می شوند. کسانی که در کلینیک ها، بیمارستان ها و سایر موارد مشابه مشغول به کار می شوند، ممکن است به سمت نقش های مدیریتی و نظارتی پیش بروند. متوسط درآمد ماهیانه یک متخصص آلرژی یا ایمونولوژیست در کشور صربستان €1.920 (یورو) می باشد.

درآمد رشته های پزشکی در صربستان در بخش روانشناسی ارشد

درآمد رشته های پزشکی در صربستان در بخش روانشناسی ارشد

کار به عنوان یک روانشناس ارشد به این معنی است که شما در سایر کلینیک ها بر روانشناسان نظارت خواهید کرد. اگر به عنوان روانشناس به دنبال کار در یک کلینیک در کشور صربستان هستید، حتما باید از شرایط کار در صربستان اطلاعات کافی داشته باشید. بسیاری از آنها در سایر مراکز درمانی، دفاتر دولتی و بیمارستان ها نیز فعالیت می کنند. به عنوان یک روانشناس ارشد که در یک خانه بهداشت روانی کار می کند، شما باید بر انواع خدمات که توسط روانشناسانی که با آنها کار می کنید، نظارت داشته باشید. همچنین در صورت نیاز به خدمات روانشناختی بیشتر، شما ملزم به تعامل با سایر سازمان های پزشکی خواهید بود. در بعضی موارد، شما می توانید در مورد موارد پیچیده، مشاوره ارائه دهید.

الزامات و وظایف کار به عنوان یا روانشناس ارشد در کشور صربستان عبارتند از:

الزاماتوظایف
تحصیلات عالی دانشگاهی (دکترای روانشناسی)روانشناسی موثر فردی و خانوادگی
مجوز و گواهی نامه کارارزیابی های روانشناختی
مهارت های تحلیلی، ارتباطی، حل مسئله و غیرهنظارت بر کارکنان
تجربه کار بالاارائه مشاوره تیمی

روانشناسی شامل تجزیه و تحلیل، تفسیر و درک رفتار انسان و فرآیندهای ذهنی است. روانشناسان ارشد، جهت گیری، انجام مطالعات تحقیقاتی و تدوین سیاست های گروه روانشناسی را ارائه می دهند. این متخصصان به طور معمول دارای مدرک دکتری هستند. در روانشناسی و همچنین چندین سال سابقه کار و مجوز نیز لازم است. یک روانشناس ارشد در کشور صربستان می تواند به طور متوسط 3.530€ (یورو) درآمد داشته باشد.

شرایط و حقوق کار ریاست جراحی در صربستان

درآمد رشته های پزشکی در صربستان در برخش ریاست جراحی بسیار بالا می باشد. به همین دلیل، این شغل در لیست پر درآمدترین مشاغل پزشکی در کشور صربستان قرار می گیرد. شایان ذکر است که هر ساله افراد زیادی برای کار در این زمینه اقدام به مهاجرت به صربستان و اخذ اقامت صربستان از طریق کار می کنند. به طور کلی، رئیس جراحی کارمندان و برنامه های بخش جراحی را راهنمایی می کند و از نزدیک با کارکنان بیمارستان، مدیران بخش و پزشکان همکاری می کند تا بالاترین استانداردهای کیفیت و خدمات حفظ شود. مدیر ارشد جراحی نیاز به مدرک دکترای معتبر دارد و برای کار در صربستان، این افراد باید مجوز کار کسب کنند. علاوه بر این، رئیس جراحی نیاز به تجربه بالینی گسترده ای دارد. به یاد داشته باشید که رئیس جراحی یک عملکرد دپارتمانی را در یک کارکرد گسترده تر شرکت مدیریت می کند.

یک رئیس جراحی اهداف اصلی را برای پشتیبانی از اهداف عملکردی گسترده توسعه می دهد. جراح ارشد نقش مهمی در تدوین سیاست ها و اهداف مرکز ایفا می کند و لازم به ذکر است که برای کار در این زمینه، متقاضیان باید تجربه مدیریت نیز داشته باشند. تقریبا نیمی از افرادی که در حال حاضر به عنوان رئیس جراحی در صربستان فعالیت می کنند، بیش از 15 سال تجربه دارند. متوسط درآمد یک رئیس جراحی در صربستان 5.100€ (یورو) در ماه می باشد. شما عزیزان می توانید با مراجعه به مقالات موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت طیف گسترده ای از اطلاعات را در زمینه های مختلف مهاجرتی کسب کنید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *