مهاجرت کاری پرتغال

استخدام NET Developer. در پرتغال

استخدام NET Developer. در پرتغال

استخدام NET Developer. در پرتغال را در این مقاله بررسی خواهیم کرد و همچنین در مورد شرایط استخدام را بیشتر توضیح می دهیم. پرتغال یک انکوباتور عالی برای آزمایش و توسعه محصولات و خدمات جدید در بخش ICT و الکترونیک است. این کشور دارای سطح بالایی از پیچیدگی در این زمینه، با شبکه خوب، سطوح قابل توجهی از سرمایه گذاری در تحقیق و توسعه، و همچنین سطح بالایی از دسترسی و اتصال است. این کشور با جمعیتی بیش از 10 میلیون نفر، به دلیل پذیرش آسان فناوری های جدید و داشتن نیروی کار بسیار ماهر و رقابتی شناخته شده است. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در خصوص شرایط اخذ اقامت از طریق net developer در پرتغال مشاوره تخصصی ارائه می دهد.

کار و استخدام NET Developer. در پرتغال

شرکت های برتر فناوری اطلاعات در پرتغال را که در زمینه توسعه وب از جمله برندسازی، طراحی UX، طراحی وب، بازاریابی رسانه های اجتماعی، برنامه های تلفن همراه تخصص دارند، کشف کنید. به دنبال یک توسعه دهنده وب وردپرس هستند که مشتاق است به تیم کمک کند تا تجربه های وب عالی برای مخاطبان رسانه خود ایجاد کنند. شما به یک تیم بین المللی از راه دور ملحق خواهید شد که برای وب سایت های کلویو محتوا ایجاد می کند. از طریق مارک های رسانه ای خود، مصرف کنندگان و متخصصان را در مورد محصولات و خدماتی که به بهترین وجه نیازهای آنها را برآورده می کند، آگاه می کنید. این موقعیت برای استخدام تمام وقت در مجارستان، بلژیک یا پرتغال یا به عنوان یک پیمانکار مستقر در سایر نقاط اروپا در دسترس است.

این کشور از فریلنسرهای فردی برای کار در این موقعیت برای تعداد ساعات ثابتی در هفته به صورت اختصاصی استقبال می کنند. با مهارت های برنامه نویسی و دانش توسعه وب خود به شرکت و هدف این مجموعه ها در توسعه وب سایت ها و برنامه های کاربردی محتوا محور و front-end کمک خواهید کرد. شما می توانید با افزونه های موجود کار کنید، پلاگین ها و راه حل های خود را توسعه دهید، و راه حل های سفارشی دیگر را برای وب سایت های عمدتا مبتنی بر وردپرس زنده کنید. ایجاد پلاگین های سفارشی، برنامه های کاربردی برای وردپرس. یکپارچه سازی پلاگین ها و راه حل های شخص ثالث از وظایف یک net developer در پرتغال می باشد.

در جدول زیر شاهد نرخ بیکاری در حوزه net developer در پرتغال هستید:

نرخ بیکاری در حوزه توسعه دهنده وب در پرتغال

شرایط استخدام NET Developer. در پرتغال

به عنوان یک net dveloper باید در توسعه وب سایت ها و برنامه های کاربردی ماهر باشید و از طریق پروژه های شخصی یا موقعیت های قبلی تجربه کسب کنید. برای تبدیل شدن به توسعه دهنده وب تخصص شما باید مرتبط با پروژه ها باشد. همکاری با تیم محتوا، مدیریت برای ایجاد ابتکارات جدید و  بهبود کدهای جلویی و بک ‌اند برای تجربه یکپارچه بین دستگاه‌ ها از وظایف شماست. تضمین عملکرد بهینه سایت و آپتایم و هماهنگی کار با توسعه دهندگان و کارآموزان آزاد در بعضی شرکت ها از حوزه شماست.PHP وMySQL  تسلط خوب به هر 2 زبان برای سفارشی کردن راه حل های وردپرس، انجام تعمیر و نگهداری پایگاه داده از الزامات است. جاوا اسکریپت و درک خوب از فریم ورک های فرانت اند هم از بدیهیات برای این کار است.

ایجاد و بهینه سازی کد برای تجربه کاربری روان از وب سایت ها در همه دستگاه ها و مرورگرها هم از مهم ترین شرایط استخدام net developer در پرتغال است. آشنایی با توسعه افزونه ها، تم ها و راه حل های وردپرس و آخرین پیشرفت های آن از جمله گوتنبرگ نیز مورد نیاز است. بهینه ‌سازی سرعت و عملکرد سایت یا بهینه‌ سازی عملکرد کد و وب‌ سایت ‌ها برای بهبود سرعت بارگذاری و به طور مداوم خرد کردن امتیازات PageSpeed ​​Insights مهم می باشد. نگهداری و مدیریت سرور اطمینان از به روز نگه داشتن وب سایت ها و سرورها و پشتیبان گیری منظم از آنها هم مورد توجه کارفرماهاست. با مهارت های ارتباطی و دانش انگلیسی نوشتاری و گفتاری خود می توانید با تیم برای ایجاد پروژه های آنلاین جدید همکاری کنید.

در جدول زیر شاهد نرخ افزایش حقوق در حوزه net developer در پرتغال هستید:

نرخ افزایشسال
39%2020
20%2021
30%2022

الزامات استخدام net developer در پرتغال

شما به راحتی برنامه کاری انعطاف پذیر خود را سازماندهی می کنید و می دانید که چگونه کار خود را مستند کنید. یک شغل تمام وقت هیجان انگیز در یک شرکت بین المللی جوان فعال در یک صنعت به سرعت در حال رشد را می توانید در پرتغال بیابید. در این کشور به دنبال یک توسعه دهنده وب m/f/d هستند تا به تیم تحقیق و توسعه در پورتو بپیوندد و از آن پشتیبانی کند و با کمک Angular یا React و جاوا روی پروژه های هیجان انگیز مرتبط با راه حل های AR TeamViewer کار و بهینه سازی کند. می توانید مسئول توسعه frontend برنامه های کاربردی وب جدید در Angular یا React باشید. مجموعه داده های پیچیده را تجسم کنید یا با جاوا روی Backend کار کنید. همچنین می توانید مقاله استخدام برنامه نویس در پرتغال را نیز مطالعه کنید.

به آخرین فن آوری ها مهاجرت کنید و ویژگی های جدید را توسعه دهید. از مقیاس پذیری بالای مشتریان خود اطمینان حاصل کنید. تحصیلات دانشگاهی یا کالج را در IT، علوم کامپیوتر یا هر موضوع دیگری مرتبط با مهندسی نرم افزار به پایان رسانده باشد. حداقل 2 سال تجربه حرفه ای با جاوا اسکریپت و یا  TypeScript الزامی است. قبل شروع کار خود با فریم ورک هایی مانند Angular، React یا Spring تجربه کنید. یک بازیکن تیمی با آگاهی با کیفیت بالا و با تجربه در آزمایش و دانش جاوا یک مزیت است. تسلط به زبان انگلیسی الزامی است، زبان های بیشتر امتیاز محسوب می شود. همه چیز در مورد تیم است بخشی از جامعه ای شوید که برای احترام، حمایت و بازخورد آزاد ارزش قائل است.

شرکت های معروف در حوزه net developer در پرتغال

شرکت های معروف در حوزه net developer در پرتغال

از یک محل کار جذاب با تجهیزات مدرن در یک شرکت پویا که از رشد مداوم و سالم برخوردار است، لذت ببرید. ابر خیالی در لیسبون، پرتغال راه حل های توسعه وب و UX را برای نام های بزرگی مانند Sage و همچنین ده ها مشتری سازمانی در سراسر جهان ارائه کرده است. این آژانس مستقر در بریتانیا بر اساس اراده عالی تاسیس شد و در حال حاضر موج های بزرگی را برای مشتریان سازمانی و استارتاپ ها ایجاد کرده است. هنگامی که ارنست و یانگ به روشی قدرتمند برای تقویت استراتژی خود نیاز داشتند، به Imaginary Cloud روی آوردند. Imaginary Cloud رویکرد خود را کاملاً اصلاح کرد تا برخی از جذاب‌ترین عناصر خود را برجسته کند و تعامل و فروش بالاتری را افزایش دهد. موسسات معتبر کاریابی در کشور پرتغال می توانند به شما کمک کنند.

استودیو Coletiv ایده ‌ها را از ابتدای راه‌ اندازی تا محصولات دیجیتالی کاملاً کاربردی و آماده برای تغییر جهان می‌گیرد. سبد مشتریان قوی آنها از مشاغل کوچک گرفته تا شرکت های پررونق در صنایع مختلف از مهمان نوازی گرفته تا خدمات مالی و بازاریابی را شامل می شود. نمونه اخیر کار آنها توسعه پلتفرم برای Oopsie بود. محصول آنها نه تنها سفارش و پرداخت هزینه غذا را ساده کرد، بلکه برای تعدادی از مواد غذایی تخفیف های انحصاری را به کاربران ارائه کرد.Arte GEIE آزمایشگاه های Marzee را به عنوان کارشناسان توسعه وب قابل اعتماد خود می شمارد، بنابراین جای تعجب نیست که این شرکت به چنین موفقیت گسترده ای دست یافته است. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در زمینه ویزای کاری پرتغال مشاوره تخصصی ارائه می دهد.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *