مهاجرت سرمایه گذاری در مکزیک

ثبت شرکت در مکزیک

ثبت شرکت در مکزیک

امروزه ثبت شرکت در مکزیک با قانونی که در سال 1994 تنظیم شده و توافق تجارت آزاد آمریکای شمالی صورت گرفت کاری بسیار سختی نمی باشد. دولت این کشور با درک اهمیت سرمایه گذاری خارجی، در سال 1993 قانون سرمایه گذاری خارجی را با هدف راحت تر انجام می دهد. در مورد ثبت شرکت در مکزیک یک شرکت جدید در این کشور با تفاوت های فرهنگی و مقررات دولت برخوردار می باشد. گوناگونی در نوع حکومت 31 ایالت این کشور این امکان را دارد که مشکل به وجود آورد. چرا که هریک از آنها به روش های مختلفی عمل می کنند و کار انجام می دهند

کارشناسان ارشد موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در زمینه کار در مکزیک، ثبت شرکت در مکزیک، مهاجرت از طریق تحصیل به مکزیک، مهاجرت از طریق سرمایه گذاری به مکزیک و غیره به صورت تلفنی و حضوری به شما سروران عالی قدر مشاوره تخصصی ارائه می دهند.

مراحل اخذ جواز دفتر رسمی در مکزیک

در مرحله اول به دست آوردن مجوز قانونی جهت ثبت شرکت می باشد. هزینه این مجوز $640 (پزو مکزیک) می باشد. ثبت اسناد شرکت در یک دفتر اسناد رسمی و دریافت شماره ثبت مالیات که به مدت 2 روز انجام می شود. هزینه ثبت حدود 9000$ (پزو مکزیک) می باشد. راه اندازی اسناد شرکت در دفاتر ثبت تجارت به مدت 17 روز زمان لازم است. هزینه آن $1402 (پزو مکزیک) است. انجام ثبت نام در موسسات تامین اجتماعی این کشور و افتتاح حساب پس انداز بازنشستگی شخصی بابت کارکنان و کارمندان دفاتر و شرکت ها بین 2 تا 5 روز زمان نیاز می باشد.

ثبت نام بابت مالیات بر درآمد در اداره مالیات که به مدت یک روز انجام می شود. پس از اخذ شماره ثبت مالیات، به دولت این کشور درباره حساب باز کردن به صورت خودکار یک روز کاری زمان نیاز می باشد. امکان حضور در اداره راه اندازی اطلاعات ملی دفاتر پرداخت هزینه ها به افراد کارمندان و کارکنان با فعالیت های شرکت متفاوت می باشد.

بررسی ثبت شرکت در مکزیک

شرکت های تجاری باید در اداره عمومی بازرگانی ثبت شود. وکلای شرکت ها از روش های اسناد عمومی و رجوع کردن به نمایندگی اسناد رسمی می توانند ضمانت های قانونی شرکت ها را دریافت کنند. سپس می توانید هر گونه اقدامات لازم را برای شرکت انجام دهید و شرکت را رونق بخشید. گزارش مالی، سالانه باید ارائه شود که شامل موارد زیر می باشد :

  • صورت های مالی در پایان دوره
  • گزارش های ترازنامه
  • صورت حساب درآمد و هزینه
  • صورت حساب درآمد و سود
  • صورت تغییرات در وضعیت مالی
  • صورت تغییرات در حقوق صاحبان سهام

جهت مهاجرت به کشور مکزیک و اطلاع از قوانین کلی مقاله مذکور را مطالعه بفرمائید.

بررسی ثبت شرکت در مکزیک

مزایای ثبت سرمایه در مکزیک

مزایای ثبت شرکت در مکزیک شامل استراتژی دسترسی به بازارهای کلیدی در دنیا، ارائه ژنو استراتژیک محل سکونت، داشتن اقتصادی پر رونق و پیشرفته، داشتن محیط جذاب کسب و کار و دولت سیاست، داشتن نیزوی کار ماهر و واجد شرایط، داشتن زیر ساخت های مدرن، داشتن حمایت از سرمایه گذاری های خارجی و داشتن زندگی با کیفیت می باشد. بعضی از زمینه هایی که در سابق در مالکیت دولت بوده است. در قسمت های زیر ساختی، امروزه برای سرمایه گذاری خصوص در دسترس است. جهت اطلاع از شرایط قانونی سرمایه گذاری در مکزیک، مطالعه مقاله مذکور خالی از لطف نخواهد بود.

راه های سرمایه گذاری در مکزیک

از جمله راه های سرمایه گذاری در این کشور عبارتند از:

  • سرمایه گذاری در املاک و مستغلات
  • سرمایه گذاری در شرکت های مکزیکی
  • سرمایه گذاری در بازار سهام مکزیک

مراحل سرمایه گذاری در این کشور شامل افتتاح یک حساب بانکی یا حساب سرمایه گذاری در این کشور خواهند بود. فراهم کردن مدارک لازم مبنی بر سرمایه گذاری شما و منبع مبالغ پرداختی، حواله وجه از بانک خارجی به مکزیک و پر کردن فرم های ثبت سرمایه گذاری بانک فدرال، ایجاد کردن مدارک لازم به موسسات مالی این کشور می باشد.

شرکت های مکزیکی و شرایط عمومی

شرکت های این کشور دال بر این که حامی مالی اجازه کار FM-3 باشند، باید شرایط زیر را داشته باشند:

  • بنیادهای این کشور باید به موقع مدارک لازم مبنی بر این که تمامی مالیات های بر درآمد پرداخت شده باشد. کارمندان باید تجربه کافی را داشته باشند. کارمندان باید مدرک معتبر دانشگاهی داشته باشند.
  • مدارک شرکت مکزیکی مورد نیاز بابت مجوز کار شامل ارائه کپی اساس نامه و اصطلاحات شرکت
  • ارائه اثبات پرداخت مالیات به مدت 3 ماه
  • ارائه کپی از کارت شناسایی نمایندگان قانونی و ارائه معرفی نامه امضاء شده توسط نمایندگان قانون می باشد.

کارشناسان ارشد و حقوقی ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در زمینه کار در مکزیک، ثبت شرکت در مکزیک، تحصیل در مکزیک، مهاجرت از طریق سرمایه گذاری در مکزیک و غیره به صورت تلفنی و حضوری به شما عزیزان مشاوره تخصصی ارائه می دهند.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *