مهاجرت تحصیلی پاراگوئه

تحصیل کارشناسی در پاراگوئه

تحصیل کارشناسی در پاراگوئه

پاراگوئه یکی از کشورهای اسپانیایی زبان در قاره آمریکا است. تحصیل کارشناسی در پاراگوئه اولین مقطع دانشگاهی در این کشور است. این مقطع به زبان اسپانیایی تدریس می شود. این کشور دارای دانشگاه های متعدد دولتی و خصوصی است که همه آنه دوره های کارشناسی در پاراگوئه را در رشته های مختلف ارائه می دهند. پاراگوئه که در همسایگی کشورهای برزیل، آرژانتین و بولیوی قرار دارد به عنوان قلب آمریکا شناخته می شود و یکی از کشورهای کم تر مورد توجه برای تحصیل است. چنانچه علاقه مند به تحصیل در مقطع کارشناسی در پاراگوئه هستید پیشنهاد می کنیم به این مقاله ارائه شده توسط مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت توجه کنید و اطلاعات لازم در این باره را کسب کنید.

تحصیل در پاراگوئه

پاراگوئه کشوری محصور در خشکی است، درست در قلب آمریکای جنوبی واقع شده است. مساحت آن 406.752 کیلومتر مربع و جمعیت آن 7.1 میلیون نفر است. اقتصاد این کشور بیشتر از جمله برق (24.9%)، لوبیای سویا (19.2%) و گوشت دام (13.5%) وابسته است. میزان سواد افراد 15 تا 24 ساله %99 با نسبت ثبت نام خالص %65.4 در آموزش متوسطه با فارغ التحصیلی %70 از افراد ثبت نام شده است. آموزش در پاراگوئه در مقاطع پایه (1 سال)، مقدماتی (9 سال، اجباری) و متوسطه (3 سال) سازماندهی می شود. به عنوان گزینه ای برای تحصیلات متوسطه، دوره های آموزش هنر و صنایع دستی برگزار می شود. پس از این مقاطع تحصیل در دانشگاه های پاراگوئه جهت تحصیلات عالی ارائه می شوند.

درباره تحصیل کارشناسی در پاراگوئه

در سطح آموزش عالی در پاراگوئه، یک بخش آموزش فنی و حرفه ای در سطح غیر دانشگاهی (برنامه های 3 ساله) و یک سطح دانشگاهی وجود دارد که برنامه های حداقل 4 ساله را ارائه می دهد. دانشگاه ها همچنین دوره های کارشناسی ارشد و دکترا را ارائه می دهند و برای مطالعات پزشکی، دوره های تخصصی معمول نیز وجود دارد. دانشگاه های پاراگوئه عمدتاً بر تدریس تمرکز دارند. فقط دانشگاه ملی آسونسیون (UNA) و دانشگاه خصوصی کاتولیکا در دوره دکترا رشته های متنوع تر را ارائه می دهند. در 20 سال اخیر تعداد قابل توجهی از موسسات خودمختار ظاهر شدند که فقط به یک رشته اختصاص یافته اند، برخلاف دانشگاه ها، که تعدادی از رشته ها را پوشش می دهند. در حال حاضر در پاراگوئه 54 موسسه و دانشگاه وجود دارد که 8 دانشگاه دولتی و 37 موسسه خودمختار هستند.

شرایط تحصیل کارشناسی در پاراگوئه

تحصیل در مقطع کارشناسی در پاراگوئه بسته به نوع رشته 4 تا 6 سال به طول می انجامد که در پایان دوره با گذراندن تمامی دروس دانشجو می تواند مدرک لیسانس را اخذ کند و مدرک لازم برای ورود به دوره کارشناسی ارشد را کسب کند. زبان تحصیل در دوره کارشناسی در پاراگوئه به زبان اسپانیایی می باشد و دانشجویان باید به این زبان تسلط داشته باشند تا بتوانند در پاراگوئه تحصیل کنند. دانشگاه های پاراگوئه هر کدام دارای شرایط خاص پذیرش از جمله:

  • شرکت در مصاحبه
  • شرط معدل
  • میزان سن
  • مدرک زبان اسپانیایی و غیره هستند.

جهت تحصیل کارشناسی در پاراگوئه دانشجویان خارجی باید مدرک دیپلم متوسطه خود را ترجمه و همراه با ریز نمرات ارائه کنند. به صورت کلی برای جذب دانشجویان خارجی در پاراگوئه سخت گیری صورت نمی گیرد. لازم به ذکر است دانشگاه های پاراگوئه هیچکدام در رتبه بندی بین المللی حضور ندارند.

در نمودار زیر می توانید مدت زمان تحصیل در پاراگوئه و کارشناسی را مشاهده کنید:

زمان تحصیل در پاراگوئه در مقاطع مختلف

تحصیل کارشناسی در دانشگاه های پاراگوئه

اولین دانشگاه پاراگوئه، دانشگاه ملی آسونسیون (UNA، به اختصار اسپانیایی)، در سال 1889، بر اساس مدل دانشگاه ناپلئونی، با ساختار فدراسیون دانشکده ها تاسیس شد. دانشگاه ملی پاراگوئه تا سال 1960 قبل از افتتاح دانشگاه کاتولیک تنها دانشگاه در پاراگوئه باقی ماند. هر دوی این دانشگاه ها تنها دانشگاه های پایتخت بودند و از نخبگان پذیرایی می کردند و برنامه هایی بیشتر نیازهای متخصصان کشورها را برآورده می کرد. امروز این دانشگاه ها، دانشگاه های بزرگ پاراگوئه هستند و در سال گذشته 46،235 دانشجوی مقطع کارشناسی در UNA ثبت نام کردند و 17.944 دانشجو در دانشگاه کاتولیک ثبت نام کردند.

طبق آمارهای گرفته شده بیش از 200 هزار دانشجو در سال گذشته در پاراگوئه ثبت نام کرده اند که از این میزان 70 هزار دانشجو در دانشگاه های دولتی و باقی در دانشگاه های خصوصی این کشور ثبت نام کرده اند. جهت تحصیل در این کشور در مقطع کارشناسی می توانید در دانشگاه های مختلف از جمله دانشگاه های زیر ثبت نام کنید:

ردیفشرح
1دانشگاه ملی آسونسیون
2دانشگاه کاتولیکا پاراگوئه
3دانشگاه شرق پاراگوئه
4دانشگاه سن کارلوس
5دانشگاه کلمبیا پاراگوئه
6دانشگاه آمریکایی پاراگوئه
7دانشگاه سرانا
8دانشگاه ملی استه
9دانشگاه ملی ایتاپوا
10دانشگاه ملی پیلار

تحصیل کارشناسی در پاراگوئه و رشته های تحصیلی

تحصیل در کشور پاراگوئه در مقطع کارشناسی در رشته های بسیار متنوعی از جمله تحصیل پزشکی در پاراگوئه، دندانپزشکی، داروسازی، مهندسی، علوم طبیعی، حقوق، فیزیک، دامپزشکی، کشاورزی، فلسفه، اقتصاد، معماری، پرستاری، هنر و غیره امکان پذیر است. معمولا تحصیل بسیاری از این رشته ها شامل کارآموزی به میزان مشخص، میزان ساعت حداقل برای تحصیل و کسب نمره لازم در آزمون پایانی است. اکثر این رشته ها به زبان اسپانیایی ارائه می شود و دوره های بسیار کمی به زبان های دیگر مانند انگلیسی ارائه می گردد. لازم به ذکر است پاراگوئه از جمله کشورهایی است که تحصیل کارشناسی در آن بیشتر از سایر کشورها به طول می انجامد و به صورت متوسط اکثر دوره ها 5 تا 6 سال به طول می انجامند.

تحصیل کارشناسی در پاراگوئه در رشته حقوق

تحصیل کارشناسی در پاراگوئه در رشته حقوق

رشته حقوق در مقطع کارشناسی شامل تحصیل 12 ترم تحصیلی و در مجموع 6 سال تحصیل است. با تحصیل رشته حقوق در این کشور دانشجویان می توانند:

  • خلاقیت برای تفسیر و توسعه هنجارهای قانونی
  • امکان تفسیر احکام قضایی از طریق حلقه هرمنوتیکی
  • نگرش انتقادی، نگاه نوآورانه نسبت به سیستم حقوقی برای تبدیل شدن به یک مجری قانونی
  • تغییرات در جامعه، کشف کمبودها و ارائه ابزارهایی برای آنها
  • توانایی انعکاسی برای آماده سازی برای تقاضا برای تغییر در حقوق مدنی و تجاری، اقتصادی، کیفری، اداری، مالیاتی، اجتماعی و فرهنگی
  • قاطعیت در دفاع از ارزشهای صریح یا ضمنی گنجانده شده، مانند دموکراسی، کثرت گرایی، محدودیت های قدرت
  • احترام به حقوق اساسی و استحکام در محافظت از منافع وصی شده به آنها

دانشجویان با اتمام این دوره می توانند به عنوان وکیل وارد بازار کار پاراگوئه شوند و یا برای تحصیل مقاطع بالاتر واجد شرایط باشند.

تحصیل کارشناسی اقتصاد در پاراگوئه

این رشته نیز مانند رشته حقوق شامل 10 ترم تحصیلی است و شرایط تحصیل بدین گونه است:

  • پذیرش و تایید برای دروس مقدماتی
  • 150 ساعت کارآموزی حین تحصیل
  • گذراندن تمامی دروس ارائه شده
  • 30 ساعت فعالیت در دانشگاه

با تحصیل این رشته فارغ التحصیلان قادر خواهند بود:

  • ارائه استراتژی های نوآورانه توسعه برای اقتصاد پاراگوئه در زمینه منطقه ای و جهانی
  • با آگاهی اجتماعی از تغییر و دفاع از محیط زیست، برنامه های عملیاتی را براساس تئوری و سیاست اقتصادی ترسیم کنید.
  • طرح های تأمین مالی موثر برای تولیدکنندگان کارآفرین خرد، به منظور دستیابی به سطوح بالاتر و بهتر جهت توسعه اقتصادی و اجتماعی
  • در بخشهای مالی، پولی تجارت خارجی و محیط زیست مشاوره ارائه دهید.
  • تدوین برنامه ها و پروژه هایی برای شرکت های کوچک و متوسط ​​به منظور ارتقا توسعه آنها و در نتیجه ایجاد فرصت های شغلی بیشتر.
  • جنبه های قانونی، هنجاری و نظارتی حاکم بر روابط مبادلات اقتصادی، حسابداری و مالی در سطح محلی و در متن جهانی سازی تجاری را به درستی تفسیر و اعمال کنید.
  • انجام تحقیقات علمی، با تلفیق فناوری ها، در مورد واقعیت اقتصادی و اجتماعی، ملی و جهانی که اجازه می دهد تصمیماتی برای حل مشکلات پیش روی کشور گرفته شود.
  • دارنده ارزشهای اخلاقی و اجتماعی باشید که شما را به عنوان یک حرفه ای شایسته متعهد به توسعه اقتصادی و اقتصادی پایدار با طرح ملی و بین المللی ارائه دهد.

جهت کسب اطلاعات درباره دریافت ویزای تحصیلی پاراگوئه و شرایط مهاجرت به پاراگوئه به سایر مقالات ما در سایت موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت رجوع کنید. برای دریافت مشاوره به بهترین کشورها می توانید با ما در تماس باشید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *